Mazda 323C BA 96` ZM-VE – "Cetek #2 – Nowa nadzieja"

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez marcinowozniako » 31 maja 2018, 20:49

Płomień napisał(a):KL ma 32mm. Kael ma 17% mniejsze cylindry. . Kael ma 6 garów. Do kaela bez problemu zmieszczą się zawory z BPka. A może i nawet od LFa. LF ma dolot 35mm.


To powinno brzmieć że KL to dobry silnik bądź jak KL <faja>

Płomień napisał(a):Marcino, nie ma za co, nie musisz dziękować


Ja tam uważam że w KAELU są jeszcze zapasy jeżeli chodzi o przepływ powietrza. Dowiodę tego po władowaniu większej przepustnicy a dokładniej jeżeli ta moc wzrośnie po władowaniu większej przepustnicy. Jak będzie spoko to ja tam nie mam zamiaru iść w takie babranie się w silniku. Najpierw może właduje wałki kl31 albo odrazu jakieś customowe. to doda mocy, szczególnie po dobrym wystrojeniu.

Także zupełnie nie mój kierunek, ale dzięki mam to na uwadze ;)
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 18:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez Biniu » 1 cze 2018, 07:30

marcinowozniako napisał(a):
Płomień napisał(a):KL ma 32mm. Kael ma 17% mniejsze cylindry. . Kael ma 6 garów. Do kaela bez problemu zmieszczą się zawory z BPka. A może i nawet od LFa. LF ma dolot 35mm.


To powinno brzmieć że KL to dobry silnik bądź jak KL <faja>

;)


Nie chcę burzyć Twojego światopoglądu, ale seryjny LF przy 2 garach mniej ma 75KM z litra niemalże tyle co Twój pomodzony na 190 KL ;)

Bądź jak LF.
Obrazek
Im trudniej, tym lepiej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2015, 06:10
Posty: 1053 (35/34)
Skąd: Grupa Łódzka
Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92

Postprzez marcinowozniako » 1 cze 2018, 08:27

Świetnie i o czym to świadczy? To że ma wyższy stopień sprężania to też mało istotne co? Nie wiem w czym to jest lepsze wal, wszystkie elementy napędowe silnika są o wiele wiele bardziej obciążone właśnie dlatego ze ma 2 gary mniej i wyższy stopień sprężania. Nie wiem co w tym takiego fajnego.

Podtrzymuję, bądź jak KL <faja>
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 18:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez Płomień » 1 cze 2018, 08:40

Ke? Większy stopień sprężania nie jest obciążeniem samym w sobie. Obciążeniem jest dodatkowy moment który można uzyskać na różne sposoby. Lepiej jest uzyskać 10Nm więcej dobijając kompresję, w ten sposób zwiększasz sprawność, obniżasz ilość wydzielanego ciepła, zmniejszasz zużycie paliwa na jednostkę oddanej mocy. Dobijając 10Nm wydechem, dolotem, sterowaniem zwiększasz wydzielanie ciepła i zużycie paliwa. Wysoki CR to samo dobro, póki nie stuka.

Mniejsza masa rotująca na jednostkę mocy to też samo dobro. Mniejsza bezwładność układu – po to odelżamy koła zamachowe.

Zaufaj fizyce. Uwierz w inżynierię. Bądź jak LF.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2018 miejsce 1
 
Od: 13 lis 2014, 16:47
Posty: 1120 (25/84)
Skąd: Łódź / Kowary
Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH

Postprzez Biniu » 1 cze 2018, 08:45

Świadczy o tym, że jest lepszym konstrukcyjnie silnikiem mimo mniejszej pojemności ma lepszą sprawność. To zapewne miał na myśli Płomień pisząc o większych zaworach dolotowych.
100 konne amerykańskie V8 z pojemnością 6 litrów mają jeszcze mniej obciążone elementy napędowe silnika myślę, że nie ma się co podniecać tym.

Im wyższy stopień sprężania tym lepiej. Sprężanie mieszanki paliwowo powietrznej jest podstawa działania silników spalinowych. Nie bez powodu w prawdziwym tuningu silników N/A jednym z podstawowych modów jest zwiększenie stopnia sprężania po przez splanowanie głowicy i wsadzenie tłoków z wyższą półka.
Obrazek
Im trudniej, tym lepiej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2015, 06:10
Posty: 1053 (35/34)
Skąd: Grupa Łódzka
Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
Mazda 323 BG B6 '92

Postprzez marcinowozniako » 1 cze 2018, 08:55

Chyba się nie zrozumieliśmy. Jeżeli tłok musi sprezyc mocniej powietrze to zarówno na korbie jak i tłoku jak i wale obciążenie jest większe. W teorii producent powinien wzmocnić te elementy Ale to teoria. Jak z żywotnością tych silników?

Tak zwiekszam zużycie paliwa i wydzielanie ciepła Ale widzisz dodając tyle mocy na 6 garkach każdy z nich dostanie mniejsze obciążenie niż jakbym dodał tyle samo w 4 prawda? Poza tym silnik mam sprawny po to mam sportowe kolektory wydechowe owinięte bandazami aby spaliny szybko opuszczaly komorę spalania.

Co do koła zamachowego nie wierze w to. Jak zrobisz mi pomiary i udowodnisz to że faktycznie daje to efekty na drodze to pogadamy.

Płomień napisał(a):Zaufaj fizyce. Uwierz w inżynierię. Bądź jak LF.


Wybacz, jestem praktykiem nie dociera do mnie takie słownictwo ufam wynikom końcowym. Bądź jak KL <czarodziej>
Ostatnio edytowano 1 cze 2018, 09:16 przez marcinowozniako, łącznie edytowano 1 raz
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 18:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez Płomień » 1 cze 2018, 09:15

*wierzę

Gdyby korby w KL i LF były takie same, można było by mówić o rozkładzie obciążeń. Ale korby nie są takie same.

Popatrz sobie na cykl otta, gdzie jest ciśnienie sprężania, a gdzie jest ciśnienie pracy. Na pewno zwiększenie ciśnienia sprężania wpłynie na żywotność jednostki, jeśli średnie ciśnienie pracy jest "ciut" wyższe. Ale nie jesteś teoretykiem, nie będziesz patrzył na jakieś tam prawa fizyki.

Zróbmy więc eksperyment – praktyka. Załóż klucz (21mm) na śrubę na kole pasowym, i spróbuj zakręcić silnikiem. To jest ciśnienie sprężania.

Teraz nie zdejmując klucza odpal silnik, i na jałowych spróbuj zatrzymać kręcący się klucz ręką. To jest ciśnienie pracy <rotfl>

Aaa, i ten, koło zamachowe. Jest wystarczająco dużo testów w internecie. Wystarczy poszukać.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2018 miejsce 1
 
Od: 13 lis 2014, 16:47
Posty: 1120 (25/84)
Skąd: Łódź / Kowary
Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH

Postprzez marcinowozniako » 1 cze 2018, 09:23

Chodzi o to że moc robi się również z pojemności. Wszystkie najmocniejsze silniki i auta świata mają duże silniki a nie jakieś "popierdółki" chociaż teraz w sportowych autach też idą 4 cylindrowe silniki po 400KM.

Mówiąc o praktyce miałem na myśli bardziej to abyś mi pokazał wykres takiego silnika z hamowni oraz to jak napędza auto, bo w finalnie po to jest silnik stworzony aby napędzać auto. Co prawda to już troche więcej danych jest bo i skrzynia wchodzi w grę i masa auta itp itd. Grunt to dobrze te elementy ze sobą dobrać jeżeli tak jest to wtedy auto wykorzystuje potencjał silnika patrz przykład mx3 z Klem <faja>

Dopisano 1 cze 2018, 10:23:

Płomień napisał(a):Aaa, i ten, koło zamachowe. Jest wystarczająco dużo testów w internecie. Wystarczy poszukać.


Ile ludzi tyle opinii, póki samemu nie założe i przetestuje to nie będę o tym nic dobrego myślał.
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 18:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez Biniu » 2 cze 2018, 06:54

    Marcin nie bądź takim ignorantem. Świat silników nie zaczyna się i nie kończy na KLu. Moc bierze się z pojemności, ale nie tylko. Jest masa świetnych 4cylindrowych silników o świetnych osiągach.
    Np. k20 z Hondy gdzie jedna z wersji ma 211 KM z 2 litrów, albo 1.6 które seryjnie wychodzilo w wersji 165konnej i wcale te silniki nie są awaryjne dostają ostre wciry na różnych zawodach motosportowych i dzielnie to znoszą.
    Jak już piszesz o popierdolkach to 2.5litrowe V6 właśnie taką popierdolka jest niestety.

    Wykres LFa patrz, są na forum. Pierwsze lepsze 4
    Załączniki
    Czaplinek 025.JPG
    wykres M5 moc 2012.jpg
    VTG-Mazda3.jpg
    Mazda 3 160 KM -186.jpg
    Obrazek
    Im trudniej, tym lepiej
    Avatar użytkownika
    Forumowicz
     
    Od: 19 cze 2015, 06:10
    Posty: 1053 (35/34)
    Skąd: Grupa Łódzka
    Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
    Mazda 323 BG B6 '92

    Postprzez marcinowozniako » 2 cze 2018, 08:05

    Biniu napisał(a):Marcin nie bądź takim ignorantem.


    Nie jestem, trochę pół żartem pół serio piszę bo jest to oczywiste że Kael najlepszy nie jest, przypominam że to silnik który wyszedł w aucie 27 lat temu!

    Biniu napisał(a): Jest masa świetnych 4cylindrowych silników o świetnych osiągach.
    Np. k20 z Hondy gdzie jedna z wersji ma 211 KM z 2 litrów, albo 1.6 które seryjnie wychodzilo w wersji 165konnej i wcale te silniki nie są awaryjne dostają ostre wciry na różnych zawodach motosportowych i dzielnie to znoszą.


    Zgadza się to są świetne silniki z super charakterystyką, wysoki zakres obrotowy moc przy wysokich obrotach w sumie może jedyny minus to moment, a raczej jego brak. <lol>

    Biniu napisał(a):Jak już piszesz o popierdolkach to 2.5litrowe V6 właśnie taką popierdolka jest niestety.


    Nie jest, teraz to ty jesteś ignorantem pisząc takie rzeczy.

    Co do wykresów, no ładne co mogę powiedzieć, wykres momentu podobny do KLa tylko sporo niższe wartości, wykres mocy minimalnie lepszy bo uzyskiwana moc maks jest praktycznie tuż przed odcinką. Ale widzisz problem jest tego rodzaju, że nawet gdyby postawić 160KM KLDE w mx3 Piotrka załóżmy z tą mazdą 3 po lekkich modach to ta mazda 3 dostanie takie baty że nawet nie będzie wiedziała co się dzieje, zupełnie nie ta liga. I właśnie to jest to do czego ja dążę.

    SIlnik może być kiepski konstrukcyjnie chociaż powiem szczerze że imho to klze jest kiepski konstrukcyjnie nie klde, może mieć jakieś tam wady i problemy w przypadku klde no niestety duże spalanie paliwa ale finalnie jeżeli się nie psuje, a klde nie ma do tego tendencji to ważne jest w taki sposób napędza auto. Tak się składa że sparowanie klde bądź klze z mx3 robi z tego auta małą petardę i uwierz mi, jedyna Honda która mnie objechała to właśnie Civic 5 jajko wybebeszony na 900kg i właśnie k20 pod maską zhamowane na 235KM. Problem jest tylko tego rodzaju,że gdyby mx3 miała tyle samo mocy to uwierz mi że pojedynek byłby bardzo wyrównany.

    Także nie jara mnie takie gadanie jakie to silniki są oh i ah jak to świetnie zrobione itp itd i z zapasem. Udowodniłem już wystarczająco że mimo może iż klde nie jest świetnie zrobiony to ma potężne zapasy rezerwy mocowe, te silniki są po prostu nierozpracowane, dobry dolot i wydech oraz lekkie sterowanie daje +30KM to można powiedzieć że to jednak jest dobry silnik.
    Największy Ścigant
    Avatar użytkownika
    Forumowicz
     
    Od: 19 lis 2015, 18:40
    Posty: 915 (5/8)
    Skąd: Kalisz
    Auto: Jest:
    Mazda MX-3 KL-DE '91
    Była:
    Mazda MX-3 KL-DE '93

    Postprzez Bo_Lo » 2 cze 2018, 10:17

    Nawet Japończycy wiedzą ze Kseria mazdy to ujowe silniki :P
    A na poważnie to Zytec z kfze n/a wytargal 305 kuniow więc nie są takie złe ;P
    Z tego co pamiętam w jakimś artykule była BA lub xedosa z KLde z destrokerem na 2.0l ,rozrząd na łańcuchu i też pod 300hp.
    Załączniki
    4c91ce64b47fcb72927347f331507d3c.jpg
    Screenshot_2018-06-02-10-35-45.png
    Wywalona Kseria mazdy i wstawiona Kseria hondy żeby to w końcu jechało xd
    Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
    Godzilla is coming...
    Avatar użytkownika
    Klubowicz
     
    Od: 5 lis 2007, 18:59
    Posty: 4378 (423/201)
    Skąd: Poznań
    Auto: bylo:
    BF,BG,BJ,subaru impreza
    jest:
    Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

    Postprzez Biniu » 2 cze 2018, 10:42

    Tylko, że z KFa został tylko blok silnika i z każdego prakty można tak zrobić kwestia jak wiele pieniędzy wylozysz i jak długo ma wytrzymać taki silnik :)

    2.5 V6 167KM to popierdolka właśnie. Mały silnik jak na Vke i mała moc. Nie ma się co napinać. W tym samym czasie np w Legendzie siedziało 3.2 V6 – 230KM.

    Fajne silniki KLe, fajny dźwięk, dużo Niuta z dołu, mało palą (jak na moc i pojemność), ale jeśli chodzi o high preformance to słabo. Zresztą Mazda nigdy jakiś wykoksanych motorów nie robiła.
    Obrazek
    Im trudniej, tym lepiej
    Avatar użytkownika
    Forumowicz
     
    Od: 19 cze 2015, 06:10
    Posty: 1053 (35/34)
    Skąd: Grupa Łódzka
    Auto: Mazda 6 GY LFVE '06
    Mazda 323 BG B6 '92

    Postprzez marcinowozniako » 2 cze 2018, 16:40

    Biniu napisał(a):2.5 V6 167KM


    Ale ja mówię o 2.5 V6 193KM <rotfl>

    Biniu napisał(a):W tym samym czasie np w Legendzie siedziało 3.2 V6 – 230KM.


    Idąc twoim tokiem myślenia seryjny klde ma niemalże tyle samo mocy z litra co ten legend <czarodziej>

    Biniu napisał(a):ale jeśli chodzi o high preformance to słabo.


    Z przekory to mówisz czy po prostu znowu stricte o samym silniku mówisz a to w jakiej budzie jedzie to już Ciebie nie interesuje?
    Największy Ścigant
    Avatar użytkownika
    Forumowicz
     
    Od: 19 lis 2015, 18:40
    Posty: 915 (5/8)
    Skąd: Kalisz
    Auto: Jest:
    Mazda MX-3 KL-DE '91
    Była:
    Mazda MX-3 KL-DE '93

    Postprzez Bo_Lo » 2 cze 2018, 16:59

    marcinowozniako napisał(a):Z przekory to mówisz czy po prostu znowu stricte o samym silniku mówisz a to w jakiej budzie jedzie to już Ciebie nie interesuje?

         

    Raczej rozmawiamy stricte o samym silniku,bo idąc w tym kierunku w jakiej budzie to jedzie jest bez sensu,bo większość silników pojedzie w odpowiedniej(czytaj lżejszej) budzie.Chocby znany projekt 121 DA z BP pod maską który na torze ganiał porobione Subaru,czy głupia stara fiesta z silnikiem z pumy.Btw długi czas mocno się zastanawiałem nad kupnem takowej,może nawet w ostatniej ewolucji (najbrzydszej) tej lekkiej budy ze znaczkiem mazdy(ostatni gen 121) i swapem na to 1.7 z pumy.
    Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
    Godzilla is coming...
    Avatar użytkownika
    Klubowicz
     
    Od: 5 lis 2007, 18:59
    Posty: 4378 (423/201)
    Skąd: Poznań
    Auto: bylo:
    BF,BG,BJ,subaru impreza
    jest:
    Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

    Postprzez Pyton » 2 cze 2018, 17:07

    A jakie to czasy kreca klde lub klze w mx3 na 400m
    Z tego co pamietam to wlasnie jarek w swojej bylej mx3 wykrecil jakies 14,400
    Weźmy teraz civica jajko lub tzw zelazko wlozmy tam silnik k20 lub k24 i nie bedzie co zbierac z mazdy
    Jedyne sluszny motor mazdy to 1.8bp i ladowanie turbo
    Forumowicz
     
    Od: 25 wrz 2015, 14:34
    Posty: 315 (1/5)
    Skąd: dziki zachod
    Auto: Infiniti fx35
    Była Mazda BG; BA; BJ; BK

    Postprzez marcinowozniako » 2 cze 2018, 17:13

    Bo_Lo napisał(a):Raczej rozmawiamy stricte o samym silniku,bo idąc w tym kierunku w jakiej budzie to jedzie jest bez sensu,bo większość silników pojedzie w odpowiedniej(czytaj lżejszej) budzie.


    NIe bez sensu. Uważam że swap KL do mx3 to żaden swap,tu jest wszystko Plug&Play nie trzeba niczego dokupować aby to jeździło, wystarczy sam silnik. Dla mnie to dalekie to jest do prawdziwego swapa i raczej w takim kontekście bym do tego podchodził. Czemu mazda nie władowała 2.5 do mx3? Może po to że byłoby to wtedy zbyt szybkie auto? Za duża konkurencja dla innych swoich modeli?

    Pyton napisał(a):Z tego co pamietam to wlasnie jarek w swojej bylej mx3 wykrecil jakies 14,400


    Można powiedzieć że jest to najszybszy oficjalny czas tutaj forumowy jego. Ja słabszym silnikiem zrobiłem 14.30 na ćwiarę gdy miałem 183KM przez 200obr więc teraz spokojnie zrobie lepszy.

    Pyton napisał(a):Weźmy teraz civica jajko lub tzw zelazko wlozmy tam silnik k20 lub k24 i nie bedzie co zbierac z mazdy


    Seryjne k20 200KM? ZNajdź taką Hondę i zrób ustawkę chętnie się pojawię i zmienie twoje zdanie. Problem jest tego rodzaju że nie ma seryjnego k20 w żadnej 5 czy 6. Wszystkie są porobione i ma to wtedy ok 230-240KM a to jest 40-50KM więcej niż mx3, dużo trochę co?

    Pyton napisał(a):Jedyne sluszny motor mazdy to 1.8bp i ladowanie turbo


    I walka z trakcją na każdym biegu. Ludzie skąd wy macie to wyobrażenie.
    Największy Ścigant
    Avatar użytkownika
    Forumowicz
     
    Od: 19 lis 2015, 18:40
    Posty: 915 (5/8)
    Skąd: Kalisz
    Auto: Jest:
    Mazda MX-3 KL-DE '91
    Była:
    Mazda MX-3 KL-DE '93

    Postprzez Bo_Lo » 2 cze 2018, 19:06

    Pyton napisał(a):I walka z trakcją na każdym biegu. Ludzie skąd wy macie to wyobrażenie

    Nie przesadzaj.Powiedz to Tekkenfanowi ;)
    Negujesz w tym zestawieniu k20 bo "porobione i ma wyższą moc niż seria" a Twój to niby co? ;)
    Porównujemy serie K20 i serie KLde 167hp .
    Seryjny K20 w jajku/żelazku vs seryjny KLde w mx3 jaki wynik?
    Porobione K20 vs porobione klde np Twoje jaki wynik?
    Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
    Godzilla is coming...
    Avatar użytkownika
    Klubowicz
     
    Od: 5 lis 2007, 18:59
    Posty: 4378 (423/201)
    Skąd: Poznań
    Auto: bylo:
    BF,BG,BJ,subaru impreza
    jest:
    Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

    Postprzez marcinowozniako » 2 cze 2018, 19:14

    Bo_Lo napisał(a):bo "porobione i ma wyższą moc niż seria"


    Czytasz co pisze? Neguje bo ma o 50KM więcej mocy niż mam ja, mimo moich modów, do seryjnej k20 mogę stanąć i znam wynik tego pojedynku, do pomodzonej nie mam podejścia bo ma zwyczajnie więcej mocy. Gdyby mi mx3 udało się dobić Kaelem do 230-240KM to uwierz mi wtedy mx3 też mogłaby być szybsza.

    Bo_Lo napisał(a):Nie przesadzaj.Powiedz to Tekkenfanowi


    Ale co to w ogóle za porównanie. Auto zrobione tylko pod ćwiarę ze specjalnymi oponami i rozwiązaniami tylko na ćwiartkę. Zupełnie bez sensu porównanie.

    Bo_Lo napisał(a):Seryjny K20 w jajku/żelazku vs seryjny KLde w mx3 jaki wynik?


    k20

    Bo_Lo napisał(a):Porobione K20 vs porobione klde np Twoje jaki wynik?


    k20

    K20 vs porobione klde np Twoje jaki wynik?

    klde moje

    A teraz wytłumacz mi co jest niezwykłego w tym jeżeli auto z mocniejszym silnikiem objeżdza auto ze słabszym silnikiem?

    Otóż to, nic nie zwykłego w tym jest, ciekawie jest wtedy gdy auto ze słabszym silnikiem objeżdża to z mocniejszym, np mx3 z porobionym klde <faja>
    Największy Ścigant
    Avatar użytkownika
    Forumowicz
     
    Od: 19 lis 2015, 18:40
    Posty: 915 (5/8)
    Skąd: Kalisz
    Auto: Jest:
    Mazda MX-3 KL-DE '91
    Była:
    Mazda MX-3 KL-DE '93

    Postprzez Pyton » 2 cze 2018, 19:40

    A to juz nie wina silnka hondy ze tam po wymianie dolotu i wydechu plus dobrym strojeniu potrafi dac przyrost 40-50km. Civic tzw żelazko juz z silnkiem b18 shamowane na 185km potrafi krecic czasy na 400 m 13,8 . K20 ktore maja po 250km robia niskie 13 lub wysokie 12 w zaleznosci od budy.
    Zawsze mozna kupic lanisa lub stara corse wlozyc 3.2 v6 ktore do 280 km idzie zrobic malym kosztem i wsztstkie te hondy i mazdy rozstawic po kątach :D
    Forumowicz
     
    Od: 25 wrz 2015, 14:34
    Posty: 315 (1/5)
    Skąd: dziki zachod
    Auto: Infiniti fx35
    Była Mazda BG; BA; BJ; BK

    Postprzez marcinowozniako » 2 cze 2018, 19:43

    Pyton napisał(a):Civic tzw żelazko juz z silnkiem b18 shamowane na 185km potrafi krecic czasy na 400 m 13,8 .


    Pokaż mi tego civica najlepiej z jakimiś filmikami na YT.

    Pyton napisał(a):A to juz nie wina silnka hondy ze tam po wymianie dolotu i wydechu plus dobrym strojeniu potrafi dac przyrost 40-50km.


    A ja nie mówię że to wina silnika, mówię tylko że ogólnie to silnik z większą mocą niż KAEL więc nic dziwnego że w parze z równie lekkim czy nawet sporo lżejszym autem jest szybsze niż porobiona mx3, poza tym mówiłem że k20 po modach N/A to raczej 230-240KM chyba że ktoś idzie w większe modyfikacji silnika.
    Największy Ścigant
    Avatar użytkownika
    Forumowicz
     
    Od: 19 lis 2015, 18:40
    Posty: 915 (5/8)
    Skąd: Kalisz
    Auto: Jest:
    Mazda MX-3 KL-DE '91
    Była:
    Mazda MX-3 KL-DE '93

    Kto przegląda forum

    Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

    Moderator

    Moderatorzy Nasze Mazdy