Strona 7 z 7

Re: Mazda 323F BA Z5 '95 by Grzesiowsky --> SWAP 1.8GT in progress :D

PostNapisane: 3 kwi 2017, 11:54
przez Grzesiowsky
A co tam w sumie przeszkadza, że napiszę posta pod postem :D
Mazda lepiej jedzie, jednak była testowana bez wydechu więc mogła stracić troszkę na mocy :D
I tak jestem zadowolony, troszkę zamuliłem ze zmianą biegu i było 3osoby w aucie. :D
Dzisiaj chyba będę miał to wszystko skręcone i odbieram auto. :) A to, że Mazda nie przyspieszała wcześniej było winą nie działającego VICS'a :)

Re: Mazda 323F BA Z5 '95 by Grzesiowsky --> SWAP 1.8GT in progress :D

PostNapisane: 11 kwi 2017, 21:56
przez Grzesiowsky
Mazda odebrana od mechaników, którzy stwierdzili że wszystko jest ok i lepiej już nie będzie, że co ja oczekiwałem od silnika 1.8 bla bla bla :D. Nie satysfakcjonowało mnie przyspieszenie Mazdy, dlatego trzeba było szukać problemu. Z pomocą przyszedł użytkownik z forum rafał88, który stwierdził, żebym sprawdził w pierwszej kolejności aparat zapłonowy. Mazda fajnie przyspiesza, będę myślał o przyroście mocy jakimś jak ogarnę uszczelnienie silnika, rozrząd i sprzęgło. Niedużo by brakło, a pominąłbym gaz, który teraz jest najbardziej potrzebny Maździe i mojemu portfelowi, bo jednak 240km przejechane za 150 zł, to trochę boli :D Wiadome, że kręciłem ją i kręcę, bo wtedy jeszcze bardziej się ryjek cieszy :D Przede wszystkim pasuje ogarnąć to wszystko pod maską jakoś estetyczniej i zrobić jakiś dolocik, ale na wszystko przyjdzie powoli czas :D

PostNapisane: 11 kwi 2017, 22:01
przez Bo_Lo
Sprawdź czy VICS działa jak należy.

PostNapisane: 11 kwi 2017, 22:09
przez Grzesiowsky
Że jeszcze lepiej to powinno iść? <jupi>

PostNapisane: 11 kwi 2017, 22:09
przez marcinowozniako
128KM to mieć powinno? Napewno nie jedzie z taką mocą. Fakt faktem buda ba jest cieższa niż moja mx3 z k8 ale czas 80-100 masz ponad sekunde gorszy niż u mnie gdzie ja miałem 129KM shamowane w mx3 z k8.

PostNapisane: 11 kwi 2017, 22:35
przez Grzesiowsky
W sumie u mnie jeszcze jest zapłon nie ustawiony tak jak trzeba, tylko na oko. I tak poprawiła się elastyczność jazdy :) ostatnio jeździłem autem w weekend, od tego czasu stoi i czeka na założenie gazu i ustawienie zapłonu tak jak książka pisze :)

PostNapisane: 11 kwi 2017, 23:56
przez Bo_Lo
Ja bym w życiu nie założył gazu do auta które nie jest w 100% sprawne.
Założysz gaz i w życiu nie dojdziesz z tym autem do ładu,bo liczba punktów w których kryje się chochlik wzrośnie X2.Najpierw ustaw zapłon,sprawdź VICS i zrób żeby na pb jeździło jak fabryka każe (podstawa to jedź na chamownie i sprawdź ile ma mocy i jaki prezent,ebieg wykresu) dopiero wtedy montuj LPG.

Dopisano 11 kwi 2017 23:56:

Ja bym w życiu nie założył gazu do auta które nie jest w 100% sprawne.
Założysz gaz i w życiu nie dojdziesz z tym autem do ładu,bo liczba punktów w których kryje się chochlik wzrośnie X2.Najpierw ustaw zapłon,sprawdź VICS i zrób żeby na pb jeździło jak fabryka każe (podstawa to jedź na chamownie i sprawdź ile ma mocy i jaki prezent,ebieg wykresu) dopiero wtedy montuj LPG.

PostNapisane: 11 kwi 2017, 23:57
przez rafał88
marcinowozniako napisał(a):128KM to mieć powinno? Napewno nie jedzie z taką mocą. Fakt faktem buda ba jest cieższa niż moja mx3 z k8 ale czas 80-100 masz ponad sekunde gorszy niż u mnie gdzie ja miałem 129KM shamowane w mx3 z k8.


NIe widziałes co było jak był zapłon cofniety <rotfl> Teraz jedzie calkiem spoko, tylko jeszcze ogarnąc drobiazgi, pewnie dolot tez piedzieli sprawe :P Stozek pod maską nie kolega :P I widac taki jakby zryw w pewnym przedziale obrotów, tylko tez co to za nagrywanie z telem w łapie i zmieniac biegi... No i zapłon musi byc w punkt bo to tez ma wplyw na przyśpieszczenie.
Fajnie ,ze mogłem pomoc i doradzić ;)

PostNapisane: 12 kwi 2017, 15:25
przez Grzesiowsky
Na pewno jest lepiej niż było, a będziemy dążyć do tego żeby szło jak seria. Już teraz robi robotę, a co dopiero jak będzie jeszcze o 1s szybciej od 80-100. :D
Oczywiście dziękuję za wszystkie rady, dobrze jest mieć się kogo zapytać i doradzić :P
Jak będzie szło jak seria, to będzie się myślało o podniesieniu mocy. :D <serduszka>

Re: Mazda 323F BA Z5 '95 by Grzesiowsky --> SWAP 1.8GT :D

PostNapisane: 16 kwi 2017, 10:35
przez rafał88
Nooo jednak to auto chyba jedzie jak trzeba z tego co widzialem :P Skoro 120 konnego shamowanego konkuretnta objeżdza :D

Re: Mazda 323F BA Z5 '95 by Grzesiowsky --> SWAP 1.8GT :D

PostNapisane: 30 kwi 2017, 22:24
przez dayman
Slabo to jedzie jak na silnik z bg, moje leciwe 1.8 niby 114 a przy 2,7tysi obrotow dostaje turbo i sie wkreca jak glupie :D

Re: Mazda 323F BA Z5 '95 by Grzesiowsky --> SWAP 1.8GT :D

PostNapisane: 25 cze 2017, 17:26
przez Grzesiowsky
Witam, od dłuższego czasu nie dodawałem nic na forum, z braku czasu. Mazda ostatnio przeszła szereg modyfikacji między innymi MPS-Mazda Przeszła SWAP :D. Ostatnio zrobiona została przekładka hamulców przednich na wersje z 1.8 BP z BA o średnicy 255mm, autko przyjemnie hamuje aż wyrywa szczękę. Została założona instalacja BRC Seqent MY07. Ogólnie auto doprowadzam coraz to do lepszego stanu. Zapłon ustawiony należycie i teraz czuć, że się to zbiera :D. Rozrząd zmieniony, zmieniona uszczelka pod pokrywą zaworów z której konkretnie ciekło i jeszcze były pozostałości po starym oleju 15w40, na którym jeździł wcześniejszy właściciel :D Felgi zostały pomalowane tymczasowo na kolor biały i w sumie efekt jest całkiem całkiem :)

Re: Mazda 323F BA Z5 '95 by Grzesiowsky --> SWAP 1.8GT :D

PostNapisane: 25 cze 2017, 18:24
przez Neonixos666
Na przyszłość to jak wrzucasz jakieś zdjęcia to upewnij się że są one w poprawnej pozycji, wtedy ogląda się je lepiej...

Re: Mazda 323F BA Z5 '95 by Grzesiowsky --> SWAP 1.8GT :D

PostNapisane: 14 lip 2017, 11:51
przez AdamR323bg
całkiem dobrze na tym białym kole wygląda <spoko>