Mazda MX-3 EC B6 '94
1, 2
To są inne silniki. BP z BG jest lekko mocniejszy, zarówno przedliftowy jak i poliftowy. Nie wiem jak to się ma od strony technicznej, który łatwiej jest zeswapować do MX'a, ale właściciele BA Z5 chętniej swapują BP z bagiety.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Cały swap sprzedany poszedł do MX-3 .
Dziwne silnik nie dymił fakt jak oglądalismy był ciepły .
Dobrze palić i kupować auto na zimnym silniku .
Dziwne silnik nie dymił fakt jak oglądalismy był ciepły .
Dobrze palić i kupować auto na zimnym silniku .
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
U mnie dymił na niebiesko po odpaleniu, nie jestem na 100% pewien ale uszczelnienie na tłokach to raczej powód. Takze wyszło na to że jutro wybieram sie po silnik. Specjalistą nie jestem ale co moge śmiało powiedzieć to to że nie polecam Ci tego co czułem jak się okazało że 3 koła na naprawę starego miałbym wydać. Wrzucaj zdrowe serducho.
- Od: 28 sty 2016, 14:20
- Posty: 78
- Skąd: Lubawa
- Auto: Mazda 323 BG BP '94
Mazda od soboty stoi na warsztacie. Okazało się, że przyczyną dymienia są nieszczelne uszczelniacze zaworowe, natomiast za pobór oleju odpowiedzialne są zapieczone pierścienie tłokowe. Wczoraj do silnika zajrzał szlifierz i na szczęście okazało się, że cylindry są OK. Głowica pojechała do planowania, ponoć jutro mają być pierścienie więc autko powinno wrócić do żywych we wtorek lub w środę. Przy okazji umyta zostanie przepustnica i wyregulowany czujnik położenia przepustnicy. Przy okazji pobytu na warsztacie wyczyszczone zostaną również hamulce.
Z innej beczki
Wleciały tylne lampy JDM, więc teraz mam 4x postój, 2x stop i 2x przeciwmgielne. Dodatkowo wleciał też trzeci stop. Na malowanie czekają dokładki nadkoli. Fotorelacja będzie jak auto wróci z warsztatu Za części dziękuję Koledze witkowi
Z innej beczki
Wleciały tylne lampy JDM, więc teraz mam 4x postój, 2x stop i 2x przeciwmgielne. Dodatkowo wleciał też trzeci stop. Na malowanie czekają dokładki nadkoli. Fotorelacja będzie jak auto wróci z warsztatu Za części dziękuję Koledze witkowi
- Od: 21 lut 2016, 23:43
- Posty: 17
- Auto: MX-3 1.6 16V '94
Autko odebrane z warsztatu. Zrobiony został remont i obróbka głowicy oraz wymienione pierścienie tłokowe. Silnik jest w tej chwili zalany olejem Motul 5W40. Przede mną kilka tysięcy km emeryckiej jazdy żeby pierścienie się ułożyły ;/
W międzyczasie zakupione zostały felgi na lato:
A tak wygląda auto w nocy po modzie tylnych lamp
W międzyczasie zakupione zostały felgi na lato:
A tak wygląda auto w nocy po modzie tylnych lamp
- Od: 21 lut 2016, 23:43
- Posty: 17
- Auto: MX-3 1.6 16V '94
Alusy piękne jakie parametry.
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Fajny MX właśnie co to za koła? Bo całkiem sympatyczne
- Od: 22 maja 2011, 22:57
- Posty: 194 (0/3)
- Skąd: Tychy
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-DE 92'
Wygląda fajnie na tych kołach ale mięsa za dużo ale wiem też że 16 profil 45 nie jest tanią oponą
- Od: 22 maja 2011, 22:57
- Posty: 194 (0/3)
- Skąd: Tychy
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-DE 92'
Ja w Z5 mam tez 205 i faktycznie za duzo 195/45 juz powinno byc lepiej Felga pewnue jakis taiwan albo cus choc ladna
Co do docierania jazda jak emeryt to zly pomysl, jezdzic normalnje byle nie krecic za czesto w wysokie obroty przez tysiac kilometorw, zlac olej i pozniej smigac
Co do docierania jazda jak emeryt to zly pomysl, jezdzic normalnje byle nie krecic za czesto w wysokie obroty przez tysiac kilometorw, zlac olej i pozniej smigac
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Szczerze mówiąc przed założeniem tych opon było kilka przymiarek i ostatecznie padło na rozmiar 205/50, bo profil 45 wyglądał trochę biednie w nadkolach, a 55 (taki mam na zimówkach) delikatnie szoruje nadkole przy maksymalnym skręcie, chociaż idealnie wypełnia nadkole. Ewentualnie można było iść w 17', ale nie chciałem dawać za niskiego profilu opony. Jeśli chodzi o dynamikę, to nie czuję specjalnej różnicy w osiągach między 195/50 R15 a 205/50 R16
Co do docierania, to śmigam tak do 3-3,5 tysięcy obrotów.
Co do docierania, to śmigam tak do 3-3,5 tysięcy obrotów.
- Od: 21 lut 2016, 23:43
- Posty: 17
- Auto: MX-3 1.6 16V '94
Łaaaa, przyznam się że przez Twoją wracają wspomnienia Moje pierwsze autko to właśnie mx-3 czarnula 1.8 v6 robiło robotę, nawet holendrzy sie oglądali xD niestety nie dbałem, bo nie miałem pojęcia zielonego o samochodach
Wiadomo, chodzi o to żeby Tobie sie podobało z tym ogumieniem. Moje skromne zdanie jest takie że właśnie trochę tego mięsa więcej, żeby właśnie wypełniło i nie było biednie w nadkolu, a felunek zacny, milordzie. na pewno będę obserwował wątek. Pozdrawiam i szerokości.
Wiadomo, chodzi o to żeby Tobie sie podobało z tym ogumieniem. Moje skromne zdanie jest takie że właśnie trochę tego mięsa więcej, żeby właśnie wypełniło i nie było biednie w nadkolu, a felunek zacny, milordzie. na pewno będę obserwował wątek. Pozdrawiam i szerokości.
- Od: 28 sty 2016, 14:20
- Posty: 78
- Skąd: Lubawa
- Auto: Mazda 323 BG BP '94
A z pracy do domu wracam tak:
Oczywiście żart, zdjęcie pochodzi z czasów kiedy pracowałem na pomocy drogowej i po prostu trzeba było jakoś wrócić z bazy do domu dwoma autami
Teraz na poważnie. Trochę długo mnie nie było, więc wypadałoby zapodać jakąś aktualizację. Zacznijmy od tego, że Mazda jeździ i ma się dobrze
Od czasu ostatniego wpisu Mazda otrzymała dokładki tylnych nadkoli oraz klimatyzację przełożoną w całości z drugiej MX-3, której stan blacharski nie pozwalał na bezpieczną eksploatację. założona została jedynie nowa chłodnica klimy oraz osuszacz. Z drugiego MX-a pochodzą również aluminiowe nakładki progowe, które zastąpiły moje plastikowe.
Z kwestii czysto eksploatacyjnych Mazda otrzymała nowe tarcze i klocki na tył, wszystkie łączniki stabilizatorów, lewą osłonę przegubu, w zeszłym tygodniu wleciał nowy olej z filtrem, a dziś nowe przewody zapłonowe NGK. Założony został również nowy tłumik końcowy WM Sport.
Poniżej kilka zdjęć:
Oczywiście żart, zdjęcie pochodzi z czasów kiedy pracowałem na pomocy drogowej i po prostu trzeba było jakoś wrócić z bazy do domu dwoma autami
Teraz na poważnie. Trochę długo mnie nie było, więc wypadałoby zapodać jakąś aktualizację. Zacznijmy od tego, że Mazda jeździ i ma się dobrze
Od czasu ostatniego wpisu Mazda otrzymała dokładki tylnych nadkoli oraz klimatyzację przełożoną w całości z drugiej MX-3, której stan blacharski nie pozwalał na bezpieczną eksploatację. założona została jedynie nowa chłodnica klimy oraz osuszacz. Z drugiego MX-a pochodzą również aluminiowe nakładki progowe, które zastąpiły moje plastikowe.
Z kwestii czysto eksploatacyjnych Mazda otrzymała nowe tarcze i klocki na tył, wszystkie łączniki stabilizatorów, lewą osłonę przegubu, w zeszłym tygodniu wleciał nowy olej z filtrem, a dziś nowe przewody zapłonowe NGK. Założony został również nowy tłumik końcowy WM Sport.
Poniżej kilka zdjęć:
- Od: 21 lut 2016, 23:43
- Posty: 17
- Auto: MX-3 1.6 16V '94
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości