Strona 7 z 34

Re: Mazda 323F BA BP '96 1.8 114hp BeAta

PostNapisane: 3 maja 2017, 09:16
przez rafał88
Bo to BEA :P Ładny stan naprawde igiełka,praca silnika bezszelestna, tylko troche za wysoko stoi :P

Re: Mazda 323F BA BP '96 1.8 114hp BeAta

PostNapisane: 3 maja 2017, 13:47
przez Grigori
Widziałem jest <spoko> . Kiedy będzie można ja zobaczyć z nakładkami?

PostNapisane: 3 maja 2017, 15:05
przez Bo_Lo
Dzięki za miłe słowo.Nakladki i spoiler wleca w czerwcu ,na razie mam komunię na głowie .
Z wysokością nadwozia może też coś pomyślę choc żal mi tych FK bo naprawdę robią robotę pod względem prowadzenia.

Re: Mazda 323F BA BP '96 1.8 114hp BeAta

PostNapisane: 4 lip 2017, 21:39
przez Bo_Lo
Jakiśtam mały progres jest.
Wleciały HIDy xenon 4300
Pakiet Gt sie montuje.
Juro odbieram klej do szyb w celu ostatecznego przytwierdzenia łezek progowych,montuje lusterka.Lotka wleci pod koniec tyg,muszę jeszcze na niej spolerować firanę bo mi się sikło klarem na bogato <lol>
Wleci jescze tylna blenda górna ze stopem.
Dodatkowo premacy dostała dokladke przód sportive i łezki progowe takie same jak BA.

PostNapisane: 5 lip 2017, 13:05
przez Piotr_
Będzie lala bongo amigo :D

Re: Mazda 323F BA BP '96 1.8 114hp BeAta

PostNapisane: 29 lip 2017, 21:23
przez Bo_Lo
Koniec prac.Umyte i nawoskowane .

Re: Mazda 323F BA BP '96 1.8BP Turbo BeAta- TD04L12T in progress :–)

PostNapisane: 10 paź 2017, 19:39
przez Bo_Lo
Monologu ciąg dalszy :)
Po długich namysłach i rozważaniu kilu opcji w tym:
-sprzedać i kupić MX5
-zostawić i zakładać czapkę z mx5 i robić na +-130hp
-zostawić i ładowaćkompresor
-zostawić i zakładać turbo
padło na opcję ostatnią.
Raz że mx5 to nie do końca moja bajka,dwa- po sprzedaży Ba musiałbym sporo dołożyć żeby kupić znośny egzemplarz emiksa i nadal miałby on raptem 110kuni co wiem że mimo rwd nie wystarczyłoby mi na długo,trzy-emiksa mogę kupić zawsze,a na debilny projekt turbienia zdrowego BPeka w mega zdrowej budzie BA już pewnie drugiej szansy nie bedzie.Zresztą po to szukalem zdrowego egzemplarza BA z BPekiem żeby się w to zabawić :D
Klamka zapadła po przedzimowej inspekcji podwozia w BeAtce-ZERO rdzy,nawet nalotu.Mialbym to sprzedać komus za czytysiące ?NO kamooooon :P :>
A więc plan:
Turbo -maciupkie TD04L12T z volvo s60-tanie jak 2foru z Maca i bedzie szybko wstawać
Kolektor skrzynkowy (flansze już do mnie jadą)
Wtryski czerwone RX8 360siątki (dzienx gronek i Kamil za ogarnięcie tematu)
Elekronika -DET3(szukam używki w dobrej cenie)
Reszta wiadomo-wszelkie złączki,rury,kolanka made by sklep guma szop ,Ic jakieś iveco lub turboworks,wydech zostaje jaki jest minus katalizator a w jego miejsce imitacja przelotowa.
LPG prawdopodobnie wyleci do Premacy.
jak widać ''projekt'' mega budżet,żadnych FMiców,HaKaeSów i innych wodotrysków.ma jeżdzić ,sapać i się nie psuć.Cel-wszystko między 180 a 230 hp mnie zadowoli.W porównaniu do serii 114hp nawet 180 będzie megaprogresem,poza tym flansza pod większe TD04 jest taka sama więc w przyszłości jak zrobi się mało to kto wie.W założeniu ma jechać jak KLDE/ZE bo to w tej budzie już w zupelności wystarcza do sprawnego przemieszczania.
Do końca roku chcę mieć kolektor,turbo,DETa i IC na stanie.Reszta na wiosnę,montaż,strojenie i wio.Czy się uda- się okaże ;)

PostNapisane: 10 paź 2017, 20:29
przez piwo
powodzenia w modzeniu. czeka cie okres proby :)
ale wysoki moment szybko sprawi banana na twarzy i bedzie

Re: Mazda 323F BA BP '96 1.8BP Turbo BeAta- TD04L12T in progress :–)

PostNapisane: 11 paź 2017, 08:57
przez DARO MAZDA 323
ciekawy projekt się szykuje

PostNapisane: 11 paź 2017, 11:00
przez AdamR323bg
fajne plany będę śledził! <spoko> <spoko> <spoko>

Re: Mazda 323F BA BP '96 1.8BP Turbo BeAta- TD04L12T in progress :–)

PostNapisane: 11 paź 2017, 11:12
przez kamilwlkp
Bolson Tuner <serduszka>
Z Fmic polecam zakupić BOVa, natomiast co do IC, rurek, złączek, silikonów to porozmawiaj z Nisstechem :)

PostNapisane: 11 paź 2017, 20:52
przez Bo_Lo
kamilwlkp napisał(a):Bolson Tuner

Ty jeszcze nie wiesz co Ciebie czeka,trucie pupy i zawracanie pupy level hard <rotfl> :P

Re: Mazda 323F BA BP '96 1.8BP Turbo BeAta- TD04L12T in progress :–)

PostNapisane: 11 paź 2017, 20:58
przez rafał88
Kibicuje <spoko> Bedzie mi latwiej i bd wiedzial co bd mogl inaczej rozwiązać <diabełek> <czarodziej>
Powodzenia <spoko>

PostNapisane: 12 paź 2017, 09:05
przez TiGRA200SX
Zanim zaczniesz stroić na EMU możesz poskładać wszystko i sprawdzić poprawność działania na seryjnym kompie. Mapa paliwa ma zapas i starczy dla ciśnienia doładowania około 0,4-0,5 bara. Wyeliminujesz w ten sposób wszelkie nieszczelności i ułatwi też później pracę przy strojeniu na EMU. Jedyna rzecz wymagana to chociażby MBC żeby nie napompować za dużo, żeby za sucho na tłokach nie było. Lepiej zaopatrz się od razu we wskaźnik EGT z warninigiem, BOOST i ciśnienia oleju.
Co do układu wydechowego tutaj masz totalną dowolność... możesz obciąć wydech 30 cm za turbo i też będzie [tiiit] tylko mega głośno. Przy turbinie długość i kształt wydechu nie gra roli ważne żeby spaliny miały jak najmniejszy opór.
Kolektor skrzynkowy nie jest najszczęśliwszym rozwiązaniem. Lepszy będzie nawet tani chiński równoodległościowy [baran] Lepszy przepływ bez możliwości cofania spalin na pełnym booscie.

Kibicuję projektowi. Powodzenia

PostNapisane: 12 paź 2017, 10:20
przez piwo
Kolektor skrzynkowy nie jest najszczęśliwszym rozwiązaniem. Lepszy będzie nawet tani chiński równoodległościowy [baran] Lepszy przepływ bez możliwości cofania spalin na pełnym booscie.

nie rpzesadzajmy.
mialem barana pod turbo gareta w bpeku i zalet tego nie widzialem. jakis moment nie byl wysoki i moc tez nie. lepszy bedzie zwykly kolektor jak najblizszy silnika. teraz mam taki seryjny przy silniku saaba i fajnie kompaktowo.
poczytaj troche forum mx5 tam maja chyba jakies gotowce.
https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R ... t&_sacat=0
https://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=m ... d&_sacat=0

PostNapisane: 12 paź 2017, 13:46
przez Bo_Lo
Komp będzie DET3 ,emu to nie ta liga i cena.
Co do kolektora to skrzynkowy będzie mnie kosztował ok 300-350xl na gotowo,chinoli jest pełno ale do miaty i to z reguły B6 a tam silnik wzdłużnie.Baran spawany to już bliżej 1000zl a skrzynkowy do 250hp styknie,poza tym seryjne doładowane silniki np 1.8t vag też ma skrzynkowe (tyle że żeliwo) i jezdzi.Pamietajmy że to projekt z gatunku "budżet"
Co do dmuchania na kompie seryjnym to z jednej strony ECU mazdy nie potrafi ogarnąć zmiany wolnossącego 2.0 na 2.5 z różnica mocy raptem 20-30hp.Z drugiej strony w protege mazdaspeed z 2.0FS turbo ma taki sam model przeplywki jak 100 konne Premacy 1.8 więc sama przeplywka może i policzy ,pytanie czy ECU faktycznie ma taki zakres korekty i zdoła tyle podlac-wątpię.Raczej ryzykować nie będę dla tych paru stów.

PostNapisane: 12 paź 2017, 16:10
przez piwo
Jak lubisz płynące tłoki to nie strój. U mnie spłynęły dwa w dwóch silnikach właśnie przez przepływke i że drucik się zaciął czy ścieżka wytarła czy klapka przyciela. Map sensor jest pewniejszy i lepiej kupić dęta od razu z map sensorem

Re: Mazda 323F BA BP '96 1.8BP Turbo BeAta- TD04L12T in progress :–)

PostNapisane: 12 paź 2017, 17:20
przez Bo_Lo
Pierwsze klunkry dotarły :D
W życiu się tak nie cieszyłem na kawałek ajzola <jupi>

Re: Mazda 323F BA BP '96 1.8BP Turbo BeAta- TD04L12T in progress :–)

PostNapisane: 12 paź 2017, 17:33
przez sewo
<spoko>

Na wiosne się wyrobisz? :D

Re: Mazda 323F BA BP '96 1.8BP Turbo BeAta- TD04L12T in progress :–)

PostNapisane: 12 paź 2017, 17:40
przez kamilwlkp
Panie, w subarowej turbinie są inne flansze :p sprawdź to lepiej jak wyglądają w Volvo :)