Monologu ciąg dalszy
Po długich namysłach i rozważaniu kilu opcji w tym:
-sprzedać i kupić MX5
-zostawić i zakładać czapkę z mx5 i robić na +-130hp
-zostawić i ładowaćkompresor
-zostawić i zakładać turbo
padło na opcję ostatnią.
Raz że mx5 to nie do końca moja bajka,dwa- po sprzedaży Ba musiałbym sporo dołożyć żeby kupić znośny egzemplarz emiksa i nadal miałby on raptem 110kuni co wiem że mimo rwd nie wystarczyłoby mi na długo,trzy-emiksa mogę kupić zawsze,a na debilny projekt turbienia zdrowego BPeka w mega zdrowej budzie BA już pewnie drugiej szansy nie bedzie.Zresztą po to szukalem zdrowego egzemplarza BA z BPekiem żeby się w to zabawić
Klamka zapadła po przedzimowej inspekcji podwozia w BeAtce-ZERO rdzy,nawet nalotu.Mialbym to sprzedać komus za czytysiące ?NO kamooooon
A więc plan:
Turbo -maciupkie TD04L12T z volvo s60-tanie jak 2foru z Maca i bedzie szybko wstawać
Kolektor skrzynkowy (flansze już do mnie jadą)
Wtryski czerwone RX8 360siątki (dzienx gronek i Kamil za ogarnięcie tematu)
Elekronika -DET3(szukam używki w dobrej cenie)
Reszta wiadomo-wszelkie złączki,rury,kolanka made by sklep guma szop ,Ic jakieś iveco lub turboworks,wydech zostaje jaki jest minus katalizator a w jego miejsce imitacja przelotowa.
LPG prawdopodobnie wyleci do Premacy.
jak widać ''projekt'' mega budżet,żadnych FMiców,HaKaeSów i innych wodotrysków.ma jeżdzić ,sapać i się nie psuć.Cel-wszystko między 180 a 230 hp mnie zadowoli.W porównaniu do serii 114hp nawet 180 będzie megaprogresem,poza tym flansza pod większe TD04 jest taka sama więc w przyszłości jak zrobi się mało to kto wie.W założeniu ma jechać jak KLDE/ZE bo to w tej budzie już w zupelności wystarcza do sprawnego przemieszczania.
Do końca roku chcę mieć kolektor,turbo,DETa i IC na stanie.Reszta na wiosnę,montaż,strojenie i wio.Czy się uda- się okaże