Mazda 323F BA BP '96 1.8BP Turbo BeAta
Siema,
Moze zamiast tego deta kup cos z ottomotive.pl. pozbedziesz sie aparatu, przeplywki bez robienia konwersji...Masz ebc, sterowanie cewkami, egt, czujnik stuku, zalaczanie pompy paliwa, zawor iac, I duuzo przyjemniejszy soft. W drozszej wersji wbudowany kontroler wideband polecam
Co do kolektora, od seryjnego zeliwniaka zrobic przejsciowke do turbo I tez by dzialalo. Odeszlyby problemy z pokrzywiona flansza I skladaniem tych klockow
Moze zamiast tego deta kup cos z ottomotive.pl. pozbedziesz sie aparatu, przeplywki bez robienia konwersji...Masz ebc, sterowanie cewkami, egt, czujnik stuku, zalaczanie pompy paliwa, zawor iac, I duuzo przyjemniejszy soft. W drozszej wersji wbudowany kontroler wideband polecam
Co do kolektora, od seryjnego zeliwniaka zrobic przejsciowke do turbo I tez by dzialalo. Odeszlyby problemy z pokrzywiona flansza I skladaniem tych klockow
ok pół roku temu jak robiłem rozeznanie to wszyscy krzywo patrzeli na te easy ecu,że to nie det,a kto to wystroi,po co kombinować jak jest DET którego wszyscy ogarniają itd.Ale widzę że coraz więcej osób zmienia zdanie .W piątek będę u tunera który bedzie stroił auto (Hampel) to z nim pogadam co sądzi o easy ecu.MIRU napisał(a):Siema,
Moze zamiast tego deta kup cos z ottomotive.pl.
http://www.ottomotive.pl/joomla3/index. ... oid-detail
Co do kolektora –
Myślałem o tym ,ale turbo byłoby dość nisko wtedy i mógłby się pojawić problem ze spływem oleju.Rzważam jeszcze opcję kupna kolektora stalowego od 626 FP,przespawanie flanszy na głowicę(środkowe kanały w FP są ciut bliżej siebie -trzeba by je rozgiąć) .
Zobaczę co powie spawacz który bedzie rzeżbił kolektor.
http://allegro.pl/mazda-626-ge-92-97-1- ... l#imglayer
Generalnie roboty tyle samo bo do skrzynkowego aptem 2xkolanko90st i dwa trójniki T na 2 i 3 cylinder,kawałek prostej rurki i gotowe.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Trzeba by przymiarke zrobic, w ktorym miejscu turbo wyjdzie. Ja u siebie nie robilem typowo skrzynkowego tj kolanko -T-kolanko tylko wszystkie kolanka skierowane w bok, a to juz wiecej dlubaniny. Ale za to lepszy flow
A ee3 stroi sie jak kazde SA, nawet powiedzialbym ze lepiej bo analizujac pozniej loga masz wyraznie pokazane w ktorym miejscu jestes na mapie I jakie masz parametry kazdy magik powinien bez najmniejszego problemu dac sobie rade.
A ee3 stroi sie jak kazde SA, nawet powiedzialbym ze lepiej bo analizujac pozniej loga masz wyraznie pokazane w ktorym miejscu jestes na mapie I jakie masz parametry kazdy magik powinien bez najmniejszego problemu dac sobie rade.
Tylko ja nie biore pod uwagę ee3 SA,tylko świnię DEC I.
http://www.ottomotive.pl/joomla3/index. ... oid-detail
SA to nie ten budżet.
http://www.ottomotive.pl/joomla3/index. ... oid-detail
SA to nie ten budżet.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
No właśnie z tym edisem.Skąd to wziąć?czy do Deta też będę potrzebował Edisa?
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Det moze tylko opozniac zaplon w mazdzie. Do Twojego auta styknie bo przy doladowaniu zdejmiesz ile potrzeba I bedzie si u siebie jak mialem fmu to aparatem opoznilem kilka stopni I nic nie gralo pod maska a bp ma chyba nizszy cr niz kf.
A edis to uklad zaplonowy z forda. Do 4 cyl za grosze kupisz. Potrzebne jest modul edis4, cewka, kolo zebate 36-1 I czujnik vr
Majac edisa robisz mape zaplonu od podstaw I sterujesz jak pasuje.
A edis to uklad zaplonowy z forda. Do 4 cyl za grosze kupisz. Potrzebne jest modul edis4, cewka, kolo zebate 36-1 I czujnik vr
Majac edisa robisz mape zaplonu od podstaw I sterujesz jak pasuje.
No właśnie tyle już wiem że DET3 poradzi sobie bez edisa,teraz pytanie czy np ottomotive DEC też ogarnie czy już musi byc do tego edis?
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Na tą chwilę
Flansze 110zl
Kształtki,kolanka,kawałek rury i redukcja 40/60mm ok 150zl
Flansze 110zl
Kształtki,kolanka,kawałek rury i redukcja 40/60mm ok 150zl
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Marzec-kwiecień.Mam nadzieję że w 3kzł się zamknie a ile wyjdzie to się zobaczy
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Mała zmiana chyba będzie.
Turbo TD04HL13T z Volvo 2.4 t,czyli ciut wieksza
Dzięki uprzejmości Kamilwlkp zamówione EBC mac.
MAC 3 Port Elektroniczny Impuls Elektromagnetyczny Zawór Sterowania 35A-ACA-DDBA-1BA Z Mosiądzu Tłumik
http://s.aliexpress.com/NrI7BJZ3
(from AliExpress Android)
Turbo TD04HL13T z Volvo 2.4 t,czyli ciut wieksza
Dzięki uprzejmości Kamilwlkp zamówione EBC mac.
MAC 3 Port Elektroniczny Impuls Elektromagnetyczny Zawór Sterowania 35A-ACA-DDBA-1BA Z Mosiądzu Tłumik
http://s.aliexpress.com/NrI7BJZ3
(from AliExpress Android)
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
jesteś pewien że nie będzie dużego lagu przy takiej sprężarce?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości