Mazda 323F BA BP '96 1.8BP Turbo BeAta

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez rafał88 » 8 kwi 2018, 10:20

6s do 100km/h +/– mega dobrze z brakiem trakcji !!! KL moze possać <faja>

GRATULUJE takiego efektu !! Jesszcze kreski z hamowania :P Nooo i najwazniejsze bezawaryjnosc !!! <oczko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Bo_Lo » 9 kwi 2018, 16:23

Hehe ,to żeś zapeszyl <rotfl>

Dopisano 09 kwi 2018 16:27:

Co do przyspieszenia to jest sporo do ugrania bo jest mały bug do poprawy -kazde wciśnięcie gazu to jest najpierw lag kilkusekundowy ale to kwestia 20min z laptopem.
Autor o na lawecie bo zasilanie oleju do turbo powiedziało papa,na szczęście wyrzucało raptem kilka kropel oleju .Kilka [tiiit] do poprawy i ogień na tłoki.
Załączniki
IMG_20180409_143538.jpg
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4379 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez Wiciu KL » 9 kwi 2018, 18:04

Bo_Lo a jak wyniki na głównej? Podawałeś jej czy oszczędzałeś?
I cyk, dwujeczka
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2017, 23:00
Posty: 182 (8/1)
Skąd: Błońsko
Auto: Mazda RX-8 HP
Suzuki Swift GTI 1.6 4x4
Honda Civic VI MB 1.4

Postprzez Bo_Lo » 9 kwi 2018, 18:16

Na szczęście oszczędzałem,ale raz Kamil pojechał nią ostrzej,na tyle na ile pozwalały zjedzone na strojeniu hamulce,wylane amory i płynącą opona i wykręcił 2.09
Sprawy nie ułatwiało też to że po każdej zmianie biegu i wciśnięciu gazu jest chwila przerwy i dopiero ogień(temat do ogarnięcia w det3 w 10min)
Po ogarnieciu wszystkiego myślę że wynik bliżej 2min jest do zrobienia,tylko to nie jest auto robione na tor ;)
Lepsze czasy bym robił jakbym nie włożył turbo tylko ta wydana kasę przeznaczył na zawias,hamulec,oponę i trening.
Doskonale to widać po czasie np Daro który znacznie lepiej ogarnia auto i tor.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4379 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez MIRU » 9 kwi 2018, 20:27

A co to za przewod ze od razu leje z niego ??
Co do dziury, to pewnie za male wzbogacenie po wcisnieciu gazu. Zdazyles zhamowac ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 904 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez Bo_Lo » 9 kwi 2018, 20:43

MIRU napisał(a):A co to za przewod ze od razu leje z niego ??
Co do dziury, to pewnie za male wzbogacenie po wcisnieciu gazu. Zdazyles zhamowac ??

No przewód to Fagumit przeznaczony do olejów i benzyny,jak widać z gównolitu...
Praktycznie każdy kto ma pojęcie i to widział od razzu straszył mnie żebym go zmienił bo miesiąca nie wytrzyma,jak widać wiedzieli co mówią.

Całe szczęście zauważone w porę przez Fasolę <spoko>
Co do dziury to tak jak mówisz plus masy do poprawy i dołożenia bo coś sieje po elektronice i mam bardzo duże różnice potencjometru mas czy jak to się tam mówi.
Aku-silnik 070,aku-buda 050 ,buda-silnik 002 .
Hamowninie było,może w sierpniu.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4379 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez DARO MAZDA 323 » 10 kwi 2018, 14:56

Choroby wieku dziecięcego zwane Poswapowymi jeszcze chwila i z nich wyrosnie na Meski 200 KM +
Gratuluję auta fajnie robi pssssyttt :)
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2865 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: GOLF VII Kombi TDI CR-115 KM

Postprzez Neonixos666 » 10 kwi 2018, 22:09

DARO MAZDA 323 napisał(a):Choroby wieku dziecięcego zwane Poswapowymi jeszcze chwila i z nich wyrosnie na Meski 200 KM +
Gratuluję auta fajnie robi pssssyttt :)


Też tak myślę, ogarniesz parę spraw i będzie to fajnie jechało.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Bo_Lo » 10 kwi 2018, 22:42

Dzięki za miłe słowo.Z rzeczy do zrobienia.
-zasilanie w olej turbiny z teflonu w oplocie plus relokacja zamiast z trójnika na wyjście z glowicy-w czwartek ogarnę.
-zmiana IAT na szybszy plus relokacja z przed turbiny do kolektora ssącego(muszę wywiercić i nagwintowac w nim dziurę) czujnik już zamówiony.
-w "stare miejsce" IAt pójdzie odma z kapy zaworowej ,plus patent na zwiększenie podciśnienia w skrzyni korbowej
– poprawienie fabrycznych i dołożenie dodatkowych mas
– wzbogacenie obrotów biegu jałowego w celu wyeliminowania zamulania w początkowej fazie dodania gazu
-relokacja wężyka map sensora
– relokacja stożka za lampę i odgrodzenie go od komory silnika
-oslona termiczna na turbo plus bandaż termiczny na DP i dolot
Wszystko to cenne uwagi Mayka które wprowadzę w życie.
W zasadzie po zmianie węża oleju auto będzie na powrót sprawne i wróci na drogi <jupi>
Załączniki
29872384_1647968725282052_2388409806459223622_o.jpg
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4379 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez Płomień » 11 kwi 2018, 10:59

Na laga przy przyspieszaniu to pomyślałbym nie o wzbogaceniu jałowego, ale o korektę od zmiany kąta TPSa. W DETcie to nie problem o ile masz podpięty kabelek od TPSa.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2018 miejsce 1
 
Od: 13 lis 2014, 17:47
Posty: 1120 (25/84)
Skąd: Łódź / Kowary
Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH

Postprzez Bo_Lo » 11 kwi 2018, 14:37

Całkiem możliwe,ja się nie znaju. <rotfl>
Mayk będzie to robił,on wie w czym tkwi problem (u Piotra było to samo i już ogarnięte )
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4379 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez kamilwlkp » 11 kwi 2018, 21:33

Dzięki za rundę:) jedzie na około 200KM. Zmień hamulce i opony i można atakować niskie 2min :) naprawdę udany projekt:)
Coco Jumbo i do przodu...
Klubowicz
CUP 2015 miejsce 1
 
Od: 11 sty 2011, 00:49
Posty: 263 (11/28)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda mx-6 2.5 v6 1992r.

Postprzez Bo_Lo » 11 kwi 2018, 21:37

Dzienx ;)

Dopisano 12 kwi 2018 18:42:

Dzisiaj mazda ożyła.
Wlacialo zasilanie oleju w oplocie,dorobiłem masę i znalazłem winowajcę który sial po elektronice i powodował dupowata reakcje na gaz- masa od instalacji LPG iskrzyla nawet na wyjętym kluczyku .Wyjęcie jej bezpiecznika załatwili sprawę.Przy okazji poprawiłem podciśnienia .
Następne w kolejce są wymiana i relokacja IAT,ogarnięcie hamulców i zawiasu ,oraz relokacja i odseparowanie stożka.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4379 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez Bo_Lo » 20 kwi 2018, 09:37

Dolot poskładany na gotowo,zostało owinąć DP bandażem,przenieść IAT w kolektor ssący i wyrzeźbić ściankę odseparowujaca stożek.
Załączniki
IMG_20180419_204408.jpg
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4379 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez MIRU » 20 kwi 2018, 12:32

I nowy wezyk od gruchy z opaska wlecial :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 904 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez Bo_Lo » 20 kwi 2018, 13:18

MIRU napisał(a):I nowy wezyk od gruchy z opaska wlecial :D

czekałem kto zauważy ;) Jak to mówią dmuchaj na zimne <rotfl>
Teraz muszę rozkminić gdzie najlepiej wywiercić dziurę pod IAT w kolektorze.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4379 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez MIRU » 20 kwi 2018, 14:25

Ja mam przed przepustnica w rurze dolotowej i jest ok :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 904 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez Bo_Lo » 20 kwi 2018, 14:41

No u mnie jest tam gdzie widać.Kwestia tak aże w rure to bym musiał zdemontować pół dolotu bo mam cały spawany i najbliższa złączka jest na IC,zawieżć gdzieś gdzie mi wspawają gniazdo.W Kolektor to sobie sam wywiercę i nagwintuję tylko nie wiem które miejsce będzie odpowiednie :)
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4379 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez Płomień » 21 kwi 2018, 09:48

Nie wrzucaj IAT do kolektora, bo kolektor się nagrzewa od silnika i będzie masakrycznie przekłamywał w górę. Najlepiej gdzieś pomiędzy przepustnicą a ICkiem, tak żeby go dobrze odgrodzić termicznie od silnika.
Niektórzy ludzie wrzucają nawet uszczelki termoizolacyjne pod kolektor żeby nie grzał powietrza wlatującego do silnika, a to już o czymś świadczy :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2018 miejsce 1
 
Od: 13 lis 2014, 17:47
Posty: 1120 (25/84)
Skąd: Łódź / Kowary
Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH

Postprzez piwo » 21 kwi 2018, 10:06

mam (mialem ) ten sam problem. czujnik pokazuje temperature komory silnika a nie powietrza zasysajacego. i to mimo izolacji termicznej rury w ktora jest wkrecony i izolacji calego czujnika. to nic nie daje. wydaje mi sie ze czujnik musi byc bardzo gleboko wkrecony do srodka to po raz a gwint w rurze dolotu musi byc plastikowy a nie nierdzewny co by temperatura nie przechodzila przez obudowe czujnika.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4734 (220/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy