Mazda 323F BA BP '96 1.8BP Turbo BeAta
Listwy zostają, przynajmniej dopóki mieszkam i parkuje w centrum
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Może i lepiej ale bez szału, no i Policja się może czepiać. Ogólnie oklejenie średnio na jeża, nigdy mi się to nie podobało w autach tego typu. Na jakiś dostawczakach czy trochę większych osobówkach spoko ale nie przy takim aucie.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Oklejenie to reklam/przysługa na jakiś czas.Jest nas cała flota i celem jest reklama nowo otwartego sklepu z kosmetykami.Ja mam lakier doprowadzony do ładu więc wszyscy są zadowoleni
Co do zderzaka sam mam mieszane odczucia,nie chce mi się szarpać z niebieskimi,z drugiej strony w miejscu tablicy chciałem zrobić dodatkowe wloty .
Co do zderzaka sam mam mieszane odczucia,nie chce mi się szarpać z niebieskimi,z drugiej strony w miejscu tablicy chciałem zrobić dodatkowe wloty .
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Bo_Lo napisał(a):z drugiej strony w miejscu tablicy chciałem zrobić dodatkowe wloty .
A po co Ci te dodatkowe wloty? Maskę sobie podnieś jak masz piekarnik na postoju ale podczas jazdy tragedii nie ma.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
No właśnie niby nie ma,uchylona maska działa tylko na postoju,podczas jazdy pogarsza chłodzenie.Dodatkowym minusem jest to że wentylator wnętrza zaciąga gorące powietrze spod maskiZamiazt uchylonej maski bedzie wylot z focusa2 RS na masce,ogólnie tablica chyba wróci na swoje miejsce ,ale pod nią będą otwory zrobione i przy jakims upalaniu(np zlot,tor) będę tablice ściągał.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Jakie masz gajgery? I jaką temp oleju czy temp cieczy? Jak dla mnie póki jedziesz powinno być ok. Wiesz wentylator ma za zadanie schłodzić chłodnice więc wiesz:D
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Gajgerow jeszcze nie założyłem,ale ewidentnie w komorze jest goręcej.W upały po staniu w korku kijem do podtrzymania maski można się oparzyc
Temperatura cieczy na seryjnym zegarze trzyma się zawsze w normie.
Temperatura cieczy na seryjnym zegarze trzyma się zawsze w normie.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
W mx3 z klem też jest bardzo ciepło co nie znaczy że należy się tym super martwić. Załóż gajgery A potem myśl co i jak.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Żarło,żarło i zdechło
Kolektor pękł w 2 miejscach,jutro idzie do połatania.Zostanie pospawany zgodnie ze sztuka co powinno załatwić temat.
Kolektor pękł w 2 miejscach,jutro idzie do połatania.Zostanie pospawany zgodnie ze sztuka co powinno załatwić temat.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
i tylko łatasz czy kolektor z nowego materiału bedziesz robił?
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Na razie łatam,jak bedzie dalej pękał to będę robił nowy.Ale nie powinien,bo nie popękał od ciężaru turbiny czy wibracji,tylko bardziej od błędu przy spawaniu.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
No ta spoina wygląda jakby była tylko przyklejona, bez przetopu
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
tak wygląda jednak po bliższym obadaniu pękło na granicy spoiny.
Dopisano 25 lip 2018 15:11:
Godzinka pod blokiem i po robocie .
Przy okazji pobawiłem się dremelem i zlagodzilem stopnie w kolektorze.
Kolektor się lekko wygiął,chciałem splanowac ale terminy u szlifierza masakryczne W sumie dociągnął en bez problemu.Jak pęknie ,pospawam znowu i tym razem splanuje .
Dopisano 25 lip 2018 15:11:
Godzinka pod blokiem i po robocie .
Przy okazji pobawiłem się dremelem i zlagodzilem stopnie w kolektorze.
Kolektor się lekko wygiął,chciałem splanowac ale terminy u szlifierza masakryczne W sumie dociągnął en bez problemu.Jak pęknie ,pospawam znowu i tym razem splanuje .
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Wizyta w Roki Garage RMcustoms ,jak zawsze musi się skończyć jakimś "tuningiem"
Troszkę oddechu pod maską,wersja torowo/zlotowa bez przedniej rejestracji.W wersji ulicznej otworów nie widać.
Troszkę oddechu pod maską,wersja torowo/zlotowa bez przedniej rejestracji.W wersji ulicznej otworów nie widać.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Maska 1 klasa
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Dzięki,na foto wygląda lekko kontrowersyjnie,ale na żywo jest naprawdę dobrze.To jest wylot z focusa rs2,docelowo kupię nowy i pomaluje w kolor maski,bo ten jest lekko zmęczony życiem.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Ciekawe o ile teraz spadną te temp pod maską. Daj znać jak coś zaobserwujesz
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości