Neonixos666 napisał(a):jesteś pewien że nie będzie dużego lagu przy takiej sprężarce?
Zmiana decyzji właśnie z powodu tego że 12T moze wstawac za wcześnie-przy ok 2.8krpm (i za wcześnie puchnąc w okolicach 5.5-6krpm) a korby nie lubią dużo momentu przy niskich obrotach.ta sprężarka w D16 hondy o opodobnej mocy w n/a przy 2.8krpm dmucha juz 0.3b a niewiele wyżej 0.6.
Tekkenfan ostrzegł mnie że Bp przyjmuje na klate szystko ale na wyzszych obrotach,ale nie lubi dużo Nm przy niskich,ale ten problem rozwiąże EBC.
Poza tym przy wiekszej sprężarce bedzie ta sama moc będzie przy niższym booście.Przyładowo na 12T bedzie 180hp przy 0,8b a na 13t np przy 0,5 i nie spuchnie tak szybko.
W B6 w mx5 TD04L13T z subaru wstaje od3krpm.
Oczywiście to tylko domysły.
Flansze przy 12T i 13T wygladają na takie same(strona gorąca),tak więc decyzje moge podjąć na samym końcu,bo na tą chwile szukam danych jak się ma różnica między 12T a 13T i czy gra jest warta swieczki(cena x2 12t-ok 250zł a 13t ok 500).
ciekawi mnie tez jak sie ma 12T i 13T do seryjnej IHI VJ20 w BPT