Mazda 323F BJ Zm-De – > BP+T '02 naGwintowana+Bixenon+japan rims FakeSportive By Dwojas update 12str

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez twardy103 » 5 gru 2016, 19:41

franek74 napisał(a):Koza petarda <spoko> ale tych relingów zazdraszczam karwasz twarz...odkręcem Ci je pewnej nocki :P


Ja założyłem relingi w cenach praktycznych. Nigdy jeszcze nie wiozłem nic na dachu :D Ale fakt – wygląd jest inny, nadaje uroku <serduszka>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2010, 00:25
Posty: 686 (1/3)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda3 2.0 DISI 2011
Volvo XC70 2008

Postprzez Nicole » 7 gru 2016, 19:45

Zazdroszczę :D
Piękna BJ <serduszka>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2016, 14:08
Posty: 78
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Auto: Mazda 323f BJ ZM-DE 2002
viewtopic.php?f=312&t=195522

Postprzez franek74 » 21 gru 2016, 14:12

No doczekam się więcej fotek z zamontowania nowych "bad look" ;)
Załączniki
15666268_1366190640071305_1272224373_n.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sie 2013, 12:34
Posty: 715 (7/7)
Skąd: Łódzkie by KODO
Auto: 323F/BJ/1.5 ZL/`00/automat/ benzyna/65kW(88KM)

Postprzez Dwojas » 21 gru 2016, 17:43

Ok, w takim razie jak Francesco wrzucił fote to ruszę temat dalej.
Przez ostatni tydzień było sporo pracy, nerwów ale też wiele uciechy, udało się po kilku próbach założyć relingi oraz soczewki bixenon ale nie wszystko szło zgodnie z planami jak to zwykle bywa ;)
A efekt finalny ? mnie zadowala i jestem szczęśliwy,że to zrobiłem bo nauczyłem się kilku nowych rzeczy a że wychodzę z założenia, że nie ma rzeczy niemożliwych bo dwie rączki Bozia dała i wszystko z biegem czasu się nauczę -na swoich błędach oczywiście.

Więc co szło nie tak?prócz masy rozbierania i ogólnie bebeszenia auta wiercąc dziury pod mocowania relingów przewierciłem wiązkę kabli idącą na tył <glupek2> tak, dałem <dupa> , ale następnego dnia nie poddałem się i kabelki naprawiłem ;D
1.jpg
2.jpg
2b.jpg


ok, ale udało się !! : ) <serduszka>
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg


Pora na soczewki :D

prócz minusowej temperatury, śniegu i niezbyt dobrego samopoczucia postanowiłem dorwać się do BJ i dać jej nowe światła co by mogła lepiej widzieć.
7a.jpg

8a.jpg

9a.jpg

10a.jpg

111a.jpg

11a.jpg

12a.jpg

13a.jpg

14a.jpg


Światełka się dziebko rozjechały więc udałem prędko do SKP.
Klosze dostały również homologacje bixenon w postaci naklejek – żeby było bardziej oryginalnie i Policjanty miały powód mniej do mandatu. Względem przepisów na kloszu mogą znajdować się 2 homologacje.

Niestety tutaj też nie wszystko poszło zgodnie z planem, chcąc trochę odświeżyć klosze postanowiłem je trochę spolerować pastą do zębów zew. jak i wew. stronę co dało marny efekt i finalnie musiałem czym prędzej jechać do casto. po papiery ścierne żeby jakoś te rysy wyprowadzić a na koniec poszedł lakier bezbarwny – efekt? średni. Po nowym roku postaram się je porządnie odnowić, ponownie rokleić lampy i wszystko ładnie spolerować.
Lampy trochę parują ale to winna nieszczelnej gumy na tyle reflektora ale to również mam w planach naprawić :)
Oraz jeden palnik nie świeci tak jak powinien ale już nowy jest w drodze. )

Chciałbym na koniec serdecznie podziękować: Misik, GT10R5, Majki88 bez nich bym tych "modów" nie zrobił :)
Oraz Szczególne dzięki dla Piter5700 z którym byłem kilka dni w kontakcie telefonicznym dostając mase cennych rad jak i co finalnie zrobić ;)


A jak Wy oceniacie przeprowadzone mody?

Dopisano 21 gru 2016, 18:03:

A dodatkowo żeby zima nie była taka smutna łapcie filmik z udziałem mojej BJ
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2013, 21:17
Posty: 148 (1/2)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ '02 ZM-DE+LPG naGwintowana – By Dwojas

Postprzez Bartg » 21 gru 2016, 18:47

Soczewki klasa, ale mody na "upiekszanie" auta relingami nigdy nie rozumiałem i nigdy mi sie to nie podobało ;)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7809 (21/118)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Piter5700 » 21 gru 2016, 19:04

Jest i efekt końcowy :D pięknie z tym wszystkim pomalowanym na czarno wyglądają soczewki :D
Nie ma za co dziękować ;)
Filmik pierwsza klasa <spoko>

A co z tymi żarnikami wyszło? Jeden wadliwy, czy przetwornica?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2012, 12:25
Posty: 224 (0/1)
Skąd: Opolskie (Krapkowice)
Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON

Postprzez Dwojas » 21 gru 2016, 19:04

Bartg napisał(a):Soczewki klasa, ale mody na "upiekszanie" auta relingami nigdy nie rozumiałem i nigdy mi sie to nie podobało ;)


Relingi to też kwestia wygody w moim przypadku, potrzebuje często więcej miejsca a bagażnik dachowy thule jest w gotowości. druga kwestia to taka,że te konkretne relingi są można powiedzieć pewnego rodzaju rarytasem bo jest ich po prostu mało tak jak i dedykowanego gwintu do bj ;)

Dopisano 21 gru 2016, 19:07:

Piter5700 napisał(a):Jest i efekt końcowy :D pięknie z tym wszystkim pomalowanym na czarno wyglądają soczewki :D
Nie ma za co dziękować ;)
Filmik pierwsza klasa <spoko>

A co z tymi żarnikami wyszło? Jeden wadliwy, czy przetwornica?


Palnik ma jakiegoś focha. Ale z racji tego,że podpowiedziałeś mi gdzie i za ile można kupić to się jakoś tym wszystkim nie przejmuje ; )
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2013, 21:17
Posty: 148 (1/2)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ '02 ZM-DE+LPG naGwintowana – By Dwojas

Postprzez Yoki » 21 gru 2016, 19:23

Fajne cyklopy gratki pomysłu i realizacji. Relingi też tutaj pasują brakuje czegoś agresywniejszego z tyłu teraz.
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez franek74 » 21 gru 2016, 19:25

Będzie kierownik zadowolony <spoko> Teraz ładne 17ki i będzie malinowo ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sie 2013, 12:34
Posty: 715 (7/7)
Skąd: Łódzkie by KODO
Auto: 323F/BJ/1.5 ZL/`00/automat/ benzyna/65kW(88KM)

Postprzez Dwojas » 21 gru 2016, 19:34

Pomysłów na dalsze mody jest jak zwykle mnóstwo, ale te realne będą stopniowo wprowadzane, myślę,że dużo będzie się dział na sezon letni bo i planuje zrobienie lakieru a bardziej odświeżeniu, pomalowania na inny kolor felg letnich,, dołożenie drugiego rexa (czeka już w piwnicy ale po nowym roku usiądzie), przyciemnienie wszystkich szyb, coś pomajstruje z tylną lotka i lampami a reszty zdradzić nie mogę... <serduszka>
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2013, 21:17
Posty: 148 (1/2)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ '02 ZM-DE+LPG naGwintowana – By Dwojas

Postprzez rafał88 » 21 gru 2016, 19:38

Noooo grubo to wyglada mega agresywnie ;) <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez KoRnFUN » 21 gru 2016, 20:31

Krzysztofie brawo. Czekam na jutro zeby zobaczyc na zywo nowe lampy
Dawid
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 sty 2009, 00:13
Posty: 2031 (9/9)
Skąd: EPA ....
Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r

Postprzez Eklerek323f » 21 gru 2016, 20:36

Sztosik, BeJota się zmienia na dobre nie można powiedzieć, że nie <spoko>
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2994 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez Piotrek93 » 21 gru 2016, 20:36

No i ślicznie <spoko> . Też musiałeś piłować gniazdo żarówki, żeby soczewka siadła dobrze, dając poziomy strumień światła ? Jaka barwa xenonu ? Ja mam 4300k i myślę nad zmianą na 5000k.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2016, 19:40
Posty: 79
Skąd: Częstochowa
Auto: Mazda 323F BJ RF4F '02/ Blue Mica

Postprzez Dwojas » 21 gru 2016, 20:44

Piotrek93 napisał(a):No i ślicznie <spoko> . Też musiałeś piłować gniazdo żarówki, żeby soczewka siadła dobrze, dając poziomy strumień światła ? Jaka barwa xenonu ? Ja mam 4300k i myślę nad zmianą na 5000k.


cały zestaw był p&p , żadnej rzeźby, instalacja hid również p&p.
Barwa 5000k.
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2013, 21:17
Posty: 148 (1/2)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ '02 ZM-DE+LPG naGwintowana – By Dwojas

Postprzez Beny » 21 gru 2016, 21:03

Te relingi jak mało które wyglądają zarąbiście w bj <spoko>
Żeby wyciągnąć lampy trzeba demontować zderzak?
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8660 (84/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez Piotrek93 » 21 gru 2016, 21:09

Dwojas napisał(a):
Piotrek93 napisał(a):No i ślicznie <spoko> . Też musiałeś piłować gniazdo żarówki, żeby soczewka siadła dobrze, dając poziomy strumień światła ? Jaka barwa xenonu ? Ja mam 4300k i myślę nad zmianą na 5000k.


cały zestaw był p&p , żadnej rzeźby, instalacja hid również p&p.
Barwa 5000k.


No to fajnie Ci się trafiło... Albo to ja mam takiego pecha :P ja musiałem piłować te wycięcia na żarówke h4 bo jak zamontowałem soczewke w te otwory to strumień światła był po skosie. Dopiero po wielu godzinach piłowania i przymiarkach na aucie udało mi się uzyskać strumień poziomy :| . Z instalacją hid również miałem problem. Przy pierwszym uruchomieniu już po złożeniu wszystkiego do kupy wszystko działało ok. Światła mijania i drogowe działały ok. Po drugim uruchomieniu jeden zarnik juz nie odpalił, początkowo myślałem że on albo przetwornica padła ale po próbach okazało się, że wiązka do bi-xenonu padła. Dopóki nie załatwiłem drugiej wiązki jeździłem z żarnikami podpiętymi bezpośrednio do wiązki od żarówek h4, bez świateł długich.
Przetwornice schowałeś gdzieś czy umieszczone są w widoczym miejscu ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2016, 19:40
Posty: 79
Skąd: Częstochowa
Auto: Mazda 323F BJ RF4F '02/ Blue Mica

Postprzez Dariuszsz » 21 gru 2016, 21:17

to w końcu można mieć xenony?
Dariuszsz
 

Postprzez Piotrek93 » 21 gru 2016, 21:26

Dariuszsz napisał(a):to w końcu można mieć xenony?


Nie. Ale generalnie Policja przymyka oko jak reflektory są przerobione w taki sposób jak u Dwojas, Piter5700 i u mnie. Wiadomo, jak się trafi na upartego do dowód leci ale oni bardziej polują na tych co do reflektora z ryflowanym szkłem wpierdzielą xenon. Ja przejeżdżam swoim autem średnio 3500-4000km miesięcznie, wiele patroli mijam i póki co (tfu tfu) nie zatrzymali mnie z tego powodu. Nawet coroczne badanie techniczne na tych światłach przeskoczyłem i mimo że diagnosta spoglądał na lampy to nie czepiał się  .
Ostatnio edytowano 21 gru 2016, 21:33 przez Piotrek93, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2016, 19:40
Posty: 79
Skąd: Częstochowa
Auto: Mazda 323F BJ RF4F '02/ Blue Mica

Postprzez Dwojas » 21 gru 2016, 21:27

Piotrek93 napisał(a):
Dwojas napisał(a):
Piotrek93 napisał(a):No i ślicznie <spoko> . Też musiałeś piłować gniazdo żarówki, żeby soczewka siadła dobrze, dając poziomy strumień światła ? Jaka barwa xenonu ? Ja mam 4300k i myślę nad zmianą na 5000k.


cały zestaw był p&p , żadnej rzeźby, instalacja hid również p&p.
Barwa 5000k.


No to fajnie Ci się trafiło... Albo to ja mam takiego pecha :P ja musiałem piłować te wycięcia na żarówke h4 bo jak zamontowałem soczewke w te otwory to strumień światła był po skosie. Dopiero po wielu godzinach piłowania i przymiarkach na aucie udało mi się uzyskać strumień poziomy :| . Z instalacją hid również miałem problem. Przy pierwszym uruchomieniu już po złożeniu wszystkiego do kupy wszystko działało ok. Światła mijania i drogowe działały ok. Po drugim uruchomieniu jeden zarnik juz nie odpalił, początkowo myślałem że on albo przetwornica padła ale po próbach okazało się, że wiązka do bi-xenonu padła. Dopóki nie załatwiłem drugiej wiązki jeździłem z żarnikami podpiętymi bezpośrednio do wiązki od żarówek h4, bez świateł długich.
Przetwornice schowałeś gdzieś czy umieszczone są w widoczym miejscu ?


To miałeś faktycznie pecha ;D
Przetwornice są na razie byle jak ale to wszystko z racji braku czasu , składałem fure już późnym wieczorem i miałem serdecznie dość z racji zimna, zmęczenie itd. ogolnie chce to poprawic i przymocowac wszystko jak nalezy. ; ) jak spojrzysz kilka postów wyżej , jest fotka całego zestawu hid, i w zestawie były wszystkie możliwe przejściowki, ogólnie instalacja jest wpięta pod kostke od 1 h4 i dalej wszystko ma rozprowadzenie na 2 h1, z kolei soczewki miały kilka różnych podkładek itd żeby wszystko bez problemu spasowac ; )

Dopisano 21 gru 2016, 21:30:

Piotrek93 napisał(a):
Dariuszsz napisał(a):to w końcu można mieć xenony?

Nie. Ale generalnie Policja przymyka oko jak reflektory są przerobione w taki sposób jak u Dwojas, Piter5700 i u mnie. Wiadomo, jak się trafi na upartego do dowód leci ale oni bardziej polują na tych co do reflektora z ryflowanym szkłem wpierdzielą xenon. Ja przejeżdżam swoim autem średnio 3500-4000km miesięcznie, wiele patroli mijam i póki co (tfu tfu) nie zatrzymali mnie z tego powodu. Nawet coroczne badanie techniczne na tych światłach przeskoczyłem i mimo że diagnosta spoglądał na lampy to nie czepiał się :) .


teraz jeżdżąc po mieście jak widzę tych bananów z hidami w h4 etc to mnie krew zalewa, wcześniej miałem to w <dupa> ale teraz dopiero widzę różnice soczekwa hid a h4 itd hid, nie dość ,ze te g... dają po oczach to nic po za tym... swiatło jakoś dziwnie rozproszone ; /
ja żeby nie kusić losu dokupiłem w http://www.hidretrofit.pl naklejki homolagacyjne tak na zaś jakby mnie złapali ; ) niby niewiele ale może pomoże ; )

p.s. wczoraj byłem na SKP i tylko facet spojrzał na lampy- prawdopobnie na homologacje , ustawił ,podziekowałem i do widzenia )
Ostatnio edytowano 21 gru 2016, 21:33 przez Dwojas, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2013, 21:17
Posty: 148 (1/2)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ '02 ZM-DE+LPG naGwintowana – By Dwojas

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy