franek74 napisał(a):Koza petarda ale tych relingów zazdraszczam karwasz twarz...odkręcem Ci je pewnej nocki
Ja założyłem relingi w cenach praktycznych. Nigdy jeszcze nie wiozłem nic na dachu Ale fakt – wygląd jest inny, nadaje uroku
www.mazdaspeed.pl
franek74 napisał(a):Koza petarda ale tych relingów zazdraszczam karwasz twarz...odkręcem Ci je pewnej nocki
Bartg napisał(a):Soczewki klasa, ale mody na "upiekszanie" auta relingami nigdy nie rozumiałem i nigdy mi sie to nie podobało
Piter5700 napisał(a):Jest i efekt końcowy pięknie z tym wszystkim pomalowanym na czarno wyglądają soczewki
Nie ma za co dziękować
Filmik pierwsza klasa
A co z tymi żarnikami wyszło? Jeden wadliwy, czy przetwornica?
Piotrek93 napisał(a):No i ślicznie . Też musiałeś piłować gniazdo żarówki, żeby soczewka siadła dobrze, dając poziomy strumień światła ? Jaka barwa xenonu ? Ja mam 4300k i myślę nad zmianą na 5000k.
Dwojas napisał(a):Piotrek93 napisał(a):No i ślicznie . Też musiałeś piłować gniazdo żarówki, żeby soczewka siadła dobrze, dając poziomy strumień światła ? Jaka barwa xenonu ? Ja mam 4300k i myślę nad zmianą na 5000k.
cały zestaw był p&p , żadnej rzeźby, instalacja hid również p&p.
Barwa 5000k.
Dariuszsz napisał(a):to w końcu można mieć xenony?
Piotrek93 napisał(a):Dwojas napisał(a):Piotrek93 napisał(a):No i ślicznie . Też musiałeś piłować gniazdo żarówki, żeby soczewka siadła dobrze, dając poziomy strumień światła ? Jaka barwa xenonu ? Ja mam 4300k i myślę nad zmianą na 5000k.
cały zestaw był p&p , żadnej rzeźby, instalacja hid również p&p.
Barwa 5000k.
No to fajnie Ci się trafiło... Albo to ja mam takiego pecha ja musiałem piłować te wycięcia na żarówke h4 bo jak zamontowałem soczewke w te otwory to strumień światła był po skosie. Dopiero po wielu godzinach piłowania i przymiarkach na aucie udało mi się uzyskać strumień poziomy . Z instalacją hid również miałem problem. Przy pierwszym uruchomieniu już po złożeniu wszystkiego do kupy wszystko działało ok. Światła mijania i drogowe działały ok. Po drugim uruchomieniu jeden zarnik juz nie odpalił, początkowo myślałem że on albo przetwornica padła ale po próbach okazało się, że wiązka do bi-xenonu padła. Dopóki nie załatwiłem drugiej wiązki jeździłem z żarnikami podpiętymi bezpośrednio do wiązki od żarówek h4, bez świateł długich.
Przetwornice schowałeś gdzieś czy umieszczone są w widoczym miejscu ?
Piotrek93 napisał(a):Dariuszsz napisał(a):to w końcu można mieć xenony?
Nie. Ale generalnie Policja przymyka oko jak reflektory są przerobione w taki sposób jak u Dwojas, Piter5700 i u mnie. Wiadomo, jak się trafi na upartego do dowód leci ale oni bardziej polują na tych co do reflektora z ryflowanym szkłem wpierdzielą xenon. Ja przejeżdżam swoim autem średnio 3500-4000km miesięcznie, wiele patroli mijam i póki co (tfu tfu) nie zatrzymali mnie z tego powodu. Nawet coroczne badanie techniczne na tych światłach przeskoczyłem i mimo że diagnosta spoglądał na lampy to nie czepiał się .
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości