Strona 2 z 3

Re: Mazda MX-3 EC KL-DE '92 Red Bullet

PostNapisane: 18 mar 2016, 21:28
przez franek74
Będzie Pan zadowolony :D GOOD JOB <spoko>

PostNapisane: 18 mar 2016, 22:18
przez honda2911
Ale czumu akurat w tym miejscu <co?>
schowany jest za chlodnicą

Re: Mazda MX-3 EC KL-DE '92 Red Bullet

PostNapisane: 19 mar 2016, 15:42
przez Piotrek_154
Jakiś czas temu pojawiły się klubowe ramki i taki wizualny mod ;)
WP_20160305_21_18_33_Pro.jpg
WP_20160305_21_18_53_Pro.jpg
WP_20160305_21_19_00_Pro.jpg
WP_20160306_20_41_29_Pro.jpg
WP_20160312_01_29_52_Pro.jpg
WP_20160312_006.jpg
WP_20160312_011.jpg

Re: Mazda MX-3 EC KL-DE '92 Red Bullet

PostNapisane: 19 mar 2016, 20:50
przez Helltaker
Mam małe pytanko, również posiadam MX3 z KLDE i chciałbym wiedzieć czy komp wiązka kabinowa podejdzie do kompa z 2,0 V6?

PostNapisane: 20 mar 2016, 17:06
przez czarek1991
Jak masz KL-DE z xedosa w MX-3 to wloz kompa KL od xedosa, z tego co wiem to instalacja pasuje. Po co Ci komp od 2,0 ??

Re: Mazda MX-3 EC KL-DE '92 Red Bullet

PostNapisane: 21 mar 2016, 12:32
przez DARO MAZDA 323
O niebo lepiej mod na plus :) teraz wygląda bardziej zadziornie

PostNapisane: 21 mar 2016, 13:18
przez witek
Jak dla mnie dolot w zlym miejscu, bedzie sie cala pucha nagrzewala od powietrza z chlodnicy, niby można to zasłonić i kombinować, ale po co skoro pod zbiorniczkiem wyrownawczym jest juz osloniete miejsce :-D

PostNapisane: 21 mar 2016, 13:56
przez Yoki
Dolot według mnie nie jest jeszcze skończony (choć pomagałem w jego zakładaniu) ale z braku części składowych jest tak jest, przede wszystkim trzeba znaleźć miejsce z ciśnieniem, które będzie samo wciskać powietrze w dolot. Na razie jest lepiej bo stożek był na wysokości górnej pokrywy i chłodnicy to wtedy dopiero była kicha teraz przynajmniej jest skąd czerpać chłodniejsze powietrze.

Re: Mazda MX-3 EC KL-DE '92 Red Bullet

PostNapisane: 21 mar 2016, 14:04
przez Eklerek323f
Co do dolotu to już schodzi w dół z airboxem simoty ale to jeszcze nie ostateczna wersja

12421780_1567840773543651_1013667499_n.jpg

A bullet stoi od paru dni w garażu bo z takimi przewodami byłby strach na TP wjechać...


12067132_855708021218003_1153969529_n.jpg
12527930_855708014551337_326925286_n.jpg
12721940_855708017884670_741069245_n.jpg
12834525_855708011218004_1997722504_n.jpg
12067137_856278861160919_2094150968_n.jpg

Re: Mazda MX-3 EC KL-DE '92 Red Bullet

PostNapisane: 2 kwi 2016, 19:58
przez franek74
Widziałem,widziałem...robota idzie pełną parą <spoko>

Re: Mazda MX-3 EC KL-DE '92 Red Bullet

PostNapisane: 2 kwi 2016, 23:31
przez Piotrek_154
Dzieje się, bo auto ma być w pełni sprawne na zlot ;) Pozostało jeszcze do zrobienia powieszenie zbiornika paliwa, przekręcenie kolektora dolotowego, zalanie oraz odpowietrzenie układu hamulcowego. Wlany zostanie Motul RBF 660 DOT 4 :D

Za pomoc dziękuję Eklerek323f :)

WP_20160312_01_11_21_Pro.jpg
WP_20160324_004.jpg
WP_20160402_003.jpg
WP_20160402_004.jpg
WP_20160402_12_02_35_Pro.jpg
WP_20160402_005.jpg
WP_20160402_006.jpg
WP_20160402_17_02_50_Pro.jpg
WP_20160402_17_03_00_Pro.jpg
WP_20160402_17_03_05_Pro.jpg
WP_20160402_17_03_13_Pro.jpg
WP_20160402_17_03_19_Pro.jpg
WP_20160402_20_11_49_Pro.jpg
WP_20160402_20_12_08_Pro.jpg
WP_20160402_20_12_16_Pro.jpg
WP_20160402_20_12_24_Pro.jpg
WP_20160402_20_12_30_Pro.jpg
WP_20160402_20_12_35_Pro.jpg

Re: Mazda MX-3 EC KL-DE '92 Red Bullet

PostNapisane: 2 kwi 2016, 23:42
przez mx-3lover
Czemu użyłeś starych śrub do przykręcenia przewodów do zacisków? Do przewodów dołączają nowe.
Jak masz stary katalizator to lepiej się go pozbądź, wysoce prawdopodobne jest, że na TP przetopi się ceramika i zrobi się korek.

PostNapisane: 2 kwi 2016, 23:45
przez Eklerek323f
mx-3lover napisał(a):Czemu użyłeś starych śrub do przykręcenia przewodów do zacisków?

Z tego co wiem te z zestawu są za długie, chyba.

PostNapisane: 3 kwi 2016, 07:32
przez chmielu_KL
Ładnie się dzieje.
Czeka mnie podobna zabawa. :( widzę że też kupiłeś przewody w oplocie <spoko>

Re: Mazda MX-3 EC KL-DE '92 Red Bullet

PostNapisane: 3 kwi 2016, 15:51
przez Piotrek_154
Gumowe przewody już były mocno zmęczone, więc dla bezpieczeństwa trzeba było.

W między czasie okazało się, że sprzęgło było mocno zmęczone i trzeba było je wymienić. Za pomoc dziękuję Majki88 :) Przy okazji wlaliśmy też nowy olej do skrzyni. Poniżej mała fotorelacja, z zestawu okazał się nie potrzeby uszczelniacz wału, który był dobry. Wymieniony został kompletny zestaw sprzęgła oraz łożysko pilotujące na w kole zamachowym.

12476369_1104605122924562_28184669_n.jpg
12498732_1104605089591232_544418371_n.jpg
WP_20160323_004.jpg
WP_20160323_005.jpg
12721877_1104605286257879_371104555_n.jpg
12884570_1104277369624004_127342470_n.jpg
12900041_1105601132824961_921333877_n.jpg

PostNapisane: 20 kwi 2016, 23:09
przez mx-3lover
KL ogarnięty? Co było przyczyną znacznego niedomagania?

Re: Mazda MX-3 EC KL-DE '92 Red Bullet

PostNapisane: 20 kwi 2016, 23:11
przez Piotrek_154
Niestety jeszcze nie ogarnięty. Auto jest w Łodzi, ja w Wa-wie. Podejrzenia są 2: 1. przestawiony rozrząd. 2. Padnięty aparat zapłonowy. Mam nadzieję, że w ten weekend uda się zdiagnozować usterkę.

PostNapisane: 21 kwi 2016, 08:07
przez Piotr_
Piotrek przepływkę przenieś z ułożenia pionowego w jak najbardziej poziome ;)

Re: Mazda MX-3 EC KL-DE '92 Red Bullet

PostNapisane: 2 maja 2016, 11:13
przez Majki88
Przyczyną jest przestawiony rozrząd o 3 zęby na przedniej głowicy w planach Piotrka jest wymiana na nowy komplet

Re: Mazda MX-3 EC KL-DE '92 Red Bullet

PostNapisane: 3 maja 2016, 21:53
przez Piotrek_154
Wspomnienie Mega Zlotu Tor Poznań 2016:
DSC_0043.JPG
DSC_0049.JPG

13047809_960692774043854_8566136806596427822_o.jpg

DSC_0101.JPG
DSC_0107.JPG
DSC_0126.JPG
IMG_3333.JPG
IMG_3862 (1).JPG
P4160097.JPG

DSC_0280.JPG
DSC_0284.JPG
DSC_0295.JPG