Mazda 323F BA Z5 1997
1, 2
z okazji długiego weekendu pomalowałem wnęki zderzakó na czarny mat, i odświeżyłem bębny bo już straszyły. Teraz czekają mnie hamulce z przodu tak wiec kilka pytań:
1. czy mają sens nacinane tarcze ? (szczerze trochę przeraża mnie mała skuteczność hamulców w tak małym aucie)
2. jakie tarcze polecacie ? (roatinger, brembo, febi, bosch)
3. Jakie klocki ?
4. Reperaturki zacisków z przodu, jakie potrzebuję czy zawsze trzeba wymieniać razem z tłoczkiem ?
1. czy mają sens nacinane tarcze ? (szczerze trochę przeraża mnie mała skuteczność hamulców w tak małym aucie)
2. jakie tarcze polecacie ? (roatinger, brembo, febi, bosch)
3. Jakie klocki ?
4. Reperaturki zacisków z przodu, jakie potrzebuję czy zawsze trzeba wymieniać razem z tłoczkiem ?
- Od: 22 wrz 2015, 13:24
- Posty: 24
- Skąd: Gdynia
- Auto: MAZDA 323F 1.5 16V 97r
Chcesz lepsze hamulce? wsadzaj z przodu zestaw od 1.8 a z tyłu tarcze z MX-3, 323F BA V6 albo 323F BG GT. Na przod nacinane i wiercone tarcze Mikoda GT i do tego jakieś porządne klocki – EBC, ATE. Co do regeneracji zacsków, to wymieniasz to co wymaga wymiany, jesli tłoczek jest w porządku, nie ma wżerów ani rys to nie trzeba go wymieniać, wystarczy przesmarować i rozruszać.
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Na przód zwrotnice (okolo 100-200zł), wymienić łozyska przy okazji (250zł), tarcze (300zł), klocki (150zł), ewentualnie oslony tarcz (200zł). Zaciski są te same, koszt jedynie regeneracji. Oczywiscie mozna taniej kupując tańsze części, innych producentow.
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości