Mazda 323 BG GT '91 + BPT TURBO OŚKA z pakietem GTR
Ta nacinana tarcza to Moja Almera GTI przerobiona tarcza na 280 mm Mikody. Fakt tnie trochę klocek mocniej i brudzi alusy ale to w końcu tarcie spowalnia samochody. Ja na tym setapie zrobiłem ze 1500 km i nie widzę zbytnio dużego zużycia klocka. A hamuje to tak ze w życiu bym się z nikim nie zamienił.
Dopisano Śr, 30 września 2015, 11:10:
Przyszła paczka do GT a co jest w niej ?
Dopisano Śr, 30 września 2015, 11:10:
Przyszła paczka do GT a co jest w niej ?
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Coś takiego upolowałem . Wczoraj kupiłem zółtą folię na halogeny wydałem całe 4 zł jutro obklejam i montuję listwy.
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Elegancko, jeszcze tylko te chlapacze podpasuj i zobacz jak to będzie grać oraz koniecznie pomaluj na czarno tą siatkę w zderzaku! ;–)
Czyli Darku kompletujesz powoli graty
Zazdrościć Ci zaczynam, ale już niedługo i ja się pochwalę...
Zazdrościć Ci zaczynam, ale już niedługo i ja się pochwalę...
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Piotr zanim Ty się pochwalisz to ja już skończę
dotarły nowe hamulce. na wiosnę 2016 będzie 16 lub 17 cali , zaciski od Mazdy 6 przód
tył Mazda 323F BA GT wsio mocowane na 5 śrub w związku z czym szukam ładnych kultowych alusów.
teraz to będzie czym hamować
dotarły nowe hamulce. na wiosnę 2016 będzie 16 lub 17 cali , zaciski od Mazdy 6 przód
tył Mazda 323F BA GT wsio mocowane na 5 śrub w związku z czym szukam ładnych kultowych alusów.
teraz to będzie czym hamować
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Prawie jak u mnie
Może jakieś sportowe tarcze i klocki ( np. czarne )
Może jakieś sportowe tarcze i klocki ( np. czarne )
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Zmiany – kolor foli złoty żółty .
A i tak na razie wygląda pod maską . Wymaga jeszcze trochę pieszczot
A i tak na razie wygląda pod maską . Wymaga jeszcze trochę pieszczot
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Wygląda jak welonka ( teleskop ) z akwarium.
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Tak na tą chwile wygląda auto . Wloty leza na masce brak czasu na montaż
Zrobione 600 km po swapie i bez ani jednej awarii .
Zrobione 600 km po swapie i bez ani jednej awarii .
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
dzis walczymy z tyłem . Temat od dawna oczekiwany od wielu posiadaczy BG GT i GTX.
Tylne klocki hamulcowe. BG GT ma małe klocki z tyłu ponoc pasują jakies od Forda Probe i tym tropem poszliśmy. Kupione 1 podejście 130 mm za duże od Probe II z lat 1993 – 1998 .
Kupione 2 podejście – właściwy rozmiar Myslałem , że będzie dużo większa różnica w wielkości powierzchni styku klocka z tarczą ale i tak jest lepiej.
Dotrą się i powiem czy jest lepiej.
Tylne klocki hamulcowe. BG GT ma małe klocki z tyłu ponoc pasują jakies od Forda Probe i tym tropem poszliśmy. Kupione 1 podejście 130 mm za duże od Probe II z lat 1993 – 1998 .
Kupione 2 podejście – właściwy rozmiar Myslałem , że będzie dużo większa różnica w wielkości powierzchni styku klocka z tarczą ale i tak jest lepiej.
Dotrą się i powiem czy jest lepiej.
- Załączniki
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
czyli od czego dopasowałes te większe? od Forda Probe czy od 626/MX-6 ? Bo mam ten sam problem, ze szukam wiekszych ale nic mi nie pasuje
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Tak jak na pudełku od klocków( patrz zdjęcie wyżej ) i pasują też do Probe. Tylko Probe ma 2 rodzaje duże klocki i małe
mają być te małe bo pasują bez przeróbek na zaciski. Duże mają 135 mm a małe 104 mm i te własnie trzeba kupić .
mają być te małe bo pasują bez przeróbek na zaciski. Duże mają 135 mm a małe 104 mm i te własnie trzeba kupić .
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
o widzisz, ja przymierzalem te większe i mi nie pasowały, nie mialem pojęcia ze istnieja jakies mniejsze Dzieki wielkie za rozwiazanie zagadki
104mm to szerokość? Bo moje aktualne mają 99mm...
104mm to szerokość? Bo moje aktualne mają 99mm...
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Klocki dobieralem do Forda Probe i katalog pokazal ze sa 2 rodzaje z tylu zaciskow duze i male.
Kupujemy male klocki bo te pasuja na zaciski . Jak widac na pudelku dobierane do Probe ale to sa takie same klocki jak do naszych Mazd 626 GE I MX- 6 GE wiec mozna dobierac w katalogach do tych autach.
MX-3 , 323 BG GT , 323 F GT , 323 GTX – z tylu maja te same zaciski.
Jak by ktos chcial na tyl zaciski z GT to mam caly komplet na sprzedaz z tarczami i zwrotnicami.
Kupujemy male klocki bo te pasuja na zaciski . Jak widac na pudelku dobierane do Probe ale to sa takie same klocki jak do naszych Mazd 626 GE I MX- 6 GE wiec mozna dobierac w katalogach do tych autach.
MX-3 , 323 BG GT , 323 F GT , 323 GTX – z tylu maja te same zaciski.
Jak by ktos chcial na tyl zaciski z GT to mam caly komplet na sprzedaz z tarczami i zwrotnicami.
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości