Mazda 323 BG GT '91 + BPT TURBO OŚKA z pakietem GTR

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez Gared » 25 sie 2015, 08:49

Bardzo ładnie. Jestem ciekaw jak nisko siądzie na ori amorach i tych sprężynach. Cząstka luksterowego mx'a będzie żyła sobie dalej w BG :)
Obrazek
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi mężczyźni nie jedzą miodu. Prawdziwi mężczyźni żują pszczoły.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2008, 19:25
Posty: 861 (0/4)
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Było:
323f bg B6
mx-3 K8
mx-3 KL
323f BA GT KL
Jest:
Saab 9-5@270KM

Postprzez DARO MAZDA 323 » 25 sie 2015, 10:40

Mod bez fotek się nie liczy więc sa :) Przednie amorki i nowe spręzyny .
Mój sciagacz nie dał rady więc wpadłem do kolegi
Załączniki
20150825_100056_resized.jpg
20150825_100133_resized.jpg
20150825_100143_resized.jpg
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2865 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: GOLF VII Kombi TDI CR-115 KM

Postprzez djakob » 25 sie 2015, 10:43

Ogarnij ścianę grodziową bo nie mów, że jak masz silnik wyciągnięty i tyle miejsca to zostawisz ją w takim stanie jak na zdjęciach. Kołyska, wahacze ok ale jak już robisz to rób z efektem :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 maja 2011, 15:04
Posty: 807
Skąd: Cieszyn
Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11

Postprzez DARO MAZDA 323 » 25 sie 2015, 12:06

Sanki przed oczyszczeniem.
djakob dziś wpada Karcher parowy i bedzie wypicowane tak aby nie wracać już do tego :)
Teraz dostę jest malina i było by grzechem zostawić w takim stanie ściane grodziowa ;P
Załączniki
20150825_111647_resized.jpg
Sanki pod silnikiem tak wyglądały przed
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2865 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: GOLF VII Kombi TDI CR-115 KM

Postprzez k1bic93 » 25 sie 2015, 12:11

no ogarnij tą komorę na glanc :D
i powodzenia w dalszych pracach ;)
a jak z tymi sprężynami co pisaliśmy ? daj odp. na pw ;)
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2011, 18:24
Posty: 217
Skąd: Radom
Auto: Brak...

Postprzez Payorez » 25 sie 2015, 13:14

Czym malowałeś to na czarno? Szorowałeś rdze najpierw? Czy jakiś wiążący, a potem farba.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2013, 19:30
Posty: 530 (4/2)
Skąd: Wrocław
Auto: – Mazda 626 Coupe 1987 2.2Turbo
– BMW E39 3.0d

Postprzez DARO MAZDA 323 » 25 sie 2015, 14:26

Wiertarka + końcówka szczotka druciana i dalej do roboty

Odtłuścić , przedmuchać kompresorem i malowałem

Tak to wyszło . Farba Śnieżka na rdzę polecem – puszka 1 L około 30 zł ale robi robotę.
Załączniki
20150825_133119_resized.jpg
z lewej seria z prawej Sportowa
20150825_133146_resized.jpg
i jedna już na miejscu
20150825_142106_resized.jpg
Pomocnicy
20150825_142125_resized.jpg
Sanki po malowaniu
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2865 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: GOLF VII Kombi TDI CR-115 KM

Postprzez GTX » 25 sie 2015, 23:50

DARO MAZDA 323 napisał(a):Sanki GT i GTX ma inne to fakt. Ale tu zostaj eskrzynia z GT na mijscu więc sanek ni rusza się . A w 2 stronę trzeba lekko poprawić mocowanie w 1 miejscu .
Buda jest zdrowa takiej szukałem . Na dniach ją wybebeszam robie po swojemu konserwację ,
uszczelniam i co lepsze wsadzam z GTX do GT. Buda z GTX idzie na złom do kasacji .
Więc bedę miał dużo gratów na sprzedaż do BG GT .

Tylko abyś się nie rozpędził z tą sprzedażą, masz do zwrotu dla mnie z tego gt parę rzeczy moich, mam nadzieję że nie zapomniałeś i wypadałoby odbierać telefony i odpisywać na sms-y.....
GTX
 

Postprzez DARO MAZDA 323 » 26 sie 2015, 12:44

Przjeżdzam do biura i oto taka paczka na mnie czaka :)

Sprzęgło Mazda z silnikiem KL 2500 cm 3- EXEDY średnica tarczy 225 mm.
Wczoraj zamawiając doktoryzowałem sie i 2000 cm 3 ma taką sama tarcze ale różnią sie dociskiem przez to jest droższe . KL ma mocnijeszy docisk ( wkększe słoneczko i grubsze blachy )

polecam firmę http://www.sprzegla24.pl

No to lecimy dzis z tematem.
Załączniki
Sprzegło Mazda 626 KL 2.5.jpg
Sprzęgło Mazda KL 2.5 EXEDY
Sprzęgło EXEDY  KL 2.5 L.jpg
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2865 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: GOLF VII Kombi TDI CR-115 KM

Postprzez risto77 » 26 sie 2015, 14:48

Grubo !! <spoko>
Obrazek
Przedstawiciel Dolnego Śląska
 
Od: 5 gru 2013, 20:11
Posty: 2293 (201/63)
Skąd: stolyca zDolnego Śląska
Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01

Postprzez k1bic93 » 26 sie 2015, 19:47

tarcza wygląda na poczciwą :D
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2011, 18:24
Posty: 217
Skąd: Radom
Auto: Brak...

Postprzez piwo » 27 sie 2015, 16:34

te sprezyny co maja byc "sportowe" to sa z cienszego drutu?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4733 (217/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez Gared » 27 sie 2015, 22:47

Nie. Są z tego samego. Miałem w ręku ori sprężynę z mx-3 i porównywałem z nią te H&R. Różnicy w grubości nie zauważyłem, nie wiem Piwo skąd taki wniosek.
Obrazek
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi mężczyźni nie jedzą miodu. Prawdziwi mężczyźni żują pszczoły.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2008, 19:25
Posty: 861 (0/4)
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Było:
323f bg B6
mx-3 K8
mx-3 KL
323f BA GT KL
Jest:
Saab 9-5@270KM

Postprzez DARO MAZDA 323 » 28 sie 2015, 10:19

Wczoraj walczyliśmy długo

Efekty
Załączniki
20150827_182915_resized.jpg
Skrzynia wyczyszczona i gotowa
20150827_195738_resized.jpg
Silnik już połączony ze skrzynią i czeka na winde
20150828_004245_resized.jpg
godz . 0:15 efekt końcowy
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2865 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: GOLF VII Kombi TDI CR-115 KM

Postprzez k1bic93 » 28 sie 2015, 11:11

jako ośka to będzie się działo hehe :>
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2011, 18:24
Posty: 217
Skąd: Radom
Auto: Brak...

Postprzez piwo » 28 sie 2015, 11:39

na zdjeciu tak wyglada ze ta czarna ciensza od tej pordzewialej. ale moze zwidy mam :)
dlatego sie pytam.
u mnie hr bardzo dobrze w madzi sie sprawowal w polaczeniu z koni sport ustawionym na maks twardo.
a kumam. po odrdzewieniu sporo odpadlo ze srednicy stad takie zludzenie.
nie bylo tematu :)
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4733 (217/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez DARO MAZDA 323 » 28 sie 2015, 12:22

Piwo to nie sa sprężyny strikte sportowe bo to nie bedzie auto do upalania w rajdach.
Na zdjęciu widać , że sprężyny seryjne mają 4 zwoje a te obniżające mają 5 zwojów.
Czy są grubsze nie wiem nie mierzyłem ale na oko wuglądają na ciut cieńsze .
Dla mnie ważne jest jak nisko auto siądzie to nie ma być król zakrętów :)
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2865 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: GOLF VII Kombi TDI CR-115 KM

Postprzez Gared » 28 sie 2015, 14:01

piwo napisał(a):na zdjeciu tak wyglada ze ta czarna ciensza od tej pordzewialej. ale moze zwidy mam :)
dlatego sie pytam.
u mnie hr bardzo dobrze w madzi sie sprawowal w polaczeniu z koni sport ustawionym na maks twardo.
a kumam. po odrdzewieniu sporo odpadlo ze srednicy stad takie zludzenie.
nie bylo tematu :)

Miałem takie połączenie w mx3 (Darek koni special d nie chciał, wiec sobie leżą w garażu i czekają na kupca) i faktycznie przy maks twardym ustawieniu auto jest jak zespawane, zero przechyłów, zero nurkowania i po równym idzie jak przyklejone. Zresztą na najmiększym ustawieniu i tak jest w tym setupie twardo i nisko.
Obrazek
Miód jest dla mięczaków. Prawdziwi mężczyźni nie jedzą miodu. Prawdziwi mężczyźni żują pszczoły.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2008, 19:25
Posty: 861 (0/4)
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Było:
323f bg B6
mx-3 K8
mx-3 KL
323f BA GT KL
Jest:
Saab 9-5@270KM

Postprzez Grigori » 28 sie 2015, 14:05

No prace idą bardzo szybko jestem w szoku :D coraz bardziej mi sie podoba i nie moge sie doczekać jak to będzie wyglądało i jeździło. Kończ i odpalaj :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2014, 13:06
Posty: 341 (3/1)
Skąd: Lublin/Czerniejów
Auto: Mazda 323 BG GLX 4WD 89r. 1.8 dohc

Postprzez DARO MAZDA 323 » 28 sie 2015, 14:16

Silnik siedzi na miejscu , wysprzeglik skrócony o 9,5 mm czy dobrze to wyjdzie w praniu.
Wiązka pociągnięta i powpinana . Silnik jeszcze nie odpaliny brakło czasu i sił.
Teraz został tylko zamontowac i pospawać I-C i przerobić wydach z GTX na GT .
Rzykrecić lampy , maskę , zderzak i wyjazd z garażu w przyszłym tygodniu.

Plan ambitny czasu brak.

PS. Grigori – paczka wysłana .
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2865 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: GOLF VII Kombi TDI CR-115 KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy