Mazda 323 BG GT '91 + BPT TURBO OŚKA z pakietem GTR
Bardzo ładnie. Jestem ciekaw jak nisko siądzie na ori amorach i tych sprężynach. Cząstka luksterowego mx'a będzie żyła sobie dalej w BG
Mod bez fotek się nie liczy więc sa Przednie amorki i nowe spręzyny .
Mój sciagacz nie dał rady więc wpadłem do kolegi
Mój sciagacz nie dał rady więc wpadłem do kolegi
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Ogarnij ścianę grodziową bo nie mów, że jak masz silnik wyciągnięty i tyle miejsca to zostawisz ją w takim stanie jak na zdjęciach. Kołyska, wahacze ok ale jak już robisz to rób z efektem
- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
Sanki przed oczyszczeniem.
djakob dziś wpada Karcher parowy i bedzie wypicowane tak aby nie wracać już do tego
Teraz dostę jest malina i było by grzechem zostawić w takim stanie ściane grodziowa
djakob dziś wpada Karcher parowy i bedzie wypicowane tak aby nie wracać już do tego
Teraz dostę jest malina i było by grzechem zostawić w takim stanie ściane grodziowa
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Wiertarka + końcówka szczotka druciana i dalej do roboty
Odtłuścić , przedmuchać kompresorem i malowałem
Tak to wyszło . Farba Śnieżka na rdzę polecem – puszka 1 L około 30 zł ale robi robotę.
Odtłuścić , przedmuchać kompresorem i malowałem
Tak to wyszło . Farba Śnieżka na rdzę polecem – puszka 1 L około 30 zł ale robi robotę.
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
DARO MAZDA 323 napisał(a):Sanki GT i GTX ma inne to fakt. Ale tu zostaj eskrzynia z GT na mijscu więc sanek ni rusza się . A w 2 stronę trzeba lekko poprawić mocowanie w 1 miejscu .
Buda jest zdrowa takiej szukałem . Na dniach ją wybebeszam robie po swojemu konserwację ,
uszczelniam i co lepsze wsadzam z GTX do GT. Buda z GTX idzie na złom do kasacji .
Więc bedę miał dużo gratów na sprzedaż do BG GT .
Tylko abyś się nie rozpędził z tą sprzedażą, masz do zwrotu dla mnie z tego gt parę rzeczy moich, mam nadzieję że nie zapomniałeś i wypadałoby odbierać telefony i odpisywać na sms-y.....
-
GTX
Przjeżdzam do biura i oto taka paczka na mnie czaka
Sprzęgło Mazda z silnikiem KL 2500 cm 3- EXEDY średnica tarczy 225 mm.
Wczoraj zamawiając doktoryzowałem sie i 2000 cm 3 ma taką sama tarcze ale różnią sie dociskiem przez to jest droższe . KL ma mocnijeszy docisk ( wkększe słoneczko i grubsze blachy )
polecam firmę http://www.sprzegla24.pl
No to lecimy dzis z tematem.
Sprzęgło Mazda z silnikiem KL 2500 cm 3- EXEDY średnica tarczy 225 mm.
Wczoraj zamawiając doktoryzowałem sie i 2000 cm 3 ma taką sama tarcze ale różnią sie dociskiem przez to jest droższe . KL ma mocnijeszy docisk ( wkększe słoneczko i grubsze blachy )
polecam firmę http://www.sprzegla24.pl
No to lecimy dzis z tematem.
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Grubo
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2293 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
te sprezyny co maja byc "sportowe" to sa z cienszego drutu?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Nie. Są z tego samego. Miałem w ręku ori sprężynę z mx-3 i porównywałem z nią te H&R. Różnicy w grubości nie zauważyłem, nie wiem Piwo skąd taki wniosek.
Wczoraj walczyliśmy długo
Efekty
Efekty
- Załączniki
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
na zdjeciu tak wyglada ze ta czarna ciensza od tej pordzewialej. ale moze zwidy mam
dlatego sie pytam.
u mnie hr bardzo dobrze w madzi sie sprawowal w polaczeniu z koni sport ustawionym na maks twardo.
a kumam. po odrdzewieniu sporo odpadlo ze srednicy stad takie zludzenie.
nie bylo tematu
dlatego sie pytam.
u mnie hr bardzo dobrze w madzi sie sprawowal w polaczeniu z koni sport ustawionym na maks twardo.
a kumam. po odrdzewieniu sporo odpadlo ze srednicy stad takie zludzenie.
nie bylo tematu
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Piwo to nie sa sprężyny strikte sportowe bo to nie bedzie auto do upalania w rajdach.
Na zdjęciu widać , że sprężyny seryjne mają 4 zwoje a te obniżające mają 5 zwojów.
Czy są grubsze nie wiem nie mierzyłem ale na oko wuglądają na ciut cieńsze .
Dla mnie ważne jest jak nisko auto siądzie to nie ma być król zakrętów
Na zdjęciu widać , że sprężyny seryjne mają 4 zwoje a te obniżające mają 5 zwojów.
Czy są grubsze nie wiem nie mierzyłem ale na oko wuglądają na ciut cieńsze .
Dla mnie ważne jest jak nisko auto siądzie to nie ma być król zakrętów
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
piwo napisał(a):na zdjeciu tak wyglada ze ta czarna ciensza od tej pordzewialej. ale moze zwidy mam
dlatego sie pytam.
u mnie hr bardzo dobrze w madzi sie sprawowal w polaczeniu z koni sport ustawionym na maks twardo.
a kumam. po odrdzewieniu sporo odpadlo ze srednicy stad takie zludzenie.
nie bylo tematu
Miałem takie połączenie w mx3 (Darek koni special d nie chciał, wiec sobie leżą w garażu i czekają na kupca) i faktycznie przy maks twardym ustawieniu auto jest jak zespawane, zero przechyłów, zero nurkowania i po równym idzie jak przyklejone. Zresztą na najmiększym ustawieniu i tak jest w tym setupie twardo i nisko.
Silnik siedzi na miejscu , wysprzeglik skrócony o 9,5 mm czy dobrze to wyjdzie w praniu.
Wiązka pociągnięta i powpinana . Silnik jeszcze nie odpaliny brakło czasu i sił.
Teraz został tylko zamontowac i pospawać I-C i przerobić wydach z GTX na GT .
Rzykrecić lampy , maskę , zderzak i wyjazd z garażu w przyszłym tygodniu.
Plan ambitny czasu brak.
PS. Grigori – paczka wysłana .
Wiązka pociągnięta i powpinana . Silnik jeszcze nie odpaliny brakło czasu i sił.
Teraz został tylko zamontowac i pospawać I-C i przerobić wydach z GTX na GT .
Rzykrecić lampy , maskę , zderzak i wyjazd z garażu w przyszłym tygodniu.
Plan ambitny czasu brak.
PS. Grigori – paczka wysłana .
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości