Mazda 323C BA B3 '95 || Koniec.

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez Tweeter » 3 lip 2015, 16:27

Helou Helou
Jak to już napisałem w przywitalni, "Cetkę" zakupiliśmy z moją kobietką jakiś miesiąc temu po obejrzeniu 4 innych samochodów (2x 323P, 323c i Mitsubishiego Colta).
Do tej pory przemieszczaliśmy się Fordem KA, ale zaczął się sypać i nie opłacało się go już naprawiać.

Dlaczego Cetka?
Obracamy się raczej w towarzystwie posiadaczy japończyków i zarazili nas na dobre,
do tego znajoma już posiada takową i wiem jaki ten samochód ma potencjał.
Modzić przy niej może i nie da się za wiele ale grunt, że nie ma ich za wiele na drogach i zadbany egzemplarz rzuca się w oczy :)

Co zastaliśmy po zakupie?
Ano szału nie było, klasycznie na błotnikach tylnych lekka korozja, progi również do roboty, 228tys km,
pod maską przepuszczające już simeringi, stukające łączniki stabilizatorów tak z przodu jak i z tyłu, brak hamulca ręcznego, zmatowiałe lampy przednie i przede wszystkim nie była chyba sprzątana kilka lat.
Miał też miejsce agrotuning w postaci niebieskich chromowanych dywaników na wzór blaszanych, gałka zmiany biegów również w kolorze niebieskim z delfinem <ściana> i pokrowce na fotelach oczywiście czarne z niebieskimi pasami.
Później wyszło też, że zamki w drzwiach ledwo dyszą, prawy tylny amortyzator jest ale to tak jakby go nie było, tarcze hamulcowe mają już blisko końca, podobnie ze szczękami z tyłu.

ALE: Blacharka poza błotnikami, progami i drobnymi wgniotkami jest w dobrej kondycji a silnik pali bezproblemowo i nie puszcza ani odrobiny dymka <jupi>

Na wyposażeniu też bez fajerwerków, poza wspomaganiem kierownicy i regulacją częstotliwości wycieraczek czasowych, bo szyby oczywiście korbkotronik, klimy brak, poduszek brak, immobilisera brak, no dosyć mocno podstawowa wersja.
Natomiast w cenie dostaliśmy ją już na alufeldze 15", czerwonych sprężynach (na oko jakies -30mm), z kompletem opon zimowych i jakimś radiem.

Do tej pory udało się zrobić w Cetce:
– wymiana rozrządu (pasek, rolka, pompa wody)
– wymiana oleju silnikowego (Valvoline)
– druga wymiana oleju (Też Valvo) po 4tys. Km
– wymiana filtru oleju
– wymiana filtru powietrza
– wymiana filtru paliwa
– wymiana płynu chłodniczego (stary był w kolorze szamba)
– wymiana cieknących simeringów
– wymiana uszczelki "pod deklem"
– wymiana termostatu
– wymiana tylnych łączników i gum stabilizatora
– wymiana przednich łączników i gum stabilizatora
– wymiana szczenek hamulcowych
– wymiana radia na lepsze (Pioneer)
– wymiana dywaników na normalne, czarne
– wymiana gałki zmiany biegów po raz drugi, udało się zdobyć ori gałkę jak i sam drążek :)
– zamontowanie głośników w tylnych boczkach, skrzynki bassowej i wzmacniacza
– zamontowanie wysuwanego ori uchwytu na kubki ^^
– naprawa podświetlenia przełączników w kokpicie
– naprawa zastanego hamulca ręcznego
– odczyszczenie felg chemią
– regeneracja hamulców przednich (zestawy naprawcze)
– wymiana łożysk na górze amortyzatorów przednich
– wymiana tarczy hamulcowych (TRW)
– wymiana klocków hamulcowych (FERODO)
– odświeżenie lamp przednich

MODY:
– wymiana zegarów na wersję z obrotomierzem
– fotele z Subaru Imprezy 1gen :D
– zastąpienie odmy malutkim filtrem stożkowym
– wymiana amortyzatorów tylnych na gazowe (KYB)
– wymiana amortyzatorów przednich na gazowe (KYB)
– filtr powietrza gąbkowy Pipercross po 4tys. Km
– usunięcie tłumika szmerów z dolotu
– filtr oleju K&N po 4tys. Km
– przepustnica z silnika 1,5
– wtryski z silnika 1,5
– customowy wydech
(rura 50mm, został tylko tłumik końcowy też zrobiony od podstaw, końcówka z nierdzewki 70mm)


Plany:
-usunąć jak najwięcej usterek – never ending story?
-wykonać zabiegi blacharskie
-wypolerować lampy – zrobione
-wygłuszyć drzwi i boki z tyłu
-tarcze hamulcowe wentylowane nacinane
-na wiosnę wyjechać z inną felgą – obecnie półśrodek
Załączniki
30072011036.jpg
Świeżo po zakupie
30072011037.jpg
30072011038.jpg
30072011039.jpg
20151012_083737.jpg
Pierwsza zima Cetki u Nas
IMAG0003.jpg
Wiosna 2016
2016-11-20 09.53.09.jpg
Stan najaktualniejszy, świeżo wymyta suszy się obok myjni :)
Ostatnio edytowano 28 mar 2018, 12:53 przez Tweeter, łącznie edytowano 18 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2015, 14:25
Posty: 81
Skąd: Tarnów
Auto: Protege – ,,Andżej" :)
EX – 323c BA B3 '95

Postprzez chuck102 » 5 lip 2015, 23:51

Modzić da się każde auto ;D Cetke też :>
A co do głośników w tylne boczki. Jakie głosniki tam wchodza ? 5x7 ? Czy jakis dystans z mdfu czy co ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2014, 23:58
Posty: 207
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323c 1995r Z5

Postprzez Bartg » 6 lip 2015, 11:23

Tak 5x7, najlepiej dołożyc dystans i wrzucic coś normalnego, aczkolwiek ja od razu wywaliłem głośniki z tyłu bo warunki do grania mają tam dość kiepskie.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7808 (21/118)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Tweeter » 6 lip 2015, 13:29

Ja aktualnie przykręciłem bez dystansów i uszczelnienia boczków elipsy Lanzar'a 3-drożne, ale to na tymczasem. Jak będziemy robić jesienią blacharkę to środek będzie pozdejmowany i wtedy już założy się dystanse, wygłuszy boki i uszczelni otwory żeby głośniczki odzywały się jak należy.
No i lepiej też zdjąć materiał z maskownic, żeby nie tłumiły sopranów.

Do bagażnika wpadła w weekend skrzynia Clariona 750w, wzmacniacz będzie do zmiany bo póki co jest pożyczony monoblok mac audio 1500w a to dla clariona i akumulatora nieco za dużo :>

Madzia w piątek miała też niestety przygodę w postaci przejechania po leżącym już wprawdzie psie (12-letni bokser), którego zauważyliśmy dosłownie 5m przed maską :|
Zjeżdżaliśmy z wiaduktu a leżał może metr za przełamaniem górki na równy terem i widać go było dopiero kiedy światła zaczęły świecić trochę wyżej.
Znaleźli się właściciele czworonożnego truchła, więc przyjechała policja i zeszło na wszystkim ponad półtorej godziny ale Cetka na szczęście dzielnie się obroniła i zderzaki ma o dziwo całe, obeszło się więc bez szkód w przeciwieństwie do golfa, który go że tak powiem uszlachcił.
U nas zostało pod spodem tylko trochę sierści i krwi, co próbowałem wczoraj spłukać na myjce.

Szkoda, że gosć który go trzepnął nie postawił trójkąta, zrobiłem to dopiero ja i tym samym uratowałem 3 kolejne samochody, choć i tak w sumie 5 po nim przejechało z nami włącznie :/


Na koniec dorzucam fotkę dwóch bliźniaczych ślicznotek ;)
Załączniki
11696025_803270393114341_1407208700066525898_n.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2015, 14:25
Posty: 81
Skąd: Tarnów
Auto: Protege – ,,Andżej" :)
EX – 323c BA B3 '95

Postprzez chuck102 » 6 lip 2015, 18:20

Ja musze wrzucic cos do tylu bo basu jest duzo i z przodu gra pieknie bo cale audio jest pod wzmakiem ale jak sie siedzi z tylu to bass zaglusza glosniki dlatego cos w tyl trzeba wsadzic i odrazu pod wzmaka :p
Myslalem wlasnie o jajkach 5x7 bo mam do kupienia uzywki z pioniera jakies xd a zawsze cos dla pasazerow z tylu cos zagra :p

Dopisano 6 lip 2015, 18:21:

Ja musze wrzucic cos do tylu bo basu jest duzo i z przodu gra pieknie bo cale audio jest pod wzmakiem ale jak sie siedzi z tylu to bass zaglusza glosniki dlatego cos w tyl trzeba wsadzic i odrazu pod wzmaka :p
Myslalem wlasnie o jajkach 5x7 bo mam do kupienia uzywki z pioniera jakies xd a zawsze cos dla pasazerow z tylu cos zagra :p
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2014, 23:58
Posty: 207
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323c 1995r Z5

Postprzez MAZDman » 7 lip 2015, 19:58

Ładna Madzia, powodzenia w planach ;–)
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2014, 17:30
Posty: 110
Skąd: Skierniewice
Auto: mazda 323f bg 1.6 16v '94

Postprzez Tweeter » 3 wrz 2015, 14:22

Ostatnio trochę brakuje funduszy by rozpieszczać Cetkę tak jak bym tego chciał, ale staram się choć trochę dbać by miała u nas jak najlepiej :>

Ot na przykład doczyściłem wreszcie lampy światła przeciwmgłowego i wstecznego włącznie z całą wewnętrzną stroną tej mniejszej szyby na klapie bagażnika ;)
A jak już się wziąłem za doprowadzanie Cetuni do czystości to zadbałem i o felgi.

Z nimi niestety nie było tak lekko, nie były myte chyba odkąd Mazda pojawiła się w Polsce i brud żywcem wżarł się w lakier na nich.
Dopiero 2-krotne mycie ich chemią pomogło ale efekt jest zadowalający.
Na koniec wypucowałem (też chemią) wewnętrzną część klapy przedniej i trochę komorę silnikowni po bokach.

O wielokrotnym myciu całego samochodu i wyodkurzaniu wnętrza nie wspominam, bo to pewna norma ale jednak sporo czasu poświęciłem na doprowadzenie go do rozsądnego stanu.
Nie sądziłem że kobitka, od której kupiliśmy Cetkę to taki syfiarz.

W weekend powinno się udać wreszcie wymienić amorki z tyłu, dzisiaj do nas przyjadą KYB'y gazowe <jupi>
Załączniki
20150903_084347.jpg
20150903_084401.jpg
20150903_084537.jpg
20150903_084521.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2015, 14:25
Posty: 81
Skąd: Tarnów
Auto: Protege – ,,Andżej" :)
EX – 323c BA B3 '95

Postprzez vixo » 3 wrz 2015, 14:27

No teraz to się świeci :D
Podziwiam ;)
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2014, 17:47
Posty: 37 (1/0)
Skąd: EOP
Auto: Mazda 323F BG
Nissan Primera eGT SR20DET

Postprzez Tweeter » 9 wrz 2015, 14:48

Jak to zwykle bywa, napotkaliśmy przysłowiowe "schody", w postaci braku odboji i osłon amortyzatorów w paczce, więc tym samym w sobotę nie udało się wymienić amorków.
Ale nie jest źle, weekend i tak był korzystny dla Mazdy bo dostała nowy termostat, straciła tłumik szmerów, żeby się jej lepiej oddychało i wyczyściłem jej podszybie.
Liście i brud wyjmowałem garściami, po czym w ruch poszedł odkurzacz, woda i gąba :)

Sytuacja z amortyzatorami opanowała się na szczęście już w poniedziałek, dokupiliśmy brakujące elementy i już wszystko gra.
Zrobiła się sporo twardsza ale nie jest to twardość uprzykrzająca komfort jazdy (przynajmniej jak dla mnie).
kyb.jpg


Na sam koniec wykorzystując rozebrane wnętrze bagażnika wyczyściłem wczoraj też nadkola i wymyłem plastiki, które i tak już są mocno zmęczone i proszą o wymianę, nie wiem co w niej ktoś woził ale zdrapana okropnie jest :/

Na dzisiaj została mi jeszcze naprawa lub modyfikacja oświetlenia bagażnika, fabryczna lampka jest niekompletna i jeśli nie uda mi się jej naprawić w jakiś prowizoryczny sposób to zamontuję w jakimś niewidocznym miejscu 1 lub 2 tasiemki ledowe.
Oczywiście o barwie białej ciepłej :)
Ostatnio edytowano 4 lis 2015, 16:56 przez Tweeter, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2015, 14:25
Posty: 81
Skąd: Tarnów
Auto: Protege – ,,Andżej" :)
EX – 323c BA B3 '95

Postprzez Tweeter » 4 lis 2015, 16:42

Coby nie było, że całkowita cisza w temacie :P

Wpadł wreszcie własny wzmacniacz 360W, który idealnie zgrał się ze skrzynią :)
Firma – ?? Ale moc się zgadza a filtry robią swoje (podświetlenie dorzucone przeze mnie) :)
wzm.jpg

wzm3.jpg


Wreszcie wymienione zegary na wersję z obrotomierzem
zegary.jpg

Przy okazji ich wymiany zlikwidowałem kolejne źródło syfu, na zdjęciu widać już tylko odrobinę bo zostawiłem tylko do porównania ale tak było na całych płaskich elementach pod zegarami...
syf.jpg
syf2.jpg


no i zdobyłem na złomie oryginalny uchwycik na kubki.
Kubki.jpg


Wiem, że trzeba to wszystko jeszcze poczyścić ale wstrzymuje mnie z tym blacharz, który niestety ciągle się opóźnia z terminem przyjęcia Mazdy. No ale czekam cierpliwie, bo widziałem jego ukończone prace i wyglądało to dobrze.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2015, 14:25
Posty: 81
Skąd: Tarnów
Auto: Protege – ,,Andżej" :)
EX – 323c BA B3 '95

Postprzez Tweeter » 3 gru 2015, 01:00

Z blacharzem niestety na jakieś pół roku lipa :(
Ale w międzyczasie coś jednak wpadło ^^

Żarówki Bosma blue laser, żeby lepiej było widać, a przy okazji znacznie ciekawiej wyglądają po włączeniu.
Zresztą najlepiej spojrzeć na fotkę – jest kolorowo :D
20151130_220231.jpg


No i przepustnica z silnika 1,5 :) Autko stało się odczuwalnie żwawsze.
20151202_145616.jpg
Po lewej stara, po prawej nowa (już po oczyszczeniu)


Plan na dalsze działanie to przeszczep wtrysków z 1,5, zaspawanie jakiegoś dziwnego kanału w kolektorze dolotowym by powietrze przechodziło prosto i bez żadnych zawirowań.
Potem pozbyć się katalizatora, zrobić cały układ wydechowy z rury o średnicy 2", doprężyć silnik i sprawdzić czy będzie jakaś ciekawa różnica ^^
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2015, 14:25
Posty: 81
Skąd: Tarnów
Auto: Protege – ,,Andżej" :)
EX – 323c BA B3 '95

Postprzez Tweeter » 17 lut 2016, 21:14

Sytuacja z blacharką stała się tematem bardziej odległym niż przypuszczałem, a to niestety obecnie ze względu na fundusze.
Udało się jednak wyczarować kilka rzeczy aby znów rozpieścić Cetkę :D

Olej (ponownie) Valvoline, filtr oleju K&N, i łożyska amortyzatorów przednich
20160215_132637.jpg


Coś dla lepszego oddechu – filtr powietrza gąbkowy PIPERCROSS
20160217_184026.jpg

20160217_184014.jpg


I chyba wisienka na torcie spośród tych "gratów" :>
20160217_005121.jpg


Zdjęcie słabawe (robione na szybko) ale fotele to oryginały z Subaru Imprezy STI 1-szej generacji.
Bardzo wygodne, fajnie trzymają a nadają się do 3-drzwiowego daily w 100% bo są składane ;)
Doczekać się nie mogę kiedy będą już na aucie :D

Na dniach wpadną też amorki gazowe na przód (KYB jak na tylnej osi) oraz łączniki i gumy stabilizatora przedniego :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2015, 14:25
Posty: 81
Skąd: Tarnów
Auto: Protege – ,,Andżej" :)
EX – 323c BA B3 '95

Postprzez Jasoon » 17 lut 2016, 23:42

Ładna cetka :) widac ze masz zapal do zabawy nad drobiazgami :) elegancko wygląda wznak podświetlenie mega fajnie wygląda :) z montażem tych foteli nie bedzie problemu?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2013, 21:33
Posty: 244
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG

Postprzez aBartez » 18 lut 2016, 09:46

Bardzo ładna cetka :) . A fotele klasa sama w sobie , sam widziałem je w subaru na żywo i też chyba ich poszukam :–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2013, 21:21
Posty: 315 (0/2)
Auto: Mazda 323f Bg 1992r.
1.6 , 16v , 65kW,
BSD Racing Dune Racer 4x4 :)!

Postprzez Tweeter » 18 lut 2016, 11:03

Jasoon napisał(a):Ładna cetka :) widac ze masz zapal do zabawy nad drobiazgami :) elegancko wygląda wznak podświetlenie mega fajnie wygląda :) z montażem tych foteli nie bedzie problemu?


Dziękuję za miłe słowo ;)
Drobiazgi w większej ilości dają spory efekt przy wyglądzie całokształtu, dlatego staram się tych drobiazgów ogarnąć jak najwięcej :)
Żarówki na razie wyszły z auta, bo odesłałem lampy do regeneracji która niestety nie powiodła się i muszę kupić drugi komplet (chwilowo jeżdżę na pożyczonych), ale jest plan na coś bardziej w kolorze złotawo-żółtym ;)

Jeśli chodzi o fotele, to trzeba będzie odciąć i przespawać szyny z ori foteli, innego pomysłu nie mam :)

aBartez napisał(a):Bardzo ładna cetka :) . A fotele klasa sama w sobie , sam widziałem je w subaru na żywo i też chyba ich poszukam :–)


Również dzięki za ciepłe zdanie ;)
Fotele dokładnie tak jak mówisz, klasa sama w sobie, a co najlepsze –> zdobyczne :D
Jest też mały minus, bo pochodzą zdaje się z wersji japońskiej i kierownica była po prawej stronie.
Co za tym idzie pasażer ma bardziej dopasioną regulację "poddupka" :D
Fotele z identycznym obszyciem może byc Ci ciężko znaleźć, z tego co patrzyłem to w większości niebieskie albo czerwony kolor na całych zagłówkach, co wygląda nieco dziwnie?


Zapomniałem wymienić w poprzednim poście, że udało się zdobyć też ori lewarek i gałkę, teraz już będzie pełnowymiarowy i gałka nie bedzie aż tak podatna na warunki pogodowe jak obecna aluminiowa :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2015, 14:25
Posty: 81
Skąd: Tarnów
Auto: Protege – ,,Andżej" :)
EX – 323c BA B3 '95

Postprzez Tweeter » 17 mar 2016, 17:16

Panuje cisza, ale prace stopniowo idą naprzód ;)

Filtr, olej, łączniki i gumy stabilizatora, ori lewar i kierownica w wersji alpha (chwilowo bez poduchy powietrznej) pozakładane ;)
Niestety jak to zawsze bywa nie obeszło się bez niespodzianek, mocowanie przednie łyżwy pod silnikiem dopadła ruda, śrub nie udało się odratować, ale ognisko zostało wycięte, wspawana wstawka i najważniejsze – zabezpieczone gumą, konserwacją i nieco partyzancko szprajem :P
20160220_185427.jpg

20160224_214029.jpg


Przy okazji zmiany amorków springi poszły do odświeżenia (piaskowanie + malunek proszkowy)
20160226_185348.jpg


Fotele również udało się spasować :D
12822746_1033271656745895_120811063_o.jpg


Siedzi się odrobinkę wyżej, ale jako że jestem króciak to akurat nie przeszkadza :)
Rekompensują to świetnym trzymaniem w zakrętach, siedzi się jak tralala :D

Prace niestety się nie kończą, staram się zmienić coś z układem wydechowym i ruszyć choć trochę z blacharką, myślę że niebawem uda się wreszcie zrobić nadkola przednie i podłogę z przodu.
20160224_213817.jpg

20160224_213905.jpg


Póki co nie zniechęcam się, ide w zaparte :)

Stay tune!! <faja>

----------------------------------------------------------------------------------

Edit:
Niespodzianka przed startem do pracy, tym razem od matki natury.
Odpalam mazdę a ta w trybie traktora pracuje...
kable.jpg

Jeden kabel wypięty i nadgryziony, drugi przegryziony całkowicie.
Dobrze, że było drugie autko na stanie to miałem czym do pracy pojechać :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2015, 14:25
Posty: 81
Skąd: Tarnów
Auto: Protege – ,,Andżej" :)
EX – 323c BA B3 '95

Postprzez Tweeter » 21 kwi 2016, 22:22

Czas leci i coś tam małymi kroczkami idzie naprzód ;)
Mazda dostała wtryski z silnika 1,5 do kompletu z przepustnicą od tej samej pojemności, mieszanka się zrównowazyła i jedzie coraz lepiej :)

Modom został poddany też układ wydechowy, a właściwie prawie cały wymieniony bo seryjny został tylko kolektor.
Katalizator wyleciał, tłumik środkowy również, tłumik końcowy został zrobiony od zera, rura po całości została zastapiona z 41mm na 50mm a końcówka to 70mm z nierdzewki ;)

Wymienione też zostały po ostatniej przygodzie z gryzoniem kable i swiece na nóweczki NGK, Denso pewnie byłyby lepsze ale na to przyjdzie jeszcze kiedyś pora :)

Wpadła też wlepka :D

Na koniec foto z zewnątrz jak wyglądają wrzucone już fotele z Subaru i wstępna przymiarka tymczasowego koła na lato :>
Załączniki
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2015, 14:25
Posty: 81
Skąd: Tarnów
Auto: Protege – ,,Andżej" :)
EX – 323c BA B3 '95

Postprzez caroleck » 22 kwi 2016, 17:52

nagraj jak to brzmi z tym silnikiem od kosiarki bo jestem ciekaw :D
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2012, 13:47
Posty: 1394 (3/6)
Skąd: Olsztyn
Auto: była: 323F BA Z5 '97R Ben + LPG
jest: 323F BA KF '96R Ben + LPG

Postprzez Tweeter » 22 kwi 2016, 17:55

Od jutra weekend to może coś się uda nagrać :P
Moim zdaniem jest względnie dobrze, może nawet lepiej niż w syfikach xD

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2015, 14:25
Posty: 81
Skąd: Tarnów
Auto: Protege – ,,Andżej" :)
EX – 323c BA B3 '95

Postprzez xawer » 22 kwi 2016, 20:54

Potwierdzam auteczko bardzo fajnie gada , dźwięk jest naprawdę przyjemny :), autko fajne i widać że nie będzie to kolejna nudna seria i będzie to autko inne niż wszystkie , powodzenia w modach ! :)


PS. to kiedy dajemy bandaż na wydech żeby strzelało marchewkami :D?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 paź 2014, 17:22
Posty: 76 (1/0)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 3 BP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy