Mazda 323F BJ FS-DE '03 Sportive ---> Sport Familia 88
Ostatnio na złomie znalazłem całkiem niezły okaz, mianowicie środkowy przelot bastuck'a dedykowany do golfa ll/lll ,a że w moim coś brzęczało to podmieniliśmy, puszką troszkę mniejsza niż poprzednia, ale coś tam wycisza, i myślę że dźwięk bardziej na +, miał te zwężenie w środku, że bardziej wyciszający, ale się tego pozbyłem i jest czysty przelot:D
Się zbroi na zlot To z takim osprzętem mamy pierwsze miejsce na cartingu
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Uuuuu Panie Kolego...na bogato pucha simoty w końcu na właściwym miejscu Teraz Ci się będzie drzeć Magdalenka...już widzę banan na Twojej owłosionej twarzy i owiń ten kolektor wydechowy...przyjadę i osobiście sprawdzę Twoje mody
przecież już ją od dawna mam głównie chodziło o zastąpienie tej ori rury gumowej czymś ciekawszym:)franek74 napisał(a):pucha simoty w końcu na właściwym miejscu
cepo12 napisał(a):przecież już ją od dawna mam głównie chodziło o zastąpienie tej ori rury gumowej czymś ciekawszym:)franek74 napisał(a):pucha simoty w końcu na właściwym miejscu
Porządek musi być Montuj wszystko i wrażenia brzmieniowe opisz po jeździe testowej
Podasz jakie średnice rur i kolanek i kąty kolanek? Trzeba na wiosnę u mnie dolot jakiś zrobić, bo za cicho jest, a FS ma fajny potencjał na dobrze brzmienie.
przepustnica 65mm, przepływomierz 70mm, kolanko 45 stopni, choć przydało by się 60, bo blisko aku jest zawsze możesz jakoś inaczej poprowadzićBartg napisał(a):Podasz jakie średnice rur i kolanek i kąty kolanek?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości