Mazda 323F BJ FS-DE '03 Sportive ---> Sport Familia 88
Witam
Nadeszła ta chwila, w której przedstawiam wam swoją M
Dlaczego akurat ona?
Z mazdą idę przez życie dość długo, bo pamiętam jeszcze czasy dzieciństwa, pozatym na pierwsze autko poszła pod nóż 323f ba z silniczkiem BP, po dość udanej współpracy nadszedł czas na wymianę na coś innego. ale co?.. Napewno japończyk, niekoniecznie Mazda. Potem okazało się że koniecznie musi być BeJota w SPORTIVIE . Auto które jest oryginalne, niespotykane i jedyne w swoim rodzaju.
Tak więc BA sprzedana 2 tyg przed urodzinami, a pech chciał że Sporiva kupiłem w dniu swoich urodzin tj 23.02.2014. Lepszego prezentu nie mogłem sobie wymarzyc .
Pojechaliśmy do gościa i byłem wniebowzięty. Auto z zewnątrz wyglądało całkiem całkiem delikatne ryski i minimalne obtarcie na zderzaku, norma. Wewnątrz jakby wyjechała z salonu . Troche gadania co i jak, maska w góre bum silniczek suchutki nawet grama oleju na nim nie było. ( nie, nie był czyszczony ). Jazda próbna przekonała mnie że to nie kierowca wybiera samochód, a samochód wybiera kierowce Zawieszenie, układ kierowniczy, skrzynia, sprzęgło poprostu cykało jak w zegarku. M Miała 2 minusy, mianowicie: ten jeden na akumulatorze, a ten drugi taki, że nie była moja. Postanowiłem szybko to rozwiązac, dobiliśmy targu. Gościu dał jeszcze komplet zimówek na stalówce i wracamy do domu
Troche suchych faktów
– jednostka napędowa o pojemności 1991cm3 legitumująca się mocą 131km i momentem obrotowym rzędu 171 Nm
-przebieg w dniu zakupu 106 tyś km udokumentowane. Obecnie 117tyś
-wyklepana w 2003r przez co ma możliwie najfajniejsze fanty wśród Sportivów
-4 poduchy
-grzane
-climatronic
-spryskiwacze lamp
-kierunkowskazy
-światła
-trójramienna kierownica z perforowaną skórą
-wspomaganie
-4 szyby w prądzie
-kontrola trakcji & ABS
-komputer pokładowy
-automatycznie włączane światła
-i wszystko inne co maja seryjnie Sportivy, a o czym nie warto zanudzać
Naprawy/wymiany:
-zaraz po zakupie filtry, oleje i dedykowane dywaniki super hiper welur
-łożysko prawy przód. Wsadzone jakieś dobre japońskie. W sumie to się dziwie czemu padło oryginalne -18.06.2014
-zacisk prawy przód. Nie odbijał -16.01.2015
-wymiana reperatur tył. Co się okazało nie było ich do czego przyspawać więc dodatkowo wyspawane fartuchów wewnątrz, połatanie kielichów (dziury na pięści) i wzmocnienie podłużnic z tyłu bo przegnite. – 18.05.2015-16.06.2015
-łączniki stabilizatarów CTR 22.07.2015
-Kpl rozrząd oe/oem 07.2015
Mody
-na pierwszy ogień poszła końcówka tłumika, białe boczne kierunki i zaciski na złoto.
-delikatny akcent carbonu przy radiu
-jakieś kółko 17x7' et 42 + niskobudżetowe opony nankang NS2 w rozmiarze 205/40
– nie wiem czy to można nazwać modem ale... unikalny zapach samochodowy o zapachu benzyny
-oklejenie halogenów na zółto
-ledy pod rejestracją, schowek i w postojówkach
-radyjko 2 din z navi
-jakieś delikatne podbicie basu by się przydało więć z poprzedniej furki wpadło to:
-2x malowanie zacisków bo ten złoty wyglądał jak sraczka
-stożek SIMOTA w obudowie carbonowej + dolot zimnego tlenu
-naklejka na masce i tylniej szybie KLUBMAZDASPPED
-xenon cyfrowy 6000k
springi votgland -30, w realu koło -40mm
-boczne dymione, + nowa końcówka tłumika
-nakrętki neochrom i wreszcie klubowe ramki
Plany i marzenia:
– zdobyć silnik FS-DET... dlatego napisałem plany i marzenia
-szyby
-może jakiś wydech w przyszłości
-zabezpieczyć podłogę
-zdjąc listwy z dzwi?? czy nie będzie żadnych niespodzianek. 1 dzwi lakierowane sa
Troche Mediów by Pan Biedne Felgi
Ostatnio edytowano 16 lis 2015, 18:37 przez cepo12, łącznie edytowano 23 razy
cepo12 napisał(a):Pan Biedne Felgi
nie, nie jesteś fajny co do felg to pilnuj swoich, bo co prawda docelowo u mnie będą 18", ale jak znajdę na parkingu jakąś BeJotkę z całkiem ładnymi 17" to i nimi się zadowolę
ale coby nie mówić – Sportive wczoraj pomacana i jest naprawdę zadbana przez dolot drze się jak trzeba, bass w bagażniku może spowodować pęknięcie czaszki, a do tego właściciel jest mega walnięty na punkcie detailingu jak i całej Madzi
Bartg napisał(a):Prosze tylko nie edytować nazwy tematu z powrotem na niepoprawny.
wiem wiem, z wrażenia zapomniałem o roczniku
rafalmazda6 napisał(a):a do tego właściciel jest mega walnięty na punkcie detailingu jak i całej Madzi
czyli norma:D miło to słyszeć
rafalmazda6 napisał(a):docelowo u mnie będą 18"
ale i tak profil będziesz miał wiekszy
Ostatnio przepaliła mi się żaróweczka od świateł mijania, aże wsadzone miałem osramy za 90zł kpl, a przejechały raptem 10t km więc dziś wpadły do Madzi ksenony vertex 6000k, przetwornice cyfrowe, bez szyny can-bus ( po co przepłacac skoro nie potrzeba). W miarę dobry zestawik za nieduże pieniążki
Oczywiście nie obyło się bez przeciwności losu, gdyż oryginalnie h7 osadzone dodatkowo są na plastikowym adapterku , którego do Hid'ów nie da sie zamocować, więc było troche rzeźby
Oczywiście nie obyło się bez przeciwności losu, gdyż oryginalnie h7 osadzone dodatkowo są na plastikowym adapterku , którego do Hid'ów nie da sie zamocować, więc było troche rzeźby
Ksenony kupiłeś H7 czy H7R?
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
cepo12 napisał(a):6000k
toś pan zaszalał w niedzielę robimy 4300 vs. 6000
Sportive kolejny na forum. Ostatni wypust
Mało ich jest na rynku wtórnym , mniej nawet niż 3 BK w MPSie czy 2.0 LF
Wiec pielęgnujmy swoje BJ 2.0 Sportive
Mało ich jest na rynku wtórnym , mniej nawet niż 3 BK w MPSie czy 2.0 LF
Wiec pielęgnujmy swoje BJ 2.0 Sportive
- Od: 9 kwi 2005, 21:00
- Posty: 282
- Skąd: ŻAGAŃ (lubuskie) /LEGNICA/ WROCŁAW
- Auto: Mazda 3 BL 1.6 2013; Mazda 3 BL 2.0 Disi 2012;
była;Mazda3 1.6 Active 2006 & Mazda3 2.0 Sport 2009
323F BJ 2.0 FS Sportive '01
Niebiescy jak zwykle bez serca 101 w zabudowanym, więc Madzie będę tylko wietrzył przez najbliższe 3 miesiące bo nigdzie nią nie wyjadę Boli jak cholera, i jak się coś wali to wszystko na raz
a oto chwilowy pojazd zastępczy
a oto chwilowy pojazd zastępczy
Pucha z rura 77mm plug and play bez rzadnych przerobek, zmieszczone na styk. Jedyne co to zbiirniczek od płynu ustawiony pod katem, nawiercona jedna nowa dziurka poprostu. Dziek jak juz wczesniej pisali oczywiscie na ++ okolo do 2,5 tys gorzej ma sie podniesć, srodek porownywalnie a bodajze od 5,5 gdy sie visc otworzy( jesli cos zle mowie prosze poprawic) czuc delikatnie ze ma wiecej mocy, wczesniej wyczuwalne ale mniej. Na Rykach mialo byc hamowanie ori vs cai ale niestety nie wiem dokladnie o co pytales ale mysle że cos tam podpowiedzialem
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości