Mazda 323F BJ FS-DE '03 Sportive ---> Sport Familia 88
cepo12 napisał(a):Coś z Mazdy rzecz jasna
Bj w Mazdaspeed nie chcesz
Żeby nie było że się nic nie dzieje, 2 tygodnie bez niezrobienia czegoś, i w głowie wariacje
A więc zrobiłem tzw short shifter, do tego gałka podniesiona 2cm bliżej kierownicy, jest o niebo lepiej, ogólnie polecam
A więc zrobiłem tzw short shifter, do tego gałka podniesiona 2cm bliżej kierownicy, jest o niebo lepiej, ogólnie polecam
a nie można było zbić tą kulkę trochę wyżej bez spawania?
Kulki nie przesuniesz bez spawarki, bo całość jest metalowa, ja chciałem żeby galka byla blizej kiery, wiec i wydłużylem to gniazdo w ktore wchodzą te slizgi plastikowe od tej kulki
Trzeba tylko kulke podgrzac palnikiem, potem przesuwasz i sama zacisnie sie po ostygnieciu
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
ale po zeszlifowaniu kulke trzeba potem przyspawac w nowym miejscu bo bedzie luzno tyle ze nawet jak bedzie luzno to i tak dalej niz do zagiecia sie nie przesunie ja wolalem jednak podgrzac, przesunac a po ostygnieciu sama sie zacisnela
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
w takim razie, też muszę pomysleć na shortshifterem skoro da się bez spawania w środku gałka mocno siada w dół? Pochwal się jak to w środku u ciebie wygląda
Jeżeli kulki nie przebił wyżej to jest na identycznej wyskości a zmienił się po prostu skok lewarka, skoro dospawał pod kulką 2cm.
Jeżeli przebijasz kulkę i nic po za tym to ile ją przebijesz tyle lewarek się obniży
Jeżeli przebijasz kulkę i nic po za tym to ile ją przebijesz tyle lewarek się obniży
To, że się obniży wiem chcę zobaczyć tylko jak to wygląda wizualnie. A on chyba nic nie dospawał pod kulką. Napisał tylko, że gałka 2cm bliżej kierownicy (nie potrafię sobie tego zobrazować).
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości