Mazda 323F BJ ZM '02 Po odnowie. Sprzedam

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez Piter5700 » 18 mar 2017, 20:04

Jak masz miernik elektroniczny to wypnij wtyczkę z czujnika i sprawdź oporność, jak nic nie wykaże to kabelek zerwany, albo czujnik zepsuty :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2012, 12:25
Posty: 224 (0/1)
Skąd: Opolskie (Krapkowice)
Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON

Postprzez Damian68 » 18 mar 2017, 21:06

Laptop z XP-kiem którego używałem dotychczas padł :] Wziąłem z Windows 8 i problem z Forscan-em Nie łączy po kablu a bezprzewodowo widzi klona ELM-a Co robić <płacze>
MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2014, 16:26
Posty: 1440 (6/36)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 3 2,0 LF 2004 Sedan
Ford CMax 2014 2,0 Diesel 163 KM
była
Mazda 323FBJ 1,6 16V2002
Mazda 5 2,0 Diesel Sport 2006
był
Opel Astra 1.8 16V

Postprzez franek74 » 18 mar 2017, 21:58

Piter5700 napisał(a):Jak masz miernik elektroniczny to wypnij wtyczkę z czujnika i sprawdź oporność, jak nic nie wykaże to kabelek zerwany, albo czujnik zepsuty :P

Prawdopodobnie tylne czujniki ABSu są do wymiany (na 99% tylne zwrotnice "spuchły" korozyjnie i zgniotły cewki czujników )
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sie 2013, 12:34
Posty: 715 (7/7)
Skąd: Łódzkie by KODO
Auto: 323F/BJ/1.5 ZL/`00/automat/ benzyna/65kW(88KM)

Postprzez rafał88 » 18 mar 2017, 22:12

To w bj juz były obdII??? Nie mozna sobie pomrugac dioda <co?>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Damian68 » 18 mar 2017, 22:42

Próbowałem połączyć się po bluetooth telefonem programem Forscan oraz Torque pro i dupa . W piątce działa a Bj-tka uparta więc muszę chyba wgrać sterowniki do Windowsa 8 i połączyć się po kablu i tu mam problem jak to zrobić. Chyba że odżyje stary laptop z XP-kiem bo tam się łączyłem Chciałbym zdiagnozować , który dokładnie czujnik – prawy czy lewy , chyba że obydwa wymienić od razu
MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2014, 16:26
Posty: 1440 (6/36)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 3 2,0 LF 2004 Sedan
Ford CMax 2014 2,0 Diesel 163 KM
była
Mazda 323FBJ 1,6 16V2002
Mazda 5 2,0 Diesel Sport 2006
był
Opel Astra 1.8 16V

Postprzez sebekle » 20 mar 2017, 18:14

ja mam na takie okazje wirtualnego xp na win10 postawionego
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 02:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez Damian68 » 3 kwi 2017, 17:24

Laptop ożył i diagnoza Prawy tylny czujnik. Jakie wahacze polecacie do BJ-tki ? Czeka mnie wymiana tylnych i gdzie kupię komplet tylnych dobrej jakości za rozsądną cenę :D Na przodzie wymieniłem sworznie i to był błąd . Sworzeń się rusza i stuka. Na razie pomogło lekkie "spawnięcie" <zawstydzony> – o mowa polsko- ale docelowo wymiana.
MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2014, 16:26
Posty: 1440 (6/36)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 3 2,0 LF 2004 Sedan
Ford CMax 2014 2,0 Diesel 163 KM
była
Mazda 323FBJ 1,6 16V2002
Mazda 5 2,0 Diesel Sport 2006
był
Opel Astra 1.8 16V

Postprzez dawid075321 » 4 kwi 2017, 09:28

Mnie w tym tygodniu czeka regeneracja zawieszenia przedniego i tylnego. Zamówiłem na przód poliuretanowe tuleje wachacza oraz nowe łączniki stabilizatora oraz sworznie meyle hd, mechanik mi polecił tym razem te sworznie, mówi,że są wytrzymałe. Raz do roku je wymieniałem. Na tył idą fabryczne tuleje oraz nowe poduszki amortyzatorów.
Nawet się nigdy nie zastanawiałem aby kupować nowe wahacze. Co oryginał to oryginał jednak.
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2012, 12:20
Posty: 196
Skąd: Ozimek / Opole
Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523

Postprzez Palele » 4 kwi 2017, 10:45

Damian68 napisał(a):Na przodzie wymieniłem sworznie i to był błąd . Sworzeń się rusza i stuka. Na razie pomogło lekkie "spawnięcie"


Też zmieniałem u siebie sworzeń wahacza chyba dwa lata temu i cisza nadal, kupowałem firmy Oyodo i żadnych luzów nie mam, prasą zdjęte i prasą wciśnięte a łączniki założyłem ostatnio firmy TRW, podobno dobre ale zobaczymy za jakiś czas.
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2014, 21:14
Posty: 332 (2/0)
Skąd: Warszawa
Auto: Obecnie – Saab 9-3 SS 1.8T + LPG 220KM
Ex – Mazda 323f BJ
1.5 ZL 88km + LPG
1998

Postprzez Damian68 » 4 kwi 2017, 15:45

Sworzeń nie pukał sam w sobie tylko był minimalny luz po zamontowaniu w wahaczu. Na razie cyknięte migiem i jest cisza ale raczej wymienię całe wahacze – dla bezpieczeństwa. Firma NTY czy to jest w miarę dobry wybór? Znalazłem wahacze Delphi są droższe a także OYODO
http://allegro.pl/wahacz-przedni-prawy- ... 13945.html
http://allegro.pl/wahacz-mazda-323-bj-9 ... 53217.html
http://allegro.pl/wahacz-delphi-mazda-3 ... 57974.html
MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2014, 16:26
Posty: 1440 (6/36)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 3 2,0 LF 2004 Sedan
Ford CMax 2014 2,0 Diesel 163 KM
była
Mazda 323FBJ 1,6 16V2002
Mazda 5 2,0 Diesel Sport 2006
był
Opel Astra 1.8 16V

Postprzez sebekle » 4 kwi 2017, 16:50

byle nie delphi. ogólnie żaden nie wytrzyma tyle co oryginał. w zeszłym roku dopiero ruszałem tuleje wahaczy. z fabryki wszystkie były a teraz coś czuję że będzie robota co roku
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 02:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez Damian68 » 4 kwi 2017, 17:24

Niech wytrzyma 30tys to mi i tak zajmie jakieś 5 lat <rotfl> . Jaki wahacz na przód polecacie
MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2014, 16:26
Posty: 1440 (6/36)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 3 2,0 LF 2004 Sedan
Ford CMax 2014 2,0 Diesel 163 KM
była
Mazda 323FBJ 1,6 16V2002
Mazda 5 2,0 Diesel Sport 2006
był
Opel Astra 1.8 16V

Postprzez sebekle » 4 kwi 2017, 19:55

do mnie NTY najbardziej przemawia ;) rolki w rozrządzie mam tej firmy i działają. do zawieszenia przy moich przebiegach i drogach nadaje się tylko lemforder. 30 tys dla mnie to niecały rok
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2014, 02:28
Posty: 1047 (27/32)
Skąd: Słupsk
Auto: Mazda 626 GF FS +automat+lpg 1998r.

Postprzez Rafalkom » 4 kwi 2017, 20:36

No właśnie, a nie lepiej będzie zainwestować w dobre jakościowo sworznie i wprasować w stary wahacz? Ja jeżdżę na elementach TRW i jak do tej pory nic się nie dzieje a jeżdżę często agresywnie, że koła piszczą. Nie wiem jak ze sworzniami ale mam łączniki oraz hamulce TRW i nie mogę na nie narzekać.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2013, 21:11
Posty: 383 (0/1)
Skąd: Nowogard
Auto: Mazda 323F BJ ZM '02 + Eaton M62 + EBC

Postprzez Damian68 » 5 kwi 2017, 17:00

Tak jak pisałem wcześniej zakupiłem sworznie Central Corporation i po założeniu w wahaczu jest luz i pukały – strzelały przy skręcie więc kaszana. Tymczasowo pospawane punktowo ale to klamizerstwo i niebezpieczne na dłuższą metę więc chcę wymienić wahacze


* ;P Gwara poznańska

klamizerstwo żart.[partactwo]: Wuja Biniu podpod nom za ślypska jak u proszczoka, skłonność do berbeluchy i ogólne klamizerstwo. Wszyńdzie ino jedno klamizerstwo w ty kómunie. Inform.
MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2014, 16:26
Posty: 1440 (6/36)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 3 2,0 LF 2004 Sedan
Ford CMax 2014 2,0 Diesel 163 KM
była
Mazda 323FBJ 1,6 16V2002
Mazda 5 2,0 Diesel Sport 2006
był
Opel Astra 1.8 16V

Postprzez Damian68 » 6 kwi 2017, 20:55

Dzisiaj ściągnięta miska olejowa do uszczelnienia i szok- syf jakich mało- wyczyszczone i zalane nowym olejem – ostatnia wymiana 700 km temu – no co zrobić. Chyba poprzedni właściciel nie wymieniał oleju :D
MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2014, 16:26
Posty: 1440 (6/36)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 3 2,0 LF 2004 Sedan
Ford CMax 2014 2,0 Diesel 163 KM
była
Mazda 323FBJ 1,6 16V2002
Mazda 5 2,0 Diesel Sport 2006
był
Opel Astra 1.8 16V

Postprzez Damian68 » 8 kwi 2017, 14:52

Czujnik tylnego koła wymieniony i choinka zgasła :D
MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2014, 16:26
Posty: 1440 (6/36)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 3 2,0 LF 2004 Sedan
Ford CMax 2014 2,0 Diesel 163 KM
była
Mazda 323FBJ 1,6 16V2002
Mazda 5 2,0 Diesel Sport 2006
był
Opel Astra 1.8 16V

Postprzez dawid075321 » 8 kwi 2017, 18:31

Też mnie dopadła wymiana zawieszenia, z pozoru prosta robota, wymiana tulei z przodu, po czym się okazało że sworznie i łączniki też do roboty, o tyle już nie wspomnę, jak tam zajrzałem to wylatuje wszystko poza amortyzatorami i wachaczami wzdluznymi. Wszystkie nowe tuleje oraz drążki reakcyjne poprzeczne już zamówione, jak i łączniki tył.
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2012, 12:20
Posty: 196
Skąd: Ozimek / Opole
Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523

Postprzez Damian68 » 9 kwi 2017, 14:27

Gdzie zamawiałeś ? jakie koszta?
MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2014, 16:26
Posty: 1440 (6/36)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 3 2,0 LF 2004 Sedan
Ford CMax 2014 2,0 Diesel 163 KM
była
Mazda 323FBJ 1,6 16V2002
Mazda 5 2,0 Diesel Sport 2006
był
Opel Astra 1.8 16V

Postprzez dawid075321 » 9 kwi 2017, 15:24

Ze sklepu na allegro http://allegro.pl/listing/user/listing. ... 92&order=m

Za tylne drążki 500zl a tuleje [waaaczego?] tył i gumy stabilizatora 220zl
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2012, 12:20
Posty: 196
Skąd: Ozimek / Opole
Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 19 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy