Mazda 323F BG GT BP '92 Foha/Enkei RP01
Rozważałem D2 i k-sporta. Jednak wolałem poszukać Eibacha. Wg. moich upodobań to najlepsza możliwa sprężyna, na której można bezstresowo się poruszać i prowadzi się też nieźle.
Niezle, kolega widze kupuje czesci tych samych producentow co ja Koncowki, łączniki CTR, sprzeglo AISIN, łożyska FAG i amory Kayaba
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
poleciałeś z tematem przeogromnie miło widzieć, że są jeszcze ludzie którzy mają pasję i kończą projekt do końca. Niestety wiele aut z mniejszymi nakładami prac lądują na złomie. Twoje jest wisienką Jak dla mnie to jakaś '17stka i jakieś mody z silnikiem, ale to tylko moje zdanie.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Obecnie cały efekt psuję seryjny układ wydechowy.
W poprzednim wcieleniu rdzawego podwozia była całość z kwasówki 2,25 na tłumikach Magnaflow, którego fotki znajdziecie na końcu. Zostało to sprzedane, ponieważ była potrzebna kasa na remont spodu.
Będą tłumiki zrobione na zamówienie przez ProCustom Hubanek. Końcowy komorowy z końcówkami 2x60mm, środkowy przelot, rurki nierdzewka 2,25.
Jest też dedykowana rozpórka (Sandtler ?). Poszukiwana od bardzo dawna. Wypolerowana oczywiście na lusterko.
W poprzednim wcieleniu rdzawego podwozia była całość z kwasówki 2,25 na tłumikach Magnaflow, którego fotki znajdziecie na końcu. Zostało to sprzedane, ponieważ była potrzebna kasa na remont spodu.
Będą tłumiki zrobione na zamówienie przez ProCustom Hubanek. Końcowy komorowy z końcówkami 2x60mm, środkowy przelot, rurki nierdzewka 2,25.
Jest też dedykowana rozpórka (Sandtler ?). Poszukiwana od bardzo dawna. Wypolerowana oczywiście na lusterko.
świetna robota! wygląda zacnie i tak też pewnie śmiga
W końcu znalazłem chwilę czasu i wziąłem się za drobną korektę i nałożenie powłoki gyeon q2.
Nie jest jeszcze najgorzej jak na 25 letni lakier
Nie jest jeszcze najgorzej jak na 25 letni lakier
Ostatnio edytowano 25 paź 2017, 16:24 przez seba323f, łącznie edytowano 1 raz
Witam. Od ostatniego wpisu minęło trochę czasu. Efka nadal żyje i ma się dobrze.
Czasami dostaję jakieś tam prezenty.
-Kierownica MOMO TUNER 35MM
-Kolektor wydechowy OBX-R 4-1
-Kpl. układ wydechowy z kwasu na dwóch tłumikach. Przelotowy + komorowy końcowy.
Kilka poprawek blacharsko lakierniczych + spojler Zendera, który przeleżał 9 lat w garażu
Czasami dostaję jakieś tam prezenty.
-Kierownica MOMO TUNER 35MM
-Kolektor wydechowy OBX-R 4-1
-Kpl. układ wydechowy z kwasu na dwóch tłumikach. Przelotowy + komorowy końcowy.
Kilka poprawek blacharsko lakierniczych + spojler Zendera, który przeleżał 9 lat w garażu
ale laleczka aż prosi sie tam turbina
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Grigori napisał(a):Super miło oglądać taki mody a najbardziej podoba mi się podłokietnik który mi się marzy
Dzięki!
Podłokietnik kosztował całe 30zł z przesyłką.
ta mazda budzi u mnie mega wspaniałe wspomnienia jak byłem młodszy, pamiętam jak znajomi przyjechali z Niemiec nową taką do nas to nasz Fiat 125p poszedł pod chmurkę a mazda do garażu bo się każdy bał, że ukradną.
Jak nią pojechałem całe 300 mb to nie mogłem wyjść byłem pod takim wrażeniem
widzę, że fajnie działasz masz jakieś pomiary racelogic hamownia czy coś ?
Jak nią pojechałem całe 300 mb to nie mogłem wyjść byłem pod takim wrażeniem
widzę, że fajnie działasz masz jakieś pomiary racelogic hamownia czy coś ?
- Od: 19 gru 2018, 16:13
- Posty: 6
- Auto: Mercedes CLK 55 W208
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości