Mazda 323F BJ RF '00 DITD, Pakiet Sportive, BI-XENON, H&R, 17" Wolfrace SPRZEDAM
Dokładnie z laguny
A wosk widoczny na 2 zdjęciu z prawej strony Sonax koloryzujący, dostępny w wielu supermarketach
tylko od razu podzielę się uwagami, bo jeśli chodzi o lakier, to faktycznie błyszczy się po nim jak nowy, ale przez to, że jest koloryzujący farbuje wszystko dookoła czyli w moim przypadku klamki, listwy, uszczelki są po woskowaniu zielone i trochę trzeba się namęczyć żeby zeszło...
A i zapomniałem jeszcze, że po drodze było czyszczenie wtryskiwaczy + wymiana podkładek + regulacja zaworów i wygłuszanie drzwi i przeróbka car audio
A wosk widoczny na 2 zdjęciu z prawej strony Sonax koloryzujący, dostępny w wielu supermarketach
tylko od razu podzielę się uwagami, bo jeśli chodzi o lakier, to faktycznie błyszczy się po nim jak nowy, ale przez to, że jest koloryzujący farbuje wszystko dookoła czyli w moim przypadku klamki, listwy, uszczelki są po woskowaniu zielone i trochę trzeba się namęczyć żeby zeszło...
A i zapomniałem jeszcze, że po drodze było czyszczenie wtryskiwaczy + wymiana podkładek + regulacja zaworów i wygłuszanie drzwi i przeróbka car audio
- Od: 17 kwi 2012, 12:25
- Posty: 224 (0/1)
- Skąd: Opolskie (Krapkowice)
- Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON
Dzięki
Dokładnie, co jak co, ale dokładka im się udała a jak już o tej dokładce, to zdziwiłem się, że można ją spakować do kartonu 20x30cm
Dokładnie, co jak co, ale dokładka im się udała a jak już o tej dokładce, to zdziwiłem się, że można ją spakować do kartonu 20x30cm
- Od: 17 kwi 2012, 12:25
- Posty: 224 (0/1)
- Skąd: Opolskie (Krapkowice)
- Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON
Też bym musiał nawoskować w końcu... Może mała sugestia,ledy wsadzić do otworów w dokładce?
- Od: 6 gru 2012, 12:20
- Posty: 196
- Skąd: Ozimek / Opole
- Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523
dawid075321 napisał(a):Może mała sugestia,ledy wsadzić do otworów w dokładce?
Też nad tym myślałem, ale stwierdziłem, że długo pewnie na takiej wysokości nie przetrwają...
- Od: 17 kwi 2012, 12:25
- Posty: 224 (0/1)
- Skąd: Opolskie (Krapkowice)
- Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON
CreaLive napisał(a):Jaką grubość dałeś pianki gm'sa na drzwi?
Nie wiesz, że po czasie lubi chłonąć wodę = rdza. ?
Dałem 10mm.
Raczej nie powinna chłonąć, przynajmniej tak zapewnia producent i jak sprawdzałem materiał to raczej się potwierdzi, bo to nie zwykła pianka tylko jakby spieniona guma (kauczuk). Zresztą czas pokaże jak się będzie sprawować, za niedługo znowu porozkręcam drzwi, żeby zniwelować niektóre trzeszczenia przy głośniejszym słuchaniu muzyki więc przy okazji sprawdzę jak pianka się trzyma
Podczas regulacji zaworów ostatnim razem zauważyłem niestety coś bardzo nieciekawego... Stąd znowu trzeba było rozkręcać i wymienić ten oto element...
Udało mi się za dobrą cenę kupić używany, ale idealny wałek oraz popychacze z Mazdy 6 2.0 MZR-CD a następnie wszystko wyczyścić, wypłukać i znowu jeżdżę
A jeśli mowa o czyszczeniu, to wymagała tego u mnie także podsufitka
zdjęcia przed i po czyszczeniu:
No i coś, co bardziej ma zastosowanie praktyczne, ponieważ nogę prawie cały czas trzymam na podstopnicy, a dywanik nie zabezpiecza wykładziny na niej (szczególnie na rancie od strony pedału sprzęgła, gdzie po czasie może się przetrzeć) kupiłem sobie coś takiego:
I po montażu wygląda tak
- Od: 17 kwi 2012, 12:25
- Posty: 224 (0/1)
- Skąd: Opolskie (Krapkowice)
- Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON
zlemos napisał(a):super fura lampy tył przyciemnione sprayem jak nie mylę?
Dzięki Dokładnie tak, ale sprayem do przyciemniania lamp, nie zwykłym czarnym
Kolejne nowości to takie oto cudeńka
mam nadzieję, że dłużej wytrzymają niż standardowe, bo u mnie po połowie roku od wymiany były już popękane (około 20.000km)
- Od: 17 kwi 2012, 12:25
- Posty: 224 (0/1)
- Skąd: Opolskie (Krapkowice)
- Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON
W ciągu ostatniego miesiąca trochę czasu znowu spędziłem przy Madzi i oto efekty pracy
Na początek sprawdziłem jak się sprawuje mata wygłuszająca GMS i na szczęście zgodnie z zapewnieniem producenta nie wchłania wody
Później otrzymałem paczkę z taką zawartością
Po montażu rozpórki:
Renowacja przednich wahaczy, oraz montaż tulei poliuretanowych:
Renowacja podwozia:
Wymiana przewodu (chłodnicy) płynu do wspomagania na przewód wykonany własnoręcznie
Zakup tylnego zderzaka... z dokładką samej dokładki niestety nikt nie chce sprzedać...
I tutaj już z dokładką
I na koniec coś z czego jestem najbardziej dumny...
Udało mi się zdobyć oryginalne nakładki progowe
A poniżej fotorelacja z montażu nakładek według instrukcji Mazdy:
Na początek oczywiście myjemy
Później czytamy instrukcję i bawimy się wycinanką
Następnie przyklejamy odpowiednie paseczki tak jak nam każą w instrukcji
Przykładamy i dociskamy listwę
Ostrożnie zdejmujemy, uważając żeby wszystkie paseczki pozostały na karoserii
We wskazanych przez celowniki na paseczkach miejscach wiercimy otwory pilotujące
Następnie paseczki zrywamy i wiercimy otwory właściwe, nie zapominając o ich zabezpieczeniu przed "rudą"
Efekt końcowy:
Na początek sprawdziłem jak się sprawuje mata wygłuszająca GMS i na szczęście zgodnie z zapewnieniem producenta nie wchłania wody
Później otrzymałem paczkę z taką zawartością
Po montażu rozpórki:
Renowacja przednich wahaczy, oraz montaż tulei poliuretanowych:
Renowacja podwozia:
Wymiana przewodu (chłodnicy) płynu do wspomagania na przewód wykonany własnoręcznie
Zakup tylnego zderzaka... z dokładką samej dokładki niestety nikt nie chce sprzedać...
I tutaj już z dokładką
I na koniec coś z czego jestem najbardziej dumny...
Udało mi się zdobyć oryginalne nakładki progowe
A poniżej fotorelacja z montażu nakładek według instrukcji Mazdy:
Na początek oczywiście myjemy
Później czytamy instrukcję i bawimy się wycinanką
Następnie przyklejamy odpowiednie paseczki tak jak nam każą w instrukcji
Przykładamy i dociskamy listwę
Ostrożnie zdejmujemy, uważając żeby wszystkie paseczki pozostały na karoserii
We wskazanych przez celowniki na paseczkach miejscach wiercimy otwory pilotujące
Następnie paseczki zrywamy i wiercimy otwory właściwe, nie zapominając o ich zabezpieczeniu przed "rudą"
Efekt końcowy:
- Od: 17 kwi 2012, 12:25
- Posty: 224 (0/1)
- Skąd: Opolskie (Krapkowice)
- Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON
W jaki sposób i czym przykreciles progi i dokładkę?
- Od: 6 gru 2012, 12:20
- Posty: 196
- Skąd: Ozimek / Opole
- Auto: Mazda 323F BJ '01green "turbo klekot"
viewtopic.php?f=312&t=145523
Progi na prawie seryjnych kołkach z romixa znajdziesz je po numerze oryginału G18K-51-SJ3.
Coś takiego:
Teoretycznie powinny być 2 rodzaje spinek (inne od dołu i inne od boku) ale tych drugich nie mogłem namierzyć wśród zamienników, a na samych takich jak wyżej też trzyma
4-5 uchwytów niestety musiałem przyspawać bo były odłamane od dokładki.
A dokładka zderzaka tak jak w oryginale na śrubach, z tym że oprócz 2 na końcach dokładki, niestety wszystkie przerdzewiały i nie przypominały nawet śrub i nakrętek... więc zostało cięcie szlifierką i wstawianie nowych śrubek w uchwyty w dokładce
Coś takiego:
Teoretycznie powinny być 2 rodzaje spinek (inne od dołu i inne od boku) ale tych drugich nie mogłem namierzyć wśród zamienników, a na samych takich jak wyżej też trzyma
4-5 uchwytów niestety musiałem przyspawać bo były odłamane od dokładki.
A dokładka zderzaka tak jak w oryginale na śrubach, z tym że oprócz 2 na końcach dokładki, niestety wszystkie przerdzewiały i nie przypominały nawet śrub i nakrętek... więc zostało cięcie szlifierką i wstawianie nowych śrubek w uchwyty w dokładce
- Od: 17 kwi 2012, 12:25
- Posty: 224 (0/1)
- Skąd: Opolskie (Krapkowice)
- Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON
Ooooo cholercia Bardzo lubie patrzec jak ktos tak dba ":D
I tak patrze czy Ty kolezko czasem nie jest bratem Romka, ktory mial czarnas Mazde 3 na bialych 18"???
I tak patrze czy Ty kolezko czasem nie jest bratem Romka, ktory mial czarnas Mazde 3 na bialych 18"???
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
A dziękuję dziękuję, staram się utrzymać ją w jak najlepszym stanie
A no brat Romek miał M3 na białych 18'' ale nie wiedziałem, że taki znany jest...
A no brat Romek miał M3 na białych 18'' ale nie wiedziałem, że taki znany jest...
- Od: 17 kwi 2012, 12:25
- Posty: 224 (0/1)
- Skąd: Opolskie (Krapkowice)
- Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON
Aaa to kojarzę
Bodajże Xedosem 6 jechaliście, tak?
Od razu podpadło takie auto w naszym regionie...
Bodajże Xedosem 6 jechaliście, tak?
Od razu podpadło takie auto w naszym regionie...
- Od: 17 kwi 2012, 12:25
- Posty: 224 (0/1)
- Skąd: Opolskie (Krapkowice)
- Auto: Mazda 323F 2.0 DITD 2000r. Pakiet Sportive, BI-XENON
Dopiero teraz trafiłem na Twój temat, a widze że czyściłeś cały dolot z nagaru. Odczułeś jakś różnice po tym zabiegu? Troche tego usunąłeś
A co do samej Mazdy, to bardzo fajnie się zmieniła. Wszystkie zmiany na plus
A co do samej Mazdy, to bardzo fajnie się zmieniła. Wszystkie zmiany na plus
- Od: 1 sty 2014, 00:26
- Posty: 135
- Skąd: Poznań
- Auto: Ford Orion mk2 1.6 Diesel "Giovanni"
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości