Strona 5 z 7

PostNapisane: 21 sty 2015, 13:03
przez k1bic93
nie znam się w ogóle na tym właśnie
co było by najlepsze ? i przy tym nie za drogo max ale taki max na strojenie aktualnie mogę dać 2.5 tysi
DET czy SMT6
nie mam pojęcia

PostNapisane: 21 sty 2015, 13:16
przez honda2911
napewno det3 będzie lepszy
det3+podłaczenie+ strojenie =1500 pln
to jak chcesz 2500 wydać to moze EMU??

PostNapisane: 21 sty 2015, 13:21
przez k1bic93
a duża jest różnica między det'em a EMU ?
to w końcu +/– tysiąc
chce mieć jak najmniej problemów z tym po prostu ;)

Re: Mazda 323 BG BP-T GTX '90 "Magda"

PostNapisane: 21 sty 2015, 13:25
przez honda2911
det3 to piggy i musi pracować z ori ecu
a EMU to standalone i podłaczając to mozesz pominac ori ecu i wszystkim sterujesz przez EMU
to tak w skrócie
mozesz jeszcze zastosowac MS nieraz trafiaja się na innych forach za małe pieniądze i koszt wyjdzie też w okolicach deta
ale jak wiadomo det3 i emu to produkcja polska i masz darmowy dostep do nowych softów i możesz zawsze liczyć na pomoc techniczna

PostNapisane: 21 sty 2015, 13:33
przez k1bic93
i teraz znajdź kogoś ogarniętego który podejmie się tego żeby to fachowo zrobił i najlepiej gdzieś niedaleko bo mazda to trudny przeciwnik
Coobcio mi powiedział "Myślę ze do zrobienia to jest. Kosztowo ok 2300-2500zl będzie podlaczany ecu master trz z map sensorem"

PostNapisane: 21 sty 2015, 13:37
przez piwo
ogolnie jesli det to potrzebujesz det3 z map sensorem czyli koszt 550zl
do tego sonda szerokopasmowa plus lc1 innovate czyli koszt kolo 1000zl


jesli emu to koszt 1700zl plus sonda szerokopasmowa 300zl

to w kwesti kosztow.
strojenie to trzeba znalesc kolege ktory wytlumaczy i podlaczy za darmo to wystroisz sobie sam lub z pomoca kolegow.

dobrego stroiciela w Polsce nie znajdziesz. wszyscy stroja na odwal i na szybko.
samemu bedzie duzo lepiej dokladniej i taniej.
im bardziej znany tuner tym gorzej stroi (na pale, na szybko) tyle moge powiedziec.
jesli mam cos doradzic to popytaj sie cukierasa. moze nie ebdzie trzeba stroic. zdaje sie ze seryjny komp do troche starcza. adriano z tego co wiem upalal gtxa na 1,2 bara chyba bez pigybacka. ale nie jestem pewien.
poczytaj w jego temacie.

PostNapisane: 21 sty 2015, 13:37
przez honda2911
to drogo powiedział
mi wszystkie firmy zawsze powiedziały 1500
pytanlem nawet w wawie bodajże w ecu-tune czy jakoś tak musiąłbym przeszukać poczte

Piwo
ale sonde to tak naprawde potrzebuje tylko do strojenia więc jakby u kogoś stroił to użyliby swojej

no ale jeśli sam podjąłby się tego z pomocą kolegów to za kase przeznaczoną na strojenie kupuje sonde
więc masz racje żeby to samemu spróbować ogarnąć <spoko>

PostNapisane: 21 sty 2015, 13:52
przez k1bic93
tyle że ja do kabelków i elektryki to jestem taki głupi że masakra jedyne do mogę się wziąć i podłączyć jedną kostkę do drugiej :)

PostNapisane: 21 sty 2015, 13:57
przez michaelB
Moja rada, to kup deta 3 z map sensorem i pisz do przema72 od nas z forum. Ja jestem zadowolony i polecam. Mieszka pod Włoszczową, więc bardzo daleko nie masz. Gdybyś potrzebował namiar, tel. to pisz na PW.

PostNapisane: 21 sty 2015, 14:10
przez k1bic93

PostNapisane: 21 sty 2015, 14:12
przez honda2911
cena super

Re: Mazda 323 BG BP-T GTX '90 "Magda"

PostNapisane: 21 sty 2015, 19:16
przez mlody1921
Można trafiś VEMSa za 1200zł moze troche więcej, stroi Przema, Coobcio,

Jak stroiła będzie firma to AFR nie potrzebujesz chyba że chcesz mieć pod kontrolą AFR

MAC1 ma chyba Det3 stroił mu przema Mx3 kompresor to i z turbo sobie poradzi :)

PostNapisane: 21 sty 2015, 21:30
przez piwo
to jest ciekawe:
http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... 26&t=10826
a tu mozna troche poczytac w prosty sposob pare rzeczy opisanych
http://forum.japanese-fanatics.com/view ... 169e9463d5
zreszta masz na forum conajmniej dwie osoby ktore sa w stanie tobie pomoc:
viewtopic.php?f=49&t=113894
viewtopic.php?f=49&t=120176

PostNapisane: 22 sty 2015, 12:35
przez k1bic93
w ProTurbo powiedzieli mi 1.700 zł ;)

PostNapisane: 22 sty 2015, 14:49
przez piwo
w cenie komputer i wszystko co trzeba czy to cena robocizny?

PostNapisane: 22 sty 2015, 14:58
przez k1bic93
"Emu z montażem i wystrojeniem 4000zl.
Det3 z montażem i wystrojeniem 1700zl."

tak mi napisali

PostNapisane: 22 sty 2015, 15:23
przez piwo
czyli licza sobie za montaz kolo 1000zl w przypadku det3. duzo i nieduzo w zaleznosci jak na to patrzec.
pewnie w cenie nie ma i strojenia na ulicy i na hamowni, poza tym cholera wie czy zamierzaja podlaczyc wtryski pod sekwencje czy polsekwencje a drugim wyjsciem czestotliwosciowym pwm sterowac zaworkiem turbiny ebc? ogolnie szczerze nie polecam dawac do kogos. musisz miec sonde szerokopasmowa w kolektorze na stale bo jak cos zacznie sie sypac nie bedziesz nawet wiedzal co. a tak podpinasz kompa i widzisz co jest nie tak. nikt nie wystroi ci porzadnie auta bo na to trzeba paru lat. inne sa korekty zima inne wiosna. to troche trwa by zobaczyc czy czujniki sa dobrze skalibrowane. niby mozna to ustawic szybko ale to zadko kiedy dziala stabilnie. glupie poluzowanie masy czy na sondzie lambda czy jakims czujniku temperatury i wszystko sie rozjezdza. rozumiem ze nie masz pojecia o elektronice. ale to tym bardziej uwazam ze powinien zlecic to komus z forum kto juz to rozgryzl, a potem sam korygowac sobie mapy jezdzac z laptopem na codzien.
z firmami jest zawsze bol i nigdy nie konczy sie to dobrze. nie bedzie pan zadowolony.
pogadaj z michaelB wyslij mu pw. moze uda mu sie Tobie pomoc.
ja bym zaopatrzyl sie w det3 lc1 sonde plus zaworek n75. takiz estawik pozwoli calkiem rozsadnie to wystroic. oczywiscie bedzie sporo dlubania przy dolocie. czesc seryjnych zaworow bedzie trzeba odpiac, przeplywke chyba wywalic i zrobic konwersje maf map, no i nie wiem czy nie lepiej przejsc na komp od gtka bez turbiny bo nie ma w nim fuel cuta, chodz po przejsciu na fuel implant nie powinno to przeszkadzac ale nie pamietam co wtedy silnik robi z zaplonem. pogadaj z michaelemB jak to jest u niego.
no chyba ze emu.
wtedy moze tekenfun moglby ci pomoc.

PostNapisane: 22 sty 2015, 15:50
przez k1bic93
dziękuje wam za te informacje bo jak piwo pisze to ma racje na elektronice się w ogóle nie znam i wolałbym to zrobić z kimś także napisze do ludzi od nas z forum i zobaczymy ;)

jeszcze raz dzięki wielkie za to, cały czas będę was informował o poczynaniach z tą niedobrą Magdą ;)

Re: Mazda 323 BG BP-T GTX '90 "Magda"

PostNapisane: 22 sty 2015, 21:20
przez podmuch
piwo dobrze prawi rób sam + pomoc z forum :)
1.2 bara na serii ecu to gtr i to tak średnio bezpiecznie bez sondy i zdał by się egt – piwo zna temat z gtx'a ja też :P
gtx 0.9 i poczujesz różnice ;)
masz już skrzynkę na oku :> bo z taki zestawem to tak 250 powinno być

PostNapisane: 23 sty 2015, 17:59
przez k1bic93
skrzynia wymieniana była z SOHC więc pewnie w dobrym stanie jest ;)
mbc by się przydało :)
i tak zrobie jak mówicie :)

dzięki wielkie za informacje, jeszcze mało wiem jak widać :D