Strona 4 z 7
Re: Mazda 323 BG BP-T GTX '90 "Magda"
Napisane:
4 gru 2014, 21:54
przez DARO MAZDA 323
No przecież Fedor pisze ze ma spiknijcie sie na pw. Ja tak mialem w Colcie wszystko posprawdzane od swiec po elektryke i nic. Kupilem komputer nowy uzywany auto odpalilo po 2 tygodniach od 1 strzalu.
Re: Mazda 323 BG BP-T GTX '90 "Magda"
Napisane:
5 gru 2014, 17:41
przez mlody1921
Nie wiem jak w 323 ale czujnik wału sprawdzany czy tylko halle są ?
Komp jak daje iskre to zapłon powinien być nie w tym miejscu więc albo po plaku wali w dolot albo w wydech chyba ze co obrót zapłon zanika, cudów niema
Napisane:
5 gru 2014, 20:14
przez k1bic93
czujnik sprawdzony przy aparacie zapłonowym i jest ok
Plak był dawany oczywiście bez wtrysków i nie kręci, ma chęci ale nic poza tym...
moim zdaniem tak jak Daro pisze ale też wolałbym na początek tylko "pożyczyć" tego kompa jak by wszystko było by ok z tym jego kompem to płace a jak nie to bym odesłał
Dopisano 6 gru 2014, 17:23:odezwała się
powodem "była"
ha
sonda....
Re: Mazda 323 BG BP-T GTX '90 "Magda"
Napisane:
8 gru 2014, 13:59
przez DARO MAZDA 323
No to super ze już jeździ – jakie dalej plany w oczekiwaniu na śnieg ?
Napisane:
8 gru 2014, 15:06
przez misiak89-89
Sonda? i test błędów nic nie wykazał :/
Napisane:
8 gru 2014, 20:30
przez k1bic93
jeden z trzech kabelków od sondy był przedarty i robił zwarcie na kompie
wynikło coś nieciekawego a mianowicie brak kompresji na 2 środkowych cylindrach prawdopodobnie to pierścionki jeden mówi że pękły a drugi że zapieczone...
Re: Mazda 323 BG BP-T GTX '90 "Magda"
Napisane:
9 gru 2014, 13:48
przez DARO MAZDA 323
wynikło coś nieciekawego a mianowicie brak kompresji na 2 środkowych cylindrach prawdopodobnie to pierścionki jeden mówi że pękły a drugi że zapieczone...
ale niby czemu że auto stało miesiąc czasu ? Coś dziwne ?
Więcej szczegółów poproszę .
Re: Mazda 323 BG BP-T GTX '90 "Magda"
Napisane:
9 gru 2014, 14:01
przez szczotkadokibla
Błąd sondy lambda komputer powinien pokazać. Nie pokazał z jednego z dwóch powodów: albo zwarcie mu nakićkało w głowie, albo został odpięty akumulator, a tym samym "zresetowane" błędy.
Cieszę się, że Pięknota już jeździ!
Re: Mazda 323 BG BP-T GTX '90 "Magda"
Napisane:
9 gru 2014, 14:06
przez DARO MAZDA 323
Adaś czytaj uważnie no własnie auto umarło
Napisane:
9 gru 2014, 19:29
przez k1bic93
dopiero jak zaczęło szarpać i telepotać silnikiem to sprawdziłem
Napisane:
10 gru 2014, 14:09
przez Fedor
Jakie dalsze plany?
Napisane:
11 gru 2014, 20:56
przez k1bic93
jeżeli to pierścionki to będę szukał nowych jakiś jak będę i tu jeżeli ktoś wie czy ktoś dorabia nadwymiarowe pierścienie to będę wdzięczny
ciągnę to do końca
tyle że $$$ coraz mniej a dobierać nie ma skąd hehe
Napisane:
16 sty 2015, 16:38
przez k1bic93
mam zapytanie do grona znawców BP
z jaką siła powinno się dokręcać uszczelkę pod głowicą ?
Napisane:
16 sty 2015, 16:53
przez Piotr89
Chyba 60Nm + 3 razy 90stopni, ale nie jestem pewien...
Poszukam, może znajdę info...
A nie dostałeś instrukcji z uszczelką? Elring zawsze takowe dołącza do uszczelek.
Napisane:
16 sty 2015, 17:15
przez k1bic93
nic nie miałem dołączone do uszczelki wcześniej i teraz dlatego pytam bo będę składał jeszcze raz na nowej i też nie ma
Re: Mazda 323 BG BP-T GTX '90 "Magda"
Napisane:
16 sty 2015, 20:04
przez podmuch
http://www.ferdster.com/FSM_PDFS/pdfs/1 ... D_Supp.pdf
kolega Niefart dodał powinno być ...
Napisane:
17 sty 2015, 18:19
przez michaelB
I. faza 40 Nm
II. faza 60 Nm
III. faza 80 Nm
Napisane:
18 sty 2015, 14:58
przez k1bic93
dzięki wielkie
głowa na miejscu ale muszę wymienić dwa przewody bo są strasznie sztywne znaczy jeden a drugi to olejowy od turbiny strasznie sparciały
Napisane:
21 sty 2015, 11:52
przez k1bic93
zna ktoś kogoś kto wystroi mi Mazde ?
napisałem do paru firm ale nic nie odpisują...
Napisane:
21 sty 2015, 12:15
przez piwo
a na jakim komputerze chcesz stroic?