Strona 3 z 7

PostNapisane: 14 lis 2014, 18:07
przez misiak89-89
I jak tam wyeliminowales usterki?
Masz skrzynie z sohc a ta ponoć ma najdłuższe przełożenia

PostNapisane: 14 lis 2014, 19:35
przez k1bic93
problem jest taki że mazda kręci kręci ale nie chce odpalić, i nie wiem co z nią jest chyba wszystko posprawdzane i <dupa>
na 4 biegu 180 było więc...

Re: Mazda 323 BG BP-T GTX '90 "Magda"

PostNapisane: 15 lis 2014, 09:47
przez DARO MAZDA 323
Kable sprawdzone ? świece sprawdzone ,? paliwo jest ?
Czy usterka pojawiła sie podczas jazdy czy na postoju ?
Wszystkie kable podłączone ? Swiatła wszytskie działają ?
Może bezpieczniki pod maską Pradowe ?
Jak nie to tylko podłączenie pod komputer ;(
Czczotkadokibla ma fajny sprzet kupiony wszytski błedy pokazuje na Allegro za chyba 70 zł.
Skontaktuj się z nim a Ci podpowie co i gdzie kupić. Adam testował i wszytskie błędy mu pokazywał .
POLECAM.

PostNapisane: 15 lis 2014, 11:40
przez Cukierek
Sprawdź wszystkie wtyczki, zwłaszcza przy skrzyni biegów bo takie powinny też być- w BF GTX gdy składałem na drugiej skrzyni pompa pracowała, kręcił normalnie ale nie chciał odpalić. Dopiero podpięcie ostatniej kostki z czujnikiem w skrzyni pozwoliło odpalić.

PostNapisane: 15 lis 2014, 14:50
przez k1bic93
dzisiaj ponownie wszystko posprawdzałem, wszystkie kostki i nadal nic


i mam prośbę do kogoś... do jakiegoś dobrego człowieka który da rade albo kogoś kogo zna gdzie bardzo dobrze odnajduję się na odczytywaniu błędów. Byłbym bardzo wdzięczny za jakieś info na ten temat, podpięcie pod kostkę diagnostyczną i wyczytanie błędów

dzięki,
pozdrawiam

PostNapisane: 15 lis 2014, 15:01
przez misiak89-89
Słuchaj na forum w dziale technicznym znajdziesz wszystkie informację o oznaczeniu kostki diagnostycznej jak zrobić mostek i wpiąć diodę. Nagraj filmik z testów błędów pomożemy Ci rozczytać kody.

Np.viewtopic.php?f=442&t=128351

PostNapisane: 16 lis 2014, 15:28
przez k1bic93
ok postaram się to ogarnąć znaczy nie ja tylko mój brat powiedział że mi to ogarnie ale nie ma rezystora i muszę gdzieś to zakupić

PostNapisane: 16 lis 2014, 17:04
przez jaaco
U mnie GejTek nie chciał przez długi czas palić bo jeden pin na wtyczce od moduliku zapłonowego nie stykał, dosyc ciężko było te usterke zlokalizowac ;)

PostNapisane: 17 lis 2014, 19:32
przez k1bic93
podmieniłem już wcześniej i nic ;)
ale dzięki wielkie za podpowiedź ;)

PostNapisane: 17 lis 2014, 19:35
przez jaaco
Wtyczke przelutowałeś? :P

PostNapisane: 17 lis 2014, 21:14
przez k1bic93
miałem drugą taką samą i podmieniłem ;)
i cały aparat też :D

PostNapisane: 17 lis 2014, 22:30
przez jaaco
Chyba sie nie dogadamy- mówie ciągle o wtyczce z wiązki a nie gniezdzie w module :P

PostNapisane: 18 lis 2014, 18:22
przez k1bic93
aaaaaa to już wiem :)
też była sprawdzona 3 razy :D

PostNapisane: 22 lis 2014, 16:59
przez k1bic93
po zmostkowaniu przy kostce diagnostycznej ilość błędów wyszła tak całe 0... dioda się zapala i chwilę później gaśnie i czekam na błędy ale po 5 minutach chyba już nic nie wyskoczy...
po niedzieli zdejmuje pokrywę od rozrządu i patrze czy nie zjechało może paska o parę zębów, różne rzeczy są możliwe...
a jak będzie wszystko dobrze zaprowadzam do elektryka albo innego magika co mi to ogarnie bo zaczyna robić się cyrk

Re: Mazda 323 BG BP-T GTX '90 "Magda"

PostNapisane: 3 gru 2014, 10:24
przez DARO MAZDA 323
Jeździ czy stoi ?

PostNapisane: 3 gru 2014, 18:28
przez k1bic93
stoi już od ponad miecha ;)
na dniach mam zamiar ze znajomym zabrać się za rozrząd i posprawdzać go dokładnie bo na pierwszy rzut oka wygląda ok

Re: Mazda 323 BG BP-T GTX '90 "Magda"

PostNapisane: 4 gru 2014, 08:13
przez DARO MAZDA 323
Silnik kreci ale nie odpala ?
Sprawdziłeś przewody idące do I-C. Obejmy , one często spadają i wtedy jest taki efekt.
Sprawdź szczelność tych węży. Jak wszystko będzie ok to obstawiam komputer :( .
Wiem kto ma w razie w. ?
Ale najpierw sprawdź przewody przed IC i za IC.

PostNapisane: 4 gru 2014, 14:26
przez Fedor
Daro dobrze prawi.
U mnie był ten sam efekt i się mechany w głowę drapali a okazało sie ze to właśnie wąż spadł
Komp jakby co też się znajdzie :)

Re: Mazda 323 BG BP-T GTX '90 "Magda"

PostNapisane: 4 gru 2014, 18:08
przez podmuch
Po przekręceniu stacyjki pompka kręci paliwo ???
Po odchyleniu przepływki też powinna kręcić...
Pod fotelem kierowcy sprawdź kostkę i ten moduł ..

Błędy komp wypluwa sporadycznie a w zasadzie tylko z czujników których jest mało.
Polecam manuala też gniłem ze 3 dni zanim doszedłem co było.
Więcej nie pamiętam

PostNapisane: 4 gru 2014, 20:38
przez k1bic93
nie odpala tylko kręci
paliwo i iskrę dają jak szalone
rozrząd sprawdzony
przepływka też ok
sprawdzę te gumy ale już szukam kompa od gtx/gtr więc jak ktoś ma to śmiało pisać :)