Mazda 323 BG BP-T GTX '90 "Magda"

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez misiak89-89 » 14 lis 2014, 18:07

I jak tam wyeliminowales usterki?
Masz skrzynie z sohc a ta ponoć ma najdłuższe przełożenia
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 17:01
Posty: 1666 (4/11)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez k1bic93 » 14 lis 2014, 19:35

problem jest taki że mazda kręci kręci ale nie chce odpalić, i nie wiem co z nią jest chyba wszystko posprawdzane i <dupa>
na 4 biegu 180 było więc...
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2011, 17:24
Posty: 217
Skąd: Radom
Auto: Brak...

Postprzez DARO MAZDA 323 » 15 lis 2014, 09:47

Kable sprawdzone ? świece sprawdzone ,? paliwo jest ?
Czy usterka pojawiła sie podczas jazdy czy na postoju ?
Wszystkie kable podłączone ? Swiatła wszytskie działają ?
Może bezpieczniki pod maską Pradowe ?
Jak nie to tylko podłączenie pod komputer ;(
Czczotkadokibla ma fajny sprzet kupiony wszytski błedy pokazuje na Allegro za chyba 70 zł.
Skontaktuj się z nim a Ci podpowie co i gdzie kupić. Adam testował i wszytskie błędy mu pokazywał .
POLECAM.
VW Touran 1.9 TDI 135 KM
AUDI S4 b5 2.7 BiTurbo 4 x 4
Mazda 323 BG GLX Sedan
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 10:44
Posty: 2324 (7/50)
Skąd: Wrocław
Auto: AUDI S4 b5 2,7 BiTurbo 4 x 4

Postprzez Cukierek » 15 lis 2014, 11:40

Sprawdź wszystkie wtyczki, zwłaszcza przy skrzyni biegów bo takie powinny też być- w BF GTX gdy składałem na drugiej skrzyni pompa pracowała, kręcił normalnie ale nie chciał odpalić. Dopiero podpięcie ostatniej kostki z czujnikiem w skrzyni pozwoliło odpalić.
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2005, 20:35
Posty: 1820 (0/2)
Skąd: Brodnica
Auto: white 323 BG GT Turbo BPT FWD,Yaris '13, Focus MK1 99' 1.8

Postprzez k1bic93 » 15 lis 2014, 14:50

dzisiaj ponownie wszystko posprawdzałem, wszystkie kostki i nadal nic


i mam prośbę do kogoś... do jakiegoś dobrego człowieka który da rade albo kogoś kogo zna gdzie bardzo dobrze odnajduję się na odczytywaniu błędów. Byłbym bardzo wdzięczny za jakieś info na ten temat, podpięcie pod kostkę diagnostyczną i wyczytanie błędów

dzięki,
pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2011, 17:24
Posty: 217
Skąd: Radom
Auto: Brak...

Postprzez misiak89-89 » 15 lis 2014, 15:01

Słuchaj na forum w dziale technicznym znajdziesz wszystkie informację o oznaczeniu kostki diagnostycznej jak zrobić mostek i wpiąć diodę. Nagraj filmik z testów błędów pomożemy Ci rozczytać kody.

Np.viewtopic.php?f=442&t=128351
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 17:01
Posty: 1666 (4/11)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez k1bic93 » 16 lis 2014, 15:28

ok postaram się to ogarnąć znaczy nie ja tylko mój brat powiedział że mi to ogarnie ale nie ma rezystora i muszę gdzieś to zakupić
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2011, 17:24
Posty: 217
Skąd: Radom
Auto: Brak...

Postprzez jaaco » 16 lis 2014, 17:04

U mnie GejTek nie chciał przez długi czas palić bo jeden pin na wtyczce od moduliku zapłonowego nie stykał, dosyc ciężko było te usterke zlokalizowac ;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2009, 13:10
Posty: 1131 (10/10)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT

Postprzez k1bic93 » 17 lis 2014, 19:32

podmieniłem już wcześniej i nic ;)
ale dzięki wielkie za podpowiedź ;)
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2011, 17:24
Posty: 217
Skąd: Radom
Auto: Brak...

Postprzez jaaco » 17 lis 2014, 19:35

Wtyczke przelutowałeś? :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2009, 13:10
Posty: 1131 (10/10)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT

Postprzez k1bic93 » 17 lis 2014, 21:14

miałem drugą taką samą i podmieniłem ;)
i cały aparat też :D
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2011, 17:24
Posty: 217
Skąd: Radom
Auto: Brak...

Postprzez jaaco » 17 lis 2014, 22:30

Chyba sie nie dogadamy- mówie ciągle o wtyczce z wiązki a nie gniezdzie w module :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2009, 13:10
Posty: 1131 (10/10)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT

Postprzez k1bic93 » 18 lis 2014, 18:22

aaaaaa to już wiem :)
też była sprawdzona 3 razy :D
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2011, 17:24
Posty: 217
Skąd: Radom
Auto: Brak...

Postprzez k1bic93 » 22 lis 2014, 16:59

po zmostkowaniu przy kostce diagnostycznej ilość błędów wyszła tak całe 0... dioda się zapala i chwilę później gaśnie i czekam na błędy ale po 5 minutach chyba już nic nie wyskoczy...
po niedzieli zdejmuje pokrywę od rozrządu i patrze czy nie zjechało może paska o parę zębów, różne rzeczy są możliwe...
a jak będzie wszystko dobrze zaprowadzam do elektryka albo innego magika co mi to ogarnie bo zaczyna robić się cyrk
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2011, 17:24
Posty: 217
Skąd: Radom
Auto: Brak...

Postprzez DARO MAZDA 323 » 3 gru 2014, 10:24

Jeździ czy stoi ?
VW Touran 1.9 TDI 135 KM
AUDI S4 b5 2.7 BiTurbo 4 x 4
Mazda 323 BG GLX Sedan
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 10:44
Posty: 2324 (7/50)
Skąd: Wrocław
Auto: AUDI S4 b5 2,7 BiTurbo 4 x 4

Postprzez k1bic93 » 3 gru 2014, 18:28

stoi już od ponad miecha ;)
na dniach mam zamiar ze znajomym zabrać się za rozrząd i posprawdzać go dokładnie bo na pierwszy rzut oka wygląda ok
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2011, 17:24
Posty: 217
Skąd: Radom
Auto: Brak...

Postprzez DARO MAZDA 323 » 4 gru 2014, 08:13

Silnik kreci ale nie odpala ?
Sprawdziłeś przewody idące do I-C. Obejmy , one często spadają i wtedy jest taki efekt.
Sprawdź szczelność tych węży. Jak wszystko będzie ok to obstawiam komputer :( .
Wiem kto ma w razie w. ?
Ale najpierw sprawdź przewody przed IC i za IC.
VW Touran 1.9 TDI 135 KM
AUDI S4 b5 2.7 BiTurbo 4 x 4
Mazda 323 BG GLX Sedan
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 10:44
Posty: 2324 (7/50)
Skąd: Wrocław
Auto: AUDI S4 b5 2,7 BiTurbo 4 x 4

Postprzez Fedor » 4 gru 2014, 14:26

Daro dobrze prawi.
U mnie był ten sam efekt i się mechany w głowę drapali a okazało sie ze to właśnie wąż spadł
Komp jakby co też się znajdzie :)
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2011, 14:57
Posty: 146
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 323 BG GTX '90
Focus MK1 1.8 TDDi '00

Postprzez podmuch » 4 gru 2014, 18:08

Po przekręceniu stacyjki pompka kręci paliwo ???
Po odchyleniu przepływki też powinna kręcić...
Pod fotelem kierowcy sprawdź kostkę i ten moduł ..

Błędy komp wypluwa sporadycznie a w zasadzie tylko z czujników których jest mało.
Polecam manuala też gniłem ze 3 dni zanim doszedłem co było.
Więcej nie pamiętam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2007, 11:57
Posty: 157
Skąd: B-B
Auto: 323 GTX with GT4

Postprzez k1bic93 » 4 gru 2014, 20:38

nie odpala tylko kręci
paliwo i iskrę dają jak szalone
rozrząd sprawdzony
przepływka też ok
sprawdzę te gumy ale już szukam kompa od gtx/gtr więc jak ktoś ma to śmiało pisać :)