Strona 3 z 10

PostNapisane: 10 maja 2014, 13:34
przez Fedor
Bardzo cieszy, że w końcu pojawiła się BG GTX!
Mam nadzieję, że wątek będzie się systematycznie rozwijał.
Fotele widzę, że ktoś przełożył z polifta.
U mnie się plany strasznie przedłużają (kasa), chciałem na wiosnę wstawić swój temat o GTX, ale dopiero teraz będzie ogarniana blacharka (podłoga w gorszym stanie niż u ciebie, ale zawsze marzył mi się GTX/GTR a szukanie w pełni zdrowego egzemplarza to jak ktoś napisał igła w stogu (albo za parędziesiąt koła na ebay).
Mi kontrolka abs i ręcznego też palą się po odpaleniu, ale gasną za kilka sekund.
Myślę że na późne lato się wyrobię z planami, a wtedy może jakiś mini zlocik turboBG się uda zrealizować :)

Re: Mazda 323 BG GTX BP-T 4WD '89 – "Czarnulka"

PostNapisane: 11 maja 2014, 15:20
przez Guma88
Ciekawy i rzadki egzemplarz. Będę kibicował :]

PostNapisane: 11 maja 2014, 16:02
przez jaaco
Niedaleko mnie w ogrodzie u kogoś stoi taka trochę rozbita, zakręce się tam może coś ciekawego do wzięcia będzie :]

PostNapisane: 12 maja 2014, 14:13
przez Michał88
krzynio napisał(a):Jeśli chodzi o oleje do skrzyni to Ci napisze jakie lejemy do GTR później. Ewentualnie jak będziesz coś chciał zapytać to zadzwoń będzie szybciej :D

Później chyba już nastało ;) Podeślij numer na PW jeśli możesz.

lewy323s napisał(a):Moim zdaniem podłoga niezaciekawa, ale do zrobienia. Z przodu pewnie będą dziury w okolic nóg kierowcy i pasażera i zeżarte progi wewnętrzne w tej okolicy. Generalnie najsłabiej chyba będzie wyglądało połączenie podłogi z progami. Zobaczysz po zdjęciu wykładziny. Zawieszenie z tyłu- pewnie luzów nie ma i jeszcze pojezdzi, ale gumy sztywne

Podłoga pod wykładziną obejrzana, tragicznie nie wygląda. Luzów za dużo nie ma, ale gum brak. Wszystko sparciałe i sypie się po ruszeniu.

Fedor napisał(a):Myślę że na późne lato się wyrobię z planami, a wtedy może jakiś mini zlocik turboBG się uda zrealizować :)

Czemu się nie chwalisz, że kupiłeś. Z chęcią zobaczę zdjęcia z prac nad Twoją perełką :)
Może się uda, ale mogę być czasowo wycięty do zimy <lol>

Guma88 napisał(a):Ciekawy i rzadki egzemplarz. Będę kibicował :]

Andrzeju oprócz kibicowania jeszcze zaproś mnie do swojego Monster Garage :D :D :D

jaaco napisał(a):Niedaleko mnie w ogrodzie u kogoś stoi taka trochę rozbita, zakręce się tam może coś ciekawego do wzięcia będzie :]

Jak będziesz miał chwile to najwyżej zobacz co w niej siedzi. Powoli robię listę plasticzków, zaślepek, mocowań, pierdołek...

Media z zabawy z autem wieczorem, szkoda, że miałem na to tylko kilka godzin <płacze>

PostNapisane: 12 maja 2014, 20:17
przez Guma88
Michał88 napisał(a):Andrzeju oprócz kibicowania jeszcze zaproś mnie do swojego Monster Garage :D :D :D



Michał wpadaj kiedy chcesz, Monster Garage jest otwarty dla chętnych. :] Wystarczy jeden telefon.

Re: Mazda 323 BG GTX BP-T 4WD '89 – "Czarnulka"

PostNapisane: 12 maja 2014, 21:56
przez Michał88
DSC07887.JPG

DSC07886.JPG

DSC07843.JPG

DSC07684.JPG

DSC07654.JPG

DSC07653.JPG

DSC07652.JPG

DSC07645.JPG

DSC07643.JPG

DSC07641.JPG


Podłoga żyje <jupi> Jak widać jest kilka miejsc do poprawek i sprawdzenia jak daleko ruda zaszła. Ale tragedii nie ma :) Lewe tylne nadkole było już wcześniej robione, poza tym nie widać większych ingerencji w blacharke wnętrza :)
Andrzeju na pewno zadzwonie jak już przyprowadzę do Krk ;)

Na tą chwile poskładana z powrotem do kupy i wstawiona do garażu. Przy okazji grzebania mam kilka nowych spraw do wyjaśnienia <glupek2>

Re: Mazda 323 BG GTX BP-T 4WD '89 – "Czarnulka"

PostNapisane: 12 maja 2014, 22:03
przez Fedor
No elegancko, od dołu wyglądało gorzej. Szczęściarz z ciebie :)
Przy okazji ja jakby co leję do mojej skrzyni na lato Motul 80w140 a zima 80w90, wchodzi ponad 3 litry mimo że podane jest 2.8.

Re: Mazda 323 BG GTX BP-T 4WD '89 – "Czarnulka"

PostNapisane: 13 maja 2014, 07:47
przez Piotr89
Michał, po stokroć zazdroszczę takiej budy. To co zobaczyłeś to nie rdza tylko redukcja masy ;)
Zdrowizna, świetna baza do działania przy niej <czarodziej>

Re: Mazda 323 BG GTX BP-T 4WD '89 – "Czarnulka"

PostNapisane: 13 maja 2014, 08:23
przez DARO MAZDA 323
no to elegancja – francja
kielichy zdrowe , podłoga OK.
I te 2 pompy paliwa :) Auto już ma Polskie blachy ?
a te dziury nag głośnikami z tyłu ( boczki ) dobrze jest wygłuszyć matą – dużo ciszej wtedy jest w kabinie
zwłaszcza ze tył też ciągnie :)

Re: Mazda 323 BG GTX BP-T 4WD '89 – "Czarnulka"

PostNapisane: 13 maja 2014, 16:38
przez podmuch
jaaco napisał(a):Niedaleko mnie w ogrodzie u kogoś stoi taka trochę rozbita, zakręce się tam może coś ciekawego do wzięcia będzie :]


jaaco nie masz się co wybierać jeśli chodzi o kolor czerwony tej mazdy :D

PostNapisane: 13 maja 2014, 19:05
przez jaaco
Czarna :P A ta czerwona gdzie stoi? :)

Re: Mazda 323 BG GTX BP-T 4WD '89 – "Czarnulka"

PostNapisane: 13 maja 2014, 21:29
przez Michał88
Piotr89 napisał(a):To co zobaczyłeś to nie rdza tylko redukcja masy ;)

I tak mi to przeszkadza, szczególnie od dołu i z zewnątrz... Tylne nadkola zaatakowane mocno, szczególnie widać spustoszenie przy dziurce po stronie kierowcy. Klapa tylna też jest mocno nadgryziona w dolnej części. Ogólnie maska i tylna klapa są potraktowane jakąś benzyną czy czymś tłustym. Nie idzie tego zmyć :| Poeksperymentuje jak auto będzie w Krk, w końcu porządny zapas chemii leży <lol>

DSC07247.JPG

DSC07856.JPG

DSC07857.JPG

DSC07873.JPG

DSC07878.JPG


DARO MAZDA 323 napisał(a):I te 2 pompy paliwa :) Auto już ma Polskie blachy ?
a te dziury nag głośnikami z tyłu ( boczki ) dobrze jest wygłuszyć matą – dużo ciszej wtedy jest w kabinie
zwłaszcza ze tył też ciągnie :)

Ładnie wyglądają 2 sztuki, ale do ich tematu wrócimy na dniach. Nie chce wrzucać za dużo info w jednym poście, kto by to czytał ;)
PL blach jeszcze nie ma. I pewnie jeszcze chwila z tym zejdzie. Chce mieć w dowodzie prawdziwą datę produkcji, a nie rejestracji w CHF :]
Boczków raczej nie będę wygłuszał, z założenia auto ma być czysto weekendową zabawką.

Dowiedziałem się skąd w aucie zapach stęchlizny... Jest przeciek przy przedniej szybie, prawy górny róg. Rdzy tam trochę jest, także dokładnie nie wiem jeszcze czy to tylko uszczelka czy dziura w dachu. Poprzedni właściciel zakleił cały początek dachu czarną taśmą, przynajmniej wiem dlaczego.

DSC07893.JPG

DSC07578.JPG


Cukierek napisał(a):Widzę że masz MBC, ile obecnie ładuje boosta? :)

Michał88 napisał(a):Dużo nie zdążyłem pojeździć biorąc pod uwagę brak tablic, także z tego co mi się kojarzy jakieś 0,3-0,5.

Sprawdzone dokładnie ładuje 0,6 <czarodziej>

PostNapisane: 13 maja 2014, 21:56
przez sylwo
Najprościej było by przełożyć wszystko co dobre do BG Lady in White Piotrka <oczy> :> <faja>

PostNapisane: 13 maja 2014, 22:57
przez Fedor
0,6 czyli seryjnie, ja jeżdżę na 1,1 :)

PostNapisane: 14 maja 2014, 09:20
przez jaaco
Fedor napisał(a):0,6 czyli seryjnie, ja jeżdżę na 1,1 :)

A zwykły GT bez modyfikacji ile mógłby mieć pchane, gdzieś widziałem że chyba nawet 1b?

Panowie a co to jest za sterownik pod fotelem pasażera?

Re: Mazda 323 BG GTX BP-T 4WD '89 – "Czarnulka"

PostNapisane: 14 maja 2014, 10:02
przez Michał88
jaaco napisał(a):Panowie a co to jest za sterownik pod fotelem pasażera?

DSC07688.JPG


Ciężko mi na tą chwile powiedzieć, na pewno wyprodukowany przez Nisshinbo. To jedno z nowych pytań po rozbiórce ;)

jaaco napisał(a):A zwykły GT bez modyfikacji ile mógłby mieć pchane, gdzieś widziałem że chyba nawet 1b?

A tego to już nie wiem, w każdym razie w tamtym czasie zrobili 3 wersje BP. Różniły się na pewno tłokami i krzywiznami wałków. Nie wiem nawet która siedzi w GTX'sie. Tak czy inaczej środek silnika i osprzęt z wersji 137 konnej leży w garażu ;)

sylwo lepiej jak to zostanie w tej budzie, nie będzie dodatkowej rzeźby od dołu :P
Tak czy inaczej składaj dla mnie graty na osobną kupkę, odbiorę "przy okazji".

PostNapisane: 14 maja 2014, 10:12
przez Mr_Bartek
A1.0990-0204.4 to sterownik ABSu.

Re: Mazda 323 BG GTX BP-T 4WD '89 – "Czarnulka"

PostNapisane: 14 maja 2014, 14:08
przez Piotr89
Michał ma rację, moja buda do GTX-a by się nie nadawała, inny tunel inaczej poprowadzony wydech, inne tylne zawieszenie, chociaż kto wie <co?> wszystko da się urzeźbić <faja>

Michał nie ma tragedii, wszystko do ogarnięcia tylko najlepiej od razu się za blachę zabrać <ok>

PostNapisane: 14 maja 2014, 15:14
przez Fedor
jaaco napisał(a):A zwykły GT bez modyfikacji ile mógłby mieć pchane, gdzieś widziałem że chyba nawet 1b?

W sensie uturbiony gietek? Na pewno odpowiedzi udzielą mężczyźni którzy wkładali turbo do BP, w dziale projekty znajdzie się parę takich.

Re: Mazda 323 BG GTX BP-T 4WD '89 – "Czarnulka"

PostNapisane: 15 maja 2014, 11:03
przez Michał88
Dzięki Mr_Bartek <spoko>

Bezpieczniki od ABS'u posprawdzane, powyjmowane, przeczyszczone. Po każdym jednym sprawdzałem efekt na zegarach, ale chyba za krótko czekałem na wynik ;) Włączyłem zapłon, widać piękną lampkę ABS'u, po chwili słychać pyknięcie przekaźnika i mamy taki efekt :D

CAM00551.jpg


Uśmiech na twarzy, kilkukrotne sprawdzenie. Działa :D :D :D
Otworzyłem drzwi kierowcy, sprawdzam jeszcze raz. Nie działa ... <lol> Mimo ponownego przeczyszczenia wszystkiego nie udało się zmusić lampki do zgaśnięcia. Ot, kolejna rzecz do zrobienia dopisana do listy.