Samochód w moim posiadaniu od 1.5 roku. Na chwilę obecną staram się puścić w świat poprzednie auto, którym się poruszałem (Citroen XM), a potem na stałe przesiadam się do Mazdy. Samochód dobrze mi znany, bo kupiony od rodziny z Warszawy. Dobrze utrzymany, przeglądy robione na bieżąco, zatem nic tylko cieszyć się z jazdy .
Silnik: 2.0 RF4F DITD
Moc: 101 KM
Przebieg: 157. 000 km
Wyposażenie:
– 4x elektryczne szyby
– Elektryczne i podgrzewane lusterka
– 4 poduszki powietrzne
– klimatyzacja
– centralny zamek
– trójramienna kierownica NARDI
– alufelgi fabryczne 15" na lato
– stalowe felgi 15" na zimę
– radio fabryczne z odtwarzaczem CD
– przedni zderzak i nakładki na progi SPORTIVE (czy jak to się tam nazywa)
Jak zrobi się dobra pogoda, to w paru miejscach trzeba się będzie pozbyć ognisk korozji. Na szczęście obecnie są niewielkie i nie będzie z tym dużo roboty. Kawałek na masce i przy tylnym prawym kole.
Oprócz tego w planach takie rzeczy jak:
– wymiana tylnej lewej lampy (może jak dostanę w dobrej cenie, to zamontuje po FL
– gałka zmiany biegów, bo się troszkę przetarła
– żółte halogeny
– białe zegary (jak ktoś ma u siebie, to bym chętnie poznał opinie, czy czerwone podświetlenie nie przeszkadza w nocy)
– prawdopodobnie wymiana poduszki przy skrzyni, bo lewarek trochę drży
– zderzak tylny od SPORTIVE, żeby był cały pakiet
27.03.2014
157.758 km – noce klocki na przednie koła. W przednim lewym kole zapiekł się tłoczek, co sprawiło, że na klockach zostało jakieś 4mm, a w prawym kole praktycznie nowe.
28.03.2014
Dzisiejszego dnia wziąłem się za porządne wysprzątanie wnętrza, tak więc zaczęło się w ten sposób:
Po dokładnym odkurzeniu i wyczyszczeniu plastików wygląda teraz tak:
Oczywiście zdjęć z założonymi fotelami, to już nie zrobiłem
Przy okazji skontrolowałem stan uszczelek w tylnych lampach. Trzeba komplet wymienić.
Mazda 323F BJ RF4F '01 2.0 DITD 3city
Strona 1 z 1
Bardzo ładna Madzia. Odnośnie żółtych halogenów zostało mi trochę żółtej folii więc jeżeli chcesz mogę użyczyć na najbliższym spocie Masz duże halogeny ale może starczy
Były:
Mitsubishi Colt CA4A 1.6 113KM
Alfa 156 1.8 Zender 144+KM
Jest:
Mazda 626 GE Hatchback 1997r. 1.8 105 KM
viewtopic.php?f=314&t=157625
Mitsubishi Colt CA4A 1.6 113KM
Alfa 156 1.8 Zender 144+KM
Jest:
Mazda 626 GE Hatchback 1997r. 1.8 105 KM
viewtopic.php?f=314&t=157625
Właśnie może być ciężko, bo trochę duże są. Folie może będę miał w tym, bądź następnym tygodniu. Na chwilę obecną, to przymierzam się do kupna akumulatora. Ten, który mam jest z 2005 roku i umiera . Ogólnie ciężko dopasować baterię, bo musi mieć specyficznie wymiary. Trzeba szukać.
Już jakiś czas temu wpadł nowy akumulator i zastąpił zmęczoną baterię, która w zimie już nie dawała rady.
Dzisiaj przyszedł czas na nowy filtr kabinowy. Nie wykosztowałem się zbyt wiele, bo niecałe 35 zł. Do Mazdy wpadł nowy i czyściutki filtr JC Premium:
Uprzedzam wszelkie pytania, to nie jest Filtr kabiny z węglem aktywnym .
Dzisiaj przyszedł czas na nowy filtr kabinowy. Nie wykosztowałem się zbyt wiele, bo niecałe 35 zł. Do Mazdy wpadł nowy i czyściutki filtr JC Premium:
Uprzedzam wszelkie pytania, to nie jest Filtr kabiny z węglem aktywnym .
mojej madzi przydałoby się takie "gruntowne sprzątanie" chyba wezme przykład z kolegi i przy najblizszym wolnym weekendzie u rodzinki wezme sie za autko:)
[url][/url]http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=163939&p=2762920#p2762920
- Od: 26 gru 2011, 13:33
- Posty: 41
- Skąd: Lublin
- Auto: mazda 323f BA 1.5 Z5 1995
Coś się w końcu zaczęło niedobrego dziać. Parę dni temu na ciepłym silniku zaczął dymić, szarpie przy około 2 tys obr/min. W piątek przez cały dzień było ok, ale jak po obiedzie wsiadłem, to dopiero za 3 przekręceniem kluczyka zaczął kręcić.
Chyba się trzeba będzie nastawić na grzebanie w pompie wtryskowej. Zna ktoś może jakieś namiary, gdzie w Trójmieście w razie czego się udać?
Chyba się trzeba będzie nastawić na grzebanie w pompie wtryskowej. Zna ktoś może jakieś namiary, gdzie w Trójmieście w razie czego się udać?
29.05.2017
176 012 km
– wymiana uszczelki pod głowicą
– planowanie głowicy
– nowe śruby głowicy
– komplet uszczelnień
– podkładki pod wtryski
– kompletny rozrząd z ORI pompą wody
– regeneracja turbiny
– filtr oleju
– wymiana oleju
176 012 km
– wymiana uszczelki pod głowicą
– planowanie głowicy
– nowe śruby głowicy
– komplet uszczelnień
– podkładki pod wtryski
– kompletny rozrząd z ORI pompą wody
– regeneracja turbiny
– filtr oleju
– wymiana oleju
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości