Mazda 323F BA Z5 1997r. kolor 11R

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez Mieczyslaw » 24 cze 2016, 13:58

Ładnie się bawisz powiem Ci. Już masz przecież tarcze z tylu i teraz, że co tam się dzieje? :P
Obrazek
Darnok - chlopak na opak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lut 2008, 16:38
Posty: 4703 (5/32)
Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'

Postprzez czarek1991 » 24 cze 2016, 18:58

Teraz wsadzam wiekszy zestaw na przod :P od 1.8. Zawsze to tarcza wieksza o ponad 2 cm srednicy i klocek wyzszy o 1cm hehe
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2012, 16:09
Posty: 1404 (4/6)
Skąd: Radom
Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL

Postprzez Mieczyslaw » 24 cze 2016, 22:30

Ahaaa no dobra, ale po co tak? Źle hamuje? :P
Obrazek
Darnok - chlopak na opak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lut 2008, 16:38
Posty: 4703 (5/32)
Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'

Postprzez czarek1991 » 24 cze 2016, 23:24

źle :D Poza tym obecne przeowdy hamulcowe, klocki jak i tarcze są już na umarciu :P Zaciski tez stoją. Łożysko z lewej zaczyna pohukiwać :D Dlatego skoro i tak musialbym wszystko zregenerowac i wymienic to czemu by nie od razu na cos wiekszego :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2012, 16:09
Posty: 1404 (4/6)
Skąd: Radom
Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL

Postprzez Mieczyslaw » 25 cze 2016, 00:23

Aha no to faktycznie, słuszna uwaga. Trochę pracy sobie znów narobiłeś.
PS zajrzyj panie w temat bo tam już tylko wiatr został
Obrazek
Darnok - chlopak na opak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lut 2008, 16:38
Posty: 4703 (5/32)
Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'

Postprzez czarek1991 » 4 lip 2016, 18:58

Ostatnie fanty – oslony tarcz. Teraz tylko wymienie lozyska w piastach, troche wolnego czasu i montaz nowych hamulców :D

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2012, 16:09
Posty: 1404 (4/6)
Skąd: Radom
Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL

Postprzez czarek1991 » 4 sie 2016, 13:20

Czekając na sobote :D

Obrazek

wymienie tez część układu wydechowego co by przestał pie.rdzieć :P

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2012, 16:09
Posty: 1404 (4/6)
Skąd: Radom
Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL

Postprzez Mieczyslaw » 7 sie 2016, 20:34

O rzesz Ty! Zajeb...ty kolor klocka, taki cukierkowy. Fajnie ze złotym zaciskiem wygląda.
Bawisz się widzę, bawisz
Obrazek
Darnok - chlopak na opak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lut 2008, 16:38
Posty: 4703 (5/32)
Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'

Postprzez czarek1991 » 7 sie 2016, 21:42

akurat na kolor klocka to wplywu zbytnio nie mialem, bo to fabrycznie w takim kolorze wychodzi :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2012, 16:09
Posty: 1404 (4/6)
Skąd: Radom
Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL

Postprzez czarek1991 » 9 sie 2016, 16:18

Wyszlo tak:

Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2012, 16:09
Posty: 1404 (4/6)
Skąd: Radom
Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL

Postprzez czarek1991 » 15 sie 2016, 14:36

Troche kilometrow natluklem wiec pare slow co do poprawy hamowania:

Gdy hamulce są zimne nie odczulem jakies poprawy skutecznosci hamowania w predkosciach miejskich (tj. do 70kmh), natomiast powyzej tej predkosci a zwlaszcza powyzej 120 skutecznosc jest o wiele lepsza i auto staje dęba. Mam wrazenie, ze im wyzsza predkosc tym roznica na plus jest rowniez wieksza :) Po rozgrzaniu hamulcow roznica jeszcze bardziej na plus w calym zakresie predkosci. Trzeba jednak wziac pod uwage ze to moja subiektywna ocena nie poparta zadnymi danymi naukowymi :D W styczniu bede miec przeglad okresowy to zobacze czy wspolczynnik skutecznosci hamowania sie jakos zmienił :).

Podsumowujac, do 70kmh:
– gdy zimne to bez zmian
– gdy rozgrzane to troche na plus
– hałas taki sam jak na seryjnych, dopiero tuż przed zatrzymaniem są troszkę głośniejsze, słychać delikatne pocieranie klocka o tarcze ale jest to zupełnie akceptowalne i nie drażni ucha (bez różnicy czy ciepłe czy zimne)

powyzej 70kmh (zwlaszcza powyzej 120kmh)
– gdy zimne na plus
– gdy rozgrzane zdecydowanie na plus
– hałas trochę wyższy niż na seryjnych ale wciąż nie drażni to ucha (parę osób straszyło mnie, że mi uszy odpadną podczas hamowania :D )

takze do zwyklej miejskiej jazdy nie ma sensu pchac takiego zestawu hamulców, przydają sie natomiast w trasie czy na torze.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2012, 16:09
Posty: 1404 (4/6)
Skąd: Radom
Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL

Postprzez Mieczyslaw » 15 sie 2016, 22:59

Hehe bo to auto strikte na tor przecież :D silnik zabójca :P Ale kupiłeś, sprawdziłeś i wiesz z czym to się je. Tak czy inaczej wygląda agresywnie :)
Obrazek
Darnok - chlopak na opak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lut 2008, 16:38
Posty: 4703 (5/32)
Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'

Postprzez czarek1991 » 16 sie 2016, 14:59

Mieczyslaw napisał(a):Hehe bo to auto strikte na tor przecież :D silnik zabójca :P


A zebys wiedzial, sarne juz jedna zabilem :D No silnik u mnie nie nadąża za wyglądem auta, w sumie do serii też nie nadąża :D po latach żałuje ze nie wziąłem od razu KF :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2012, 16:09
Posty: 1404 (4/6)
Skąd: Radom
Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL

Postprzez czarek1991 » 22 sie 2016, 13:24

Reanimuję klimę, po wymianie osuszacza musiałem się szarpnąć na nową chłodnicę :P Mam nadzieję, że to był jedyny nieszczelny element i nie wyjdzie coś jeszcze.

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2012, 16:09
Posty: 1404 (4/6)
Skąd: Radom
Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL

Postprzez Mieczyslaw » 24 sie 2016, 22:44

Nie wiedziałem, że klimę miałes widzisz. Sprawdziłeś szczelność przewodów jakoś czy na farta liczysz? :P Bo z tego co widzę to na jedną kartę stawiasz :p
Obrazek
Darnok - chlopak na opak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lut 2008, 16:38
Posty: 4703 (5/32)
Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'

Postprzez czarek1991 » 25 sie 2016, 09:00

Nie no, sprawdzalem szczelnosc. Chcialem uniknac wymiany chlodnicy bo to drogi interes i ciezko dostepna no ale sie nie udalo :P Przewody wyszly ok, na chlodnicy byly jedynie nieszczelnosci. Tylko mam nadzieje, ze nie wyjda jeszcze gdzies. Olej z barwnikiem jest wiec pojezdze teraz troche i sprawdze jeszcze raz.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2012, 16:09
Posty: 1404 (4/6)
Skąd: Radom
Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL

Postprzez rafał88 » 27 sie 2016, 08:53

Aaa no drogi :P od 3 stówek ale masz spokoj ;)
Rurki przeważnie trzymaja , na łaczeniach lubi puścic ale to odrazu pokaze na azocie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez czarek1991 » 27 sie 2016, 09:43

Ta, od 3 stowek... za 3 stowki to mozna wyrwac chlodnice ale tą co byla montowana do sprezarek Panasonica. Ja mam tą mniejsza chlodnice z zestawu ze sprezarka Sandena i cena razy 3. :P :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2012, 16:09
Posty: 1404 (4/6)
Skąd: Radom
Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL

Postprzez rafał88 » 27 sie 2016, 20:23

Pierdzielisz? To już wolalbym przerobić końcówki/rurki i mieć ta tańsza chlodnice ;p Ja w sumie taką mam;p
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez czarek1991 » 28 sie 2016, 11:57

Myslalem o tym ale w koncu nie chcialem kombinować.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2012, 16:09
Posty: 1404 (4/6)
Skąd: Radom
Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy