Mazda 323F BA Z5 '98 A-SPEC TOURING KIT

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez michal1983 » 22 gru 2013, 11:40

MODEL: MAZDA 323F BA 1.5 1998 225 tyś. km


UKŁAD DOLOTOWY:

CAI ze strumienicą (Węglarski)
kolektor dolotowy pomalowany na złoto
wyświetlacz LED z logo Mazda założony na przepływomierz
filtr odmy


UKŁAD WYDECHOWY:

kolektor 4-2-1 (wpięta Lambda)
zamiast tłumika środkowego – komora rezonansowa typu Honda-Venturii (Węglarski)
bandaż termoizolacyjny na kolektor wydechowy
tłumik końcowy dedykowany REMUS pomalowany czarną farbą żaroodporną
średnica rur wydechu 50mm
zaślepiony zawór i usunięta rura od EGR
końcówka wydechu MAZDASPEED


ZAWIESZENIE:

zawieszenie gwintowane BC RACING
rozpórka kielichów przednia górna MAZDASPEED
rozpórka kielichów tylna górna fi 30mm (custom)
rozpórka tylna dolna (custom)
wymienione końcówki drążków kierowniczych i łączniki stabilizatora przednie i tylne
wzmocniony stabilizator tylny WHITELINE
tuleje poliuretanowe SUPER PRO na stabilizatorze przednim i tylnym
WHITELINE camber bolts (śruby do regulacji kąta pochylenia koła):
przód:
Toe – 0
Camber – 1.5 negatyw
Caster – 2.5 pozytyw
tył:
Toe out – 2 mm z każdej strony
Camber – 1.7 negatyw


SILNIK:

rozrząd oryginał MAZDA
uszczelka pod pokrywą oryginał MAZDA
filtr oleju oryginał MAZDA
filtr paliwa oryginał MAZDA
płyn chłodniczy MAZDA FL22
płukanie silnika i układu paliwowego produktami PRO-TEC, MILLERS, AMSOIL
olej pełen syntetyk ROYAL PURPLE 10W40 HPS → AMSOIL SIGNATURE SERIES 10W30
świece irydowe DENSO IK20 przerwa 1mm
pokrywa silnika pomalowana na czarno farbą VHT Wrinkle
blok silnika pomalowany na srebrno
korek oleju złoty – replika MAZDASPEED
skarpety z logo MAZDASPEED
metalowa osłona na kable zapłonowe oklejona złotą folią
czerwone separatory kabli zapłonowych
śruba magnetyczna od spustu miski olejowej GREDDY
akumulator VARTA Blue Dynamic 60Ah 540A


UKŁAD NAPĘDOWY:

short shifter
olej pełen syntetyk ROYAL PURPLE Max Gear
skrzynia biegów pomalowana na srebrno


HAMULCE:

oryginalne klocki hamulcowe MAZDA
oryginalne szczęki hamulcowe MAZDA
wymieniony płyn hamulcowy
pomalowane na czerwono zaciski hamulcowe + naklejka MAZDA
pomalowane na czarno obudowy bębnów z tyłu
pomalowane na żółto przewody hamulcowe
pomalowane na zielono osłony tarcz hamulcowych


KOŁA:

felgi oryginał MAZDA (dedykowane do Mazdy MX-5) 16" x 6,5 waga 6,7kg
dystanse: przód 5mm, tył 22mm (przykręcane do piasty)
naklejki metalowe z logo MAZDASPEED
nakrętki na wentyle z logo MAZDASPEED
czerwone nakrętki imbusowe D1 SPEC
logo Mazda na deklach pomalowane na czerwono PLASTI DIP
opony MICHELIN PRIMACY 195/50 R16


CAR AUDIO

radio ALPINE UTE-72 BT
tablet SAMSUNG Galaxy Tab 2.0 7 cali (połączony z radiem przez Bluetooth) + uchwyt na magnez TETRAX XWAY
wzmacniacz monoblock BLAUPUNKT GTA 1300
tuba 70cm x 30cm x 0,22cm, pojemność 50l wykonana z rury gazowej PCV + wytłumienie włókniną syntetyczną
2 głośniki basowe TEAC TE-SW12 120W 12 cali
tweetery PYLE 1 calowe
zestaw kabli KRUGER & MATZ 10mm
bezpiecznik 60A


ŚRODEK:

kierownica, podłokietnik, mieszek lewarka i dźwignia hamulca ręcznego obszyte czarną matową skórą perforowaną
panele przeciwsłoneczne obszyte szarą alcantarą
nakładki ze skóry od Mazdy RX-8 z logo Mazdy na zaczepy od pasów bezpieczeństwa
gałka lewarka MAZDASPEED
czerwona taśma na fotelach, boczkach drzwi, obudowie licznika i tunelu środkowym
czarne dywaniki (5 szt.) z zielonym logo LANTIS na wzór oryginałów
naklejki MAZDASPEED imitujące haft na fotelach
schowek wyklejony filcem i podkładka antypoślizgowa z logo MAZDASPEED
pomalowane na czerwono napisy na kierownicy i poduszce pasażera
voltomierz LED
model Mazdy LANTIS A-SPEC TOURING KIT w skali 1:43 na kokpicie
skarpety z logo MAZDSPEED nałożone na prowadnice od zagłówków
nakładki progowe, wnęki przednich drzwi i obudowa licznika pomalowane hydrografiką carbon


ZEWNĄTRZ:

lampy postojowe pomalowane na pomarańczowo farbą Tamiya Clear Orange
halogeny pomalowane farbą Tamiya Clear Yellow + lakier bezbarwny
tylny gumowy spojler MAZDASPEED
blenda LANTIS + 2 oryginalne białe światła wstecznego
nowa szyba przednia PILKINGTON
kratka (osłona chłodnicy) w przednim zderzaku
wycieraczki pomalowane proszkowo na czarno
usunięte boczne listwy drzwiowe
klamki drzwi i obudowy lusterek pomalowane w kolor nadwozia
czerwony emblemat MAZDASPEED na przedniej dokładce zderzaka
dokładka pod tablicę rejestracyjną pomalowana na czarny połysk
białe naklejki na drzwiach A-SPEC TOURING KIT
metalowe emblematy BC RACING na dokładce MS przedniego zderzaka
naklejka BC RACING + WHITELINE na tylnej szybie
wymienione progi i wstawione reperaturki nadkoli
dokładki na progi MAZDASPEED (kopia)
dokładka zderzaka MAZDASPEED (kopia)
tylny spojler MAZDASPEED (kopia)
podłoga zabezpieczona antykorozyjnie
wnęki zderzaków pomalowane na czarny połysk
przezroczyste osłony reflektorów z poliwęglanu
nadwozie pomalowane na czerwono kolorem SU CLASSIC RED z palety APP + lakier bezbarwny APP 2K HS



PLANY na 2015

felgi JDM 17" (najepiej MS-01 :) )
montaż EZ LIP na przednią dokładkę zderzaka
montaż przewodów hamulcowych w oplocie stalowym
pomalowanie wskazówek licznika na czerwono
regeneracja i montaż beżowej tapicerki skórzanej
montaż wskaźnika temperatury oleju
montaż oryginalnej tylnej rozpórki od MAZDY LANTIS
montaż torby pod tylną półką od MAZDY LANTIS
montaż oryginalnego tłumika MAZDASPEED


Tak wyglądała po zakupie w listopadzie 2011:

Obrazek

Obrazek


Tak wygląda po modyfikacjach:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio edytowano 28 lis 2014, 16:53 przez michal1983, łącznie edytowano 17 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2011, 09:34
Posty: 103
Skąd: Lubin
Auto: Mazda 323F BA 1.5 '98

Postprzez Rafał_ » 23 gru 2013, 00:58

Zrób jakiś fajny opis auta i umieść w nim wyposażenie seryjne. Napisz co tam pomodziłeś :)
aaa i jakieś fotki z zewnątrz by się przydały.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez Damian 323f » 4 sty 2014, 00:35

świetny środek:) super się prezentuje całość ;D <spoko>
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2013, 18:22
Posty: 258
Auto: Mazda 323f
1997r.
1.5 16V

Postprzez rubyd96321 » 4 sty 2014, 01:12

Nie widziałem jeszcze żeby ktoś pchał tyle pieniędzy w Z5. Bardzo podoba mi się jak ogarnąłeś całą komorę silnika, felgi też elegancko:)Gratuluję auta.
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2013, 15:30
Posty: 80
Skąd: Okolice Leżajska
Auto: Mazda 323F BA Z5
viewtopic.php?f=312&t=160869

Postprzez MIRU » 4 sty 2014, 14:34

Te doloty weglarskiego cos słabo dały...zwłaszcza ze warunki na hamowni były sprzyjające :)
btw przespawaj gniazdo sondy tak, aby czytała z 4 garków...
pozdro
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 904 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez jaaco » 4 sty 2014, 14:42

A wydech sam drutowałeś pod spodem? Bo nie za ciekawie to wygląda, tak samo ta puszka obok akumulatora to jest robota tego Węglarskiego?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2009, 14:10
Posty: 1149 (11/8)
Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT

Postprzez michal1983 » 5 sty 2014, 03:07

MIRU napisał(a):Te doloty weglarskiego cos słabo dały...zwłaszcza ze warunki na hamowni były sprzyjające :)
btw przespawaj gniazdo sondy tak, aby czytała z 4 garków...
pozdro


Może Z5 jest wyjątkowo odporne na próby tuningu :) Nie wiadomo jaka była u mnie moc i moment przed zmianami, mogło być np. 85 KM i 120 Nm, teraz jet 95 KM i 130 Nm. Sama ilość koni chyba nie jest najważniejsza, liczy się też rozpiętość pomiędzy obrotami mocy maksymalnej a momentem maksymalnym, silnik jest elastyczny, kiedy ta rozpiętość jest jak największa (np. u mnie jest 1700 obr./min.) Ważny jest też przebieg krzywej momentu (pole powierzchni pod krzywą momentu powinno być jak największe), nie ma żadnych dołków, zawirowań ani wahań, obie krzywe są prawie cały czas rosnące, od 2500 obr./min jest już dostępne 120 Nm, między 3000-5000 obr./min wartość momentu jest prawie idealnie stała i wynosi ok. 130Nm. Takim autem jeździ się przyjemnie ciągnie dobrze w całym zakresie obrotów, chętnie przyspiesza nawet na wysokich biegach.

MIRU napisał(a):btw przespawaj gniazdo sondy tak, aby czytała z 4 garków...
pozdro


Dobry pomysł. Na ostatnim przeglądzie, podczas analizy spalin lambda = 1,12 (mieszanka uboga), może dlatego, że bierze dane z 1 cylindra a nie ze wszystkich 4 ? (diagnosta powiedział, że to przez tłumik Remusa, bo końcówki są szerokie i czujnik spalin może łapać lewe powietrze)

Obrazek

jaaco napisał(a):A wydech sam drutowałeś pod spodem? Bo nie za ciekawie to wygląda


Co masz na myśli, że nie za ciekawie to wygląda? Sam tego nie robiłem :)

jaaco napisał(a):tak samo ta puszka obok akumulatora to jest robota tego Węglarskiego?


Tak, ta puszka obok akumulatora to jest robota Węglarskiego. Jest nawet zdjęcie tej Mazdy i tego układu dolotowego na jego stronie – http://www.magsport.republika.pl/oferta.html
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2011, 09:34
Posty: 103
Skąd: Lubin
Auto: Mazda 323F BA 1.5 '98

Postprzez rubyd96321 » 5 sty 2014, 03:50

Ile wyniósł Cię układ dolotowy?Możesz napisać na pw.
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2013, 15:30
Posty: 80
Skąd: Okolice Leżajska
Auto: Mazda 323F BA Z5
viewtopic.php?f=312&t=160869

Postprzez MIRU » 5 sty 2014, 14:55

No mi z5 paliła sporo na tym kolektorze, jak było troszke ubogo na tym garnku to komp podlewal przez co spalanko oscylowało przy 9l :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 904 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez Megsonn » 5 sty 2014, 15:04

wypadało by się zająć podwoziem i porządną konserwacją bo rudzielec sieje spustoszenie
warto zrobić to teraz póki nie wygląda źle , ale jak zaczną sypać solą to dziury jak pieść wyjdą.
Bóg stworzył nogi po to, żebyśmy mogli dojść tam, gdzie nie wjedziemy na glebie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2013, 12:47
Posty: 460 (2/4)
Skąd: Warszawa - Targówek
Auto: Moja Madzia

Postprzez rafał88 » 5 sty 2014, 15:13

Mi tyle moja bez sondy palila :P Tak autko dosyc dopieszczone <spoko> Ale ryyydzą sie zajmij bo widac wyłazi na podlodze jak i na rancie drzwi widac. Pokaz jak to jedzie i zrob foto calego auta, a nie tak poodcinane :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez wilusjdm » 5 sty 2014, 21:17

arafal21 napisał(a):zrob foto calego auta

Kolega dobrze mówi :D
Co do Mazdy, widziałem już ją jak stała w poczekalni, mody w komorze są trochę przekombinowane tak mi się wydaję, chociaż szacun za pomysłowość i wkład jaki dokonałeś <spoko>
Dolot chyba nie jest dobrze przemyślany, skoro zajął się nim Węglarski. Zastanawiam się jeszcze po co bandaż idzie przez wydech środkowy/strumienice ? Tam emitowane ciepło chyba nie przeszkadza... ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez michal1983 » 6 sty 2014, 07:40

MIRU napisał(a):No mi z5 paliła sporo na tym kolektorze, jak było troszke ubogo na tym garnku to komp podlewal przez co spalanko oscylowało przy 9l :D


Nie zauważyłem podwyższonego spalania, codziennie dojeżdżam do pracy ok 40km i tankuje cały czas tak samo :)

Megsonn napisał(a):wypadało by się zająć podwoziem i porządną konserwacją bo rudzielec sieje spustoszenie
warto zrobić to teraz póki nie wygląda źle , ale jak zaczną sypać solą to dziury jak pieść wyjdą.


arafal21 napisał(a):Ale ryyydzą sie zajmij bo widac wyłazi na podlodze jak i na rancie drzwi widac.


Muszę poczekać do wiosny aż zrobi się ciepło.

Jakim środkiem najlepiej zabezpieczyć podwozie ?

– APP U 210 2w1 ochrona karoserii i masa uszczelniająca
– APP-B100 Autobit środek do konserwacji
– Noxudol 900

arafal21 napisał(a):Pokaz jak to jedzie i zrob foto calego auta, a nie tak poodcinane :P


Niedługo wrzucę zdjęcia całego auta

wilusjdm napisał(a):mody w komorze są trochę przekombinowane tak mi się wydaję, chociaż szacun za pomysłowość i wkład jaki dokonałeś <spoko>


Też mam takie wrażenie, że trochę przekombinowałem :)

wilusjdm napisał(a):Dolot chyba nie jest dobrze przemyślany, skoro zajął się nim Węglarski.


Jak z nim rozmawiałem, to mówił, że robił już, kiedyś taki układ dolotowy do Mazdy 323F 1.5 i wszystko ma obliczone pod ten silnik: długość rury, pojemność komory kompensacyjnej, obudowa filtra zamknięta z dolotem zimnego powietrza z dołu była testowana w laboratorium Filtrona i dała pozytywne wyniki.

wilusjdm napisał(a):[Zastanawiam się jeszcze po co bandaż idzie przez wydech środkowy/strumienice ? Tam emitowane ciepło chyba nie przeszkadza...


Zostało mi trochę bandaża więc owinąłem nim rury w układzie wydechowym :) Taki bandaż spełnia chyba 2 funkcję: zmniejsza ciepło emitowane na zewnątrz i zwiększa temperaturę spalin celem podniesienia ich ciśnienia i nadania im większej prędkości, aby mogły szybciej opuścić układ wydechowy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2011, 09:34
Posty: 103
Skąd: Lubin
Auto: Mazda 323F BA 1.5 '98

Postprzez rafał88 » 6 sty 2014, 11:03

Mi kolega Zbyszek polecil ten http://allegro.pl/noxudol-1600-konerwac ... 49167.html , przeslal mi foto i wyglada to bardzo dobrze. Nie jak te smieszne baranki, cena jest widac tez nie niska takze musi byc dobrej jakosci ta masa.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Megsonn » 6 sty 2014, 11:57

Ja konserwację podwozia robiłem niedawno ..
uzywałem środków marki BOLL – tak z "niższej półki"
wszystko kładłem pistoletem + zrobiłem profile
dla mnie to jeden wał czy to taki preparat czy inny wszystkie mają
te same zastosowanie, a ubytków nie stwierdziłem tak jak położyłem wszystko leży
nadkola również nie ruszone..
oczywiście na miejsca które zeszlifowałem dałem podkład epoksydowy a potem masę

wyglądało to tak.
Obrazek
Obrazek
Obrazek

koszt jednego litra wyniósł mnie 18 złotych.
Bóg stworzył nogi po to, żebyśmy mogli dojść tam, gdzie nie wjedziemy na glebie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2013, 12:47
Posty: 460 (2/4)
Skąd: Warszawa - Targówek
Auto: Moja Madzia

Postprzez michal1983 » 6 sty 2014, 12:47

Megsonn ładnie to u Ciebie wygląda.
Czy konserwując podwozie trzeba najpierw je umyć np. Karcherem ?
Czy środek konserwujący można nałożyć na elementy zawieszenia, na belkę, sanki, wahacze, drążki ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2011, 09:34
Posty: 103
Skąd: Lubin
Auto: Mazda 323F BA 1.5 '98

Postprzez JapanBA » 6 sty 2014, 13:00

Megsonn napisał(a):dla mnie to jeden wał czy to taki preparat czy inny wszystkie mają
te same zastosowanie

Zastosowanie mają takie same ale już trwałość inną i to jest zasadnicza różnica, dlatego też są oddzielne preparaty do zastosowania w nadkolach gdzie ta powłoka jest bardzo narażona na scieranie a tym samym cena jest również adekwatna do jakości, i preparaty do podwozia gdzie nie potrzeba jakiś mega wytrzymałych mas.
Tak samo jest z preparatami do profili, jeden zrobi sie twardy, spęka i odpadniea już po pół roku a drugi nie dość ze dobrze spenetruje zagięcia i zakamarki to jeszcze bedzie elastyczny przed kilka lat.
Wiec lepiej dobrze sie zastanowić niż robić to samo po kilka razy...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2012, 00:57
Posty: 391 (2/8)
Skąd: Łódź-Ozorków
Auto: Mazda Lantis CBA 98r.
Mazda Xedos 9 TA KL 01r.
Lexus LS 460 08r.

Postprzez Megsonn » 6 sty 2014, 13:04

Umycie podwozia to podstawa, trzeba to zrobić dokładnie i poczekać aż wyschnie
bo jaki jest sens robić to na brudnym podwoziu a potem wszystko odpadnie z piachem :P

Powiem Ci, że ja strzelałem z pistoletu gdzie się dało
oczywiście pomijając wydech bo potem niemiłosiernie smierdzi :D
belkę tylną opryskałem ale to i tak nic nie da ;p
bo z belki szybko spadnie :P
przodu nie ruszałem masą bo bez sensu tutaj jedynie dobrze sprawdziło by się proszkowe malowanie elementów zawieszenia żeby był przez jakiś czas efekt, głownie zrób progi, nadkola, podłogę.
Ja bawiłem się jeszcze takim specyfikiem jak Cortanin F
jedni mówią, że pomaga a inni nie wiadomo ile osób tyle opinii
ale ja zawsze stosuję do takich prac. Potem na zeszlifowaną blachę dałem
podkład epoksydowy.. a na koniec niniejszą masę. .
to się nazywa Środek do konserwacji podwozia marki BOLL
uważam, że jak za tą cenę daje rade.. zobacze jak to będzie wyglądać po zimie
ale póki co jest fajne, miękkie , nie twarde na kamień :P

JapanBA napisał(a):Wiec lepiej dobrze sie zastanowić niż robić to samo po kilka razy...


dokładnie jest tak jak mówisz, no ja mam swoją konserwację około pół roku
i póki co sprawdza się, nadkola nie są ruszone przez kamienie..
nic nie odpadło , warstwa jaka była taka jest. oczywiście dałem dwie wszędzie
każdy może konserwować czym chce, ja dałęm tańszy środek bo i tak będę co i raz zaglądał
pod podwozie bo moim skromnym zdaniem w tak leciwych autach trzeba to robić częściej

wiadomo, że można zrobić podwozie na glanc, ale wtedy trzeba byłoby wszystko zdemontować, wypiaskować i zakonserwwować a raczej takich rzeczy nie każdemu się chce.. jeszcze może i chęci by się znalazły ale jaki koszt $$$ a jeśli się nie zrobi tego w taki sposób, to czego by nie nałożył to kilka lat nie wytrzyma bo tylko trochę nieczyszczonej rdzy i tak nasza robota idzie na marne ;p

zresztą jeśli kolega może sobie pozwolić na wydanie kilku stówek na konserwację to może kupić i droższy "lepszy" specyfik do tego przeznaczony.

Jest jeszcze opcja oddania auta do "fachowego zakładu" ale wiadomo jak to teraz jest z tymi fachowymi usługami. Wychodzę z założenia, że jeśli ktoś ma chęci i potrafi trzymać szlifierkę w ręku zrobi to dokładniej niż nie jeden "fachowiec" bo tam nikt się nie będzie z tym bawił tylko zachlapią żeby było ładnie dla oka.. nie mówię, że wszędzie ale przeważnie.
Bóg stworzył nogi po to, żebyśmy mogli dojść tam, gdzie nie wjedziemy na glebie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2013, 12:47
Posty: 460 (2/4)
Skąd: Warszawa - Targówek
Auto: Moja Madzia

Postprzez JapanBA » 6 sty 2014, 17:02

Gdzie kupowałeś camber bolts i jakiej firmy?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2012, 00:57
Posty: 391 (2/8)
Skąd: Łódź-Ozorków
Auto: Mazda Lantis CBA 98r.
Mazda Xedos 9 TA KL 01r.
Lexus LS 460 08r.

Postprzez wilusjdm » 6 sty 2014, 19:50

JapanBA napisał(a):Gdzie kupowałeś camber bolts i jakiej firmy?

Nie tak dawno widziałem na allegro Eibacha, ale niech kolega się lepiej wypowie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy