Pierwsza to Mazda 323 S BA Z5 z 1996 roku, która zmieniła właściciela
Witam.
Obecna to Mazda 323 F BA KF w wersji GT z końca 1994 roku, którą postanowiłem odrestaurować.
Wyposażenie seryjne:
– 4 x elektryczne szyby
– 2 x poduszka powietrzna
– wspomaganie kierownicy
– regulacja kierownicy, świateł
– ABS
– szyberdach
– centralny zamek
Kilka fotek po zakupie
Poniżej kilka fotek z rozbiórki Madzi
Plan co do karoserii:
– doprowadzić karoserie do stanu prawie idealnego (gdzieniegdzie występowała ruda)
– nanieść nowe zabezpieczenia podwozia
– biały kolor komory silnika
– karoseria w kolorze czerwonym (czerwień dobrana z palety quadów – odcień jest głębszy niż SU Classic Red z palety mazdy) – kod B145
Poniżej kilka fotek z prac:
Plan co do całego performance:
1.
– silnik KL-ZE + skrzynia mx3 (obecnie powrót do ori 2.0 V6)
– sterowanie det3
– prosty kolektor ssący
– dolot FUJITA
– cały wydech z kwasówki
FOTKI:
2.
– regeneracja zacisków tył – mazda 323F V6 + nowe tarcze i klocki
– regeneracja zacisków przód – mazda 6 + nowe tarcze i klocki
– modyfikacja i regeneracja pompy hamulcowej – mazda 323F V6
– nowe przewody hamulcowe i paliwowe
– regeneracja zawieszenia (piaskowanie i malowanie proszkowe)
– amortyzatory KYB + sprężyny K.A.W.
– regeneracja przekładni kierowniczej
– nowe łączniki, końcówki, tuleje ...
– rozpórka przód
– rozpórka tył
– jak przypomnę sobie resztę to uzupełnię
FOTKI:
Z racji pracy tylko w weekendy składanie idzie bardzo mozolnie – w miarę możliwości będę uzupełniał ...
FOTKI:
PODZIĘKOWANIA:
– dla ojca za znoszenie wiecznego bałaganu w warsztacie oraz pomoc
– dla kolegów z forum: Fasola, xXx, michał87, tomekV6, MariuS – za części nowe i używane (w jak najlepszym stanie:)), wsparcie techniczne, dobre słowo...
Proszę o komentarze i cierpliwość co do postępów z prac