wyposażenie seryjne :
– elektryczne szyby x2
– poduszka powietrzna x2
– wspomaganie kierownicy
– regulacja kierownicy, świateł
– ABS
– klima
– centralny zamek
Kolor nadwozia jaki posiada to – 12 K
Kolor wnętrza – czarny
Na chwilę obecną przebiegu jest 156 tyś KM
Co zrobione :
– xenony 6000K
– antena ORI
– biały klosz tylnego przeciwmgielnego (ładnie się prezentuje)
– przednie kierunki pomalowane farbą Tamiya x 26
– zegar z termometrem w miejsce ori zegarka
– short shift
– malowanie lusterek
– mieszek i gała drążka – skóra
– malowanie zacisków, bębnów i pokrywy zaworów na czerwono
– włącznik anteny
– zielone diody w przyciskach
– halogeny oryginalne poliftowe – xenony 8000k
– adapter przedniej tablicy i podświetlenie diodowe tylnej
– sprężyny obniżające -40 progresywne, MTS Technik
– progi MazdaSpeed
– dokładka zderzaka przedniego MazdaSpeed
– chlapacze tylne
– lotka GT na klapę
– malowane w kolor klamki
– INDIGLO zielone + czerwone wskazówki (diodowo)
– diody w lampce sufitowej i podświetlenie w nogach (przy otwartych drzwiach)
– dorobiony filtr kabinowy
– naklejki z obu stron na słupkach w kolorze białym – Mazda Klub <buja w obłokach>
– kierownica obszyta skórą
co bym chciał zrobić :
– tylna blenda w carbon
– tylne światka ala lexus (być może)
– przyciemnienie szyb
– zrobienie "porządku pod maską"
– rozpórka kielichów przód
– sportowy wydech
a teraz kilka fotek.
wnętrze prezentuje się tak :



kilka fotek nocą



konserwacja własnymi siłami









malowanie przednich kierunków farbą Tamiya x26



wakacje 2013r.





foty z 2014r.
tak specjalnie stanąłem na pasach :p



a tu inna sceneria








c . d
MAdzia doczekała się zmian amorków.
Po zdjęciu wszystkie 4 zdiagnozowane na szrot
zrobię video później
a tutaj jedna fotka jak kolega tnie tylne łączniki

resztę fotek później
obiecane foty
Po zakupie amorków odleżały swoje
i w czwartek po robocie przybyłem do Sulejówka
gdzie z Kiiitkiem wzięliśmy się za wymianę amorków.
Może nie byłem super kompanem do pomocy ale nie próżnowałem
na pierwszy ogień poszedł przód :


prawa zwrotnica bez przystosowania do abs

więc Kiiitek wziął się za wiertarkę poszły 3 wiertła
uparcie się za to wziąl i nie odpuścił aż przeszło na przewylot

i "z opcją" na abs ^^

i zamontowany amorek na gotowo :

żeby tył się nie bujał podłożyliśmy pieniek ^^

okazało się, że pieniek po 3 próbie pasował jak ulał

i można było zacząć dalszą walkę <figielek>


z tyłu również nie obeszło się bez "druciarstwa"
i tył również nie był przystosowany do absu
więc blacha od przewodu była przyspawana do amorka.

łącznik nie dał się odkręcić więc się odcięły
nowy amorek na swoim miejscu


do mocowania przewodu absu przyszły z odsięczą
trytytki – podobno dobre na wszystko ^^
obecnie :









a tutaj jak Madzia się odpycha
z góry przepraszam za jakość:P
zachęcam do oglądania i komentowania.
co bym jeszcze chciał zrobić to zmienić felgi na większe
z rantem i ramionami ale co z tego wyjdzie się okaże
Dopisano 11 lis 2013, 23:57:
fota wykonana przez brut_alla ale bardzo mi się podoba.
