Dane techniczne:
Kod silnika- Z5
Pojemność 1500
Przebieg ~ 251000
Wyposażenie
-Wspomaganie kierownicy
-Centralka z pilota
-2 elektryczne szyby (niestety nie działają)
-szyberdach
-immobiliser
Naprawy i wymiany
-Zawieszenie ( łączniki stabilizatora, amorki z tyłu+ poduszka,gumy stabilizatorów,końcówki drążków,tuleje i sworznie z przodu).Oczywiście firmy jakie wybierałem to Yamato i 555.
-Kompletny rozrząd + oring na aparacie zapłonowym.
-Akumulator Varta + klema.
-Świece i kable NGK.
-Oczywiście wymiana oleju na castrol 10w40 + filtry paliwa i powietrza.
-Wymiana kompletnego sprzęgła, oleju w skrzyni + uszczelniacz.
-Klocki z przodu firmy Ferodo.
Jeszcze parę rzeczy które by się znalazło ale to drobnostki.
Moje małe modyfikacje
-Wymiana stalowych 14 na 16 calowe alufelgi i opony Bridgestone Turanza 205/45.
-Malowanie na czarno łap które trzymają wycieraczki i anteny.
-Dołożenie przedniej dokładki z pakietu GT (dzięki TomekV6
-Dołożenie radia Pioner DEH-1400.
Plany na przyszłość
-Uporanie się z tylnimi błotnikami bo wyglądają okropnie.
-Wymiana tapicerki.
-Światła przeciwmgłowe
-Wstawienie klimatyzacji bądź naprawa szyb elektrycznych.
-Naprawienie auta

Teraz zapraszam do oglądania
Tak wyglądała mazda zaraz po zakupie.


A teraz fotki po małych zmianach w aucie




Mazda w towarzystwie Golfa 1.8 Syncro

