
Troszkę o samochodzie:
– Silnik 1.5 DOHC 16V (Z5)
– Przebieg 144 tysiące.
– Żadnych objawów korozji
Wyposażenie:
– Klimatyzacja
– 4x Elektrycznie szyby
– 2x Poduszka powietrzna
– Elektryczne lusterka
– Wspomaganie kierownicy
– Centralny zamek
– ABS
– Regulowana wysokość kolumny kierownicy
– Elektryczna regulacja wysokości świateł
– Immobiliser
– Bear Lock
– Radio CD Panasonic
– Alufelgi OZ Racing
– Sprężyny obniżające Eibach Federn Typ 5526
Zrobione
– Nowe tarcze oraz klocki hamulcowe z przodu. -ZROBIONE
– Naprawa hamulca ręcznego. -ZROBIONE
– Wymiana teleskopów od tylniej klapy -ZROBIONE
– Wymiana przedniego zawieszenia -ZROBIONE
– Nowy akumulator Centra -ZROBIONE
– Wymieniona pompa paliwa i sonda lambda -ZROBIONE
– Wymieniony układ zapłonowy(świecie,kable itp.) -ZROBIONE
Plany
Na teraz
– Ramki do tablic rejestracyjnych mazdaspeed.pl -ZROBIONE
– Konserwacja podwozia -ZROBIONE
– Pomalowanie zacisków oraz bębnów na kolor czerwony -ZROBIONE
– Gumowe dywaniki -ZROBIONE
– Centralny z pilota -ZROBIONE
Na wiosnę
– Nowe alufelgi -ZROBIONE
– Nowa antenka elektryczna -ZROBIONE
– Wymiana rozrządu oraz oleju -ZROBIONE
Może kiedyś
– Stożkowy filtr powietrza
– Polerowanie i lakierowanie na czerwono pokrywy silnika oraz kolektora dolotowego
– Fabryczny niski spoiler
– Pakiet optyczny touring kit a-spec Mazdaspeed
– Podświetlone na niebiesko nowe zegary
– Xenony 6000k
– Short Shifter
– Nowa gałka zmiany biegów
– Poduszka kierownicy z logiem Mazdy
– Halogeny
– Sportowy tlumik lub też nowa końcówka tłumika
– Podświetlenie wnętrza ledami
– Car audio
Historia Madzi
Jestem 3 właścicielem tego wspaniałego auta. Pierwszym był niemiec, który prowadził książeczkę serwisową do 75 tysięcy km. Wpis ten dodano w 2005 roku. Następnie sprowadzono ją do Polski i kupił ją kumpel mojego ojca. Jeździł nią w sumie dla przyjemności przez 8 lat, nie robiąc nawet 10 tysięcy km rocznie, ponieważ posiadał auto służbowe. Obniżył zawieszenie oraz zakupił jej alufelgi. Reszta już należy do mnie.
Zdjęcia