Mazda 323 BG B3 '91 1,6 16V
Witam nie no niedźwiedź już sie wybudził z zimowego snu. Nie mogłem patrzeć na te koła i madzia dostała nowe/stare alu 15" wreszcie takie jakie chciałem, co prawda trochę za szerokie bo 195 ale jazda po zakrętach rewelacyjna za to zużycie paliwa 7,5l nie mam fotki na dysku, pstryknę i wstawię do tematu
A cała reszta jak na mazde przystało śmiga aż miło, no może oprócz tłumika który bee musiał wreszcie wymienić i czujnika temp cieczy i osłony przegubu który wymienilem w między czasie
@ DARO MAZDA 323 ostanie 4-5 mesiecy dzień w dzień jestem w mieście Szyny w krocie jak by na to nie patrzeć to wychodzi zdrada dolnego śląska
A cała reszta jak na mazde przystało śmiga aż miło, no może oprócz tłumika który bee musiał wreszcie wymienić i czujnika temp cieczy i osłony przegubu który wymienilem w między czasie
@ DARO MAZDA 323 ostanie 4-5 mesiecy dzień w dzień jestem w mieście Szyny w krocie jak by na to nie patrzeć to wychodzi zdrada dolnego śląska
Ostatnio edytowano 12 mar 2017, 20:42 przez faflak, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 3 paź 2010, 12:14
- Posty: 269 (56/2)
- Skąd: Milicz/Krotoszyn/Odolanów
- Auto: Mx-3EC B6D 96"
Xedos 6 CA 2.0KF 92"
Ha, a dzisiaj jakoś przez przypadek odwiedziłem Twój temat Widocznie wiedziałem że dzisiaj coś napiszesz
A co do zdrady to viewtopic.php?p=2969548#p2969548
A co do zdrady to viewtopic.php?p=2969548#p2969548
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3348 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Wymiana międzywojewódzka ja siedzę w sklepie od 10-18tej wiec słabo u mnie z czasem a muszę kupić ostatni tłumik i wymieć a pogoda nieciekawa ostatnio foto kółek na których się turlam
- Od: 3 paź 2010, 12:14
- Posty: 269 (56/2)
- Skąd: Milicz/Krotoszyn/Odolanów
- Auto: Mx-3EC B6D 96"
Xedos 6 CA 2.0KF 92"
Ehh zaniedbałem madzie, zawitała u mnie ruda w kilku miejscach :
– kielich/y tył, lewy zrobiony prawy jeszcze może zaczekać
– blacha pod lewą łapą silnika (sporo pracy będzie żeby to ogarnąć)
– lewy tylny błotnik ma już pęcherzyki nad rantem
– lewy dolny tylny próg też ma bąbla
– największy element do lakieru – dach, łuszczy się klar
Baza, lakier, podkład, szpachel, brunox już czekają tylko warsztat zaklepać, ostatni gwizdek trza się za Nią zabrać.
– kielich/y tył, lewy zrobiony prawy jeszcze może zaczekać
– blacha pod lewą łapą silnika (sporo pracy będzie żeby to ogarnąć)
– lewy tylny błotnik ma już pęcherzyki nad rantem
– lewy dolny tylny próg też ma bąbla
– największy element do lakieru – dach, łuszczy się klar
Baza, lakier, podkład, szpachel, brunox już czekają tylko warsztat zaklepać, ostatni gwizdek trza się za Nią zabrać.
- Od: 3 paź 2010, 12:14
- Posty: 269 (56/2)
- Skąd: Milicz/Krotoszyn/Odolanów
- Auto: Mx-3EC B6D 96"
Xedos 6 CA 2.0KF 92"
@k1bic93 THX aczkolwiek nie ukrywam, że już któryś dzień przeglądam ogłoszenia w poszukiwaniu naprawdę zdrowej budy – części nigdy za wiele
- Od: 3 paź 2010, 12:14
- Posty: 269 (56/2)
- Skąd: Milicz/Krotoszyn/Odolanów
- Auto: Mx-3EC B6D 96"
Xedos 6 CA 2.0KF 92"
Madzia wypluła uszczelkę pod głowica
głowica przeszła planowanie, niestety uszczelniacze zaworowe zostały stare, ponieważ dostawca sie nie wyrobił na czas
koszt:
-planowanie 50pln (ponoć -1,5mm)
-uszczelka 60pln
-ok 6-8roboczo godzin
głowica przeszła planowanie, niestety uszczelniacze zaworowe zostały stare, ponieważ dostawca sie nie wyrobił na czas
koszt:
-planowanie 50pln (ponoć -1,5mm)
-uszczelka 60pln
-ok 6-8roboczo godzin
- Od: 3 paź 2010, 12:14
- Posty: 269 (56/2)
- Skąd: Milicz/Krotoszyn/Odolanów
- Auto: Mx-3EC B6D 96"
Xedos 6 CA 2.0KF 92"
@ Szyna – uszczelniacze to ja wywalę osobiście bo na Północnej zaśpiewali 100pln za przekładkę i mycie
@ rafal21- pewnie tak
Mam jeszcze jedno zmartwienie: mianowicie po przejechaniu powiedzmy ok 15km jak się zapomnę i jadę na piątce czy nawet czwórce ok +– 40kmh to przy dodawaniu gazu tak jak by "kucała" ale to do 2tys.rpm wcześniej tego nie zauważałem, może dla tego że teraz jest jak by "mocniejsza" i później redukuje? nie wiem, może już wymyślam ale i tak jutro kompa wymigam
@ rafal21- pewnie tak
Mam jeszcze jedno zmartwienie: mianowicie po przejechaniu powiedzmy ok 15km jak się zapomnę i jadę na piątce czy nawet czwórce ok +– 40kmh to przy dodawaniu gazu tak jak by "kucała" ale to do 2tys.rpm wcześniej tego nie zauważałem, może dla tego że teraz jest jak by "mocniejsza" i później redukuje? nie wiem, może już wymyślam ale i tak jutro kompa wymigam
Ostatnio edytowano 7 gru 2018, 19:10 przez faflak, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 3 paź 2010, 12:14
- Posty: 269 (56/2)
- Skąd: Milicz/Krotoszyn/Odolanów
- Auto: Mx-3EC B6D 96"
Xedos 6 CA 2.0KF 92"
Wpis co półtora roku
Ale to świadczy tylko o wyższości madzi nad innymi
Auto jezdzi, aktualnie ma nakręcone 236tyś.
Od ostatniego czasu z wymian nieeksploatacyjnych wskoczyła chłodnica z GT-ka od DARO MAZDA 323, miało być bez inwestycji z racji planu zmiany dupowozu ale wszystko co oglądałem w moim przedziale cenowym do 3,5tyś było gorsze od mojej begietki więc wczoraj zakupiłem:
-olej (GM)
-filtry (Filtron)
-kopułke (...?)
-palec (bosch)
-czujnik temp. cieczy ( Fae – profilaktycznie)
i popylam dalej
Ale żeby nie było że jest tak wspaniale bo nie jest – ma też wady z racji wieku
– klar zlazł z prawie całego dachu (farba już chyba z rok albo lepiej leży)
– wykwity na lewym tylnym nadkolu
– mała dziurka lewy tylny dolny próg
– lekki wykwit na prawym tylnym nadkolu (okolice progu)
– rdza pod lewa łapa silnika
nie jest zle aukto u mnie od hmm 2009 roku pod chmórka, spawał raczej nie będę, wytnę parchy do zdrowej blachy przesmaruje brunoxem i albo wkleję łaty blaszane albo żywica – oczywiscie mowa o nadkolach
Nadal borykam się z problemem dławienia podczas przyśpieszania na niskich obrotach , przed chwila sprawdziłem kable WN psikając wodą nie świeca ani nie kopią może zaglądnę do tps'a albo kupie cewkę i aparat bo przepływkę/przpustnice/krokowca wykluczam
Ale to świadczy tylko o wyższości madzi nad innymi
Auto jezdzi, aktualnie ma nakręcone 236tyś.
Od ostatniego czasu z wymian nieeksploatacyjnych wskoczyła chłodnica z GT-ka od DARO MAZDA 323, miało być bez inwestycji z racji planu zmiany dupowozu ale wszystko co oglądałem w moim przedziale cenowym do 3,5tyś było gorsze od mojej begietki więc wczoraj zakupiłem:
-olej (GM)
-filtry (Filtron)
-kopułke (...?)
-palec (bosch)
-czujnik temp. cieczy ( Fae – profilaktycznie)
i popylam dalej
Ale żeby nie było że jest tak wspaniale bo nie jest – ma też wady z racji wieku
– klar zlazł z prawie całego dachu (farba już chyba z rok albo lepiej leży)
– wykwity na lewym tylnym nadkolu
– mała dziurka lewy tylny dolny próg
– lekki wykwit na prawym tylnym nadkolu (okolice progu)
– rdza pod lewa łapa silnika
nie jest zle aukto u mnie od hmm 2009 roku pod chmórka, spawał raczej nie będę, wytnę parchy do zdrowej blachy przesmaruje brunoxem i albo wkleję łaty blaszane albo żywica – oczywiscie mowa o nadkolach
Nadal borykam się z problemem dławienia podczas przyśpieszania na niskich obrotach , przed chwila sprawdziłem kable WN psikając wodą nie świeca ani nie kopią może zaglądnę do tps'a albo kupie cewkę i aparat bo przepływkę/przpustnice/krokowca wykluczam
Ostatnio edytowano 6 kwi 2017, 22:05 przez faflak, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 3 paź 2010, 12:14
- Posty: 269 (56/2)
- Skąd: Milicz/Krotoszyn/Odolanów
- Auto: Mx-3EC B6D 96"
Xedos 6 CA 2.0KF 92"
@Szyna – wczoraj sprawdziłem nawet na mokro, jest oki chyba się przy niedzieli wezmę za eksmisje rudej
Brunox i Cortanin poszły w ruch, spodziewałem się bardziej zaawansowanej korozji a tu tylko progi zewnętrzne słabiej z nadkolem bo na wylot ale nie żałowałem Cortaninu jak to ogarnę to na dwa lata będzie spokój – więcej od magdaleny nie oczekuje, 2 lata temu i cztery też tak mówiłem
Brunox i Cortanin poszły w ruch, spodziewałem się bardziej zaawansowanej korozji a tu tylko progi zewnętrzne słabiej z nadkolem bo na wylot ale nie żałowałem Cortaninu jak to ogarnę to na dwa lata będzie spokój – więcej od magdaleny nie oczekuje, 2 lata temu i cztery też tak mówiłem
- Od: 3 paź 2010, 12:14
- Posty: 269 (56/2)
- Skąd: Milicz/Krotoszyn/Odolanów
- Auto: Mx-3EC B6D 96"
Xedos 6 CA 2.0KF 92"
Zastanawiam się nad dachem skoro klar już się prawie całkiem wyprowadził wpadłem na pomysł zmiany koloru niby żaden problem, ale schodzi również z elementów poza listwa i nie wiem jak zrobić przejście myślałem o czymś jak PlastiDip. Chciał bym też prysnąć przy okazji przetłoczenia tak jak miał zrobione w gt-ku Boris86 jak będzie słabo to zwyczajnie zerwę farbę
- Od: 3 paź 2010, 12:14
- Posty: 269 (56/2)
- Skąd: Milicz/Krotoszyn/Odolanów
- Auto: Mx-3EC B6D 96"
Xedos 6 CA 2.0KF 92"
Mazda psiknięta na szybko pod blokiem przed załamaniem pogody nie jest super, może zrobię jakieś poprawki przy okazji malowania dachu (plan na sobotę). Zakupiłem pistolet do konserwacji i zrobiłem baranka na progach. W sobotę jak pogoda pozwoli zrobię polerkę przejścia na lakierze
- Od: 3 paź 2010, 12:14
- Posty: 269 (56/2)
- Skąd: Milicz/Krotoszyn/Odolanów
- Auto: Mx-3EC B6D 96"
Xedos 6 CA 2.0KF 92"
@ Grigori na bank opona powinna być większa o parę milimetrów bieżnika ale niższymi sprężynami bym nie pogardził
- Od: 3 paź 2010, 12:14
- Posty: 269 (56/2)
- Skąd: Milicz/Krotoszyn/Odolanów
- Auto: Mx-3EC B6D 96"
Xedos 6 CA 2.0KF 92"
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości