Mazda 323 BG B3 '91 1,6 16V

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez faflak » 6 sty 2015, 20:49

Witam :) nie no niedźwiedź już sie wybudził z zimowego snu. Nie mogłem patrzeć na te koła i madzia dostała nowe/stare alu 15" wreszcie takie jakie chciałem, co prawda trochę za szerokie bo 195 ale jazda po zakrętach rewelacyjna :) za to zużycie paliwa 7,5l :( nie mam fotki na dysku, pstryknę i wstawię do tematu :)
A cała reszta jak na mazde przystało śmiga aż miło, no może oprócz tłumika który bee musiał wreszcie wymienić i czujnika temp cieczy i osłony przegubu który wymienilem w między czasie
@ DARO MAZDA 323 ostanie 4-5 mesiecy dzień w dzień jestem w mieście Szyny w krocie :) jak by na to nie patrzeć to wychodzi zdrada dolnego śląska :D
Ostatnio edytowano 12 mar 2017, 20:42 przez faflak, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2010, 12:14
Posty: 269 (56/2)
Skąd: Milicz/Krotoszyn/Odolanów
Auto: Mx-3EC B6D 96"
Xedos 6 CA 2.0KF 92"

Postprzez Szyna » 6 sty 2015, 23:20

Ha, a dzisiaj jakoś przez przypadek odwiedziłem Twój temat :P Widocznie wiedziałem że dzisiaj coś napiszesz ;)
A co do zdrady to viewtopic.php?p=2969548#p2969548 :D
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3348 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez faflak » 10 sty 2015, 16:22

Wymiana międzywojewódzka :D ja siedzę w sklepie od 10-18tej wiec słabo u mnie z czasem a muszę kupić ostatni tłumik i wymieć a pogoda nieciekawa ostatnio :( foto kółek na których się turlam
Załączniki
DSC_0002.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2010, 12:14
Posty: 269 (56/2)
Skąd: Milicz/Krotoszyn/Odolanów
Auto: Mx-3EC B6D 96"
Xedos 6 CA 2.0KF 92"

Postprzez faflak » 26 sie 2015, 22:24

Ehh zaniedbałem madzie, zawitała u mnie ruda :( w kilku miejscach :
– kielich/y tył, lewy zrobiony prawy jeszcze może zaczekać
– blacha pod lewą łapą silnika :( (sporo pracy będzie żeby to ogarnąć)
– lewy tylny błotnik ma już pęcherzyki nad rantem
– lewy dolny tylny próg też ma bąbla
– największy element do lakieru – dach, łuszczy się klar
Baza, lakier, podkład, szpachel, brunox już czekają tylko warsztat zaklepać, ostatni gwizdek trza się za Nią zabrać.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2010, 12:14
Posty: 269 (56/2)
Skąd: Milicz/Krotoszyn/Odolanów
Auto: Mx-3EC B6D 96"
Xedos 6 CA 2.0KF 92"

Postprzez k1bic93 » 27 sie 2015, 10:47

aż miło widzieć że jeszcze ktoś bierze się za blacharkę tych aut ;)
wytrwałości :)
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2011, 18:24
Posty: 217
Skąd: Radom
Auto: Brak...

Postprzez faflak » 28 sie 2015, 13:59

@k1bic93 THX :) aczkolwiek nie ukrywam, że już któryś dzień przeglądam ogłoszenia w poszukiwaniu naprawdę zdrowej budy – części nigdy za wiele :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2010, 12:14
Posty: 269 (56/2)
Skąd: Milicz/Krotoszyn/Odolanów
Auto: Mx-3EC B6D 96"
Xedos 6 CA 2.0KF 92"

Postprzez k1bic93 » 28 sie 2015, 19:50

znam ten ból :D
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2011, 18:24
Posty: 217
Skąd: Radom
Auto: Brak...

Postprzez faflak » 14 paź 2015, 18:51

Madzia wypluła uszczelkę pod głowica :(
głowica przeszła planowanie, niestety uszczelniacze zaworowe zostały stare, ponieważ dostawca sie nie wyrobił na czas
koszt:
-planowanie 50pln (ponoć -1,5mm)
-uszczelka 60pln
-ok 6-8roboczo godzin :D
Załączniki
DSC_3561.JPG
DSC_3564.JPG
DSC_3563.JPG
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2010, 12:14
Posty: 269 (56/2)
Skąd: Milicz/Krotoszyn/Odolanów
Auto: Mx-3EC B6D 96"
Xedos 6 CA 2.0KF 92"

Postprzez Szyna » 14 paź 2015, 22:21

To jak splanowałeś tak dużo to teraz wywali uszczelniacze ;) Bądź ewentualnie pierścienie zaczyna puszczać :P
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3348 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez rafał88 » 15 paź 2015, 08:36

Chyba 0.15mm :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez faflak » 16 paź 2015, 21:58

@ Szyna – uszczelniacze to ja wywalę osobiście ;P bo na Północnej zaśpiewali 100pln za przekładkę i mycie
@ rafal21- pewnie tak :)

Mam jeszcze jedno zmartwienie: mianowicie po przejechaniu powiedzmy ok 15km jak się zapomnę i jadę na piątce czy nawet czwórce ok +– 40kmh :D to przy dodawaniu gazu tak jak by "kucała" ale to do 2tys.rpm wcześniej tego nie zauważałem, może dla tego że teraz jest jak by "mocniejsza" i później redukuje? nie wiem, może już wymyślam :D ale i tak jutro kompa wymigam
Ostatnio edytowano 7 gru 2018, 19:10 przez faflak, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2010, 12:14
Posty: 269 (56/2)
Skąd: Milicz/Krotoszyn/Odolanów
Auto: Mx-3EC B6D 96"
Xedos 6 CA 2.0KF 92"

Postprzez faflak » 25 mar 2017, 21:36

Wpis co półtora roku :D
Ale to świadczy tylko o wyższości madzi nad innymi ;P
Auto jezdzi, aktualnie ma nakręcone 236tyś.
Od ostatniego czasu z wymian nieeksploatacyjnych wskoczyła chłodnica z GT-ka od DARO MAZDA 323, miało być bez inwestycji z racji planu zmiany dupowozu ale wszystko co oglądałem w moim przedziale cenowym do 3,5tyś było gorsze od mojej begietki :) więc wczoraj zakupiłem:
-olej (GM)
-filtry (Filtron)
-kopułke (...?)
-palec (bosch)
-czujnik temp. cieczy ( Fae – profilaktycznie)
i popylam dalej :)
Ale żeby nie było że jest tak wspaniale bo nie jest – ma też wady z racji wieku
– klar zlazł z prawie całego dachu (farba już chyba z rok albo lepiej leży)
– wykwity na lewym tylnym nadkolu
– mała dziurka lewy tylny dolny próg
– lekki wykwit na prawym tylnym nadkolu (okolice progu)
– rdza pod lewa łapa silnika <płacze>
nie jest zle aukto u mnie od hmm 2009 roku pod chmórka, spawał raczej nie będę, wytnę parchy do zdrowej blachy przesmaruje brunoxem i albo wkleję łaty blaszane albo żywica – oczywiscie mowa o nadkolach ;)

Nadal borykam się z problemem dławienia podczas przyśpieszania na niskich obrotach , przed chwila sprawdziłem kable WN psikając wodą nie świeca ani nie kopią <lol> może zaglądnę do tps'a albo kupie cewkę i aparat bo przepływkę/przpustnice/krokowca wykluczam
Załączniki
DSC01230.JPG
Ostatnio edytowano 6 kwi 2017, 22:05 przez faflak, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2010, 12:14
Posty: 269 (56/2)
Skąd: Milicz/Krotoszyn/Odolanów
Auto: Mx-3EC B6D 96"
Xedos 6 CA 2.0KF 92"

Postprzez Szyna » 26 mar 2017, 13:05

Kable sprawdź w ciemności czy nie ma "dyskoteki" pod maska ;)
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3348 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez faflak » 26 mar 2017, 13:43

@Szyna – wczoraj sprawdziłem nawet na mokro, jest oki :) chyba się przy niedzieli wezmę za eksmisje rudej <diabełek>

Brunox i Cortanin poszły w ruch, spodziewałem się bardziej zaawansowanej korozji a tu tylko progi zewnętrzne słabiej z nadkolem bo na wylot ale nie żałowałem Cortaninu :) jak to ogarnę to na dwa lata będzie spokój – więcej od magdaleny nie oczekuje, 2 lata temu i cztery też tak mówiłem ;P
Załączniki
DSC_5081.JPG
DSC_5083.JPG
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2010, 12:14
Posty: 269 (56/2)
Skąd: Milicz/Krotoszyn/Odolanów
Auto: Mx-3EC B6D 96"
Xedos 6 CA 2.0KF 92"

Postprzez maderix95 » 26 mar 2017, 18:42

od siebie polecę app r-stop. Brunox jest mocno przereklamowany niestety. A rudą tęp! Bo wredna jest, powodzenia, ja też jestem w trakcie tępienia :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 wrz 2015, 18:16
Posty: 349 (1/0)
Skąd: Teltow (pod Berlinem)
Auto: Mazda 323f BJ ZM '02 1.6 16V
Mazda MX-3 EC K8 '97 1.8 v6

Postprzez faflak » 26 mar 2017, 22:42

Zastanawiam się nad dachem skoro klar już się prawie całkiem wyprowadził wpadłem na pomysł zmiany koloru niby żaden problem, ale schodzi również z elementów poza listwa i nie wiem jak zrobić przejście :( myślałem o czymś jak PlastiDip. Chciał bym też prysnąć przy okazji przetłoczenia tak jak miał zrobione w gt-ku Boris86 jak będzie słabo to zwyczajnie zerwę farbę :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2010, 12:14
Posty: 269 (56/2)
Skąd: Milicz/Krotoszyn/Odolanów
Auto: Mx-3EC B6D 96"
Xedos 6 CA 2.0KF 92"

Postprzez faflak » 6 kwi 2017, 22:15

Mazda psiknięta na szybko pod blokiem przed załamaniem pogody :D nie jest super, może zrobię jakieś poprawki przy okazji malowania dachu (plan na sobotę). Zakupiłem pistolet do konserwacji i zrobiłem baranka na progach. W sobotę jak pogoda pozwoli zrobię polerkę przejścia na lakierze
Załączniki
DSC01298.JPG
DSC01301.JPG
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2010, 12:14
Posty: 269 (56/2)
Skąd: Milicz/Krotoszyn/Odolanów
Auto: Mx-3EC B6D 96"
Xedos 6 CA 2.0KF 92"

Postprzez Grigori » 12 kwi 2017, 22:13

Dobra robota :) opona powinna byc większa albo trochę zglebi BaGiete bo wygląda słabo teraz . Jak koza.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2014, 13:06
Posty: 341 (3/1)
Skąd: Lublin/Czerniejów
Auto: Mazda 323 BG GLX 4WD 89r. 1.8 dohc

Postprzez faflak » 15 kwi 2017, 21:07

@ Grigori na bank opona powinna być większa o parę milimetrów bieżnika <rotfl> ale niższymi sprężynami bym nie pogardził :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2010, 12:14
Posty: 269 (56/2)
Skąd: Milicz/Krotoszyn/Odolanów
Auto: Mx-3EC B6D 96"
Xedos 6 CA 2.0KF 92"

Postprzez Grigori » 21 kwi 2017, 21:28

No to masz chyba kolejne plany :) to się nie nudzi <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2014, 13:06
Posty: 341 (3/1)
Skąd: Lublin/Czerniejów
Auto: Mazda 323 BG GLX 4WD 89r. 1.8 dohc

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy