Mazda 323C BA B3 '95
felga mala, ale przypasila ladnie, et38 troche psuje sprawe;p
z5 i b6 sobie daruj, 90 koni zakladajac zdrowy engine o co bedzie bardzo trudno i tak szalu nie zrobi
jak juz chcesz swapowac, to moim zdaniem wkladaj bp ze skrzynia b3
jesli nie, to szukaj dobrego B3 a zaoszczedzona kase zainwestuj w cos innego
z5 i b6 sobie daruj, 90 koni zakladajac zdrowy engine o co bedzie bardzo trudno i tak szalu nie zrobi
jak juz chcesz swapowac, to moim zdaniem wkladaj bp ze skrzynia b3
jesli nie, to szukaj dobrego B3 a zaoszczedzona kase zainwestuj w cos innego
Hope for the best, prepare for the worst
Moja 323C
Moja 323C
- Od: 16 maja 2007, 15:02
- Posty: 787
- Skąd: Nowy Dwor Maz.
- Auto: Mazda MX-3 white V6
Dzięki Andrzeju
O zaoszczędzonej kasie nie ma mowy, bo aktualnie nie stać mnie na żaden silnik. Więcj wybieram najlepszą i najtańszą opcje.
Ale z tym b3 to dobry pomysł boooo – jeśli wrzuce identyko jak mialem ale zdrowy to nie musze chyba nić oprocz samego bloku silnika zmieniać nie?
Dopisano 26 kwi 2013, 11:21:
Panowieeeee
Czy jeśli zmienie na zdrowy silniczek b3 z cetki. To wystarczy mi sam blok? Zadnych kompów, wiązek i innych szmergieli?
O zaoszczędzonej kasie nie ma mowy, bo aktualnie nie stać mnie na żaden silnik. Więcj wybieram najlepszą i najtańszą opcje.
Ale z tym b3 to dobry pomysł boooo – jeśli wrzuce identyko jak mialem ale zdrowy to nie musze chyba nić oprocz samego bloku silnika zmieniać nie?
Dopisano 26 kwi 2013, 11:21:
Panowieeeee
Czy jeśli zmienie na zdrowy silniczek b3 z cetki. To wystarczy mi sam blok? Zadnych kompów, wiązek i innych szmergieli?
- Od: 29 lis 2012, 19:57
- Posty: 238
- Skąd: Olsztyn i okolice
- Auto: Mazda 323c BA / 1,3 / 1995
Honda Civic EJ9/ 1.4 / 1998
B3 to przecież ten sam engine, który masz aktualnie i rzezby nie trzeba żadnej . Przekładasz tylko i po krzyku, o ile też nie będzie w nie najlepszej kondycji . W sumie jakbyś wyczaił gdzieś B3, i przełożył to byłbyś w dobrej sytuacji i części byś miał jeszcze dodatkowo z aktualnego B3 jakby co .
Dzięki wielkie! Wolałem się upewnić.
Więc taki jest plan...
Ogólnie to jestem w szoku. Mechaniol zawołał 400pln za przełożenie be trójki. Myślałem, że przekładka troche mniej kosztuje... Za 500pln może wychacze serducho a drugie tyle za przekładke. Moze udałoby mi się to zrobić w garażu samemu...
Więc taki jest plan...
Ogólnie to jestem w szoku. Mechaniol zawołał 400pln za przełożenie be trójki. Myślałem, że przekładka troche mniej kosztuje... Za 500pln może wychacze serducho a drugie tyle za przekładke. Moze udałoby mi się to zrobić w garażu samemu...
- Od: 29 lis 2012, 19:57
- Posty: 238
- Skąd: Olsztyn i okolice
- Auto: Mazda 323c BA / 1,3 / 1995
Honda Civic EJ9/ 1.4 / 1998
dziadowy napisał(a):Dzięki wielkie! Wolałem się upewnić.
Więc taki jest plan...
Ogólnie to jestem w szoku. Mechaniol zawołał 400pln za przełożenie be trójki. Myślałem, że przekładka troche mniej kosztuje... Za 500pln może wychacze serducho a drugie tyle za przekładke. Moze udałoby mi się to zrobić w garażu samemu...
No prosze cie, 400 za robotę to duzo?2 dni roboty jak nic na gotowo. Za wymianę sprzęgła wołają 200zl.
Wysłane z mojego WT19i
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
dziadowy napisał(a):Moze udałoby mi się to zrobić w garażu samemu...
Musisz mieć czym wyciągnąć silnik i włożyć nowy. Sam go nie wyciągniesz, zesr... się a nie dasz rady
Polecam wózek widłowy (jasne, każdy trzyma wózek widłowy w piwnicy), albo ciągnik z turem, jeśli mieszkasz na wsi to chyba mały problem?
No i poczytaj w necie co trzeba mieć do przekładki, nie wiem, jakieś uszczele, śruby, coś tam?
Nigdy tego nie robiłem, ale zmienić B3 na B3 to bułeczka. Jak nie wiesz czy dasz radę poskręcać wszystko to przyprowadź jakiegoś kumpla-magika, albo rób zdjęcia co robisz- po kolei.
Edit: literówka
Ostatnio edytowano 27 kwi 2013, 00:12 przez ethanol4aoi, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 29 mar 2013, 01:52
- Posty: 39
- Skąd: Gostyń
- Auto: Mazda 323C BA 95r 1.3l 73KM
Bo_Lo napisał(a):No prosze cie, 400 za robotę to duzo?2 dni roboty jak nic na gotowo. Za wymianę sprzęgła wołają 200zl.
Wysłane z mojego WT19i
Nie sram hajsem, i to dużo jak dla mnie.
Ethanol – dobrze mówisz. Dobra, wiem już chyba wszystko. Poki co madzia bedzie sobie odpoczywać w garażu. Tymczasem dzięki za pomoc i jak coś sie podziała – będę pisał
- Od: 29 lis 2012, 19:57
- Posty: 238
- Skąd: Olsztyn i okolice
- Auto: Mazda 323c BA / 1,3 / 1995
Honda Civic EJ9/ 1.4 / 1998
Albo zrobic to w ten sposob nie demontaz silnika to zadna filizofia jesli mialbys na czym powiesic silnik(wyjac go) to zrobisz to bez problemu tylko pozniej przy skladaniu juz trzeba 1000000x sprawdzic czy jest podlaczone:) a kolege mysle do pomocy tez znajdziesz:)
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
andrzej-w napisał(a):za 300zl powinienes znalezc magika
zeby zrobic to samodzielnie bez narzedzi musialbys miec lvl azjata;)
lub b. zdolnego szwagra
bez kitu, przypomniało mi się, jak 4h zmieniałem filtr paliwa
arafal21 napisał(a):Albo zrobic to w ten sposob
można? można!
- Od: 29 lis 2012, 19:57
- Posty: 238
- Skąd: Olsztyn i okolice
- Auto: Mazda 323c BA / 1,3 / 1995
Honda Civic EJ9/ 1.4 / 1998
arafal21 Ty to masz poczucie humoru roześmiałem się do łez ! To chyba najszybszy sposób dziadowy w najgorszym wypadku trzeba się kierować wyżej pokazanym przykładem "jak to zrobić", połowy przodu nie bedzie to i nie problem bedzie przy składaniu dojście do komory w sam raz, na koniec troszkę się szpachlą ulepi ubytki
Hehe
Tak wygląda owe kopcenie na postoju. Robi się niezła chmurka... Aż w środku siwo jak zaciągnie do budy.
Ogólnie to kopci na biało, jak dodam gazu to też na biało a w jeździe na niebiesko. Chociaż dziś bardzo wilgotno i chłodno to potęguje efekt:) + jedna fotka gratis, długo się tą pokrywą nie naciesze
Tak wygląda owe kopcenie na postoju. Robi się niezła chmurka... Aż w środku siwo jak zaciągnie do budy.
Ogólnie to kopci na biało, jak dodam gazu to też na biało a w jeździe na niebiesko. Chociaż dziś bardzo wilgotno i chłodno to potęguje efekt:) + jedna fotka gratis, długo się tą pokrywą nie naciesze
- Od: 29 lis 2012, 19:57
- Posty: 238
- Skąd: Olsztyn i okolice
- Auto: Mazda 323c BA / 1,3 / 1995
Honda Civic EJ9/ 1.4 / 1998
dziadowy napisał(a):długo się tą pokrywą nie naciesze
Jak wymienisz B3 na B3 to chyba można zamienić pokrywy, nie? Czy nie?
- Od: 29 mar 2013, 01:52
- Posty: 39
- Skąd: Gostyń
- Auto: Mazda 323C BA 95r 1.3l 73KM
Bialy dym w chlodne dni to norma, ale jak jest goroco to jest cos naprawde nie halo z silnikiem, no skoro przy obciazeniu kopci to pierscienie siedza.. A jak silnik pracuje na jalowym i odkrecisz korek wlewu oleju bardzo dmucha i wogole?
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Ten dym jest tak z przodu bo wiatr go przedmuchał
Na rozgrzanym silniku na jałowym biegu z odmy dość mocno dmucha...
Zaczynam mieć wątpliwośći czy opłaca mi się naprawa madzi. Może będe musiał się pożegnać z cetką
Na rozgrzanym silniku na jałowym biegu z odmy dość mocno dmucha...
Zaczynam mieć wątpliwośći czy opłaca mi się naprawa madzi. Może będe musiał się pożegnać z cetką
- Od: 29 lis 2012, 19:57
- Posty: 238
- Skąd: Olsztyn i okolice
- Auto: Mazda 323c BA / 1,3 / 1995
Honda Civic EJ9/ 1.4 / 1998
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości