Po ostatnim nieszczęściu i uśmierceniu "Bagietki" pilnie poszukiwałem godnego następcy.
Po konsultacjach z narzeczoną padło na 323f BJ (usportowione i pakowne auto które ma służyć dłuższy czas). Po przejrzeniu mnóstwa ofert z kraju i z zagranicy, przypadkiem trafiłem na ofertę z okolicy... nie czekając postanowiłem ją sprawdzić. Od razu mnie zachwyciła. Nakręciłem się na nią i już za kolejne 2 dni wróciłem nią do domu

Dane techniczne:
Model – Mazda 323F BJ
Rok produkcji – 2001
I rej. w kraju – 19.01.2011
Poj. silnika – 1598 16V
Moc – 72 KW/98 KM
Paliwo – benzyna i LPG
Przebieg – 165k
Wyposażenie:
– skórzana tapicerka
– skórzana gałka zmiany biegów
– 4 el. szyby
– el. lusterka (podgrzewane)
– ori alufelgi 15"
– klimatyzacja
– podgrzewanie fotela kierowcy
– regulowana, dzielona tylna kanapa
– ABS
– TCS
– fotel pasażera składany w stolik
– wspomaganie kierownicy
– poduszki powietrzne
– centralny zamek z pilotem
– podświetlany schowek
– nowe radio 2 din Pioneer FH-X700BT

Audio
-Radio Pioneer FX-X700BT
-Sub Excursion SX-8S4 (Skrzynia własnej produkcji

-Wzmak MacAudio Attack 4081
-Kable Dietz 20 mm
-Zestaw odseparowany PowerBass L-60CX (przód)
Planowane modyfikacje oraz najbliższe plany:
-ogólny przegląd auta (lista modów na pewno będzie rosła
-pielęgnacja skóry
-polerka lakieru
-delikatne poprawki lakiernicze
-sprawdzenie i ewentualna wymiana tłumika końcowego (coś w nim brzęczy)
-oświetlenie LED wewnątrz auta oraz w bagażniku
-wymiana kierownicy na skórzaną
-może jakiś dokładki zderzaków oraz progów
Wykonane modyfikacje:
-renowacja grilla-

-zmiana oleju z 10w40 na 5w 40 (Valvoline MaxLife

-wybebeszenie katalizatora

-regeneracja przednich oraz tylnych zacisków
-wymiana klocków hamulcowych (przód i tył) na nowe firmy Textar
-wymiana przednich tarcz hamulcowych na nowe firmy Textar
-zabezpieczenie przed zimą podwozia i w szczególności tylnych nadkoli