Mazda 323f BA Z5 '95 – "efka" by pawcio1017
Czerwony , ale wneka zderzaka w czarno i bedzie miodzio no i glebunia by sie przydala, u mnie antena tez sterczy ale wsunac sie juz nie chce, takze tez moze nie dziala felunek ladny choc inny kolor lepiej wygladalby w tym kolorze auta chyba ze jakas 17" wleci to beje ok
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
najpierw powinna pojsc gleba, chociaz to za duzo powiedziane, bo gleba = gwint, a nie sprezynka -40mm, przy ktorej BA dopiero nabiera wygladu;)
mala felga+niski profil opony+fabryczny zawias=tragedia, offroad look
mala felga+niski profil opony+fabryczny zawias=tragedia, offroad look
Hope for the best, prepare for the worst
Moja 323C
Moja 323C
- Od: 16 maja 2007, 15:02
- Posty: 787
- Skąd: Nowy Dwor Maz.
- Auto: Mazda MX-3 white V6
hehe , no ale o dziwo ja mam serie ale chyba z gt (zmienialem z h&r -65mm) ,siedzi nizej niz kazda inna ba w seri:) dziwne ale prawdziwe jak ktos nie swiruje na torze to sprezyna -40mm w sam raz gwint niestety kosztuje swoje...
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
A jak dla mnie bardzo zadbana jest ta BA i bardzo mi sie podoba, nawet mimo tego że nie przepadam za krwisto-czerwonym
Ja nie ponowię opinii poprzedników, ponieważ gleba to nie na nasze "równe" drogi
Chociaż mógłbyś jakąś większą felgę wsadzić żeby McPersonów nie było widać
Ja nie ponowię opinii poprzedników, ponieważ gleba to nie na nasze "równe" drogi
Chociaż mógłbyś jakąś większą felgę wsadzić żeby McPersonów nie było widać
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
W końcu oblookałem na żywca. Prezentuje się naprawdę dobrze, chociaż żebyś się nie nudził, to:
– poprawić sklejenie lewej lampy
– wnęki na czarno zrobiłyby robotę
– bez gleby ANI RUSZ!
Eleganckie foty!
Chyba kobiecą ręką robione...?
– poprawić sklejenie lewej lampy
– wnęki na czarno zrobiłyby robotę
– bez gleby ANI RUSZ!
Eleganckie foty!
Chyba kobiecą ręką robione...?
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
cichy_86 napisał(a):piękne focie nie pal tak kapci bo do lata nie wytrzymają
Rzecz jasna to nie po mnie ślady Za biedny jestem na takie zabawy i zmiane opon dwa razy w sezonie
wilusjdm napisał(a):Dobrze utrzymana Madzia, z działającą anteną w dodatku Co zauważyłem do ogarnięcia to zaślepki na halogeny, chyba farba odpryskuję ? Glebnąć ją i styka
caroleck napisał(a):u mnie też antenka działa heh
madzia widzę błyszczy tak trzymać
Tylko te zaślepki w kolor Halogeny tam się proszą albo chociaż przemalować je na czarno żeby się nie rzucały w oczy
Z antenką przyznam że mały fake, bo nie działa Wyciągnięta na stałe i jakoś nie było do tej pory funduszy na zakup nowej. Zresztą używana jest i tak od święta, bo zazwyczaj muzyka z USB... Co do zderzaków – odsyłam do pierwszego posta a dokładniej fragmentu Planowane modyfikacje – "malowanie wnęk zderzaków, lotki i spoilera na czarny mat". Z tym, że zastanawiam się cały czas czy mat czy połysk. Druga sprawa, że mój przedni zderzak w realu wygląda na prawde nieciekawie (miejscami popękany, w paru miejscach odłazi lakier) dlatego też, malowanie wnęk od jakiegoś czasu odkładam licząc że przydarzy się okazja wymiany na nowy (najlepiej na nie swój koszt )
arafal21 napisał(a):felunek ladny choc inny kolor lepiej wygladalby w tym kolorze auta chyba ze jakas 17" wleci to beje ok
Mi kolor odpowiada, na biało w życiu bym nie przemalował (a pewnie do tego zmierzaleś ) Felga 17" i owszem, ale jak pojawiłyby się takie fundusze to najpierw poszłyby na obniżenie i ewentualnie dokładki mazdaspeed.
andrzej-w napisał(a):najpierw powinna pojsc gleba, chociaz to za duzo powiedziane, bo gleba = gwint, a nie sprezynka -40mm, przy ktorej BA dopiero nabiera wygladu;)
Jak znajdzie się sponsor to czemu nie Jednak myśle, że jeżeli w przyszłości już pojawi się jakaś "gleba" to będą to jedynie sprężyny -40/60 A na razie to przede mną zrobienie zawieszenia z przodu bo już sporo luzów
zemoj napisał(a):Eleganckie foty!
Chyba kobiecą ręką robione...?
Pudło Foty robiłem sam chociaż żałuje, bo może wtedy miałbym coś ciekawego do konkursu "Mazda w ruchu"
matthies napisał(a):pawcio1017 napisał(a):licząc że przydarzy się okazja wymiany na nowy (najlepiej na nie swój koszt )
nie życz sobie takich rzeczy ziomś, bo może się skończyć dużo gorzej niż chcesz ...
Oczywiście było mówione w żartach Mam już upatrzony zderzak, byłby pod kolor tylko nie moge namierzyć właściciela szrotu i tak sobie stoi taka jedna czerwona mazda na placyku i niszczeje a mógłbym wyjąć pare potrzebnych gratów z niej Aczkolwiek miałem już okazje pare razy mieć przycierke nie z mojej winy i mimo wszystko zawsze odruch był ważniejszy i robiliśmy "unik"
Baaaardzo fajna Efka. Podobają mi się...ale chyba za stary jestem na Efki, Nie mam juz 20 lat. qrde.
Nie życzę Ci bezawaryjności bo to jest pewne.
Ale życzę Ci szerokości, braku mandatów i zapierda....a ile sie da.
Nie życzę Ci bezawaryjności bo to jest pewne.
Ale życzę Ci szerokości, braku mandatów i zapierda....a ile sie da.
Wycinanie ploterowe liter, wzorów, znaków, napisów, reklam, szablonów i czegokolwiek.
Dzisiaj mija dokładnie rok odkąd Mazda jest w moich rękach. Pozwolę sobie więc na małe podsumowanie.
Przebyty w tym czasie dystans to prawie 22tyś. km. Z "poważniejszych" wymian w tym czasie to cylinderek hamulcowy, komplet tarcz i klocków, amortyzatory tył, jedno łożysko, zakupiony nowy akumulator, zregenerowane wtryskiwacze LPG i wymiana uszkodzonego (moja wina) przepływomierza. Ponadto wymiana oleju, płynów itp. Myślę że nie dużo. Nigdy nie było sytuacji, żeby Mazda nie dowiozła mnie do celu. W najbliższym czasie szykują się małe zmiany. Najprawdopodobniej wpadną sprężyny obniżające, wymiana sworzni i paru innych pierdół w zawieszeniu. Jako że silnik ostatnimi czasy mnie zadziwia i wogóle nie kopci a stan na bagnecie od kilku tysięcy km utrzymuje się na stałym poziomie myślę że jednak jeszcze warto w niego zainwestować i prawdopodobnie wpadnie nowy rozrząd. Do tego małe zmiany wizualne, o których postaram się notować na bierząco
Miło czytać takie posty, fajnie że komuś również się podoba Sobie również życzę tego samego a szczególnie tego braku mandatów , bo ja i wąską drogą zawsze dojade, a pozapier... na zbliżającym się zlocie w Czaplinku
Przebyty w tym czasie dystans to prawie 22tyś. km. Z "poważniejszych" wymian w tym czasie to cylinderek hamulcowy, komplet tarcz i klocków, amortyzatory tył, jedno łożysko, zakupiony nowy akumulator, zregenerowane wtryskiwacze LPG i wymiana uszkodzonego (moja wina) przepływomierza. Ponadto wymiana oleju, płynów itp. Myślę że nie dużo. Nigdy nie było sytuacji, żeby Mazda nie dowiozła mnie do celu. W najbliższym czasie szykują się małe zmiany. Najprawdopodobniej wpadną sprężyny obniżające, wymiana sworzni i paru innych pierdół w zawieszeniu. Jako że silnik ostatnimi czasy mnie zadziwia i wogóle nie kopci a stan na bagnecie od kilku tysięcy km utrzymuje się na stałym poziomie myślę że jednak jeszcze warto w niego zainwestować i prawdopodobnie wpadnie nowy rozrząd. Do tego małe zmiany wizualne, o których postaram się notować na bierząco
g-rafik napisał(a):Baaaardzo fajna Efka. Podobają mi się...
(...)Nie życzę Ci bezawaryjności bo to jest pewne.
Ale życzę Ci szerokości, braku mandatów i zapierda....a ile sie da.
Miło czytać takie posty, fajnie że komuś również się podoba Sobie również życzę tego samego a szczególnie tego braku mandatów , bo ja i wąską drogą zawsze dojade, a pozapier... na zbliżającym się zlocie w Czaplinku
Trochę fruktów:
W ostatnim czasie zakupiłem dwa lusterka używane w bardzo dobrym stanie (moje były na wykończeniu), nowe sworznie, płyn do wspomagania, pakiet sprężyn obniżających Vogtland, zestaw do uratowania osłony przegubu (czyli nowe opaski i smar na uzupełnienie ) i zdobyłem końcówkę tłumika (musze jeszcze nad nią troche popracować).
Na chwile obecną sworznie zmienione, przód już leży, jutro zmiana sprężyn z tyłu i jazda na ustawienie geometrii. Dokonałem pomiarów wysokości zawiechy przed zmianą spręzyn, jak troche się ułożą obecne to pomierzę kolejny raz i zobaczymy ile poszło w dół. Na razie przód wygląda obiecująco
W ostatnim czasie zakupiłem dwa lusterka używane w bardzo dobrym stanie (moje były na wykończeniu), nowe sworznie, płyn do wspomagania, pakiet sprężyn obniżających Vogtland, zestaw do uratowania osłony przegubu (czyli nowe opaski i smar na uzupełnienie ) i zdobyłem końcówkę tłumika (musze jeszcze nad nią troche popracować).
Na chwile obecną sworznie zmienione, przód już leży, jutro zmiana sprężyn z tyłu i jazda na ustawienie geometrii. Dokonałem pomiarów wysokości zawiechy przed zmianą spręzyn, jak troche się ułożą obecne to pomierzę kolejny raz i zobaczymy ile poszło w dół. Na razie przód wygląda obiecująco
Pomiary zawieszenia przed/po:
przód -6,3cm:
tył -5,3cm:
Tak się teraz mniej więcej prezentuje:
Odczucia – obniżona optymalnie. Nie jest to jakaś gleba ale różnica w prowadzeniu jest ogromna. Przez progi zwalniające przejeżdżam normalnie, ale przy większych dziurach trzeba zwalniać – zarówno ze względu na prześwit jak i na sztywność. Do kompletu zaczynam polowanie na rozpórkę na przód a na przyszły sezon w planach nowe koło 16/17" bo mimo wszystko wnęka w nadkolu jest za duża
przód -6,3cm:
tył -5,3cm:
Tak się teraz mniej więcej prezentuje:
Odczucia – obniżona optymalnie. Nie jest to jakaś gleba ale różnica w prowadzeniu jest ogromna. Przez progi zwalniające przejeżdżam normalnie, ale przy większych dziurach trzeba zwalniać – zarówno ze względu na prześwit jak i na sztywność. Do kompletu zaczynam polowanie na rozpórkę na przód a na przyszły sezon w planach nowe koło 16/17" bo mimo wszystko wnęka w nadkolu jest za duża
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości