Mazda 323F Sportive BJ FS 02' Czarnulka – REANIMACJA str. 6 :D
Witajcie, po 3-letniej przerwie wróciłem do Mazdy Żeby nie było znowu jest to 323F – teraz BJ.
Opis samochodu:
Mazda 323F BJ 2.0 Sportive.
Silnik: 2.0 FS 131HP – na razie seria
Zawieszenie : seria + sprężyny MTS obniżające
Buda: Pakiet Sportive
Koła: TSW 16x7 ET40 , opony 195/50R16 Michelin Pilor premacy
Wydech: Seria+ końcowy Sebring
Wyposażenie:
-4x el. szyby
-el. lusterga podgrzewane
– 4x airbag
– TSC+DSC
– ABS
– Komp. pokładowy
– halogeny przód
– radio fabryczne ze sterowaniem przy kierownicy
– Klima pół-automat
Zrobione: zaraz po zakupie:
-Nowe opony
-kpl. rozrządu
-kpl. pasków
-regulacja zaworów
-uszczelka pod dekiel zaworów – stara puszczała
-świece NGK
Plany
– polerka lakieru i świateł – zrobione
– doprowadzenie zderzaka przedniego do porządku – jest pęknięty delikatnie na środku – zrobione
– wyczyszczenie i uszczelnienie halogena przedniego – zrobione
– wymiana łączników stablizatorów przód i tył – stukają troszkę – zrobione
– dokupić albo pozbyć sie brewek, bo jednej został tylko kawałek i Niemiec zakleił to taśma czarna że niby jest – zrobione
-pozbyć się listy marzeń z drzwi i wszelkich naklejek niemieckich – zrobione
Kilka słów o samochodzie:
Mazda przyjechała z Niemiec od pierwszego właściciela z przebiegiem 177tys. Silnik chodził nierówno ale jeździł ok. Po zrobieniu Wszystkich pasków, rozrządu, i zaworów wszystko wróciło do normy. Samochód jeździ bardzo dobrze, obroty się uspokoiły. Spalanie w mieście wychodzi 9,5-10l, na trasie spaliła 7l, jak na taki silnik to nie ma tragedii. Oleju na 1000km wzięła jakies 0,1l więc jest ok. Silnik pracuje równo ale ma chyba za małe obroty bo ok 700-720 a śrubką nie da się już podnieść, będę musiał podciągnąć blokada przepustnicy, bo silnik delikatnie drga co widać po wydechu i lewarku zmiany biegów – drga delikatnie, ale nie przeszkadza to w żaden sposób w codziennej jeździe.
Kilka zdjęć – mazda nie umyta i nei wysprzątana bo nawet nie miałem kiedy, a teraz pada codziennie to nie ma co myć
Opis samochodu:
Mazda 323F BJ 2.0 Sportive.
Silnik: 2.0 FS 131HP – na razie seria
Zawieszenie : seria + sprężyny MTS obniżające
Buda: Pakiet Sportive
Koła: TSW 16x7 ET40 , opony 195/50R16 Michelin Pilor premacy
Wydech: Seria+ końcowy Sebring
Wyposażenie:
-4x el. szyby
-el. lusterga podgrzewane
– 4x airbag
– TSC+DSC
– ABS
– Komp. pokładowy
– halogeny przód
– radio fabryczne ze sterowaniem przy kierownicy
– Klima pół-automat
Zrobione: zaraz po zakupie:
-Nowe opony
-kpl. rozrządu
-kpl. pasków
-regulacja zaworów
-uszczelka pod dekiel zaworów – stara puszczała
-świece NGK
Plany
– polerka lakieru i świateł – zrobione
– doprowadzenie zderzaka przedniego do porządku – jest pęknięty delikatnie na środku – zrobione
– wyczyszczenie i uszczelnienie halogena przedniego – zrobione
– wymiana łączników stablizatorów przód i tył – stukają troszkę – zrobione
– dokupić albo pozbyć sie brewek, bo jednej został tylko kawałek i Niemiec zakleił to taśma czarna że niby jest – zrobione
-pozbyć się listy marzeń z drzwi i wszelkich naklejek niemieckich – zrobione
Kilka słów o samochodzie:
Mazda przyjechała z Niemiec od pierwszego właściciela z przebiegiem 177tys. Silnik chodził nierówno ale jeździł ok. Po zrobieniu Wszystkich pasków, rozrządu, i zaworów wszystko wróciło do normy. Samochód jeździ bardzo dobrze, obroty się uspokoiły. Spalanie w mieście wychodzi 9,5-10l, na trasie spaliła 7l, jak na taki silnik to nie ma tragedii. Oleju na 1000km wzięła jakies 0,1l więc jest ok. Silnik pracuje równo ale ma chyba za małe obroty bo ok 700-720 a śrubką nie da się już podnieść, będę musiał podciągnąć blokada przepustnicy, bo silnik delikatnie drga co widać po wydechu i lewarku zmiany biegów – drga delikatnie, ale nie przeszkadza to w żaden sposób w codziennej jeździe.
Kilka zdjęć – mazda nie umyta i nei wysprzątana bo nawet nie miałem kiedy, a teraz pada codziennie to nie ma co myć
Ostatnio edytowano 18 maja 2014, 22:04 przez bikus, łącznie edytowano 5 razy
no naklejka będzie co najmniej jedna tylko najpierw trzeba ją wy-adrzejować
ładne autko
stało na stegnach
co do klimy to w opisie auto jest ze pół automat – tylko szczerze to nie wiem czym sie to różni od climatronic'a – chyba wyświetlaczem, bo tutaj też jest temp. ustawiana dokładna i mogę ustawić siłe nawiewu i gdzie ma wiac na "auto" Więc można uznać ze automatyczna
co do klimy to w opisie auto jest ze pół automat – tylko szczerze to nie wiem czym sie to różni od climatronic'a – chyba wyświetlaczem, bo tutaj też jest temp. ustawiana dokładna i mogę ustawić siłe nawiewu i gdzie ma wiac na "auto" Więc można uznać ze automatyczna
apetycznie wygląda :–) BJ-ka Sportive coraz więcej ich w Polsce chyba sobie też takową kupię
- Od: 9 kwi 2005, 21:00
- Posty: 282
- Skąd: ŻAGAŃ (lubuskie) /LEGNICA/ WROCŁAW
- Auto: Mazda 3 BL 1.6 2013; Mazda 3 BL 2.0 Disi 2012;
była;Mazda3 1.6 Active 2006 & Mazda3 2.0 Sport 2009
323F BJ 2.0 FS Sportive '01
wlepy out i jest ładnie
I am The Stig...
http://jadewblasku.pl
http://jadewblasku.pl
- Od: 27 sty 2007, 12:08
- Posty: 11
- Skąd: Świdnica
- Auto: Mazda 323F `03
ładna bj na allegro widziałem, tak jak reszta wlepki do kosza i jest super w tej czerni
- Od: 14 kwi 2011, 09:47
- Posty: 1415 (2/3)
- Skąd: Lublin
- Auto: 323F BJ 99 1,5 ZL
wlepki wylecą niedługo, to RS z tyłu również o do halogenów to sprawa do przemyślenia bo jeden i tak trzeba zalatać bo ma małą dziurke od kamienia i woda wpada, to może odrazu pójdą na żółto – tak JDM'owo będzie
btw... na czym polega TCS w naszych mazdach? bo jak wyłączam to niby mocniej kreci kołami przy ostrym starcie ale kontrolka ta na górze (samochodzik taki) dalej miga... rozumiem że jest to bardziej ASR niż ESP?
btw... na czym polega TCS w naszych mazdach? bo jak wyłączam to niby mocniej kreci kołami przy ostrym starcie ale kontrolka ta na górze (samochodzik taki) dalej miga... rozumiem że jest to bardziej ASR niż ESP?
Bardzo ładny egzemplaz . Też mam czarna Efke- nie mogę się zebrać w sobie aby też się Nią pochwalić . Gratuluje
-
sztosik
bikus napisał(a):do halogenów to sprawa do przemyślenia bo jeden i tak trzeba zalatać bo ma małą dziurke od kamienia i woda wpada, to może odrazu pójdą na żółto – tak JDM'owo będzie
jak byś chciał to mam szkła do halogenów . Widziałem na allegro, bardzo fajna sztuka bo rzadko się spotyka sportiva po ostatnim lifcie.
a te szkła masz białe czy żółte? i po ile?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości