Mazda 323f BA KL '94 wściekła
misiak89-89 napisał(a):Będzie, będzie...,startuje na najładniejsza mazde zlotu także wiecie :-P
A oto błyskotki wspomagajace
Czym malowaleś? Masz jakieś foto na aucie tak żeby było dobrze zaciski widać?
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8660 (84/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Bo_Lo napisał(a):Mozr pomysł zrobić patent jak kolega w hondzie z boku
Tylny dyfuzor to to czego brakuje ,będzie petarda.
ten patent to ja mu podsunąłem i rowniez u siebie cos takiego wydziergam, a dyfuzor to przede wszystkim chciałbym zeby przydał sie do poprawy osiagów zobaczymy co z tegowyjdzie. dalej działam w temacie chłodzenia, musze sprawdzic wpierw wiarygodnosc podzespołow pomiarowych i chyba zmienic system wentylacji silnika. na torze mimo załączonej pompy miałem około czasem ponad 130 stopni a to nie tak miało byc
Beny napisał(a):Czym malowaleś? Masz jakieś foto na aucie tak żeby było dobrze zaciski widać?
foto tylko z pierwszej strony a malował mi kumpel, tradycyjnie – baza, klar. eefekt mega zadowalajacy
Dopisano 11 maja 2017, 06:52:
Tu fajne ujecie w ruchu 0:29
Wow foto mistrz!
Noo, foty są mega, jaram sie plany nie są gornolotne, narazie stoje na pakiecie areo, doszlo kilka spraw do poprawy po torze i mam okazje zmienic ogumienie na rajdowe, strasznie mnie interesuje jak się na tym jezdzi
Pomiar na zielonogorskiej hamowni
Obciążeniowa hamownia czy inercja? Pomiar na 4 biegu więc podejrzewam że inercja. Za dużo tutaj nie widać, Moment trochę poszarpany, ciekawe czy faktycznie ta góra obrotów jest tak jak na wykresie. Jaką ty masz skrzynie mi przypomnij? Latasz na Detcie ale oryginalne ECU to to z KF czy jakieś inne?
Generalnie moc i moment bardzo ładne Gratki.
Generalnie moc i moment bardzo ładne Gratki.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
dzięki też wydaje mi się całkiem niezle:) nawiew troche słabo był poprowadzony, oczywiscie, wynik na 4 biegu jest to moc silnika. Tego dnia hamowało się 7 aut i większość mocno zawiedziona w tym również cif ksawiego 110 hp a mimo to na TP 2:04, także Daro takiego demona nie mogłeś doścignąc:P
Skrzynie nadal mam kf, komp kf + Det3 w trybie FIT
Mam w planie ruszyc zapłon a ponoc jeszcze mozna ugrac wiec jest obiecujaco:)
Skrzynie nadal mam kf, komp kf + Det3 w trybie FIT
Mam w planie ruszyc zapłon a ponoc jeszcze mozna ugrac wiec jest obiecujaco:)
Mody typowo silnikowe względem zwykłego klde to wałki kl31 oraz prosty kolektor z klze?
Mówię na wykresie aż tak dokladnie nie widac natomiast górę obrotów masz jak w klze prawie tłoki z klde masz? Przepustnica standardowa kl31 bez jakiś modów?
Mówię na wykresie aż tak dokladnie nie widac natomiast górę obrotów masz jak w klze prawie tłoki z klde masz? Przepustnica standardowa kl31 bez jakiś modów?
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Wałki, kolektor, wtryski z milleni, porting głowic, no i det. Tłoki nie ruszane, niska pólka KLDE. Przepustnica seria klze, ale nawet jakby była z KL'a to bez znaczenia ta sama średnica światła.
Wtryski tak sobie na zapas zastosowales czy po prostu te seryjne nie maja odpowiedniej wydajności i Sprawdziłeś to?
Dokładnie w tym portingu co zrobiłeś? Głowice z jakimi oznaczeniami? Z klde czy klze?
Dokładnie w tym portingu co zrobiłeś? Głowice z jakimi oznaczeniami? Z klde czy klze?
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Seryjne teoretycznie powinny do 200hp wystarczyc, ale ze det w pełni steruje wtryskami chciałem miec zapas. Porting wykonywał pewien forumowicz a zostały powiekszone kanały wydechowe do baranów 6-2-1 oraz dolotowe do kwadratowych dziur w kolektorze, reszta głowicy była docierana i sprawdzana u niewiadomskiego z pz. Oznaczenia czapek KL01
Średnicy zaworów nie ruszales i sa seryjne z klde? Zsstanawiam się co jeszcze można u mnie ugrać pytanie jak dużo w tym wszystkim dało to powiększenie kanałów ssacych i wydechowych w głowicy. Det3 mówisz nie wystrojony ale coś tam musiało byc ustawione aby to działało .
Ogolnie przydałby sie jakiś filmik jak to teraz jedzie z chęcią popatrzę
Ogolnie przydałby sie jakiś filmik jak to teraz jedzie z chęcią popatrzę
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Ciężko stwierdzić gdyż po każdym z modów nie stroiłem auta, całośc rozciągła się w czasie a dopiero w tamtym roku wszystko było spięte detem. Aktualnie setap jest wystrojony na bezpiecznym afr, niektóre tematy sa zemulowane a zapłon praktycznie nie ruszany z tytułu nie kompatybilności.
Średnica zaworów seryjna tak jak w klde.
A jak auto jedzie to widziałeś przecież;)
Średnica zaworów seryjna tak jak w klde.
A jak auto jedzie to widziałeś przecież;)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości