Mazda 323f BA KL '94 wściekła
Napisane: 5 mar 2012, 15:18
Witam.
Przedstawiam Mazdę 323F GT 2.0 V6 z 1994 roku.
Poprzednimi właścicielami pojazdu byli klubowicze z wielkopolski CRESCO oraz Fasola, następnie auto trafiło do mnie, zreanimowane po przejściach i jako zaczęty projekt.
Plan mój jest taki, aby dokończyć mody, wykrzesać maksymalnie dużą ilość PS, Nm oraz czerpać przyjemność z jazdy, oczywiście wszystko na tyle ile pozwoli mi mój budżet.
Marka – Model
Mazda 323F BA 2.0 V6 GT 94'
ABS, wsp. kierownicy, centralny zamek.
Modyfikacje Silnika
SWAP na 2.5V6 KL-DE
Porting głowic
Wałki rozrządu KL31
Chłodnica oleju 30rzędów na elektrycznej pompie
Klapkowa przegroda miski
Układ dolotowy
Prosty kolektor z KLZE
Przepustnica KL31
Cold Air Intake Simota z chwytakiem powietrza zamontowanym w zderzaku
Układ wydechowy
Kolektor 6-2-1, środkowy tłumik przelotowy, końcowy tłumik przelotowy TurboWorks. Całość 2.5'
Układ paliwowy
Wtryskiwacze paliwa 280cc MIllenia 2.3 SC
Elektronika
Ecumaster DET3 tryb FI
Zegary Depo – temp. i ciśnienie oleju
Układ napędowy
Short-shifter, skrzynia kf, zamach 4,5kg, torsen Mfactory
Układ hamulcowy
Hydrołapa custom, przód BBK Brembo 4-tłoczek, klocek mintex, tarcza g11 310/28, serwo i pompa Xedos 9 2.5 V6, nawiewniki na tarcze
Zawieszenie
Zawieszenie gwintowane FK (skrócone sztyce, utwardzane amory), rozpórki:przód- góra, dół ori GT; tył -góra 323f BJ, poliuretan 85sha, maglownica 323 BG GT
Opony/felgi
Uniroial Rainsport2 ,3 195/50, Enkei 16x6.5 ; Michelin ERC 195/50, Enkei RP02 16x7
Wnętrze
Odchudzone, fotele Recaro, kubełek, kierownica OMP, pasy czteropunktowe, akumulator, rollbar custom
Optyka zewnętrzna
Replika pakietu Lantis Type-R (progi, dokładka) lotka GT, elementy areo – splitter, canardsy, dyfusor, gładka zabudowa podwozia, lusterka F1, szyby poliweglan, blenda al'a Lantis, brak el. anteny i wycieraczki tył
Moc po modach
182Km 222Nm
Waga po odchudzeniu
...kg
Ostatnia odsłona wścieklizny
Przedstawiam Mazdę 323F GT 2.0 V6 z 1994 roku.
Poprzednimi właścicielami pojazdu byli klubowicze z wielkopolski CRESCO oraz Fasola, następnie auto trafiło do mnie, zreanimowane po przejściach i jako zaczęty projekt.
Plan mój jest taki, aby dokończyć mody, wykrzesać maksymalnie dużą ilość PS, Nm oraz czerpać przyjemność z jazdy, oczywiście wszystko na tyle ile pozwoli mi mój budżet.
Marka – Model
Mazda 323F BA 2.0 V6 GT 94'
ABS, wsp. kierownicy, centralny zamek.
Modyfikacje Silnika
SWAP na 2.5V6 KL-DE
Porting głowic
Wałki rozrządu KL31
Chłodnica oleju 30rzędów na elektrycznej pompie
Klapkowa przegroda miski
Układ dolotowy
Prosty kolektor z KLZE
Przepustnica KL31
Cold Air Intake Simota z chwytakiem powietrza zamontowanym w zderzaku
Układ wydechowy
Kolektor 6-2-1, środkowy tłumik przelotowy, końcowy tłumik przelotowy TurboWorks. Całość 2.5'
Układ paliwowy
Wtryskiwacze paliwa 280cc MIllenia 2.3 SC
Elektronika
Ecumaster DET3 tryb FI
Zegary Depo – temp. i ciśnienie oleju
Układ napędowy
Short-shifter, skrzynia kf, zamach 4,5kg, torsen Mfactory
Układ hamulcowy
Hydrołapa custom, przód BBK Brembo 4-tłoczek, klocek mintex, tarcza g11 310/28, serwo i pompa Xedos 9 2.5 V6, nawiewniki na tarcze
Zawieszenie
Zawieszenie gwintowane FK (skrócone sztyce, utwardzane amory), rozpórki:przód- góra, dół ori GT; tył -góra 323f BJ, poliuretan 85sha, maglownica 323 BG GT
Opony/felgi
Uniroial Rainsport2 ,3 195/50, Enkei 16x6.5 ; Michelin ERC 195/50, Enkei RP02 16x7
Wnętrze
Odchudzone, fotele Recaro, kubełek, kierownica OMP, pasy czteropunktowe, akumulator, rollbar custom
Optyka zewnętrzna
Replika pakietu Lantis Type-R (progi, dokładka) lotka GT, elementy areo – splitter, canardsy, dyfusor, gładka zabudowa podwozia, lusterka F1, szyby poliweglan, blenda al'a Lantis, brak el. anteny i wycieraczki tył
Moc po modach
182Km 222Nm
Waga po odchudzeniu
...kg
Ostatnia odsłona wścieklizny