Dzięki, czas jaki uzyskałem zaskoczył mnie, sądzę ze udało mi sie to wykręcic w momencie kiedy jechałem sam w ostatnich okrążeniach na dosc czystym torze. Jeśli chodzi o wzrost umiejętności to nie bardzo, bo jak można to nastąpić siedząc w aucie dwa razu do roku
Ogólnie cel był jeden, poucierać nosy mxpiątką i chyba się udało:P Opona kleiła bardzo dobrze przez co w winklach czułem sie mega pewnie, temp oleju na poziomie 125-130stopniach, wydawało mi sie za duzo po zmianie oleju i cieczy chłodzącej ale chyba nie bede poprawiał tej kwesti, hebel w pewnym momencie zaczął twardnieć najprawdopodobniej wynika to z przepuszczenia zbyt małej ilości świeżego płynu, geometria jest dość dobra a własciwe była, bo pod koniec zlotu cos pusciło i zjadło mi prawa przednią opone od wewnątrz. Teraz jeżeli chodzi o temat areo, kolejny raz nie sprawdziłem działania wspomagajacych elementów areodynamicznych, musiałem zrzucić blache stanowiacą zabudowę gładkiej podłogi, ponieważ wydech miał za słabe chłodzenie i robiło się nie ciekawie
wywiewy na masce i błotnikach działaja jak należy, temp cieczy stoi równo po zabudowaniu spodu silnika. Podsumowując ,jestem przekonany że stać mnie i auto na więcej a rezultaty bądą tylko wtedy jak częściej będe odwiedzał tor
Kilka fotek