Mazda 323f BA KL '94 wściekła
Tylko nie powietrze chlodzi silnik a ciecze
Ale powietrze przechodzi przez chłodnicę, zawirowania albo nieodpowiedni przepływ przez chłodnicę będzie powodować zmniejszenie wydajności układu czyli wyższą temperaturę
- Od: 22 maja 2011, 22:57
- Posty: 194 (0/3)
- Skąd: Tychy
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-DE 92'
Masz racje, ale u mnie raczej bedzie dobry przeplyw, moze to wina starej chlodnicy wody:/
Nie wątpię ale nie wykluczył bym tego. Znajomy w s13 z jztem miał problemy z chłodzeniem właśnie przez źle zrobiony przepływ powietrza
- Od: 22 maja 2011, 22:57
- Posty: 194 (0/3)
- Skąd: Tychy
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-DE 92'
Niestety musialem zdjac RMa poniewaz obawialem sie ze znowu nie pojezdze sobie z racji duzego halasu, ale spokojnie na czaplinek wroci na miejsce;)
Trzeba cos skrobnąć... a wiec mazda w piatek zaliczyla tracka i fajnie bo kolejny raz przyjechalem na kolach i tak samo wrocilem malo tego, nawet udalo sie zlamac ostatnia czasowke i chyba rekordzik capazo 323bg:)
Jak to po zawodach zawsze cos jest do poprawki, na wyjsciach z zakretu mocno brakowalo mi odpowiedniego rozlozenia napedu, geometria do poprawki – zjadalo opony nie po calosci, zaciski przednie do.regeneracji oraz ciagle wysoka temp oliwy. Jak to nie ktorzy zauwazyli nie mialem areo poniewaz nie zdazylem dopracowac na czas a nie pelne nie mialo sensu bytu. To tyle z grubsza, dziekuje za uwage;)
Jak to po zawodach zawsze cos jest do poprawki, na wyjsciach z zakretu mocno brakowalo mi odpowiedniego rozlozenia napedu, geometria do poprawki – zjadalo opony nie po calosci, zaciski przednie do.regeneracji oraz ciagle wysoka temp oliwy. Jak to nie ktorzy zauwazyli nie mialem areo poniewaz nie zdazylem dopracowac na czas a nie pelne nie mialo sensu bytu. To tyle z grubsza, dziekuje za uwage;)
misiak89-89 napisał(a):chyba rekordzik capazo 323bg:)
Chyba faktycznie, myślałem że zrobił on 1.55 w 323 ale wychodzi że była jednak 1.57.9 Gratki.
misiak89-89 napisał(a):oraz ciagle wysoka temp oliwy.
A jaka to temp? 130 stopni? Faktycznie bardzo dużo ale można to zwalić na przynajmniej kilka rzeczy. Ja u siebie przy maks upalaniu nie dobiłem do 120, średnio 110-115.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Noo,Misiak gratulacje.Czas naprawde kozacki a fura wyglada i brzmi jak zawsze obłędnie
Ten wydech mimo ze cichy to jednak samo brzmienie pozostalo takie jakie powinno byc i ja bym juz do RMa nie wracal.
Moim celem na przyszly rok jest 2.00-2.03 bo do Twojego czasu noe mam szans sie zbliżyć
Ten wydech mimo ze cichy to jednak samo brzmienie pozostalo takie jakie powinno byc i ja bym juz do RMa nie wracal.
Moim celem na przyszly rok jest 2.00-2.03 bo do Twojego czasu noe mam szans sie zbliżyć
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Tak, ja mialem 1.57.3xxx i trzech nas mialo podobny czas lecz ja najgorszy wobec tego trafiłem na piata lokate. Jesli chodzi o temp. mialem ja na poziomie 120 stopni przy zalaczonej chłodnicy, takze duzo nie duzo, ale cos bede dzialal w tej kwestii.
Dzieki stary;) wydech tez mi lezy wiec narazie zostaje, a czasy napewno poprawisz, wiekszosc blokad jest w naszej glowie.
Dopisano 24 paź 2018, 15:12:
Ogolna czasowka
http://www.tomexwyniki.pl/live.html
Bo_Lo napisał(a):Noo,Misiak gratulacje.Czas naprawde kozacki a fura wyglada i brzmi jak zawsze obłędnie
Ten wydech mimo ze cichy to jednak samo brzmienie pozostalo takie jakie powinno byc i ja bym juz do RMa nie wracal.
Moim celem na przyszly rok jest 2.00-2.03 bo do Twojego czasu noe mam szans sie zbliżyć
Dzieki stary;) wydech tez mi lezy wiec narazie zostaje, a czasy napewno poprawisz, wiekszosc blokad jest w naszej glowie.
Dopisano 24 paź 2018, 15:12:
Ogolna czasowka
http://www.tomexwyniki.pl/live.html
ktos chetny na moja chlodnice oleju?
Jako, ze zbliza sie zlot, postanowilem dokonac kilku poprawek i przerobek. Na pierwszy rzut poszedl zacisk, ktory sie przycinal, później stukajacy przegub. Wymienilem oleje, plyny, filtry oraz zdecydowalem ze sprobuje z jeszcze wieksza chlodnica oleju, wleciala 30-sto rzedowa Turbo Works, ledwo mieszczac sie w miejsce starej. Miedzyczasie zająłem sie terapia odchudzajaca siebie samega oraz drzwi tylnych dorwalem takze następne micheliny w fajnym stanie no i po długich i trudnych przemyśleniach poszukiwaniach odpowiedniego rozwiazania problemu lichego rozlozenia napedu, wybor padl na Mfactory:) chyba najgrubszy mod jaki dokonuje w tym aucie aktualnie czekam az urzad celny zwolni produkt i skladanie na ostatnio chwile, oby...
W planie mam jeszcze zrobic nawiewy na hamulce, dokonac poprawek geometrii, poprawic sprawnosc przepustnicy i chyba tyle...areo znowu zostanie w garazu:/ standardowo, brak czasu na wszystkie zalozenia.
W planie mam jeszcze zrobic nawiewy na hamulce, dokonac poprawek geometrii, poprawic sprawnosc przepustnicy i chyba tyle...areo znowu zostanie w garazu:/ standardowo, brak czasu na wszystkie zalozenia.
teraz sam sie zaskoczylem dobra wiesc, szpera jedzie juz do mnie:)
z placu boju...
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości