Mazda 323f BA KL '94 wściekła
Na torze wiele czynników warunkuje to jak auto szybko jedzie i bardzo dobrze o tym wiesz. Twój kolega miał praktycznie taki sam czas jak Ty a auto sporo sporo słabsze.
Filmik z zegarów by sie przydał tak jak ja to mam w zwyczaju kręcić
Bezpieczny AFR czyli jaki? Stroiles na hamowni czy normalnie na drodze? Ciekaw jestem jak Ci ta średnia moc wyliczył co jest podana bo mi wyszło wszystko minimalnie wyższe a przecież zakres od 6tys do konca mam niestety ewidentnie słabsze.
Filmik z zegarów by sie przydał tak jak ja to mam w zwyczaju kręcić
Bezpieczny AFR czyli jaki? Stroiles na hamowni czy normalnie na drodze? Ciekaw jestem jak Ci ta średnia moc wyliczył co jest podana bo mi wyszło wszystko minimalnie wyższe a przecież zakres od 6tys do konca mam niestety ewidentnie słabsze.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Łukaszku nie mogłem dogonić z prostej przyczyny Almera miała mieć 208 KM tak pokazywał wykres z hamowni z Wawy. Wrzuciliśmy auto na Hamownię do Wrocka i wyszło 182 KM.
Resztę robi jak wiesz masa auta . Almera jest ciężka waga 1310 kg .
Obecnia Almera dostała ostre wałki N1 i EMU i wyszło 198 KM. Ale nadal jest cięzka Krowa.
Taki silnik VVL najlepiej wrzucić do Sunnego N14 200 KM i waga poniżej 1000 kg i już jest zabawa
Gratuluję wyniku 180 zdrowych koni .
Pozdrawiam .
Resztę robi jak wiesz masa auta . Almera jest ciężka waga 1310 kg .
Obecnia Almera dostała ostre wałki N1 i EMU i wyszło 198 KM. Ale nadal jest cięzka Krowa.
Taki silnik VVL najlepiej wrzucić do Sunnego N14 200 KM i waga poniżej 1000 kg i już jest zabawa
Gratuluję wyniku 180 zdrowych koni .
Pozdrawiam .
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
z tym bezpiecznym afr to tez niektorzy przeginaja zapominajac ze afr na poziomie 11 powoduje ze benzyba zmywa film olejowy z tlokow i pierscieni i te sie powoli zacieraja. dlatego bezpieczny afr w wolnossaku to 13 a w przypadku turbo 12,5. i tego sie trzymajmy.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
No więc pytanie do Łukasza na jakim AFR to śmiga. Natomiast największa moc jest zawsze przy 13 Piwo a teraz pytanie do Ciebie bo ty będziesz wiedzieć. Ten AFR na poziomie 13 załóżmy ma być w całym zakresie obrotowym przy pełnym bucie czy tylko na górze obrotów?
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Marcinku i Dareczku oczywiscie to zarty, wiadomo ze waga czyni cuda, 950kg robi swoje a i sam ksawi dobrze ogarnia kiere.
Jesli chodzi o afr to na poziomie 13, odcinka skrocona i tam jest w okolicach 12,5, oczywiscie wyniki przy obciazeniu.
Jesli chodzi o afr to na poziomie 13, odcinka skrocona i tam jest w okolicach 12,5, oczywiscie wyniki przy obciazeniu.
No właśnie patrze że odcina przy 7200 w jakim celu? U mnie na detcie poprzestawiali i odcina jest prawie przy 8 tyś a ty sobie skróciłeś. U Ciebie nawet mogłoby się przydać aby odcina była wyżej bo moc trzymał do końca.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Wlasnie to jest moment do ktorego wszystko ma.sens powyzej tych obrotow leci na leb. Nie.ma potrzeby krecic skoro auto nienjedzie. Jeszcze zastanawiam mnie temat vrisow, niby czuc peak od otwierania sie ale po wykresie widac nie jest gladko, a moze za duzo sie czepiam.
Auto jedzie tylko wam sie wydaje że nie bo moment leci na łeb na szyje ale auto nadal przyspiesza i to jest fakt. Nie wiem dokładnie jakie przełożenia ma skrzynia z KF ale z ciekawości jedynka dwójka do jakich wartości spadają obroty po zmianie biegu na wyższy? Na jedynce na pewno będą za niskie tak samo na dwójce, dopiero trójka i czwórka będą OK.
Co do Vrisów kwestia oryginalnego ECU. Skoro jeździsz na ecu z KF to vrisy będa się otwierać jak w KF a ty masz prosty kolektor z ZE. Innego ecu nie zastosujesz bo musiałbyś wiązke modyfikować ale ecu k8 z wsadem klze bądź same ecu k8 da najlepsze efekty, Ja swoją mx3 czerwoną hamowałem na ecu k8 w wsadem klze jutro jadę na hamownie aby sprawdzić jaka różnica będzie między tym a oryginalnym ecu k8 z zielonej. Ale wykres momentu nie będzie już tak poszarpany,
Co do Vrisów kwestia oryginalnego ECU. Skoro jeździsz na ecu z KF to vrisy będa się otwierać jak w KF a ty masz prosty kolektor z ZE. Innego ecu nie zastosujesz bo musiałbyś wiązke modyfikować ale ecu k8 z wsadem klze bądź same ecu k8 da najlepsze efekty, Ja swoją mx3 czerwoną hamowałem na ecu k8 w wsadem klze jutro jadę na hamownie aby sprawdzić jaka różnica będzie między tym a oryginalnym ecu k8 z zielonej. Ale wykres momentu nie będzie już tak poszarpany,
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
marcinowozniako napisał(a):Auto jedzie tylko wam sie wydaje że nie bo moment leci na łeb na szyje ale auto nadal przyspiesza i to jest fakt. Nie wiem dokładnie jakie przełożenia ma skrzynia z KF ale z ciekawości jedynka dwójka do jakich wartości spadają obroty po zmianie biegu na wyższy? Na jedynce na pewno będą za niskie tak samo na dwójce, dopiero trójka i czwórka będą OK.
Co do Vrisów kwestia oryginalnego ECU. Skoro jeździsz na ecu z KF to vrisy będa się otwierać jak w KF a ty masz prosty kolektor z ZE. Innego ecu nie zastosujesz bo musiałbyś wiązke modyfikować ale ecu k8 z wsadem klze bądź same ecu k8 da najlepsze efekty, Ja swoją mx3 czerwoną hamowałem na ecu k8 w wsadem klze jutro jadę na hamownie aby sprawdzić jaka różnica będzie między tym a oryginalnym ecu k8 z zielonej. Ale wykres momentu nie będzie już tak poszarpany,
Chłopaki w Łodzi jeżdżą już po przekładce KF->KL na Ecu z Kl'a + det na wlasnoręcznie zrobionej przejściówce do komputera
Wiem że Kociak taką przejściówkę zrobił ale dużo za nią chce
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Podczas strojenia testowalismy odcinke i.uwierz mi bylo slabo, jesli chodzi o obroty z pierwszego i drugiego biegu to nie wiem i nie wiem kiedy sie dowiem. Fakt, zgadza sie kf steruje otwarciem a swoja droga box bez strojenia zalatwilby sprawe? A temat adoptowania kl`owego kompa zdaje egzamin, potwierdzone to.jest moze wydrukami czy tylko odczucia?
misiak89-89 napisał(a):Podczas strojenia testowalismy odcinke i.uwierz mi bylo slabo,
Dup0ohamownia to nie hamownia to raz dwa tak naprawdę aby to sprawdzić przydałoby się drugie auto i testowanie czy jak ciagniesz do końca to odjeżdżasz tak samo czy słabiej.
misiak89-89 napisał(a):Fakt, zgadza sie kf steruje otwarciem a swoja droga box bez strojenia zalatwilby sprawe? A temat adoptowania kl`owego kompa zdaje egzamin, potwierdzone to.jest moze wydrukami czy tylko odczucia?
A co Chcesz stroić jak box tylko otwiera i zamyka vrisy? Chyba że w momencie otwarcia chcesz więcej paliwka podlać bo więcej powietrza dostanie, chociaż ja wiem? Co do KOmpa KL dla mnie do największe badziewie jeżeli chodzi o ECU, moc i moment najsłabsze, AFR najsłabsze on ogólnie jest najsłabszy. Najlepsze jest ecu k8 przedliftowe k819B, nie bez powodu ludzie wkładali do nich epromy klze a nie np do ecu KL a też się da.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Bez potwierdzenia tego hamownia to można sobie gdybac który komp jest lepszy Jak dla mnie komp k8 wogole nie jedzie dopiero i lepiej czuć na zwykłym kl Ale wiadomo to tylko odczucia Miałem testować kompa klze kompa k8 kl i k8 na chipie klze na hamowni na zlocie w Rykach ale niestety hamownia nie dojechała
W moim przypadku to nie gdybanie gdyż robiłem pomiary na hamowni na poszczególnych kompach i wiem że ten z k8 jest najlepszy. Przynajmniej pod mój zagięty kolektor z xedosa 9. Ale AFR najlepszy był również na ecu k8.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Mi moje 180KM pokazał na kompie k8 z wsadem klze ale w zielonej na kompie klze byla najniższa moc
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
A no właśnie jeden chwali jednego kompa drugi drugiego Na jednym silniku jest świetny a na drugim słaby Dziwne trochę
Wracając do przejściówki Pozwala ona na zmianę kompa z kf na kl, k8, k8 na chipie lub klze
Wracając do przejściówki Pozwala ona na zmianę kompa z kf na kl, k8, k8 na chipie lub klze
marcinowozniako napisał(a):
A co Chcesz stroić jak box tylko otwiera i zamyka vrisy? Chyba że w momencie otwarcia chcesz więcej paliwka podlać bo więcej powietrza dostanie, chociaż ja wiem
Dokladnie, w momencie wrzucenia boxa, moze byc pipa bo det sterujący mieszanka moze sie rozjechac, na nowo trzeba go ustawić pod inne momenty otwarcia.
Dzisiejszy wykres jest na ecu k8 na wystrojonym decie w jakim trybie , FI czy SA?
Male filmido
Nawet baka nie puscil
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości