Pyton162 napisał(a):Ja nie jestem katem bede jechal powoli
Mazda 323f BA KL '94 wściekła
Pyton162 napisał(a):grubo idziesz, dasz sie przejechac . Ja nie jestem katem bede jechal powoli
musisz się tulić, miziać i ładnie uśmiechać
a te Twoje powoli to ja znam i Maniek też
jak wszystko będzie poskładane, zrobię sesje
Kurczki!!! Misiak ale zaspałem nie podglądałem ostanio działu 323/MX3 a tu się Wścieklizna pojawiła
Nie no piękna jest A gracioszków też widzę galancie nazbierałeś
Poka te odrestaurowane fele
A to te białe 15'stki będziesz chciał sprzedać?
Nie no piękna jest A gracioszków też widzę galancie nazbierałeś
Poka te odrestaurowane fele
A to te białe 15'stki będziesz chciał sprzedać?
Mazda 323F (BA) V6 GT !
D@m$on napisał(a):'Jaki profil i jaka szerokosc maja te Parady?
misiak89-89 napisał(a):205/45 na następną fele r16
D@m$on napisał(a):Kurczki!!! Misiak ale zaspałem nie podglądałem ostanio działu 323/MX3 a tu się Wścieklizna pojawiła
no i słabo czytałes
Po małej przerwie...
...części wyżej wymienione zmieniły miejsce leżakowania z panelowej podłogi mojej kwatery na miejsce przeznaczenia ich właściwego , a więc wleciał nowy kompletny rozrząd, tu uwaga dla potomnych na przyszłość w kwestii doboru pompy wodnej w k-serii!! – mi się fuksło i za to thx Maniek , następnie zawieszenie gwintowane z którego jestem najbardziej zadowolony, jeśli można wyróżnić kwestie komfortu w sportowym gwincie jest on naprawdę na poziomie , teraz geometria... całkowitego zaskoczenie doznałem po zmianie przednich hamulców – m6 z tą średnicą tarczy + ferrodo= naprawdę mocne czucie auta Wszystkiego nie mogę zachwalić, odnośnie ogumienia spodziewałem się lepszej trakcji na suchym, ale naprawdę dają radę tylko pytanie czy warte są tej ceny.
Wleciał kolektor 6-2-1 , tu jeszcze nic nie mogę zreferować, gdyż zdiagnozowałem przedmuch, ale jeśli chodzi o dźwięk jest złoo
Wściekła wymaga jeszcze sporego nakładu w temacie zawieszenia i z tym stopniowo będę walczył
Oczywiście nie obyło się bez jajców w nerwach czy też w moim roztargnieniu, w trakcie wymiany uszczelek pod pokrywami, zmian świec i przewodów, te ostatnie przyprawiły mnie o ból kopuły , ponieważ zwyczajnie pomyliłem kolejność przyporządkowania przewodu wysokiego napięcia do cylindra – efekt strzały w wydech, praca nie na wszystkich garach... ...a głowiłem się nad tym ze dwa dni
...części wyżej wymienione zmieniły miejsce leżakowania z panelowej podłogi mojej kwatery na miejsce przeznaczenia ich właściwego , a więc wleciał nowy kompletny rozrząd, tu uwaga dla potomnych na przyszłość w kwestii doboru pompy wodnej w k-serii!! – mi się fuksło i za to thx Maniek , następnie zawieszenie gwintowane z którego jestem najbardziej zadowolony, jeśli można wyróżnić kwestie komfortu w sportowym gwincie jest on naprawdę na poziomie , teraz geometria... całkowitego zaskoczenie doznałem po zmianie przednich hamulców – m6 z tą średnicą tarczy + ferrodo= naprawdę mocne czucie auta Wszystkiego nie mogę zachwalić, odnośnie ogumienia spodziewałem się lepszej trakcji na suchym, ale naprawdę dają radę tylko pytanie czy warte są tej ceny.
Wleciał kolektor 6-2-1 , tu jeszcze nic nie mogę zreferować, gdyż zdiagnozowałem przedmuch, ale jeśli chodzi o dźwięk jest złoo
Wściekła wymaga jeszcze sporego nakładu w temacie zawieszenia i z tym stopniowo będę walczył
Oczywiście nie obyło się bez jajców w nerwach czy też w moim roztargnieniu, w trakcie wymiany uszczelek pod pokrywami, zmian świec i przewodów, te ostatnie przyprawiły mnie o ból kopuły , ponieważ zwyczajnie pomyliłem kolejność przyporządkowania przewodu wysokiego napięcia do cylindra – efekt strzały w wydech, praca nie na wszystkich garach... ...a głowiłem się nad tym ze dwa dni
Dobrze, że jej nie popsułeś
Ostatnio edytowano 19 mar 2012, 10:31 przez Fasola, łącznie edytowano 1 raz
-
Fasola
misiak89-89 napisał(a): Wszystkiego nie mogę zachwalić, odnośnie ogumienia spodziewałem się lepszej trakcji na suchym, ale naprawdę dają radę tylko pytanie czy warte są tej ceny.
Raczej nie są.
U mnie lepiej już kleiły Toyo T1R, które są prawie połowę tańsze.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
widzialem w sobote w czeluściach ciemności. Gleba robi robote a nie jest skrecona nawet troche. Hamulce to jak talerz od pizzy sa mega duze .
-
Pyton162
Fasola napisał(a):Fotki bo w ryja
a teraz dla odmiany podtrzymam Was w napięciu i furaka dopiero będzie można oblukać na zlocie
Fasola napisał(a):Dobrze, że jej nie popsułeś
tak, byłem w strasznej traumie
Jacek176 napisał(a):Raczej nie są.
U mnie lepiej już kleiły Toyo T1R, które są prawie połowę tańsze.
Że są przereklamowane to trochę za grube słowo, ale fakt oczekiwałem większego klejenia w zakrętach ale znowu przy hamowaniu czuję jak się wgryzają w asfalt
Pyton162 napisał(a):widzialem w sobote w czeluściach ciemności. Gleba robi robote a nie jest skrecona nawet troche. Hamulce to jak talerz od pizzy sa mega duze .
skręconą Pawle to ją dopiero ujrzysz w czaplinku
misiak89-89 napisał(a):a teraz dla odmiany podtrzymam Was w napięciu i furaka dopiero będzie można oblukać na zlocie
Chyba przestane tu zaglądać
-
Fasola
misiak89-89 napisał(a):Fasola napisał(a):Fotki bo w ryja
a teraz dla odmiany podtrzymam Was w napięciu i furaka dopiero będzie można oblukać na zlocie
Fasola napisał(a):Dobrze, że jej nie popsułeś
tak, byłem w strasznej traumieJacek176 napisał(a):Raczej nie są.
U mnie lepiej już kleiły Toyo T1R, które są prawie połowę tańsze.
Że są przereklamowane to trochę za grube słowo, ale fakt oczekiwałem większego klejenia w zakrętach ale znowu przy hamowaniu czuję jak się wgryzają w asfaltPyton162 napisał(a):widzialem w sobote w czeluściach ciemności. Gleba robi robote a nie jest skrecona nawet troche. Hamulce to jak talerz od pizzy sa mega duze .
skręconą Pawle to ją dopiero ujrzysz w czaplinku
też miałem parady spec2, nie powiem że były średnie bo dobrze się spisywały na suchym, ale cena/jakość i zachowanie w czasie jazdy sporo nieadekwatne do ceny moim zdaniem.
a w deszczu przynajmniej mi się na Paradach jeździło źle i to z naciskiem na Ź
poza tym najładniejszy bieżnik na świecie chyba
Na ten sezon kupiłem ContiSportContact3
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH Kombi 2.2D '11
Subaru Impreza GT@STI++ '00
Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
Była
Mazda 323F BA KL-ZE `95
Mazda 6 GY L3-VE `06
MariuS napisał(a):poza tym najładniejszy bieżnik na świecie chyba
fajańsiasz ze mnie bo chyba na to poleciałem
z nowości, wleciał dziś przewiewnik w zderzak dla stożka.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości