Mazda 323 BG BP05+EATON M62 progress...
Siwy_48 napisał(a):Tak,wszystko robiłem sam.Nikt mi w niczym nie pomagał jedynie wyciagniecie silnika w włożenie go do mojej budy:)
To tak jak ja w zeszłym roku
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
Dodaję zdjęcia Maździory po pełnym swapie na GT.
Dawcą była 323f GT i wszystko wylądowało u mnie
Zdjęcia przedstawiają stan auta jeżdżącego na co dzień
Dawcą była 323f GT i wszystko wylądowało u mnie
Zdjęcia przedstawiają stan auta jeżdżącego na co dzień
Te felgi to bombaaa ! . Mam pytanko. Ile ta kierownica ma odsadzenia wraz z nabą względem seryjnej kierownicy? Nie masz tak że nogi masz już za daleko pedałów , a ręce za blisko kierownicy ?
Seba323f zderzak juz jest tylko wyląduje w 2016r razem z eatonem
ABartez troche jest wysunięta wzgledem seryjnej kierownicy.Musial bym zmierzyc mniej wiecej o ile.A ja jestem drobnym człowiekiem i dosiegam do pedałów i siedze wygodnie za kierownicą:)
ABartez troche jest wysunięta wzgledem seryjnej kierownicy.Musial bym zmierzyc mniej wiecej o ile.A ja jestem drobnym człowiekiem i dosiegam do pedałów i siedze wygodnie za kierownicą:)
Dawno mnie tu nie było.Nie zerkam tu często z powodu braku czasu,ale teraz postaram się zdawać relacje na bieżąco
Jak pisałem wcześniej,projekt Eaton się rozpoczyna,troche późno ale jest
Ściągnięcie głowicy było zaplanowane na sobote,wyszło tak że w piątek po pracy poleciałem na garaż i po niecałych 2h głowica zdemontowana
Aż bałem się co zobacze jak ją ściągne.. Chyba nie potrzebnie Lekki nagar był na 3 tłoku.
Głowica już nie tak ciekawie... Nagaru sporo
Dodatkowo będzie montowana chłodnica oleju z Astry GSI c20xe
Potrzebne elementy leżały 3 miesiące aż się doczekały
Będzie ciśba jak nic a gdzie tam przewody
Jak pisałem wcześniej,projekt Eaton się rozpoczyna,troche późno ale jest
Ściągnięcie głowicy było zaplanowane na sobote,wyszło tak że w piątek po pracy poleciałem na garaż i po niecałych 2h głowica zdemontowana
Aż bałem się co zobacze jak ją ściągne.. Chyba nie potrzebnie Lekki nagar był na 3 tłoku.
Głowica już nie tak ciekawie... Nagaru sporo
Dodatkowo będzie montowana chłodnica oleju z Astry GSI c20xe
Potrzebne elementy leżały 3 miesiące aż się doczekały
Będzie ciśba jak nic a gdzie tam przewody
Nie wyrobiska ze skrzynią przy takiej mocy. Montuje od razu sprzegło z KL .
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Temacik zacny.Gratuluję podejścia i wogóle auta.Będę obserwował postępy
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Teraz pracuje na 14 więc bede starał sie robic jak najwięcej przed pracą.
Jutro głowica ląduje na stół i będą robić co trzeba.
Daro,bede sie cieszył jak wytrzymie tyle co zaraz po swapie,czyli niecały miesiąc
Jutro głowica ląduje na stół i będą robić co trzeba.
Daro,bede sie cieszył jak wytrzymie tyle co zaraz po swapie,czyli niecały miesiąc
Mija prawie 2 tygodnie i dalej niewiem co z głowicą... :/
Starałem sie coś porobić i efekty jakieś są
Intercooler juz jest
I pierwsza przymiarka Eatona
Przymiarka IC od znajomego z c20xeT
Wygląda kozacko ;D
A tak wygląda mój
Przyłożenie na "sucho" kompresora
Starałem sie coś porobić i efekty jakieś są
Intercooler juz jest
I pierwsza przymiarka Eatona
Przymiarka IC od znajomego z c20xeT
Wygląda kozacko ;D
A tak wygląda mój
Przyłożenie na "sucho" kompresora
dłubaj , modz i upalaj.
Jak będzie dobrze to Ci podeślę kolejnego klienta na kompresor
Wygląda kozacko , piękny zderzak z GT
Jak będzie dobrze to Ci podeślę kolejnego klienta na kompresor
Wygląda kozacko , piękny zderzak z GT
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Jestem,żyje,mazda ma sie dobrze Żadko pisałem bo miałem na 14 do pracy i nie miałem kiedy iść na garaż.
Po 2 tygodniach wkoncu odebrałem głowice.
Zrobiona płaszczyzna,frezowanie gniazd,docieranie zaworów,wymiana uszczelniaczy,polerowanie krzywek wałków i płaszczyzne popychaczy.Zrobiona cała na gotowca.Wkońcu zapłaciłem 450zł po znajomości.
Spiołem Dup*ko w piątek po pracy i zaliczyłem nocke w garażu
Ino mam problem ;( zawsze musze mieć najcięższe przypadki jakie mogą wystąpić przy aucie.
Wcześniej do zegarów auto gauge miałem trójnik żeby wszystko trybiło,zamontowany w miejsce czujnika cisnienia,przy odkręcaniu połowa została w bloku :/ jakimś cudem go wyciągłem ale,uwaliły mi się 2 kawałki bloku ;( Niewiem co to za stop,ani alu ani żeliwo.Spróbowałem pospawać i udało sie,przetop jest ale,przy próbie zapalenia auta leci olej ;( Próbowałem uszczelnić tym płynnym metalem i nic i zaś stoje z robotą ;/ niewiem co mam teraz z tym zrobic,przeciez mi wiecej oleju wyleci na ziemie niż go wleje w motor :/
Mam zdjęcia jak to wygląda.Dodam że teraz jak jest wszystko poskładane to zostaje mi tylko robić od kanału,a doszła podstawka chłodniczki i miejsca tam za duzo niema :/
Może pomożecie mi rozwiązać ten problem,może ktoś ma pomysł na który ja nie wpadłem...
Po 2 tygodniach wkoncu odebrałem głowice.
Zrobiona płaszczyzna,frezowanie gniazd,docieranie zaworów,wymiana uszczelniaczy,polerowanie krzywek wałków i płaszczyzne popychaczy.Zrobiona cała na gotowca.Wkońcu zapłaciłem 450zł po znajomości.
Spiołem Dup*ko w piątek po pracy i zaliczyłem nocke w garażu
Ino mam problem ;( zawsze musze mieć najcięższe przypadki jakie mogą wystąpić przy aucie.
Wcześniej do zegarów auto gauge miałem trójnik żeby wszystko trybiło,zamontowany w miejsce czujnika cisnienia,przy odkręcaniu połowa została w bloku :/ jakimś cudem go wyciągłem ale,uwaliły mi się 2 kawałki bloku ;( Niewiem co to za stop,ani alu ani żeliwo.Spróbowałem pospawać i udało sie,przetop jest ale,przy próbie zapalenia auta leci olej ;( Próbowałem uszczelnić tym płynnym metalem i nic i zaś stoje z robotą ;/ niewiem co mam teraz z tym zrobic,przeciez mi wiecej oleju wyleci na ziemie niż go wleje w motor :/
Mam zdjęcia jak to wygląda.Dodam że teraz jak jest wszystko poskładane to zostaje mi tylko robić od kanału,a doszła podstawka chłodniczki i miejsca tam za duzo niema :/
Może pomożecie mi rozwiązać ten problem,może ktoś ma pomysł na który ja nie wpadłem...
Piękna ta głowica
Co do wycieku dasz radę , składaj i montuj etn kompresor bo jestem ciekaw efeku końcowego !
Co do wycieku dasz radę , składaj i montuj etn kompresor bo jestem ciekaw efeku końcowego !
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
POTRZEBNA POMOC ! ! !
STAWIAM NA NOGI WSZYSTKICH TYCH KTÓRY WPINALI DETA 3 DO BP05 ! ! !
Problem polega na tym ze 90% deta jest wpiete,wszystko działa,lecz problem jest z wpięciem wtyrsków.Niby wpięte ale na zmiane parametrów one wogole nie reagują.Auto zapala ( dostaje jak by sygnał tylko na rozruch silnika ) a potem gasnie,jak by wtryski wogole nie byly sterowane,nie reaguja wogole ...
Czy jest ktos kto jest w stanie rozwiazac moj problem ! ?
STAWIAM NA NOGI WSZYSTKICH TYCH KTÓRY WPINALI DETA 3 DO BP05 ! ! !
Problem polega na tym ze 90% deta jest wpiete,wszystko działa,lecz problem jest z wpięciem wtyrsków.Niby wpięte ale na zmiane parametrów one wogole nie reagują.Auto zapala ( dostaje jak by sygnał tylko na rozruch silnika ) a potem gasnie,jak by wtryski wogole nie byly sterowane,nie reaguja wogole ...
Czy jest ktos kto jest w stanie rozwiazac moj problem ! ?
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości