Mazda 323 BG BP05+EATON M62 progress...

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez Siwy_48 » 7 wrz 2015, 21:44

Powiem ci że jak zaczniesz robic i będziesz widział ze twoje auto staję się coraz lepsze to motywacja sama przyjdzie ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2010, 13:08
Posty: 123 (0/2)
Skąd: Bytom
Auto: Mazda 323 BG LX 1,3 8v LPG 89r -->
Mazda 323 BG GLX 1.6 8v 90r. ;) --> SWAP ALL GT BP05 + EATON M62/2016r.

Postprzez jaaco » 9 wrz 2015, 19:20

Siwy_48 napisał(a):Tak,wszystko robiłem sam.Nikt mi w niczym nie pomagał jedynie wyciagniecie silnika w włożenie go do mojej budy:)

To tak jak ja w zeszłym roku :) <spoko>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 sie 2009, 13:10
Posty: 1149 (11/8)
Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT

Postprzez Siwy_48 » 10 wrz 2015, 14:54

Dodaję zdjęcia Maździory po pełnym swapie na GT.

Dawcą była 323f GT i wszystko wylądowało u mnie :)

Zdjęcia przedstawiają stan auta jeżdżącego na co dzień :)


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2010, 13:08
Posty: 123 (0/2)
Skąd: Bytom
Auto: Mazda 323 BG LX 1,3 8v LPG 89r -->
Mazda 323 BG GLX 1.6 8v 90r. ;) --> SWAP ALL GT BP05 + EATON M62/2016r.

Postprzez seba323f » 10 wrz 2015, 16:47

Świetna! Zderzak z GT/GTX super by do niej pasował.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 17:24
Posty: 1234 (0/2)
Skąd: Piaseczno
Auto: 323F BJ Sportive FS-DE '01
323F BG GT BP '92
MS Protege FS-DET '03

Postprzez aBartez » 10 wrz 2015, 19:41

Te felgi to bombaaa !!! <spoko> . Mam pytanko. Ile ta kierownica ma odsadzenia wraz z nabą względem seryjnej kierownicy? Nie masz tak że nogi masz już za daleko pedałów , a ręce za blisko kierownicy :D ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2013, 20:21
Posty: 315 (0/2)
Auto: Mazda 323f Bg 1992r.
1.6 , 16v , 65kW,
BSD Racing Dune Racer 4x4 :)!

Postprzez Siwy_48 » 11 wrz 2015, 09:35

Seba323f zderzak juz jest :) tylko wyląduje w 2016r razem z eatonem ;)


ABartez troche jest wysunięta wzgledem seryjnej kierownicy.Musial bym zmierzyc mniej wiecej o ile.A ja jestem drobnym człowiekiem i dosiegam do pedałów i siedze wygodnie za kierownicą:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2010, 13:08
Posty: 123 (0/2)
Skąd: Bytom
Auto: Mazda 323 BG LX 1,3 8v LPG 89r -->
Mazda 323 BG GLX 1.6 8v 90r. ;) --> SWAP ALL GT BP05 + EATON M62/2016r.

Postprzez romexik » 15 wrz 2015, 09:36

Mega fotorelacja, przyjemnie sie ogląda :) gratuluje
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2015, 18:43
Posty: 251 (2/2)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 626 V 2.0 diesel

Postprzez odom » 30 lis 2015, 07:48

Widziałem na zywo, ładne zadbane autko :D Kupa dobrej roboty <spoko> Chodż popracuj jeszcze nad przyśpieszeniem hahaha ;P hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2014, 14:59
Posty: 837 (2/1)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: MAZDA 6 07' 2.0 GY 165 KM
MAZDA CX3 16' 2.0 120KM AT
LEON CUPRA ST 16' 290KM AT
MAZDA 6 2.2 185 KM
TRANSIT CONNECT 17' 120 KM

Postprzez Siwy_48 » 27 lut 2016, 18:59

Dawno mnie tu nie było.Nie zerkam tu często z powodu braku czasu,ale teraz postaram się zdawać relacje na bieżąco ;)

Jak pisałem wcześniej,projekt Eaton się rozpoczyna,troche późno ale jest ;)

Obrazek

Ściągnięcie głowicy było zaplanowane na sobote,wyszło tak że w piątek po pracy poleciałem na garaż i po niecałych 2h głowica zdemontowana :)

Obrazek

Aż bałem się co zobacze jak ją ściągne.. Chyba nie potrzebnie ;) Lekki nagar był na 3 tłoku.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Głowica już nie tak ciekawie... Nagaru sporo
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Dodatkowo będzie montowana chłodnica oleju z Astry GSI c20xe

Potrzebne elementy leżały 3 miesiące aż się doczekały ;)

Obrazek

Obrazek

Będzie ciśba jak nic ;P a gdzie tam przewody ;)

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2010, 13:08
Posty: 123 (0/2)
Skąd: Bytom
Auto: Mazda 323 BG LX 1,3 8v LPG 89r -->
Mazda 323 BG GLX 1.6 8v 90r. ;) --> SWAP ALL GT BP05 + EATON M62/2016r.

Postprzez DARO MAZDA 323 » 28 lut 2016, 13:05

Nie wyrobiska ze skrzynią przy takiej mocy. Montuje od razu sprzegło z KL .
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 10:44
Posty: 2864 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: GOLF VII Kombi TDI CR-115 KM

Postprzez Bo_Lo » 28 lut 2016, 14:13

Temacik zacny.Gratuluję podejścia i wogóle auta.Będę obserwował postępy <spoko>
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 18:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez Siwy_48 » 28 lut 2016, 15:22

Teraz pracuje na 14 więc bede starał sie robic jak najwięcej przed pracą.
Jutro głowica ląduje na stół i będą robić co trzeba.

Daro,bede sie cieszył jak wytrzymie tyle co zaraz po swapie,czyli niecały miesiąc :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2010, 13:08
Posty: 123 (0/2)
Skąd: Bytom
Auto: Mazda 323 BG LX 1,3 8v LPG 89r -->
Mazda 323 BG GLX 1.6 8v 90r. ;) --> SWAP ALL GT BP05 + EATON M62/2016r.

Postprzez Siwy_48 » 9 mar 2016, 22:39

Mija prawie 2 tygodnie i dalej niewiem co z głowicą... :/

Starałem sie coś porobić i efekty jakieś są ;)

Intercooler juz jest :)

I pierwsza przymiarka Eatona ;)

Przymiarka IC od znajomego z c20xeT
Wygląda kozacko ;D

Obrazek

A tak wygląda mój

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Przyłożenie na "sucho" kompresora

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2010, 13:08
Posty: 123 (0/2)
Skąd: Bytom
Auto: Mazda 323 BG LX 1,3 8v LPG 89r -->
Mazda 323 BG GLX 1.6 8v 90r. ;) --> SWAP ALL GT BP05 + EATON M62/2016r.

Postprzez DARO MAZDA 323 » 10 mar 2016, 08:59

dłubaj , modz i upalaj.

Jak będzie dobrze to Ci podeślę kolejnego klienta na kompresor :)

Wygląda kozacko , piękny zderzak z GT ;P
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 10:44
Posty: 2864 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: GOLF VII Kombi TDI CR-115 KM

Postprzez Grigori » 10 mar 2016, 21:30

Jestem na TAK :D <spoko> Dobra robota .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2014, 12:06
Posty: 341 (3/1)
Skąd: Lublin/Czerniejów
Auto: Mazda 323 BG GLX 4WD 89r. 1.8 dohc

Postprzez Siwy_48 » 20 mar 2016, 13:43

Jestem,żyje,mazda ma sie dobrze :) Żadko pisałem bo miałem na 14 do pracy i nie miałem kiedy iść na garaż.

Po 2 tygodniach wkoncu odebrałem głowice.
Zrobiona płaszczyzna,frezowanie gniazd,docieranie zaworów,wymiana uszczelniaczy,polerowanie krzywek wałków i płaszczyzne popychaczy.Zrobiona cała na gotowca.Wkońcu zapłaciłem 450zł po znajomości.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Spiołem Dup*ko w piątek po pracy i zaliczyłem nocke w garażu ;)

Obrazek

Obrazek


Ino mam problem ;( zawsze musze mieć najcięższe przypadki jakie mogą wystąpić przy aucie.
Wcześniej do zegarów auto gauge miałem trójnik żeby wszystko trybiło,zamontowany w miejsce czujnika cisnienia,przy odkręcaniu połowa została w bloku :/ jakimś cudem go wyciągłem ale,uwaliły mi się 2 kawałki bloku ;( Niewiem co to za stop,ani alu ani żeliwo.Spróbowałem pospawać i udało sie,przetop jest ale,przy próbie zapalenia auta leci olej ;( Próbowałem uszczelnić tym płynnym metalem i nic :( i zaś stoje z robotą ;/ niewiem co mam teraz z tym zrobic,przeciez mi wiecej oleju wyleci na ziemie niż go wleje w motor :/

Mam zdjęcia jak to wygląda.Dodam że teraz jak jest wszystko poskładane to zostaje mi tylko robić od kanału,a doszła podstawka chłodniczki i miejsca tam za duzo niema :/

Może pomożecie mi rozwiązać ten problem,może ktoś ma pomysł na który ja nie wpadłem...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2010, 13:08
Posty: 123 (0/2)
Skąd: Bytom
Auto: Mazda 323 BG LX 1,3 8v LPG 89r -->
Mazda 323 BG GLX 1.6 8v 90r. ;) --> SWAP ALL GT BP05 + EATON M62/2016r.

Postprzez DARO MAZDA 323 » 21 mar 2016, 11:35

Piękna ta głowica :)
Co do wycieku dasz radę , składaj i montuj etn kompresor bo jestem ciekaw efeku końcowego !
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 10:44
Posty: 2864 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: GOLF VII Kombi TDI CR-115 KM

Postprzez Payorez » 25 mar 2016, 03:15

450 za zrobienie głowicy, jak za darmo :)

A z tym blokiem kiepska sprawa : ( może warto zainwestować w "nowy", zamiast kleić?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2013, 18:30
Posty: 530 (4/2)
Skąd: Wrocław
Auto: – Mazda 626 Coupe 1987 2.2Turbo
– BMW E39 3.0d

Postprzez Siwy_48 » 12 cze 2016, 09:07

POTRZEBNA POMOC ! ! !

STAWIAM NA NOGI WSZYSTKICH TYCH KTÓRY WPINALI DETA 3 DO BP05 ! ! !

Problem polega na tym ze 90% deta jest wpiete,wszystko działa,lecz problem jest z wpięciem wtyrsków.Niby wpięte ale na zmiane parametrów one wogole nie reagują.Auto zapala ( dostaje jak by sygnał tylko na rozruch silnika ) a potem gasnie,jak by wtryski wogole nie byly sterowane,nie reaguja wogole ...

Czy jest ktos kto jest w stanie rozwiazac moj problem ! ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2010, 13:08
Posty: 123 (0/2)
Skąd: Bytom
Auto: Mazda 323 BG LX 1,3 8v LPG 89r -->
Mazda 323 BG GLX 1.6 8v 90r. ;) --> SWAP ALL GT BP05 + EATON M62/2016r.

Postprzez onyx » 12 cze 2016, 12:05

Narysuj schemat co podpiąłeś i jak. Oraz jak ustawiłeś parametry w DET.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 09:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy