Mazda 323 BG BP05+EATON M62 progress...
Nie narysuje ci schematu.Pisze telefonu.A wtryski wpina sie w 18 i 20 pin w decie z tego co mi wiadomo.Tak sa wpiete i nieda sie nimi sterować
Ciężko będzie napisać coś konstruktywnego jeżeli nie dasz schematu jak podłączyłeś. Trochę wysiłku i dobrej woli z Twojej strony by się przydało Nawet nie wiadomo czy DET ma działać w trybie normalnym czy FIT??
Przewodów od wtrysków nie ruszaj – niech idą tak jak w serii. Bezpośrednie sterowanie wtryskami Ci nie jest potrzebne. Jeżeli się przy tym jednak upierasz to Twój problem może być spowodowany brakiem pull-up. Oraz poprawnego wybrania trybu obsługi wtryskiwaczy w sofcie.
Przydałoby się podłączenie zewnętrznego MAP do Ecumastera żebyś miał z czego czytać obciążenie – TPS jako deflection w doładowanym silniku spowoduje rychły jego koniec
Analaog Out#1 ecumastera – tam ma być podpięty pin wejściowy sygnału dla MAF seryjnego ECU.
Analog In#1 – sygnał wejściowy z MAF
Przewodów od wtrysków nie ruszaj – niech idą tak jak w serii. Bezpośrednie sterowanie wtryskami Ci nie jest potrzebne. Jeżeli się przy tym jednak upierasz to Twój problem może być spowodowany brakiem pull-up. Oraz poprawnego wybrania trybu obsługi wtryskiwaczy w sofcie.
Przydałoby się podłączenie zewnętrznego MAP do Ecumastera żebyś miał z czego czytać obciążenie – TPS jako deflection w doładowanym silniku spowoduje rychły jego koniec
Analaog Out#1 ecumastera – tam ma być podpięty pin wejściowy sygnału dla MAF seryjnego ECU.
Analog In#1 – sygnał wejściowy z MAF
Itak jest wpiete.chodzi o to ze sterowanie wtryskami niema .ja nie bawie sie na laptopie tylko znajomy.i twierdzi ze kazda zmiana w decie nie robi nic z wtryskami
Mazda jeździła na doładowaniu 0.3 bara. Obecnie szykuje sie na nowy sezon i mocniejsze doładowanie Postaram sie wrzucić filmik jak jezdziła
widziałem na FB filmiki – nieźle to lata
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Udało mi się znaleść chwile czasu żeby pochwalić się co z Mazdą Mam mnóstwo zdjęć tylko niemam czasu tyle wrzucać pojedyńczo na jakieś serwery i pokolei wrzucać na forum. Moze ktoś ma jakieś patenty na to ? może się pochwalić
Tak w skrócie, kółko zrobione mniejsze,narazie nie zdradze ile kolektory owinięte nowymi bandażami, podciśnienia zrobione na niebieskie silikony. Aktualnie czekam na zderzak od lakiernika,potem przegląd bo juz niema Mazda stała 8 miesiecy w garazu a potem przydało by się to wystroić
Postaram się wrzucić te wszystkie zdjęcia żeby się podzielić moją pracą z wami Ewentualnie pytajcie to bede wrzucał jakieś pojedyncze zdjecia
Pozdro
Tak w skrócie, kółko zrobione mniejsze,narazie nie zdradze ile kolektory owinięte nowymi bandażami, podciśnienia zrobione na niebieskie silikony. Aktualnie czekam na zderzak od lakiernika,potem przegląd bo juz niema Mazda stała 8 miesiecy w garazu a potem przydało by się to wystroić
Postaram się wrzucić te wszystkie zdjęcia żeby się podzielić moją pracą z wami Ewentualnie pytajcie to bede wrzucał jakieś pojedyncze zdjecia
Pozdro
Bardzo ładnie to wygląda.Sam myślę nad kompresorem do BPka w BA.Masz może jakieś szablony mocowań ?
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Szukałem właśnie inspiracji bo również chodzi mi po głowie kompresor do mojego nierozwojowego ZM, i tez myślałem właśnie o Eatonie M62. Jakie przyrosty miałeś przy tym 0,3 Bara? Jeśli oczywiście to nie tajemnica żadna.
Rafalkom napisał(a):Szukałem właśnie inspiracji bo również chodzi mi po głowie kompresor do mojego nierozwojowego ZM, i tez myślałem właśnie o Eatonie M62. Jakie przyrosty miałeś przy tym 0,3 Bara? Jeśli oczywiście to nie tajemnica żadna.
ZMa można podobno ładnie turbić, szczególnie w wesji EU, ze względu na system VICS który świetnie dobiera dawki powietrza swego czasu były podobno nawet do tego kity gotowe. Do tego max moment ma bardzo nisko bo przy 3,7k
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości