Mazda 323 BG BP05+EATON M62 progress...
Z montażem problemu nie było.Trzeba dobrze wszystko zaplanować a pójdzie po swojej myśli Mechanizm bezproblemu podnosi szybę no chyba że dostanie się woda to ręką pomóc i idzie dalej
Podłączenie też bezproblemowe bo wiązka jest gotowa,nic ino przekładać kable,schować,przyczepić by nie latały i poskładać wszystko
Koszt:165zł.
Podłączenie też bezproblemowe bo wiązka jest gotowa,nic ino przekładać kable,schować,przyczepić by nie latały i poskładać wszystko
Koszt:165zł.
_ Siwus _ ;)
Temat ucichł a ja mam coś do pokazania Gdy kupiłem Mazde wszystko wyglądało elegancko,jak by wczoraj wyjechała z taśmy.Nie dopisałem też że zaraz po kupnie pojechałem na prakty żeby ją przetrzepać na szarpakach itp Dostałem wykres i było wszystko Ok.
Zbieżność-Ok
Hamulce przód,tył-Ok
Amortyzatory Przód:
– Lewa strona 29mm
– Prawa strona 30mm
Tłumienia drgań:
– Lewa strona 78%
– Prawa strona 77%
Różnica 3% Wszystko się zgadza,mieści się w przedziale
Amortyzatory tył:
– Lewa strona 30mm
– Prawa strona 36mm
Tłumienie drgań:
– Lewa strona 82%
– Prawa strona 78%
Różnica 16% Wszystko wyglądało na to że niema potrzeby żadnej wymiany itp.
Jednak nie dawało mi to spokoju że przy przedniej osi jest tylko 3% różnicy a przy tylnej AŻ 16%.
Pewnego dnia po szkole pojechałem na garaż i zabrałem sie za rozbiórke tylnych amortyzatorów.Po rozebraniu obu stron,rozłożeniu na części pierwsze okazał się oto taki widok:
Okazało się że z lewej strony sprężyna pękła i jeden zwój,a prawa i ćwiartkę...
Poduszki też nie nadawały się juz do użytku...
Obecnie auto stoi na koziołkach bo niema jak narazie innej opcji Zrobił się nie zaplanowany wydatek więc teraz sobie troche odpocznie
Przy okazji zrobiłem zdjęcia po ściągnięciu boczków (zdjęcia robione telefonem :/ )
Obecnie czeka na nowe części by mogła stać swobodnie na kołach
Zbieżność-Ok
Hamulce przód,tył-Ok
Amortyzatory Przód:
– Lewa strona 29mm
– Prawa strona 30mm
Tłumienia drgań:
– Lewa strona 78%
– Prawa strona 77%
Różnica 3% Wszystko się zgadza,mieści się w przedziale
Amortyzatory tył:
– Lewa strona 30mm
– Prawa strona 36mm
Tłumienie drgań:
– Lewa strona 82%
– Prawa strona 78%
Różnica 16% Wszystko wyglądało na to że niema potrzeby żadnej wymiany itp.
Jednak nie dawało mi to spokoju że przy przedniej osi jest tylko 3% różnicy a przy tylnej AŻ 16%.
Pewnego dnia po szkole pojechałem na garaż i zabrałem sie za rozbiórke tylnych amortyzatorów.Po rozebraniu obu stron,rozłożeniu na części pierwsze okazał się oto taki widok:
Okazało się że z lewej strony sprężyna pękła i jeden zwój,a prawa i ćwiartkę...
Poduszki też nie nadawały się juz do użytku...
Obecnie auto stoi na koziołkach bo niema jak narazie innej opcji Zrobił się nie zaplanowany wydatek więc teraz sobie troche odpocznie
Przy okazji zrobiłem zdjęcia po ściągnięciu boczków (zdjęcia robione telefonem :/ )
Obecnie czeka na nowe części by mogła stać swobodnie na kołach
_ Siwus _ ;)
Zazdroszczę tylnych kielichów
- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
kielichy jak nowe
jeśli teraz wyczyści je od spodu i odpowiednio zabezpieczy to jeszcze długo nie zobaczy rdzy, z tego co widać na fotkach to blacharka w bdb stanie
Siwy_48 napisał(a):Kiedyś napewno zmienią się w duuże ognisko rdzy
jeśli teraz wyczyści je od spodu i odpowiednio zabezpieczy to jeszcze długo nie zobaczy rdzy, z tego co widać na fotkach to blacharka w bdb stanie
- Od: 17 wrz 2006, 17:02
- Posty: 1223
- Skąd: Lublin k. Wilczopola
- Auto: 323F BG
Jak już masz auto rozebrane, to lepiej dla pewności wyczyść wszystko i zabezpiecz. Jeśli bardzo lubisz BG to zrób aby później nie mieć przygód.
Ja u siebie w BG wyczyściłem wszystko do gołej blachy i odpowiednio zakonserwowałem (neokor, podkład, baranek, lakier) bo BG Turbo zostanie ze mną do końca-nikt nie zwróci kosztów odbudowy i modyfikacji.
Ja u siebie w BG wyczyściłem wszystko do gołej blachy i odpowiednio zakonserwowałem (neokor, podkład, baranek, lakier) bo BG Turbo zostanie ze mną do końca-nikt nie zwróci kosztów odbudowy i modyfikacji.
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Pora pochwalić się jak maździora prezentuje się na letnich papuciach Ciepło się zrobiło więc pora zacząć prace
_ Siwus _ ;)
Jeszcze tylko lekka gleba i bajka
- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
I tą kamizelke odblaskową zdejmij i schowaj do schowka
Nad glebą myśle tylko tył musiał bym utwardzić żeby nie dobiło... A kamizelke musze mieć bo brata odwoże do przedszkola
_ Siwus _ ;)
Przy glebie na pewno będzie Ci ocierać o nadkola z tyłu jeśli załadujesz ludzi bo niestety masz mały wyznacznik ET na felgach
- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
Długo się nic nie działo.
Nastąpiła mała zmiana w zawieszeniu:
Poprzedni setup:
Obecny setup:
Na przód zawitały sprężyny obniżąjące z Forda Ecorta firmy Weitec
Na tył zawitały sprężyny obniżąjące z Golfa III
Szacuje na jakieś -40/-40
Nastąpiła mała zmiana w zawieszeniu:
Poprzedni setup:
Obecny setup:
Na przód zawitały sprężyny obniżąjące z Forda Ecorta firmy Weitec
Na tył zawitały sprężyny obniżąjące z Golfa III
Szacuje na jakieś -40/-40
_ Siwus _ ;)
Sprężyny pasowały P&P ?
Teraz nie ma porównania
Teraz nie ma porównania
- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
Sprężyny przód są z Escorta a tył z golfa III i są oczywiście obniżające mam zdjęcia jak składałem to pod wieczór wciepne a co to obcierania z tyłu,to NIC ! ;D
_ Siwus _ ;)
Zamieszczam kilka zdjęć sprężyn przy montażu:
Sprężyny obniżające oraz seryjne z golfa III
Sprężyny delikatnie "przerobione" żeby wszystko się spasowało Obecnych zdjęć niemam ale tak jak jest zostaje i się nie zmieni Przednie Weitec-ki cięte 2 zwoje tył nie ruszany
Wczoraj zakupiłem adapter na przepływomierz i filtr stożkowy i zabrałem się za "sportowy" układ dolotowy
Tak wygladał seryjny dolocik:
Adapter ze stożkiem
Zmontowany adapter na przepływce
Poszperałem troche na garazu i znalazłem kolanko 90 stopni,pomyśliłem,przerobiłem i oto efekt pracy
A tak się prezentuje po złożeniu do kupy
Filtr został skierowany w puste miejsce po seryjnym filtrze,na dole została zrobiona dziura oraz wprowadzona rura do zimnego powietrza porobie zdjęcia to wrzuce
Sprężyny obniżające oraz seryjne z golfa III
Sprężyny delikatnie "przerobione" żeby wszystko się spasowało Obecnych zdjęć niemam ale tak jak jest zostaje i się nie zmieni Przednie Weitec-ki cięte 2 zwoje tył nie ruszany
Wczoraj zakupiłem adapter na przepływomierz i filtr stożkowy i zabrałem się za "sportowy" układ dolotowy
Tak wygladał seryjny dolocik:
Adapter ze stożkiem
Zmontowany adapter na przepływce
Poszperałem troche na garazu i znalazłem kolanko 90 stopni,pomyśliłem,przerobiłem i oto efekt pracy
A tak się prezentuje po złożeniu do kupy
Filtr został skierowany w puste miejsce po seryjnym filtrze,na dole została zrobiona dziura oraz wprowadzona rura do zimnego powietrza porobie zdjęcia to wrzuce
_ Siwus _ ;)
Ładnie Ci poszło z tymi sprężynami
Co do filtra stożkowego... Też o tym myślałem ale jednak po zdobyciu wielu cennych informacji zdecydowałem, że zostaje przy ori filtrze
Co do filtra stożkowego... Też o tym myślałem ale jednak po zdobyciu wielu cennych informacji zdecydowałem, że zostaje przy ori filtrze
- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości