Mazda 323 BG BP05+EATON M62 progress...

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez Siwy_48 » 12 cze 2016, 14:01

Nie narysuje ci schematu.Pisze telefonu.A wtryski wpina sie w 18 i 20 pin w decie z tego co mi wiadomo.Tak sa wpiete i nieda sie nimi sterować
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2010, 14:08
Posty: 123 (0/2)
Skąd: Bytom
Auto: Mazda 323 BG LX 1,3 8v LPG 89r -->
Mazda 323 BG GLX 1.6 8v 90r. ;) --> SWAP ALL GT BP05 + EATON M62/2016r.

Postprzez onyx » 12 cze 2016, 14:45

Ciężko będzie napisać coś konstruktywnego jeżeli nie dasz schematu jak podłączyłeś. Trochę wysiłku i dobrej woli z Twojej strony by się przydało ;) Nawet nie wiadomo czy DET ma działać w trybie normalnym czy FIT??

Przewodów od wtrysków nie ruszaj – niech idą tak jak w serii. Bezpośrednie sterowanie wtryskami Ci nie jest potrzebne. Jeżeli się przy tym jednak upierasz to Twój problem może być spowodowany brakiem pull-up. Oraz poprawnego wybrania trybu obsługi wtryskiwaczy w sofcie.

Przydałoby się podłączenie zewnętrznego MAP do Ecumastera żebyś miał z czego czytać obciążenie – TPS jako deflection w doładowanym silniku spowoduje rychły jego koniec ;)

Analaog Out#1 ecumastera – tam ma być podpięty pin wejściowy sygnału dla MAF seryjnego ECU.
Analog In#1 – sygnał wejściowy z MAF
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Siwy_48 » 12 cze 2016, 14:55

Itak jest wpiete.chodzi o to ze sterowanie wtryskami niema .ja nie bawie sie na laptopie tylko znajomy.i twierdzi ze kazda zmiana w decie nie robi nic z wtryskami
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2010, 14:08
Posty: 123 (0/2)
Skąd: Bytom
Auto: Mazda 323 BG LX 1,3 8v LPG 89r -->
Mazda 323 BG GLX 1.6 8v 90r. ;) --> SWAP ALL GT BP05 + EATON M62/2016r.

Postprzez onyx » 12 cze 2016, 15:17

Ale jak? bezpośrednie sterowanie wtryskami czy nie?

Może uwaliliście wyjście mocy ;) Sprawdźcie na oscyloskopie sygnały.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Siwy_48 » 12 cze 2016, 17:08

Multimetrem nie jestem w stanie sprawdzic? Wtryski wpiete bezpośrednio do deta
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2010, 14:08
Posty: 123 (0/2)
Skąd: Bytom
Auto: Mazda 323 BG LX 1,3 8v LPG 89r -->
Mazda 323 BG GLX 1.6 8v 90r. ;) --> SWAP ALL GT BP05 + EATON M62/2016r.

Postprzez onyx » 12 cze 2016, 17:11

Nie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 wrz 2010, 10:41
Posty: 2177 (68/52)
Skąd: tie city
Auto: wesoły kapelusznik

Postprzez Siwy_48 » 12 cze 2016, 17:42

Ciezko bede mial znalesc oscyloskop.Ja ten problem mysial bym wytlumaczyc słownie bo tego nie da sie napisać
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2010, 14:08
Posty: 123 (0/2)
Skąd: Bytom
Auto: Mazda 323 BG LX 1,3 8v LPG 89r -->
Mazda 323 BG GLX 1.6 8v 90r. ;) --> SWAP ALL GT BP05 + EATON M62/2016r.

Postprzez honda2911 » 12 cze 2016, 20:46

A to czyli Wide Tobie podłącza tego deta
podłączenie wtrysków napewno masz dobrze o czym już mu pisałem na pw
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2011, 13:35
Posty: 586 (0/4)
Skąd: EBE
Auto: mazda mx3 1,8 bp supercharger
audi a6 c5 2,4
Leon cupra4

Postprzez Siwy_48 » 13 cze 2016, 05:28

To w czym jest problem ze nie da się nimi sterować...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2010, 14:08
Posty: 123 (0/2)
Skąd: Bytom
Auto: Mazda 323 BG LX 1,3 8v LPG 89r -->
Mazda 323 BG GLX 1.6 8v 90r. ;) --> SWAP ALL GT BP05 + EATON M62/2016r.

Postprzez piter250 » 3 lip 2016, 12:08

Jak postępy w strojeniu?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2015, 14:05
Posty: 43
Skąd: Małopolska
Auto: Mazda 323bg 1.8 sohc 4x4,

Postprzez Siwy_48 » 4 lip 2016, 12:42

Troche się przedłuża wszystko...

Prywatne sprawy opóźniają mi skończenie projektu...

Dlatego też rzadko pisze na forum..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2010, 14:08
Posty: 123 (0/2)
Skąd: Bytom
Auto: Mazda 323 BG LX 1,3 8v LPG 89r -->
Mazda 323 BG GLX 1.6 8v 90r. ;) --> SWAP ALL GT BP05 + EATON M62/2016r.

Postprzez Grigori » 3 lut 2017, 19:17

No Panie co tam :) ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2014, 13:06
Posty: 341 (3/1)
Skąd: Lublin/Czerniejów
Auto: Mazda 323 BG GLX 4WD 89r. 1.8 dohc

Postprzez Siwy_48 » 5 lut 2017, 18:46

Mazda jeździła na doładowaniu 0.3 bara. Obecnie szykuje sie na nowy sezon i mocniejsze doładowanie ;) Postaram sie wrzucić filmik jak jezdziła :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2010, 14:08
Posty: 123 (0/2)
Skąd: Bytom
Auto: Mazda 323 BG LX 1,3 8v LPG 89r -->
Mazda 323 BG GLX 1.6 8v 90r. ;) --> SWAP ALL GT BP05 + EATON M62/2016r.

Postprzez blackbull » 5 lut 2017, 20:43

Czekam z niecierpliwością na media.
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2015, 16:53
Posty: 117
Skąd: Serock
Auto: 323 BG 1.8 Dohc Bp05 1995
Kawasaki Ninja ZX6R 2002r

Postprzez DARO MAZDA 323 » 10 lut 2017, 10:15

widziałem na FB filmiki – nieźle to lata
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2864 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: GOLF VII Kombi TDI CR-115 KM

Postprzez Siwy_48 » 4 cze 2017, 21:34

Udało mi się znaleść chwile czasu żeby pochwalić się co z Mazdą :) Mam mnóstwo zdjęć tylko niemam czasu tyle wrzucać pojedyńczo na jakieś serwery i pokolei wrzucać na forum. Moze ktoś ma jakieś patenty na to ? może się pochwalić :)

Tak w skrócie, kółko zrobione mniejsze,narazie nie zdradze ile :) kolektory owinięte nowymi bandażami, podciśnienia zrobione na niebieskie silikony. Aktualnie czekam na zderzak od lakiernika,potem przegląd bo juz niema ;) Mazda stała 8 miesiecy w garazu :( a potem przydało by się to wystroić ;)

Postaram się wrzucić te wszystkie zdjęcia żeby się podzielić moją pracą z wami :) Ewentualnie pytajcie to bede wrzucał jakieś pojedyncze zdjecia :)

Pozdro :)
IMG_20170601_183646[1].jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 gru 2010, 14:08
Posty: 123 (0/2)
Skąd: Bytom
Auto: Mazda 323 BG LX 1,3 8v LPG 89r -->
Mazda 323 BG GLX 1.6 8v 90r. ;) --> SWAP ALL GT BP05 + EATON M62/2016r.

Postprzez Bo_Lo » 4 cze 2017, 22:23

Bardzo ładnie to wygląda.Sam myślę nad kompresorem do BPka w BA.Masz może jakieś szablony mocowań ?
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Godzilla is coming...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 5 lis 2007, 19:59
Posty: 4378 (423/201)
Skąd: Poznań
Auto: bylo:
BF,BG,BJ,subaru impreza
jest:
Mazda Premacy 03'FP,323f BA BP :D

Postprzez Rafalkom » 5 cze 2017, 09:17

Szukałem właśnie inspiracji bo również chodzi mi po głowie kompresor do mojego nierozwojowego ZM, i tez myślałem właśnie o Eatonie M62. Jakie przyrosty miałeś przy tym 0,3 Bara? Jeśli oczywiście to nie tajemnica żadna.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lip 2013, 21:11
Posty: 383 (0/1)
Skąd: Nowogard
Auto: Mazda 323F BJ ZM '02 + Eaton M62 + EBC

Postprzez maderix95 » 5 cze 2017, 11:31

Rafalkom napisał(a):Szukałem właśnie inspiracji bo również chodzi mi po głowie kompresor do mojego nierozwojowego ZM, i tez myślałem właśnie o Eatonie M62. Jakie przyrosty miałeś przy tym 0,3 Bara? Jeśli oczywiście to nie tajemnica żadna.

ZMa można podobno ładnie turbić, szczególnie w wesji EU, ze względu na system VICS który świetnie dobiera dawki powietrza :P swego czasu były podobno nawet do tego kity gotowe. Do tego max moment ma bardzo nisko bo przy 3,7k :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 wrz 2015, 18:16
Posty: 349 (1/0)
Skąd: Teltow (pod Berlinem)
Auto: Mazda 323f BJ ZM '02 1.6 16V
Mazda MX-3 EC K8 '97 1.8 v6

Postprzez kacrep » 5 cze 2017, 11:59

moja czerwona GT zmotywowała Cie do odkurzenia mazdy? <lol>
składaj do kupy i zgadamy się na jakimś spocie na strefie :D
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 20 lut 2017, 12:04
Posty: 28
Skąd: Śląsk
Auto: Mazda 323 BG GT 1990r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy