Chciałem przedstawić Wam Moją Magdalene, właśnie minął rok odkąd jezdzimy razem
]Mazda 323f bj GLX z '98 roku
silnik 2.0 DiTD 90KM+
v-max:
według zegarów 190 km/h
według GPS 186 km/h
przyśpieszenie:
0-100km/h – 11 sekund
elastyczność silnika:
60-100km/h na 4 biegu – 7 sekund
80-120km/h na 5 biegu – 12 sekund
wyposażenie:
– skórzana kierownica
– wspomaganie kierownicy
– klimatyzacja
– halogeny
– elektryczne szyby przednie
– elektryczne lusterka nie podgrzewane
– poduszka powietrzna kierowcy
– podłokietnik
– centralny zamek z pilotem (fabryczny)
– immobilizer
– brak ABS-u
– radio CD
– hak
koła letnie:
– alufelgi od MG 17" 4x100 ET45 + pierścienie centrujące
– opony Continental sportcontact 205/40R17
koła zimowe:
– stalówki oryginalne wypiaskowane i pomalowane proszkowo na czarno 14" 4x100 ET45
– opony fulda kristall montero 3 175x65R14 (kupione nowe)
Przeprowadzone naprawy/wymiany:
– wymiana rozrządu + pompa na oryginał
– poduszki silnika na oryginalne
– wymienione paski klinowe na oryginalne
– wymienione tarcze i klocki z przodu na TRW
– wymieniony olej i wszytkie filtry
– odboje i osłony amortyzatorów przód i tył
– amortyzatory z tyłu na sachs
– mocowanie tylnych amortyzatorów na ory
– wahacze wzdłużne z tyłu
– cylinderki w tylnych hamulcach
– tuleje + sworznie w przednim zawieszeniu
– regulacja zaworów, wymiana podkładek przelewowych
– czyszczenie dolotu i IC
– wymiana łożyska w pompie wacum i podpiłowanie obudowy, ale dalej grzechocze
– wyprane pokrowce z foteli w pralce
– siłowniki tylnej klapy na delphi
– wymiana klosza w lewym halogenie, stłuczony przez kamień
oprócz rozrządu wszystkie naprawy i wymiany robiłem sam własnymi rękami u wuja w warsztacie
– końcówki drążka kierowniczego
Modyfikacje:
– aluramki na zegary
– zaślepiony egr
– opornik 33ohm 5W
– wyciety katalozator bo był troche zapchany
– podkładki 4mm pod westgate
– pokrywa silnika od M6
– wygłuszone drzwi przednie i tylne, tylna klapa, nadkola, cały bagażnik i pod tylną kanapą
wszystko matami boll, zużyłem ich coś koło 50 sztuk
– listwa nad grilem oklejona czarną folią do progów
– oświetlenie ledowe w środku kabiny i w bagażniku
– skórzana kierownica
– 2 zestawy helix b 62c
– Short shifter
– przełącznik/manetka do wycieraczek od M6
Planowane modyfikacje/wymiany/naprawy:
– poduszki silnika na oryginalne – zrobione
– głośniki, chociaż po wygłuszeniu drzwi oryginalne grają całkiem dobrze – zrobione






nowe fotki













z 25.02.2012


z 11.03.2012 na sprężynach obniżających H&R -40 mm



z 14.04.2012 z przyciemnionymi szybami



