Sprowadzona była w 2009 roku z przebiegiem 114 000 km (udokumentowanym), oczwiście jak ją zaobaczyłem to od razu sie niej zakochałem bo kolor zrobił swoje
Jeżdżąc wcześniej wdzięcznym Maluszkiem, Skodą Felką i Daihastu Coure, wsiadając do Mazdy wiedziałem od razu że z niej nie wysiądę

Autko 2,0 DiTD ma 101konia, ale nie byłem na żadnych hamowniach także póki co wierze w papier :p
Standartowe wyposażenie, czyli :
ABS
4 poduszki
elektryczne przednie szyby
podgrzewane elektryczne lusterka
wspomaganie
klimatyzacja
fotel pasażera składany w stolik
przesuwana i dzielona [jaka?] kanapa
felgi 15"
Zaraz po zakupie i rejestracji zostało zrobione :
wymiana rozrządu oraz regulacja zaworów
oleju w silniku Dexelia 5W30 plus filtr oczywiście
olej w skrzyni 75W90
wymiana filtra paliwa MANN
Z modyfikacji :
dołożenie filtra kabinowego bo nie było
założyłem sportową wkładke filtra powietrza firmy K&N, niby coś tam dało, ale chyba większą satysfakcje, że w ogóle coś zrobiłem
Radio oryginalne (nie było)bo w różnych miejscach sie zostawia furke a oryginalne nie kusi aż tak jak fajne 2 dinowe
6 głośników (nie było) syki "w lusterkach"
aluminiowe ramki na zegry
wymina felg na 17" z oponami 205/40, ale skończyło sie na 16" 195/50, łódzkie drogi wyszły mi bokiem

wymiana grila, jest teraz w kolorze nadwozia
Co do planów:
-zwiększenie doładowania na turbo i założenie gauga żebym widział co i jak fajnie dmucha :–)
-pokombinować z opornikami, ale żeby nie tworzyć potwora
-złożenie pakietu od sportiva (dokładki już upolowałem)

postaram sie wrzucić więcej fotek w miare aktualnych bo teraz mam tylko takie:

